Anders Lagerquist

Anders Lagerquist

Anders Lagerquist är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Anders Lagerquist har varit registrerad mäklare sedan 1994-02. Anders Lagerquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.7. Anders Lagerquist har haft 15 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 100 Läs vad Anders Lagerquist

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Huskvarna Söder
    2022-04-13 Verifierad kund
    Proffsig. Tillgänglig. Pålitlig. Både jag och min sambo kände oss trygga i hela processen.
    En supermäklare!
    Det var jätteroligt att få hjälpa er:) Grattis till en jättetrevlig lägenhet. Där kommer ni trivas! Glad Påsk. Anders Lagerquist
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Grästorp
    2022-03-28 Verifierad kund
    Anders har ett professionellt bemötande och skapar ett förtroende mellan säljare och mäklare.
    Jättekul att få hjälpa er sälja ert härliga hus. Verkligen bra jobbat. Hoppas ni kommer trivas bra på ert nya ställe:) Anders Lagerquist
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Ekhagen
    2022-01-19 Verifierad kund
    Jättebra! Vi var supernöjda och Anders erfarenhet lös igenom. Avslappnat och formellt.
    Jättekul att hjälpa er att till ert nya boende. Lycka till! Anders Anders Lagerquist
    • Lekeryd
    2021-12-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande bra info under kontrakt skrivningen är
    Tack för värmande ord! Anders Anders Lagerquist
    • Vättersnäs
    2021-11-06 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare! Gav tid att prata med sina kunder… påläst .
    Tack för trevligt omdöme. Ha en bra söndag! Anders Lagerquist
    2021-10-17 Verifierad kund
    Ingav ett positivt , trevlig o proffsigt bemötande. Upplevdes att ha god kunskap med goda råd o inlyssnande från oss säljare. Bra kontakt under försäljning o under budgivning. Vi är väldigt nöjda med Anders som var vår mäklare. Försäljningen gick fortare än vad vi kunde tänka oss men ändå ett högre sälj pris än vi hoppats på. Mvh// Råbyvägen 3.
    En härlig försäljning med bara positiva omdömen om er mycket välskötta villa. Det var roligt att kunna hjälpa er till en bra försäljning och härliga köpare. Ha nu en bra dag och se fram mot ert nya boende! Anders Lagerquist
    2021-10-11 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig & välkomnande.
    Mäklaren svarade på de frågorna som vi hade och visste han inte svaret så tog han reda på det och återkom till oss.
    Absolut en mäklate som jag kommer att rekommendera till andra. Han är lugn & trygg och kan sin sak, stor erfarenhet.
    Tack för ni tog er tid att höra av er. Värmande ord:) Ni hittade ett hus som verkligen passade er som ni kommer trivas bra i. Ha en bra dag! Anders Lagerquist
    • Vättersnäs
    2021-09-30 Verifierad kund
    Informativt och sakligt bemötande. Svarade upplysande på frågor.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    Mäklaren gav bra återkoppling och skötte försäljningen av fastigheten professionellt.
    Jag tackar för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det var roligt att hitta rätt köpare till ert härliga hus. Rak och riktig kommunikation genom hela affären gav ett bra slutresultat. Jag blir väldigt glad att ni är nöjda med affären. Hälsa Roland:) Anders Lagerquist
    • Hovslätt
    2021-09-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och smidig affär!
    Det kommer bli ett jättebra boende för er:) Ha en trevlig helg och tack för värmande ord! Anders Lagerquist
    2021-08-17 Verifierad kund
    En super bra mäklare som vet vad han pratar om. Klar, tydlig och tillgänglig för frågor under resans gång. Mycket bra mäklare som backade upp under semestertider!!
    Tack för varmt omdöme och förtroendet att sälja ert vackra hem:) Anders Lagerquist