Daniel Gesher
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 113 Läs vad Daniel Gesher

• Kerstin E sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-03

Rosenlund
    Vi tycker att Daniel Gesher har gjort ett utmärkt jobb med att sälja vår bostadsrätt i Jönköping. Trots en knepig situation lyckades vi till slut!
    Daniel var alltid positiv och driven. Läs mer
  • Martina G köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-28

Rosenlund
    Slarvig och inte så ansvarstagande i vårt fall.
    Oriktigheter i objektbeskrivningen framkom först vid överlåtelsen och hanterades då i princip med en axelryckning - ”hoppsan!” - bara ETT förråd när beskrivningen angav TVÅ!! Det hade vid vårt köp av liten boyta ganska stor betydelse!!!!! Läs mer
  • Mona G sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-21

Ekhagen
    Väldigt professionell och trygg mäklare. Daniel har varit väldigt hjälpsam även i mitt sökande av nytt boende. Läs mer
  • Gabriella H
    Gabriella H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-21

Kålgården
    Vi har köpt en bostadsrätt och kände att vi från första stund kunde anförtro oss åt Daniel. Vi fick en känsla av att han ville vårat bästa, var kunnig inom området och gav oss det där lilla extra som många mäklare saknar. Ett professionellt och trevligt bemötande igenom hela processen, från första kontakt med visning fram till tillträdesdagen. Läs mer
  • Sirous M
    Sirous M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-11-12

Daniel hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Kålgården, vi fick bra tips och kontinuerligt info,Daniel var proffsig och alltid trevligt . Det hela gick väldigt smidig och snabb. Läs mer
  • Satu Elisabet A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-30

Bankeryd
    Daniel är en effektiv och empatisk mäklare, som ser människan bakom både säljaren och köparen. Läs mer
  • Jan K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-29

Bymarken
    Bra bemötande och professionellt handlagd försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • Sofia K köpte sitt hus med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-21

Barnarp
    Vi köpte en bostadsrått Bemötande av mäklare var bra !Men vi saknar bud listan som vi blev lovade plus visningspapper.

Ett bra köp! Läs mer
  • Anders H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-03

Jönköping Väster
    Ett trevligt och förtroendeingivande intryck av mäklaren.

Han levde upp till förväntningarna.

Totalt sett en bra upplevelse. Läs mer
  • Rasmus A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-03

Vättersnäs
    Lägenhet. Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Vi upplever att vi fick all hjälp och stöd vi behövde under processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher