Jenny Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-12 - 2019-05

Läs vad 6 Läs vad Jenny Eriksson

• Annelie B köpte sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-18

Ulvstorp
    Köpt ett fritidshus av Jenny. Hon har varit uppträtt föredömligt och snabbt kommit tillbaka vid frågor. Bedömer att hon tagit tillvara både säljare och köpares intressen på ett mycket seriöst sätt. Som person mycket positiv, rak och tydlig. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-06-19 Jenny Eriksson svarar Annelie B
    Tack Annelie för värmande ord :)

Hoppas ni får en härlig sommar i stugan.
  • Yvonne G sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-12

Jönköping Väster
    Sålt bostadsrätt Kunnig och social kompetens Läs mer
    2019-06-12 Jenny Eriksson svarar Yvonne G
    Tack Yvonne :))
    Hoppas du ska trivas i ditt nya boende.
  • Jesper F köpte sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-12

Skänkeberg
    Jag köpte en villa av Jenny. Genomgående uppskattar jag Jennys bemötande, informationen genom hela processen har varit tydlig och direkt. Läs mer
    2019-06-12 Jenny Eriksson svarar Jesper F
    Tack Jesper.
    Lycka till med allt och hoppas ni kommer trivas :))
  • Monica D köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-05-17

Torpa
    Vi har köpt en lägenhet. Det är inte första gången vi gjorde det. Det var hela tiden öppna kort, rak kommunikation och snabb återkoppling. Problemen på vägen, för den här gången blev det sådana, löste vi tillsammans. Jenny såg dem innan vi hade förstått dem och låg på. Jag hade inga förväntningar på mäklaren när vi tittade och sedan la högsta budet. Det var i och med problemen som Jennys styrka och kunnighet syntes. Jenny är en glad och positiv person att ha att göra med. När allt blev klart har vi skrattat tillsammans. Läs mer
    2019-05-17 Jenny Eriksson svarar Monica D
    Tack Monica :))
    Vi har haft en intensiv och spännande resa.
    Skönt när allt löser sig tillslut.
  • Sara Erika M sålde sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-27

Kaxholmen
    Sålt en villa i kaxholmen. Jenny är trevlig och effektiv. Blev en snabb affär! Läs mer
    2019-05-17 Jenny Eriksson svarar Sara Erika M
    Tack Sara för fint omdöme och trevlig bemötande och bra samarbete.
  • Martina L sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-24

Torpa
    Har sålt en bostadsrätt med hjälp av fastighetsbyrån. Fick ett mycket bra bemötande av Jenny Eriksson somhelt levde upp till de förväntningarna jag hade. Mycket trevlig och lyhörd för mina behov, Läs mer
    2019-02-25 Fastighetsbyrån Jönköping svarar Martina L
    Hej Martina L. Tack för ditt omdöme. Ja, Jenny är en fantastisk mäklare som alltid gör sitt yttersta för sina kunder. Varmt välkommen åter till oss. Med vänlig hälsning Fastighetsbyrån

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher