Christian Hansen

Christian Hansen

Christian Hansen är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Christian Hansen har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Christian Hansen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Christian Hansen har haft 6 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 12 Läs vad Christian Hansen

• köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Huskvarna
    2021-07-31
    Genom en app kunde jag fylla i angående en visning av lägenheten tid och datum. Detta var bra. Mäklaren bemötte oss på ett trevligt sätt och tog även tiden för mig att ställa frågor på lägenheten. Han visade även oss runt och svarade på mina frågor jag ställde. Jag var nöjd och fick svar på det jag ville ha svar på.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Ekhagen
    2021-07-29
    Han tog över bra från sin kollega och var tillmötesgående, svarade på våra frågor och var trevlig. Hjälpte oss med det vi behövde. Toppen!
    • Huskvarna Öxnehaga
    2021-07-29
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Snabb att svara på frågor och att följa upp dem.
    2021-07-27
    Trevlig, tillmötesgående, smidig att ha med att göra och återkopplar fort vid funderingar
  • Uli W
    • Huskvarna Öxnehaga
    2021-07-27
    Snabb och proffsig handledning!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Huskvarna
    2021-07-27
    Christian Hansen är en positiv, glad och trevlig person som sätter en personlig touch i sina uppdrag. Christian Hansen är en duktig marknadsförare och väljer bilderna och texten med omsorg,

Christian Hansen är en entusiastisk mäklare som engagerar sig för sina uppdrag. Vår lägenhet såldes efter första visningen han ordnade. Trots att få personer kom till visningen, delvis p g a Corona delvis p g a semester tiden, blev det budgivning och lägenheten såldes över det begärda priset.

Vi är väldigt nöjda med att ha haft honom som mäklare och rekommenderar honom varmt till andra.
    • Huskvarna - Brunstorp
    2021-07-23
    Engagerad, lyhörd och effektiv.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Bymarken
    2021-07-20
    Mycket bra mäklare som ger bra service och är lyhörd. Jag rekommenderar han till alla. Riktigt nöjd
    • Bymarken
    2021-07-20
    Christian är trevlig, påläst, lösningsorientetad. Allt går smidigt och snabbt. Dessutom är han oftast tillgänglig vilket man uppskattar både som säljare och köpare. Kan han inte svara så återkopplar han alltid så snart han kan.
    • Huskvarna - Brunstorp
    2021-07-20
    Bra bemötande, smidig att ta kontakt med & väldigt flexibel!