en del av Fastighetsbyrån Jönköping

4.4 / 5 i betyg — 42 rekommendationer

Läs vad 42 användare tycker om Daniel Gesher

• Alexander M
    Alexander M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är en otroligt duktig och professionell fastighetsmäklare på alla sätt och vis och ger direkt ett intryck av att man är i trygga händer. Tillsammans med Daniel skapar man realistiska mål och förväntningar men på något sätt lyckas han överträffa dem. Fantastisk service som bara Fastighetsbyrån i Jönköping kan erbjuda och som gör att man utan att blinka kommer att vända sig till Daniel igen för framtida uppdrag.

Tack Daniel!

/Alex
    2016-11-21 Daniel G svarar Alexander M
    Stort tack Alexander! Har varit väldigt trevligt och smidigt att samarbeta med dig. Mitt mål var att du skulle vara nöjd med hela processen både som köpare och säljare. Hoppas att du kan hålla dig till tåls inför flytten till din nya och fina lägenhet. Ha det så fint fram till dess och tveka inte att höra av dig vid minsta fråga eller fundering. Tack för förtroendet och rekommendationen! :)
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är mycket nöjd med mäklare Daniel Geshner! Han sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris som gjorde mig glad!
    Åsa Enskär
    2016-11-10 Daniel G svarar Åsa E
    Hej Åsa : ) tack för omdömet och de fina orden! Det var både trevligt och spännande att få arbeta med dig. Hoppas du stormtrivs i din nya bostad i Göteborg. Är du i stan så kom jätte gärna in på kaffet som jag gärna bjuder på : ) Hälsningar Daniel Gesher
  • Tony A
    Tony A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Toppen! Löser allt! Svarar på alla frågor! Snabb och bra! 10/10
    2016-11-10 Daniel G svarar Tony A
    Hej Tony, Tack för rekommendationen och toppbetyget, det värmer. Hoppas att ni stormtrivs i lägenheten, den är toppenfin. Hälsa Kitty så gott. Hälsningar Daniel Gesher
  • Martin J
    Martin J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bemötandet var mycket bra, trevlig, kompetent, ambitiös och påläst.
    2016-11-10 Daniel G svarar Martin J
    Hej Martin, tack för rekommendationen och fina ord. Med god service och engagemang blir det bra avslut och nöjda parter, det är det viktigaste för oss i Fastighetsbyrån. Välkomna att återkomma om ni behöver hjälp med något annat Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Olle S
    Olle S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Efter att ha kollat på många hus och träffat många olika mäklare så insåg vi att det är skillnad på mäklare och mäklare. Daniel gav ett seriöst och genuint intryck utan att bli säljig. Vi är mycket nöjda.
    2016-11-10 Daniel G svarar Olle S
    Hej Olle, tack för uppskattningen och rekommendationen, det värmer. Det är så viktig och trevligt med nöjda kunder, köpare som säljare. Genom god service, kunnighet och engagemang når man i stort sett alltid bra avslut och nöjda kunder. Ni kommer att stormtrivas i ert fina hus. Lycka till Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Anders B
    Anders B skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kan tyvärr inte ge er ngn uppfattning eftersom jag träffade han en gång under vår försäljningtid. Mvh Anders B.
    2016-09-26 Daniel G svarar Anders B
    Hej Anders, tack för ditt svar, hoppas helheten var till belåtenhet med ett gott slutresultat vi nådde. Lycka till i er nya bostad. Hälsningar Daniel
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej! Han var trevlig men lite virrig, han var inte heller med i slutet efter papprerna var påskrivna för då hade han åkt på semester. När vi skulle buda hade han initiellt inte heller mina kontaktuppgifter. Det var även de som menade att lägenheten låg ute för ett "lockpris" för att trissa upp priset. Kanske mycket negativt, i slutändan fick vi ändå en lägenhet som vi trivs jättebra med, men det var nog ändå inte riktigt hans förtjänst... Men helt ok.
    2016-11-10 Daniel G svarar Daniel N
    Hej Daniel N,
    Jag vill börja med att beklaga att ni känner er missnöjda över handläggningen i delar av affären och tacka för att du tog dig tid att skriva. Jag förstår att det kändes förvånat med skillnaden mellan utpris och slutpris, men det är inget ovanligt idag, då marknaden har varit på uppåtgående en längre tid och dels att efterfrågan är större än utbudet. Utgångspriset baserades på de senaste försäljningarna i området. Jag tar till mig det du skriver och planerar min semester bättre nästa gång. Trevligt att ni trivs i er nya lägenhet och att ni i slutändan är nöjda, det är viktigast. Du är varmt välkommen att höra av dig till mig om du har ytterligare frågor. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Diana A
