en del av Fastighetsbyrån Jönköping

4.6 / 5 i betyg — 56 rekommendationer

Läs vad 56 användare tycker om Anders Lagerquist

• Sara S
    Sara S skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders är en mycket hängiven och engagerad mäklare. Han lyssnar på oss som kunder och gör allt han kan för att tillmötesgå alla våra förfrågningar.
    När det gäller mötet emellan säljare och köpare är han mycket professionell och sakkunnig.
    2016-10-28 Anders L svarar Sara S
    Jättekul att ni är nöjda:) Väldigt trevlig att hjälpa er i er bostadsaffär. Trevlig helg så ses vi säkert framöver!
  • Pierre O
    Pierre O skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders gav ett proffisionellt bemötande till oss som köpare, han var mån om att köparen fick en seriös och bra investering.
    Anders återkopplade alltid vid frågor och lovade aldrig något utan att kontrollera med säljaren först. Kan varmt rekommenderas...
    2016-10-28 Anders L svarar Pierre O
    Tack för härliga ord att starta helgen med:) Hoppas ni trivs och får en fantastisk tid i ert nya boende!!
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders är mycket trevlig, lyhörd och social. Försäljningen fungerade utmärkt
    2016-09-28 Anders L svarar Catharina H
    Tack för värmande ord!! Ha en trevlig höst.
  • Pierre H
    Pierre H skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra information om o hur vi kunde gå tillväga, samt förfrågan om hur vi tänkt oss. Bra bilder, bra upplägg bra genomförande, som ledde till ett bra slut.
    2016-08-22 Anders L svarar Pierre H
    Tack för ert omdöme. Allt underlättas av trevliga ägare och ett imponerande hus! Hoppas vi hörs framöver och hälsa frun. Nos vemos!
  • Jothanna L
    Jothanna L skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders var en stor hjälp vid försäljningen av vårat hus.
    Med stor kunskap och goda erfarenhet så är vi mer än nöjda med honom och rekommenderar verkligen att anlita honom vid framtida försäljningar!
    2016-06-07 Anders L svarar Jothanna L
    Roligt att ni är nöjda!! Hoppas ni får en härlig sommar på nya stället! Anders
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag fick vid första mötet, en mycket bra information om hur en försäljning av fastighet går till. Under försäljningen sköttes allt bra och smidigt.
    2016-06-07 Anders L svarar Madeleine S
    Fantastiskt hus att få hjälpa till med. Trevlig sommar! Anders
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Proffsigt bemötande, kände att han tog sig tiden att lyssna och ge hjälp när så behövdes
    2016-09-28 Anders L svarar Pernilla L
    Kul att du upplevde tjänsten så positivt. Hoppas vi kan göra fler affärer i framtiden!!
  • John J
    John J skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kompetent, smidig att ha att göra med, lyhörd. Hade bra koll på hur mycket vi skulle få för huset. Trevlig person.
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders är en mycket kompetent mäklare, han är tydlig och lyhörd. Han kunde sin sak!
  • Christian W
    Christian W skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Träffade honom vid endast ett tillfälle. Svårt att säga något utifrån det mötet. Tänker kanske mest på de felaktiga beskrivningarna i prospektet, dock var mäklarassistenten mycket trevlig och lätt att ha o göra med!!
  • Jack C
    Jack C skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Helt nöjda min fru och jag,mäklaren var tydlig och noga och trevlig
  • Lisa D
    Lisa D skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han har ett proffsigt bemötande, är hjälpsam, kunnig och väldigt trevlig.
  • Sanna A
    Sanna A skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders var en trevlig, hjälpsam. förståndig och kompetent mäklare. Jag rekommenderar honom starkt.
  • Fadi J
    Fadi J skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    trevlig, hjälpsam, skulle rekommendera honom för andra
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket trevlig och vi har haft en öppen dialog.
  • Dragan B
    Dragan B skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Allt är bra. Mycket trevliga personen som alltid vill hjälpa.
