Christian Hansen

Christian Hansen

Christian Hansen är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Christian Hansen har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Christian Hansen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.8. Christian Hansen har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

51 omdömen om Christian Hansen

Sedan starten hos Reco 2021
Michael C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bankeryd

Trevlig bemötande och precis lagom mängd engagemang.

Mattias W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bankeryd

Mycket bra bemötande och insatt i objektet. Mycket hjälpsam och serviceinriktad hela vägen fram till försäljningen.

Pontus W
Jönköping Öster

Trevligt proffesionellt bemötande.

Emina B
Jönköping Öster

Mycket bra bemötande, han kan sitt jobb.

Barbro T
Hisingstorp

Har svarat tidigare! Han har ju inte fullt ut genomfört uppdraget som jag svarade då Tycker det är ok fast vi inte fått så mycket för huset som vi förväntade oss Men han gjorde nog vad han kunde Så inget ont om honom Han är trevlig o verkar kunna sin sak Han får av mig en 5:a 👍av en skala 1-5 Mvh Barbro

Susanne H
Kungsängen

Christian var verkligen tillmötesgående. Fick stort förtroende för Christian, som löste affären snabbt och smidigt.

Barbro T
Sålde sitt hus med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Ekhagen

Hantverkare helt ok men ni är lite tidiga i er förfrågan Affären är ju inte klar ännu !? Mvh Barbro o Rune

Inga-Lill W

Mycket trevligt bemött av Christian. Han var tydlig med var som gällde och jag fick reda på sms vad som hände under pågående försäljning.

Ulla-Britt A

Vänlig, tillmötesgående, hjälpsam, kunnig

Björn L
Köpte sitt hus med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Christian gav ett professionellt intryck, seriös och inte påklistrat utan naturligt vänlig.