Anders Lagerquist
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 70 Läs vad Anders Lagerquist

• Anna G köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-10

Norrahammar
    Vi köpte villa genom Fastighetsbyrån Jönköping, och är mycket nöjda med hela processen! Trevlig mäklare, tydlig information, snabba svar. Läs mer
    2020-02-13 Anders L svarar Anna G
    Hoppas ni kommer trivas bra och tack för ert härliga omdömme!
  • Daniel K köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-09

Bottnaryd
    Anders är super duktig och trevlig. Proffsig på det han gör👍 Nu har vi våran dröm sommarstuga. Läs mer
    2020-02-13 Anders L svarar Daniel K
    Tack för era ord. Härligt att träffa engagerade kunder. Aldrig "tråkigt" att hjälpa kunder uppfylla sina drömmar!! Hoppas ni får en härlig sommar:)
  • Kayfi S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-06

Hej
    Köpte en lägenhet/ Västerliden 7b
    Mycket lugn och hjälpsam,
    Kan sitt jobb mycket bra förklarar allting
    Lugnt och tidlig,
    Tack Läs mer
    2019-12-06 Anders L svarar Kayfi S
    Tack för det trevliga omdömet! Det har varit roligt att få hjälpa dig till ditt nya boende. Trevlig helg och hoppas du kommer trivas i lägenheten. Anders
  • Annie A köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-11-22

Lekeryd
    Köpt bostad i Lekeryd. Jättenöjd med Anders. Läs mer
    2019-11-22 Anders L svarar Annie A
    Ni kommer stormtrivas i huset! Tack för värmande ord. Trevlig helg!
  • Annelie R sålde sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-11

Hovslätt
    Anders hjälpte oss sälja vår villa & fick skrivuppdrag gällande köpet av vår nya bostad. Anders är en mycket kompetent, trovärdig, lugn, saklig, tydlig, realistisk & trevlig kille. Passar utmärkt till sitt yrke, rekommenderar varmt Anders till ALLA som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
    2019-10-11 Anders L svarar Annelie R
    Hej Annelie. Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er till ert nya drömboende!! Hoppas ni kommer att trivas fantastiskt bra i ert nya hem med stall och allt. Kommer gärna ut och tittar när ni kommit iordning. Hälsa resten av familjen och trevlig helg!
  • Kerstin N sålde sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-30

Ölmstad
    Vi sålde vårt hus med Anders Lagerqvist som mäklare. Han var mycket kunnig och professionell i sitt arbete. Han var även mycket lyhörd för våra behov och önskemål. En toppenmäklare helt enkelt. Läs mer
    2019-09-30 Anders L svarar Kerstin N
    Tur att jag träffade på toppenkunder också i denna affär:) Det är ett fantastiskt hus ni har som varit jätteroligt att hjälpa er med. Ha en trevlig kväll så hörs vi framöver. Anders
  • Victor S sålde en tomt med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-05-22

Sålt bostad. Nöjd med hanteringen och utfallet. Läs mer
    2019-05-28 Anders L svarar Victor S
    Tack för positiv feedback. Varit trevligt att hjälpa dig med försäljningen! Trevlig sommar.
  • Nina J köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-26

Gränna
    Vi köpte hus via Anders, inget att klaga på. Mkt trevlig och tillmötesgående, varma rekommendationer från oss! Läs mer
    2019-02-26 Anders L svarar Nina J
    Tack för dina rekommendationer och ha en bra dag:)
  • Börje J köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-25

Gränna
    Anders är ett föredöme i kåren med stora kunskaper och ett trevligt bemötande.
    Snabb och smidig handläggning. Läs mer
    2019-02-25 Anders L svarar Börje J
    Det är inte alltid man träffar på så kunniga köpare. Affären blir så mycket smidigare då. Skönt att ni är nöjda och jag förstår att ni kommer förvalta huset väl. Ha en bra vecka!
  • Anne K sålde sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-22

Hovslätt
    Hej. Vi sålde ett parhus i Hovslätt och Anders har varit väldigt proffsig och trevlig att göra med. Han har även hjälp mig med saker som ligger utanför " ramen". Proffsig, trevlig, empatisk man med pondus. Läs mer
    2019-02-25 Anders L svarar Anne K
    Vilken härlig start på veckan!. Roligt att du är nöjd med försäljningen. Har varit jätteroligt att få hjälpa er med husaffären. Tack för dina ord och hoppas ditt nya boende blir bra! Ha en bra vecka!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher