Läs vad 47 Läs vad Jenny Eriksson

• 2020-12-29
    Jag har sålt en villa i Taberg! Bemötandet jag fick av Jenny, var som om vi hade känt varandra jättelänge! Jag hade inga förväntningar för det var första gången jag sålde något så stort. Ville bara att huset skulle säljas för minst utgångsbudet. Och det levde hon upp till med råge! Jenny är en fantastisk mäklare som jag hade använt igen om det skulle behövas och jag rekommenderar henne till alla jag kan.
    Rolf Fredrik L
    • 122.0 m²
    • Taberg
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack för fint omdöme har vart superkul att jobba med er :) all lycka till er med ert kommande äventyr i stan. /Jenny

• 2020-12-29
    Jag har sålt ett bostadshus i Taberg. Bemötandet vi fick av Jenny var det bästa man kan få. Hon förklarade enkelt och vi kunde ställa frågor utan att känna oss dumma. Jenny hade ett öppet och enkelt sätt. Bättre mäklare får man leta efter
    Lena Ingela L
    • 122.0 m²
    • Taberg
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack Ingela för fint omdöme har vart superkul att jobba med er :) Önskar er all lycka till med ert nya boende. /Jenny

• 2020-12-17
    Jenny upplever jag som rak och ärlig , bemötandet är
    bra och glatt. (Fantastisk säljare)
    För övrigt:
    Swedbanks olika konstigheter med krav som bara finns inom
    banken pressar både kund och mäklare till det yttersta.
    Swedbanks fastighetsbyrå är tveksamt om jag kommer tillbaks till ,det var ett nederlag i familjen framgent.
    Tony L
    • 2:a
    • 53.2 m²
    • Huskvarna Söder
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack Tony för fint omdöme. Vi löste allt tillslut som ett riktigt team :) /Jenny

• 2020-12-10
    Vi har sålt vår villa på landet och allt har fungerat kanon. Vi nådde tyvärr inte upp till önskat mål av pris men det beror inte på mäklaren utan antagligen på det som händer i samhället just nu.
    Kristina Margareta A
    • 101.0 m²
    • Bankeryd
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack för fint omdöme. Har vart superkul att arbeta med er :) Önskar er all lycka till med ert nästa boende. / Jenny

• 2020-12-10
    Hej,
    Jag köper hus och Jenny är mäklare att sälja hus. Det var tre gånger efter vi tecknat avtal pga renovering jag behöver tittar på hus och mätta. Men jag hittade saker som den gammal ägare var inte skötsom med bänkskrivor, trädgård, osv. Jenny var trött med vad jag har hittat. Till sist, jag blev tyst o vill hon var med i huset innan tillträdde eftersom huset var nyrenoverat (med dåligt standard och skötte slarvigt). Men detta hand inte, jag har inte sett hus precis innan tillträdde och detta var bestämmt mellan hus ägare och Jenny och mig på 11 sep när jag tecknade. Som mäklare har hon inte underlätta detta och har uppfyllt sitt löfte att jag se hus några dagar innan tillträdde. She wanted to close the deal asap really!

Den sista gången när jag se delen av hus var en månad innan tillträdde dag.

Li Andersson Y
    • 152.0 m²
    • Huskvarna
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej Synd att du känner dig missnöjd. Jag har gjort allt jag kunnat för att underlätta för er. Men tyvärr kunde jag inte styra att säljaren skulle släppa in er mer innan tillträdet efter de tre gånger ni vart där. Som vi kom överens om innan tillträdet va du välkommen att höra av dig om du va missnöjd med städfirmans städning. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. / Jenny

• 2020-11-23
    Sålt ett hus blev bemött av en trevlig och kunnig mäklare
    Leif Olof Baltzar W
    • 120.0 m²
    • Huskvarna Söder
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack för förtroendet och ett fint omdöme! Lycka till med ert nästa boende :)

• 2020-11-19
    Jenny har hela tiden varit glad och tillmötesgående.
    Vi hade förväntningar på att utgångspriset skulle överträffas. Nu blev det inte så, men vi är nöjda.
    Jenny passade alltid överenskomna tider, vilket vi uppskattar.
    Vår uppfattning är att husvisningarna fungerade bra.
    Ett TACK till Jenny!
    Björnham Laila B
    • 190.0 m²
    • Bymarken
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Stort tack för förtroendet! Har vart mycket trevligt att samarbeta med er. Stor lycka till med ert nästa boende.

• 2020-11-03
    Jenny sålde Ängsforsvägen 47 för oss, ett parhus i Hovslätt. Hennes bemötande och energi var både positivt laddad och professionellt präglat. Fotografen var utmärkt. Sammantaget var det en mycket bra bekantskap jag gärna använder mig av igen om det skulle behövas.
    Peter N
    • 113.0 m²
    • Hovslätt
    Tack Peter :) Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. / Jenny

• 2020-10-30
    Jag har både köpt och sålt med Jenny och man får ett stort förtroende för henne som säljare. Hon är personlig och varm och gör sitt bästa för sina säljare och köpare. Hon är helt enkelt toppen och jag rekommenderar varmt andra att anlita henne!
    Camilla M
    • 113.0 m²
    • Hovslätt
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack för fina värmande ord :) Har vart superkul att jobba tillsammans med dig. All lycka i ert nästa boende.

• 2020-10-15
    Jenny var från början trevlig och lugn. Gjorde att man kände sig säker på affären i alla steg, lugn och sansad och alltid hjälpsam.
    Tommy J
    • 73.0 m²
    • Bottnaryd
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack Tommy :) Hoppas du ska trivas i ditt nya fina boende.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte