Jenny Eriksson

Jenny Eriksson

Jenny Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Jenny Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Jenny Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Eriksson har haft 55 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 59 Läs vad Jenny Eriksson

2021-07-21
    Hon var väldigt trevlig och lättsam
    2021-06-08
    Supernöjda med allt kring vår villaförsäljning. Kändes bra från första mötet, tydlig info om vad vi kunde förvänta oss. Väldigt trevligt och flexibelt! Tack så mycket!
    Tack Ulrica för fint omdöme. Har vart superkul att jobba tillsammans med er :) Hoppas ni kommer trivas inne i stan. / Jenny Jenny Eriksson
    2021-06-07
    Köpte min första egna bostadsrätt, jättenöjd med min mäklare!
    Tack Robin för fint omdöme :) Hoppas att du ska trivas i din nya superfina lägenhet. / Jenny Jenny Eriksson
    2021-06-04
    Hus.
    Fantastiskt bemötande och hela sälj processen gick otroligt bra, mycket pga Jenny.
    Tack Eric för fint omdöme. Har vart superkul att få hjälpa er med både köp och säljprocessen :) / Jenny Jenny Eriksson
    2021-06-03
    Köp hus där Jenny var mäklare. Vi är supernöjda, bra information, snabb återkoppling, lätt att nå och trevligt bemötande.
    Tack för fint omdöme :) Hoppas nu att ni ska trivas i ert nästa boende. / Jenny Jenny Eriksson
    2021-06-03
    Vi fastnade direkt för Jenny när vi skulle sälja vår villa. Hon kändes väldigt glad, äkta och uppriktig - en sån man vill låta sälja ens hus helt enkelt. Detta intryck bestod under hela vår resa.
    Våra förväntningar på Jenny var att hon skulle guida oss, vara tillgänglig och slutligen få oss och köparen att känna att vi gjort en bra affär. Allt detta levde Jenny upp till med råge.
    Tack för fint omdöme. Det har vart ren glädje att få förmedla ert fina hus:) / Jenny Jenny Eriksson
    2021-05-27
    Jag har sålt min lägenhet med Jenny och säljer nu mitt hus med henne. Hon är trevlig och rolig. Lyssnar och ör tillmötesgående. Jättenöjd med mitt val av mäklare!
    Tack Linnea för fint omdöme. Ser fram emot att få sälja ert fantastiska hus :) / Jenny Jenny Eriksson
    2021-05-19
    Har sålt via Jenny och hon har varit toppen att ha och göra med. Hon har skött allt och alltid tillgänglig.

Kan rekommendera henne
    Tack Hesam för förtroendet :) Har vart superkul att få förmedla era fastigheter. / Jenny Jenny Eriksson
    2021-05-01
    Jag har köpt en lägenhet via Jenny Eriksson. Tyckte hon var så bra att jag lät henne sälja mitt hus, vilket hon gjorde med bravur! Hon är kunnig, pålitlig, personlig och hjälpsam. Glömde jag skriva rolig? 😃
    Känner stort förtroende för henne och kommer att rekommendera henne till mina vänner.
    Mvh Eva Cederblad
    Tack Eva för förtroendet. Det har vart superkul att samarbeta med dig 😊 Jenny Eriksson
    2021-04-10
    Sålde min villa med hjälp av Jenny. Allt gick smidigt och snabbt!
    Tack för fint omdöme Simon. Önskar er all lycka till med ert kommande boende. / Jenny Jenny Eriksson