    Diana A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel Gesher är otrolig professionell och förtroendeingivande i sitt uppdrag! Supernöjd
    2016-09-26 Daniel G svarar Diana A
    Hej Diana : ) Tusen tack för det fina omdömet.! Det känns bra att du är så nöjd och lycka till med din nya lägenhet. Kommer gärna och värderar den efter renoveringen. Hälsningar Daniel
  • Branka S
    Branka S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Smidigt köp och kommunikativ mäklare
    2016-09-26 Daniel G svarar Branka S
    Tack Branka för ditt inlägg :)
    Hoppas allt är fint med dig!
    Med vänlig hälsning, Daniel
  • Yvonne P
    Yvonne P skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån till mina vänner och bekanta, det är det bästa betyg jag kan ge!
    2016-09-26 Daniel G svarar Yvonne P
    Tack Yvonne för fina ord och rekommendationen. Det känns bra att du är så nöjd och tack för förtroendet. Det var en trevlig och spännande försäljning. Skulle du behöva någon mer hjälp i framtiden är du välkommen att höra av dig. Med vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Mathias G
    Mathias G skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    DANIEL är en otroligt duktig och seriös säljare som håller vad han lovar. Kommer absolut anlita Daniel igen för försäljning. Daniel bevisar på kvalitet kch kompetens på absolut proffsnivå.
    2016-09-26 Daniel G svarar Mathias G
    Hej Mathias, Många tack för de värmande orden.! Det känns bra att du är så nöjd och lycka till med det nya boendet.
    Ändra
  • Alexandar I
    Alexandar I skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Snabb effektiv mäklare som uppfyller alla krav! Mycket nöjd med hans service!
    2016-09-26 Daniel G svarar Alexandar I
    Hej Alexandar, Tack för ditt fina omdöme och rekommendation. Mycket glad över att jag fick samarbeta med dig!
  • Greger L
    Greger L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Så har vi gjort en avslutande fastighetsaffär och vi är mycket nöjda med Daniels arbete. Affären gjordes under sommaren och trots detta har han sett till att allting fungerat mycket smidigt.
    2016-09-26 Daniel G svarar Greger L
    Stort tack återigen för förtroendet, har alltid varit en glädje att få hjälpa dig och familjen, Greger. Jätteroligt att du är nöjd med affärerna och tusen tack med för recensionen och dina rekommendationer : )
  • Sebastian P
    Sebastian P skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra och tillgänglig. Inget dåligt att tilläggas. Hade semester vid överlämningen, men det sköttes snyggt.
    2016-09-26 Daniel G svarar Sebastian P
    Hej Sebastian, tack för ditt svar och omdömet, alltid trevligt med nöjda kunder. Hälsningar Daniel
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2016-11-10 Daniel G svarar Henrik M
    Hej Henrik, tack för omdömet och rekommendationen. Vill även tacka er för en god affär som slutade med bästa resultat. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Emil H
    Emil H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bemötandet på visningen var ok, likaså vid första mötet efter budgivningen. Hans assistent Carola var väldigt trevlig och serviceminded, hon såg oss som kunder på ett bra sätt.
    2016-09-26 Daniel G svarar Emil H
    Hej Emil, tack för ditt svar och omdömet, skönt att det löste sig till slut. Carola hälsar gott. Lycka till i er nya bostad. Hälsningar Daniel
  • Monika B
    Monika B skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel var mycket hjälpsam, lugn, metodisk och förklarade tydligt hur det skulle gå till. Han höll bra kontakt med mig under budgivning och gav mig bra råd.
    2015-06-11 Daniel G svarar Monika B
    Hej Monika, och tack för omdömet och de fina orden! Det var trevligt att få arbeta med dig och hoppas du stormtrivs i din nya fina bostad. Är du i stan så kom gärna in på en kopp kaffe! Ha en härlig sommar! Hälsningar Daniel Gesher
  • Anna-lisa W
    Anna-lisa W skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han var tydlig med vad som ingick i mäklararvordet, med de rättigheter och skyldigheter som vi säljare har. Han var lika tydlig vid kontraktsgenomgången. Aningen stressande vid budgivningens slut och kontraktskrivningstidsbokningen.
