Jenny Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 15 Läs vad Jenny Eriksson

• Anita Margareta L sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-13

Habo
    vi har sålt en fastighet och är helt nöjda med Jenny. Läs mer
    2019-09-16 Jenny Eriksson svarar Anita Margareta L
    Tack Anita för fint omdöme och förtroendet att förmedla ert fantastiska hus.
  • Bengt Erik Roland L sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-09-13

Habo
    - Sålt fastighet
    - Bra
    - Snabbt genomförande, vilket också blev bra Läs mer
    2019-09-16 Jenny Eriksson svarar Bengt Erik Roland L
    Tack Bengt för fint omdöme och förtroendet att förmedla ert fantastiska hus.
  • Ishak Aziz I köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-16

Ekhagen
    Jag köpte och hon var bra och kunnigt om henne jobb. Läs mer
    2019-08-16 Jenny Eriksson svarar Ishak Aziz I
    Tack! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
  • Daniel E köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-05

Liljeholmen
    Jenny kändes serös och jag upplevde att hon var villig att hjälpa till med alla de saker jag var osäker på. Läs mer
    2019-08-05 Jenny Eriksson svarar Daniel E
    Tack Daniel.
    Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten :)
  • Aniola Jola B
    Aniola Jola B sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-23

Taberg
    Vilken mäklare Jenny Eriksson är! Ett sånt driv - så fantastisk grym mäklare!!!
    Rekommenderar henne varmt!
    Fastighetsbyrån i Jönköping kan skratta sig lycklig som har Jenny som medarbetare!!
    Vi är så enormt tacksamma och nöjda med Jenny som sålde vårt hus!! Läs mer
    2019-07-23 Jenny Eriksson svarar Aniola Jola B
    Tack Aniola för fina ord. Har vart superkul att jobba med er 😊
    All lycka i ert nya boende.
  • Jan S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-06

Mariebo
    Engagerad, kunnig, trevlig.
    Upptäcker och förmedlar tankar och ideer. Läs mer
    2019-07-06 Jenny Eriksson svarar Jan S
    Tack för fint omdöme.
    Jättekul att ni är nöjda😊
    / Jenny
  • Ulli Helena S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-04

Mariebo
    Vi har sålt våran villa i Jönköping med hjälp av Jenny. Det har varit en härlig upplevelse från början till slut. Vi var inte ens säkra på att anlita Fastighetsbyrån för försäljningen utan kontaktade dem för en värdering av bostaden. Men efter mötet med Jenny var vi överens, hon skulle få sköta affären!
    Jennys professionella, men samtidigt personliga, utstrålning gör att hela processen är en positiv upplevelse. Hon är en mäklare som man känner att både vi som säljare och kund kan lita på och känna sig bekväm med. Vi har tidigare stött på mäklare som varit för "på" och inte haft full koll på allt som rör fastigheten, utan utlovat mer än vad som är möjligt och försökt stressa fram ett avslut! Jenny är en mycket positiv kontrast till detta och har sett till att kolla upp eventuella oklarheter. Med andra ord en trygg affär med ett avslappnat men seriöst bemötande! Läs mer
    2019-07-04 Jenny Eriksson svarar Ulli Helena S
    Tack för värmande ord. Har vart fantastiskt kul att jobba med er 😊
    Lycka till på er fortsatta resa.
    / Jenny
  • Christian Ingmar S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-27

Bankeryd
    Sålt vår egen bostad. Jenny är alert och återkommer med svar omgående, vilket uppskattas! Läs mer
  • Melanie Jane Caroline S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-26

Bankeryd
    Jenny var precis vad vi behövde -en energisk, positiv, kunnig, trygg och humoristisk fastighetsmäklare.
    Den hjälp med homestylingen och med fotograferingen - allt flöt på snabbt och effektivt.
    Vi visste inte hur det skulle gå att sälja vårt hus, som är rätt så stort, men Jenny försäkrade oss att det skulle gå bra. Och det gjorde det verkligen - annonsen gick ut på hemnet på måndagen och dagen efter var det klart!! Vi fick ett bra erbjudande och tackade ja.
    Det har varit en spännande resa hittills. Flytten och att hitta ett nytt hus som passar oss är våra kommande projekt.

Tack Jenny!
    We love you! ;) Läs mer
    2019-06-26 Jenny Eriksson svarar Melanie Jane Caroline S
    Tack Melanie
    Det gick verkligen undan 😊 tack för förtroendet och all lycka på er fortsatta resa.
    Kramar Jenny
  • Annelie B köpte sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-18

Ulvstorp
    Köpt ett fritidshus av Jenny. Hon har varit uppträtt föredömligt och snabbt kommit tillbaka vid frågor. Bedömer att hon tagit tillvara både säljare och köpares intressen på ett mycket seriöst sätt. Som person mycket positiv, rak och tydlig. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-06-19 Jenny Eriksson svarar Annelie B
    Tack Annelie för värmande ord :)

Hoppas ni får en härlig sommar i stugan.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher