Mäklare Jönköping Jönköping Fastighetsbyrån Jönköping Anders Lagerquist
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 58 kunder tycker om Anders Lagerquist

• Nadia R skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt skicklig och trevlig! Läs mer
    2017-08-14 Anders L svarar Nadia R
    Tack för en bra start på veckan!!
  • Birgit G skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej Vi har bara positivt om Anders det blev en snabb affär helt enligt vår önskan Läs mer
    2017-08-11 Anders L svarar Birgit G
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med affären. Var jättetrevligt att träffa er och det är ett härligt boende. Återkom gärna om det är något mer ni behöver hjälp med. Trevlig helg!
  • Sara S skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders är en mycket hängiven och engagerad mäklare. Han lyssnar på oss som kunder och gör allt han kan för att tillmötesgå alla våra förfrågningar.
    När det gäller mötet emellan säljare och köpare är han mycket professionell och sakkunnig. Läs mer
    2016-10-28 Anders L svarar Sara S
    Jättekul att ni är nöjda:) Väldigt trevlig att hjälpa er i er bostadsaffär. Trevlig helg så ses vi säkert framöver!
  • Pierre O skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders gav ett proffisionellt bemötande till oss som köpare, han var mån om att köparen fick en seriös och bra investering.
    Anders återkopplade alltid vid frågor och lovade aldrig något utan att kontrollera med säljaren först. Kan varmt rekommenderas... Läs mer
    2016-10-28 Anders L svarar Pierre O
    Tack för härliga ord att starta helgen med:) Hoppas ni trivs och får en fantastisk tid i ert nya boende!!
  • Catharina H skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders är mycket trevlig, lyhörd och social. Försäljningen fungerade utmärkt Läs mer
    2016-09-28 Anders L svarar Catharina H
    Tack för värmande ord!! Ha en trevlig höst.
  • Pierre H
    Pierre H skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra information om o hur vi kunde gå tillväga, samt förfrågan om hur vi tänkt oss. Bra bilder, bra upplägg bra genomförande, som ledde till ett bra slut. Läs mer
    2016-08-22 Anders L svarar Pierre H
    Tack för ert omdöme. Allt underlättas av trevliga ägare och ett imponerande hus! Hoppas vi hörs framöver och hälsa frun. Nos vemos!
  • Jothanna L skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders var en stor hjälp vid försäljningen av vårat hus.
    Med stor kunskap och goda erfarenhet så är vi mer än nöjda med honom och rekommenderar verkligen att anlita honom vid framtida försäljningar! Läs mer
    2016-06-07 Anders L svarar Jothanna L
    Roligt att ni är nöjda!! Hoppas ni får en härlig sommar på nya stället! Anders
  • Madeleine S skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag fick vid första mötet, en mycket bra information om hur en försäljning av fastighet går till. Under försäljningen sköttes allt bra och smidigt. Läs mer
    2016-06-07 Anders L svarar Madeleine S
    Fantastiskt hus att få hjälpa till med. Trevlig sommar! Anders
  • Pernilla L skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Proffsigt bemötande, kände att han tog sig tiden att lyssna och ge hjälp när så behövdes Läs mer
    2016-09-28 Anders L svarar Pernilla L
    Kul att du upplevde tjänsten så positivt. Hoppas vi kan göra fler affärer i framtiden!!
  • John J skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kompetent, smidig att ha att göra med, lyhörd. Hade bra koll på hur mycket vi skulle få för huset. Trevlig person. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher