Mäklare Jönköping Jönköping Fastighetsbyrån Jönköping Anders Lagerquist
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-05

Läs vad 64 Läs vad Anders Lagerquist

• Victor S sålde en tomt med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-05-22

Sålt bostad. Nöjd med hanteringen och utfallet. Läs mer
    2019-05-28 Anders L svarar Victor S
    Tack för positiv feedback. Varit trevligt att hjälpa dig med försäljningen! Trevlig sommar.
  • Nina J köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-26

Gränna
    Vi köpte hus via Anders, inget att klaga på. Mkt trevlig och tillmötesgående, varma rekommendationer från oss! Läs mer
    2019-02-26 Anders L svarar Nina J
    Tack för dina rekommendationer och ha en bra dag:)
  • Börje J köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-25

Gränna
    Anders är ett föredöme i kåren med stora kunskaper och ett trevligt bemötande.
    Snabb och smidig handläggning. Läs mer
    2019-02-25 Anders L svarar Börje J
    Det är inte alltid man träffar på så kunniga köpare. Affären blir så mycket smidigare då. Skönt att ni är nöjda och jag förstår att ni kommer förvalta huset väl. Ha en bra vecka!
  • Anne K sålde sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-22

Hovslätt
    Hej. Vi sålde ett parhus i Hovslätt och Anders har varit väldigt proffsig och trevlig att göra med. Han har även hjälp mig med saker som ligger utanför " ramen". Proffsig, trevlig, empatisk man med pondus. Läs mer
    2019-02-25 Anders L svarar Anne K
    Vilken härlig start på veckan!. Roligt att du är nöjd med försäljningen. Har varit jätteroligt att få hjälpa er med husaffären. Tack för dina ord och hoppas ditt nya boende blir bra! Ha en bra vecka!
  • Elin L köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-13

Kaxholmen
    Köpt bostad. väldigt bra bemötande och bra mäklare Läs mer
    2019-02-13 Anders L svarar Elin L
    Tack för värmande ord. Vet att ni kommer trivas väldigt bra i ert nya boende och det var roligt att kunna hjälpa er. Ha en bra dag! Anders
  • Mia G
    Mia G sålde sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-01-09

Kaxholmen
    Köpt Sörängsvägen 25 och sålt Nyodlingsvägen 39 via Anders!!:)
    Bästa mäklarn alla dar i veckan!!
    Kunnig,allmänbildande,hjälpsam,lyssnande när man helst ställer frågor!!!!
    Funkat kanon både vid köp av bostad och när vi sålde vårt hus!!:)
    Glasklar och tydligare mäklare går inte hitta!!Trevlig men ändå inte påflugen😊 Läs mer
    2019-01-10 Anders L svarar Mia G
    Vilka värmande ord!! Det var verkligen jättetrevligt att hjälpa er både i köp och försäljning. Hoppas verkligen vi ses o hörs framöver. Jag vet att ni kommer få många härliga stunder i ert nya hus. Trevlig kväll! Anders
  • Nadia R skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2017-08-12

Väldigt skicklig och trevlig! Läs mer
    2017-08-14 Anders L svarar Nadia R
    Tack för en bra start på veckan!!
  • Birgit G skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2017-08-10

Hej Vi har bara positivt om Anders det blev en snabb affär helt enligt vår önskan Läs mer
    2017-08-11 Anders L svarar Birgit G
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med affären. Var jättetrevligt att träffa er och det är ett härligt boende. Återkom gärna om det är något mer ni behöver hjälp med. Trevlig helg!
  • Sara S skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2016-10-28

Anders är en mycket hängiven och engagerad mäklare. Han lyssnar på oss som kunder och gör allt han kan för att tillmötesgå alla våra förfrågningar.
    När det gäller mötet emellan säljare och köpare är han mycket professionell och sakkunnig. Läs mer
    2016-10-28 Anders L svarar Sara S
    Jättekul att ni är nöjda:) Väldigt trevlig att hjälpa er i er bostadsaffär. Trevlig helg så ses vi säkert framöver!
  • Pierre O skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2016-10-27

Anders gav ett proffisionellt bemötande till oss som köpare, han var mån om att köparen fick en seriös och bra investering.
    Anders återkopplade alltid vid frågor och lovade aldrig något utan att kontrollera med säljaren först. Kan varmt rekommenderas... Läs mer
    2016-10-28 Anders L svarar Pierre O
    Tack för härliga ord att starta helgen med:) Hoppas ni trivs och får en fantastisk tid i ert nya boende!!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher