Jenny Eriksson

Jenny Eriksson

Jenny Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Jenny Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Jenny Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Eriksson har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

146 omdömen om Jenny Eriksson

Sedan starten hos Reco 2019
Rifa R
Huskvarna Öxnehaga

Otroligt trevlig och kan sin sak.

Richard H
Huskvarna Öxnehaga

Trevlig, framåt, erfaren mäklare med högt tempo och stort intresse av att både hjälpa säljarna och köparna att få till en bra affär.

Bo A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Vänlig, noggrann, korrekt, ihärdig och realistisk. En mycket brs person!

Cecilia W
Bankeryd

Bemötandet var från början till slut varmt och proffsigt. Vi förväntade oss en dialog vilket vi också hade genom hela försäljningstiden. Vi upplevde att mäklarna var följsamma med vårt önskade försäljningspris som ändå låg i överkant av värderingen. De jobbade hårt för att hitta rätt intressenter till vår villa. Samarbete med besiktningsman, stylist och fotograf gick smidigt. Foldern var snyggt utformad. I dessa tider går det trögt att sälja fastigheter, så vi är nöjda med utfallet av vår försäljning. Vi fick det vi begärde...

Boris V
Barnarp

Professionell, tillmötesgående

Miki T
Huskvarna

Väldigt duktig och driven mäklare som vi haft både vid köp och försäljning av bostaden. Kan starkt rekommendera Jenny!

Siv Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Jag är supernöjd med Jenny Tillmötesgående-glad o pigg högsta betyg på alla visningar/träffar vi har haft med Jenny En solstråle i allt mörker som är !!!!

Monica B
Norrahammar

Mycket duktig och kompetent mäklare, med stor erfarenhet om området där huset säljs, är också mycket kundvänlig både mot säljare och köpare.

Tony G
Norrahammar

Proffsig och lättsam. Perfekt.

Hans B
Norrahammar

Erfaren, goda kunskaper om området. Tillmötesgående, trevlig. Hon arbetade verkligen för att tillgodose både säljare och köpare.