Anders Lagerquist

Anders Lagerquist

Anders Lagerquist är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Anders Lagerquist har varit registrerad mäklare sedan 1994-02. Anders Lagerquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Lagerquist har haft 25 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 90 Läs vad Anders Lagerquist

• sålde sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Bottnaryd
    2021-07-03
    En fantastisk duktig mäklare, rekommenderar honom starkt till alla mina vänner!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Huskvarna Söder
    2021-06-08
    Bostadsrätt. Proffsigt, trevligt bemötande. Uppfyllt alla förväntningar. Skulle anlita samma mäklare igen vid behov.
    Jättetrevlig att få hjälpa till:) Ha en varm och skön sommar!! Anders Lagerquist
    • Örserum
    2021-06-08
    Mycket hjälpsam och kunnig. Rekommenderas!
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Trevlig sommar! Anders Lagerquist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Huskvarna Söder
    Jag köpte lägenheten.
    Mäklaren var alltid glad och positiv! Tack till mäklaren jag kände mig säker att köpa och lita på!
    Tack för värmande ord. Du kändes helt rätt för den lägenheten! Trevlig sommar:) Anders Lagerquist
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Gränna
    2021-06-07
    Köpt villa. Mäklaren gav ett trevligt och professionellt bemötande vid både visning och kontraktskrivning.
    Lycka till med er nya, härlig villa. Något att se fram emot. Ha en varm och skön sommar:) Anders Lagerquist
    • Mariebo
    2021-06-03
    Köpt friliggande villa i Jönköping
    Sympatisk och förtroendeingivande mäklare. Bra förklaringar på frågor vilket passade oss som förstagångsköpare väldigt bra
    Tack för omdömet:) Kul att få hjälpa er med första affären. Ni kommer trivas jättebra i både huset och i området. Trevlig sommar! Anders Lagerquist
    • Bankeryd
    2021-06-01
    Lugn,positiv, strukturerad, vänlig, glad, sprider trygghet.
    Rekommenderar gärna till vänner o bekanta.
    Tack för dina varma ord. Jätteroligt att få hjälpa dig med husförsäljningen. Ett fantastiskt hus med en magisk trädgård. Passa nu på att njuta under sommaren i ditt uterum härliga uterum. Vi ses till hösten! Anders Lagerquist
    • Mariebo
    2021-06-01
    En villa i ett city nära område.. vi fick stort förtroende för Anders. Han känns kunnig och erfaren. Det enda är väl att han verkar vara en väldigt upptagen man. Vi fick slutföra budgivningen direkt med ägaren, där hade man kanske velat ha mer stöd av mäklaren. Nu gick affären bra.. och vi är nöjda.
    Ni kommer passa perfekt i det huset. Roligt att hjälpa er med affären. Trevlig sommar! Anders Lagerquist
    • Tenhult
    2021-05-21
    okej, trevlig och hjälpsam, men inget speciellt
    Hoppas ni trivs i ert nya hus. Ha en bra dag! Anders Anders Lagerquist
  • Christina W
    • Norrahammar
    2021-05-07
    En mycket kunnig mäklare. Vi kände oss mycket trygga med honom, för både oss och köparen.
    Dessutom sprider han en mycket härlig energi.
    Kommer att tipsa om honom vi tillfälle.
    Christina
    Tack för värmande ord. Trevligt att lära känna er och att ni var nöjda. Lycka till med nästa boende och trevlig dag! Anders Anders Lagerquist