    2015-08-26 Anders L svarar Dragan B
    Hej Dragan! Alltid trevligt att jobba med bra kunder. Anders
  • Terese O
    Terese O skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tycker att han ingav ett förtroendegivande intryck, var påläst om huset och kunde besvara mina frågor.
    2015-08-26 Anders L svarar Terese O
    Tack för dom orden. Hoppas du trivs i ditt nya hus. Ha en bra höst med mysiga hemmakvällar.
    Anders
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Professionellt och förtroendegivande bemötande.
    2015-08-26 Anders L svarar Magnus A
    Alltid trevligt att göra affärer med bra kunder. Härligt att höra att du är nöjd. Hoppas det blir en bra höst. Anders
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra. Tillmötesgående, upplevde Anders som prestigelös när det kom till att bolla våra egna åsikter med hans professionella kunnande. Hans engagemang var mer än förväntat, så vi är nöjda till 100%!
    2015-08-26 Anders L svarar Oskar H
    Fantastiskt trevligt att jobba med er också och ert jättefina hus. Hoppas verkligen att ni hittar ett nytt boende som passar er. Har inte fått in något som passar än...Ha en bra höst så hörs vi! Anders
  • Carolin F
    Carolin F skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders är en väldigt duktig mäklare och rekommenderar honom varmt.
    2015-08-26 Anders L svarar Carolin F
    Tack för värmande ord. Ni är alltid välkomna om ni behöver någon hjälp framöver. Anders
  • Conny F
    Conny F skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Utstrålar en trygghet som rutinerad mäklare på ett bra sätt.
    2015-05-01 Anders L svarar Conny F
    Tack för de trevliga orden. Om det dyker upp något nytt så är det bara att återkomma. Trevlig vår!! Anders
  • Elis B
    Elis B skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra och kunnig insatt i det mesta. Bra bemötande
    2015-05-01 Anders L svarar Elis B
    Tack Elis! Skönt att ni var nöjda och jag gärna affär med er igen. Bara att höra av sig. Anders
  • Johan W
    Johan W skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Samvetsgrann, tar sig tid, personlig.
  • Helgi-valur F
    Helgi-valur F skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders sålde vår villa i Jönköping. Han var mycket professionell och trovärdig som fastighetsmäklare. Jag kan varmt rekommendera Anders oavsett om man är köpare eller säljare av fastigheter. Professionell och saklig skulle jag använda som ord för att beskriva hans bemötande
    2015-05-01 Anders L svarar Helgi-valur F
    Hejsan igen! Alltid härligt att göra affär med så härliga och engagerade människor som ni. Ni hade ett också ett väldigt trivsamt hus som inte gjorde det svårare... Lycka till nu nere i södra Sverige. Längtar ni tillbaka är det bara att ringa. Anders
  • Monika G
    Monika G skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Superbra service och fina resultat. Vi har använt Anders vid tre fastighetsaffärer och har bara bra att säga! Smidig kontakt och självgående. Allt ordnat utan min närvaro för det mesta. Tack!
    2015-04-28 Anders L svarar Monika G
    Jätteroligt att du är nöjd med försäljningarna. Alltid roligt att göra affärer med återkommande kunder. Trevligt att sälja något som är i så bra skick dessutom. Ha en trevlig vår så hörs vi snart igen. Anders
  • Evert J
    Evert J skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders har genomfört försäljningen av vår fastighet på ett professionellt sätt och till vår fulla belåtenhet.Vi har fått ett trevligt bemötande och känt oss trygga under hela försäljningsprocessen. En kunnig mäklare som vi kan rekommendera.
    2015-03-16 Anders L svarar Evert J
    Tack för omdömet! Jättekul att höra av er igen. Ett härligt hus som ni vårdat väl med mycket hjärta. Hoppas att ni trivs bra i er nya stad. Det har varit en trevligt att lära känna er och är ni i stan så kom gärna in på en kopp kaffe! Ha en härlig vår! Anders
  • Hans R
    Hans R skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bemötandet vid husförsäljningen var trevligt och bra.
