Anders Lagerquist

Anders Lagerquist

Anders Lagerquist är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Anders Lagerquist har varit registrerad mäklare sedan 1994-02. Anders Lagerquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.7. Anders Lagerquist har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

120 omdömen om Anders Lagerquist

Sedan starten hos Reco 2014
Benny N
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Brandstorp

Utifrån en ganska speciell säljsituation med kronofogde involverad med uppdrag till mäklaren Anders att sälja ett ganska udda objekt och vi själva befunnit oss i Spanien hela tiden fram budgivningens slutförande. Anders mäklare har bemött oss på ett seriöst och välvilligt sätt, kanske lite oanträffbar ibland. Anders har utifrån en digital visning förmedlat fortsatt information under processens gång som vi har uppskattat och som i slutänden gjorde att vi vågade buda högst.

Svar från Anders Lagerquist

Tack för dessa ord. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus när ni gjort färdigt allt ni vill. Ha en bra dag!

Elisabeth H
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Mullsjö

Samma omdömen som min make har skickat in

Svar från Anders Lagerquist

Tack och ha en bra dag! Vi ses igen när ni skall lämna över huset!

Bengt H
Mullsjö

En mäklare som har passat oss utmärkt - bra löpande info, ” jordnära ” och erfaren. Har gett oss en trygghet inför vårt livs affär genom sin kunnighet , känsla för marknaden idag och som sagt en lång erfarenhet.

Svar från Anders Lagerquist

Tack för dina tankar. Har varit ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen av ert härliga hus! Ha en bra dag och hälsa hustrun!

Donald H
Huskvarna Norrängen

Bra och tydlig kommunikation, tacksam för vägledning i försäljnings processen.

Svar från Anders Lagerquist

Att få vägledning i försäljningsprocessen kan verkligen underlätta och göra hela upplevelsen mer smidig. Det är alltid kul att höra när ens insatser uppskattas. Tack för ditt omdöme och ha en bra dag!

Dennis K
Mullsjö

Trevlig, beskrivande och förklarande. Smidig och god kontakt

Malin S
Mullsjö

Lugn och fokuserad. Snabbt och smidigt med bra bemötande . Professionell med mycket kunnighet. Rekommenderas av mig.

Svar från Anders Lagerquist

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Jätterolig att få hjälpa till. Tveka inte att kontakta mig om du har någon annan som behöver hjälp. Vi ses och hörs framöver. Ha en bra dag!

Anna S
Mullsjö

En erfaren mäklare som man kan ha förtroende för oavsett om man köper eller säljer en fastighet.

Carolina A
Mullsjö

Han är framåt och förstående, förklarar bra och ger bra exempel för att förklara svårare begrepp och situationer. Kunnig på sin sak och väldigt trevlig

Svar från Anders Lagerquist

Tack för ni tog er tid att höra av er. Värmande ord:) Ni hittade ett hus som verkligen passade er som ni kommer trivas bra i. Ha en bra dag!

Emma W
Mullsjö

Tillmötesgående och engagerad mäklare.

Svar från Anders Lagerquist

Härligt att ni hittade ett hus som passade er. Vi ses framöver:)

Martin F
Mullsjö

Lugnt, stabil och hjälpsam med både köpare och säljares intresse för ögonen

Svar från Anders Lagerquist

Kul att ni hittade ert hus och hoppas att trivs bra!