    2014-11-18 Anders L svarar Hans R
    Trevligt att ni var nöjda. Mvh. Anders
  • Britt M
    Britt M skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bästa tänkbara, lägenhetsförsäljning.
    Allt var helt perfekt skött finns inget att klaga på.
    2014-11-18 Anders L svarar Britt M
    Jätteroligt att ni är nöjda. Det var en riktigt trevlig affär. Skulle ni behöva någon mer hjälp i framtiden är det bara att ringa. Mvh. Anders
  • Michael F
    Michael F skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Försäljningen av vårt hus kan delas in i olika faser där bemötandet varierade. Anders och hans kollega var mycket engagerade under inledande del, visning och val av köpare. Här finns absolut inget att klaga på.
    Vid kontraktsskrivning kom helt nya personer in och efter att affären avslutats besvarades inte ens önskemål för att ha en genomgång av reavinstbeskattning (vilket tidigare utlovats).
    = Bra på att sälja men tappar nog intresset efter denna fas.
    2014-11-07 Anders L svarar Michael F
    Tråkigt att ni upplever avslutning på affären på det sättet. Hoppas att helheten ändå var ok så får vi bättra oss när nya personer kommer in i försäljningen. Reavinst beskattningen ingår nämligen i vårt uppdrag. Ha en trevlig helg! Anders
  • Siv J
    Siv J skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån vid försäljningen av vår fastighet. Verkligen proffsigt skött
    2014-11-07 Anders L svarar Siv J
    Tack för värmande ord. Hade inte varit nöjd om inte ni varit det. Ha en trevlig helg! Anders
  • Madelene S
    Madelene S skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Smidigt. Trevliga personal.
  • Göte O
    Göte O skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Göte som jag förträder är mycket nöjd och belåten med husförsäljningen som Anders hjälpte honom med.
    Anders är mycket duktig,vänlig och hjälpsam vilket vi kan intyga
    då han även sålde vårt hus för fem år sedan.
    Med vänliga hälsningar Ulla Ryd

En femma
  • Björn E
    Björn E skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    utmärkt bemötande . kvalitet rakt igeom hela uppdraget. återkoppling löpande fungerade mycket väl . Summerat ett utmärkt arbete.
    2014-11-18 Anders L svarar Björn E
    Tack för ett fantastiskt omdöme. Hoppas att livet leker för er i Stockholm och så ses vi framöver. Ha en bra dag. Anders
  • Anna-maria W
    Anna-maria W skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi var nöjda med mäklaren , fick den hjälp vi behövde , har inget speciellt att klaga över , dock var de farlig el i huset som kunde slutat riktigt illa vems skyldighet de va att kolla innan försäljning vet jag inte riktigt , antingen mäklaren eller säljarna eller båda !
  • Per H
    Per H skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Inga problem. Allt fungerade perfekt. Per o Annelie
  • Jan S
    Jan S skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bemötandet var gott vid alla tillfällen vi träffades vid fastighetsförsäljningen.
    Förmedling och rådgivning var klanderfri.
    Mycket väl förberedd vid träff med köparen och oss.

Vi är mycket nöjda.
    Jan & Marianne
  • Conny G
    Conny G skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag fick ett mycket bra bemötande vid en försäljning av ett fritidshus.Vi är mycket nöjda med fastighetsbyrån.
    2014-11-05 Anders L svarar Conny G
    Trevligt att gör affär med er också. Hoppas ni trivs med ert fritidshus och så har ni en ny sommar att se fram emot nästa år. Anders
  • Saba D
    Saba D skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han var riktigt ansvarsfull, lätt tillgängligt, trevlig o vänlig, hade jätte bra idéer. Jag var verkligen jätte nöjd med hans arbetssätt.
    2014-11-05 Anders L svarar Saba D
    Tack för dessa ord. Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs på ditt nya ställe. Anders
  • Mats H
    Mats H skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Proffsigt och lättsamt bemötande när jag sålde min lägenhet. I det här fallet blev det en snabb affär eftersom vi kunde utnyttja deras stora kontaktnät med spekulanter från tidiagre visningar. Jag fick dessutom väldigt bra betalt för lägenheten.
    2014-11-05 Anders L svarar Mats H
    Kul att du var nöjd med affären och dessutom fick bra betalt. Hoppas du har det bra i höstmörkret så kanske vi ses framöver! Anders
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är mycket nöjd med Anders Lagerquists uppdrag att sälja mitt hus. Vi hade trevligt hela tiden och han förstod hur jag ville ha det.
    2014-11-05 Anders L svarar Gunnar A
    Trevligt var ordet! Ett av det bästa med jobbet är man träffar många fantastiska människor. Kul att du var nöjd Gunnar och vi ses säkert igen! Trevlig höst! Anders
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tycker att han var en Mycket trevlig och kompetent.
    Helt klart den bästa mäklaren jag har varit i kontakt med!
    2014-11-05 Anders L svarar Tobias S
    Tack det samma. Du var säkert en av de bästa kunderna jag varit i kontakt med också! Hoppas ni trivs i ert nya boende. Ha en riktigt bra höst så ser vi fram mot en vit vinter. Anders
  • Anders E
    Anders E skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket nöjd med Anders, det känns som vi fick bra råd och bra service genom hela försäljningen.
    2014-11-05 Anders L svarar Anders E
    Skönt med nöjda kunder. Att lotsa kunder genom hela affären är viktigt. Kul att ni är nöjda. Ha en bra kväll. Anders
  • Anita J
    Anita J skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders är en mycket mjuk o vänlig person.Min kontakt med Anders
    var vid försäljning av en fastighet i Uppgränna. Han höll mig hela tiden underrättad om intresset för fastigheten o hur många kunder som var inne på nätet o kikade. Han kändes trygg o pålitlig. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2014-11-07 Anders L svarar Anita J
    Tack för dessa värmande ord. Hoppas att allt är bra och är det något framöver så vet du att du alltid kan ringa. Ha en trevlig helg! Anders
  • Michael W
    Michael W skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders förmedlade den tomt vi köpte våren 2013. Han skötte affären korrekt och professionellt, med ett stort engagemang.
  • Ida R
    Ida R skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Köpte ett hus av Fastighetsbyrån sommaren 2013. Fick bra kontakt med mäklaren som var tillgänglig och proaktiv i kontakten. Det som drar ned betyget är att konceptet inte känns personligt, man är en del av Swedbank-maskineriet som är lite stelbent och traditionellt. Andra mäklare är mer moderna och vassa i sitt uttryck.
  • Berit W
    Berit W skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders Lagerquist, Fastighetsbyrån i Jönköping sålde vår villa våren 2014. Han är mycket professionell och kunnig. Dessutom lyssnade han på vår önskemål och kom med goda råd. Huset såldes till det pris vi önskade redan på förhandsvisningen. Allt har gått mycket smidigt från första kontakten till överlämnandet. Han får våra allra bästa rekommendationer.
    2014-09-01 Anders L svarar Berit W
    Tack för värmande ord! När ni är förbi Jönköping så är ni alltid välkomna in på en kopp kaffe. Anders
  • Linas K
    Linas K skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har inte mycke erfarehet men vi är nöjda.
    2014-09-04 Anders L svarar Linas K
    Härligt att höra. Bara återkomma om ni behöver hjälp med något annat. Anders
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Erfaren, korrekt och professionell.
    2014-09-04 Anders L svarar Ulla A
    Roligt att få hjälpa er. Anders
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra bemötande från Anders. Då vi sålde i sommartid blev det lite olyckligt med flera olika säljare från fastighetsbyrån.
    2014-09-04 Anders L svarar Henrik P
    Tråkigt att jag inte fick göra färdigt men semestern kom emellan. Ha en trevlig kväll. Anders
  • Amanda N
    Amanda N skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Förstående i en svår och jobbig situation. Proffesionell och trevlig.
    2014-09-04 Anders L svarar Amanda N
    Ibland kan det vara bra att bara finnas där. Skönt att komma vidare. Ha en riktigt bra kväll! Anders
Andreas Stoor (fd.Franzén)
Nathan Efram