    En bra och hygglig mäklare....!
    2015-05-04 Daniel G svarar Anna-lisa W
    Hej Anna-Lisa och Conny, tack för omdömet och er rekommendation. Vill även tacka er för en god affär som slutade med bästa resultat. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Ninos S
    Ninos S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Stabil kille kan sitt jobb utantill :)
    2015-05-04 Daniel G svarar Ninos S
    Hej Ninos och Sonja, tack för ert svar och omdömet, alltid trevligt med nöjda kunder. Ni hade också en väldigt trivsam lägenhet som inte gjorde det svårare... Lycka till nu i den nya ni köpt. Hälsningar Daniel
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han va professionell, vänlig, saklig och kunnig. Bra jobbat! Rekommenderar starkt.
    2015-05-04 Daniel G svarar Dennis S
    Hej Dennis och Sara, tack för värmande ord och er fina rekommendation. Det är så trevligt och skönt med nöjda kunder. Att lotsa kunder med bra service och goda råd genom hela affären är viktigt. Lycka till nu i er härliga lägenhet. Vänlig hälsning Daniel
  • Lina W
    Lina W skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra service. Alltid lätt att få tag på och få svar på frågor. Gjorde ett bra jobb med försäljningen av min bostad.
    Jätte bra att man har stöttning vid att hitta ny bostad, och om frågor som vi haft angående den nya bostaden.
    2015-05-04 Daniel G svarar Lina W
    Hej Lina och Marcus, jätteroligt att ni är nöjda. Tack för ett fantastiskt omdöme och rekommendation. Det var en riktigt trevlig affär och spännande många gånger. Skulle ni behöva någon mer hjälp i framtiden är det bara att ringa. Med vänlig hälsning Daniel
  • Jan E
    Jan E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra bemötande , trevlig smidig . Återkopplade hela tiden till oss.
    2015-05-04 Daniel G svarar Jan E
    Tack Jan och Susanne för fina ord och rekommendationen. Det känns bra att ni är så nöjda och tack för förtroendet. Skulle ni behöva någon mer hjälp i framtiden är ni välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Anton D
    Anton D skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jättebra bemötande. Daniel visade stort intresse för oss som köpare samt att han kunde gå med på att vi fick se lägenheten innan visning med kort varsel. Jättebra!
    2015-05-04 Daniel G svarar Anton D
    Hej Anton och Therese, härligt att höra och tack för dessa värmande ord. Genom god service och engagemang blir det ett gott avslut och nöjda parter. Ni kommer att stormtrivas i ert toppenfina "radhus". Välkomna att återkomma om ni behöver hjälp med något annat Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Sara S
    Sara S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är jättenöjda med fastighetsbyrå!
    När vi nyligen skulle köpa lägenhet så gjorde de verkligen allt för att både vi som köpare och de som säljare skulle bli nöjda. De lyssnar verkligen på sina kunder och fokuserar på oss som kunder
    2015-05-04 Daniel G svarar Sara S
    Hej Sara, tack för värmande ord, den fina rekommendationen och uppskattningen. Det är så viktig och samtidigt otroligt trevligt med nöjda kunder, köpare som säljare. Genom god service, kunnighet och engagemang når man i stort sett alltid bra avslut, vilket betyder kunder som är nöjda. Lycka till nu i er härliga lägenhet. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Greger  L
    Greger L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel har varit proffsig men främst lyhörd då han lyssnat in mina funderingar och krav. Han har ständigt varit anträffbar och sökt att möta mina funderingar. Framförallt har han varit ärlig i både det som är bra och dåligt vilket jag uppskattat. Skulle gärna äta middag med honom framöver.

Kan varmt rekommendera honom då han hjälpt mig med tre affärer hittills.

/Greger
    2015-05-04 Daniel G svarar Greger L
    Tack Greger för uppskattningen och utförliga rekommendation. Hade inte varit nöjd om inte ni varit det. Lätt att jobba med så engagerade och trevliga kunder. Det har varit ett nöje att få jobba med er och alltid lika kul att få ringa och snacka med dig, högsta betyg till dig som kund också.

Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya stad och middagen ser vi fram emot./ Daniel
  • Christian S
    Christian S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel var väldig trevlig och kunnig. Märktes att han gillar sitt jobb.
    2015-05-04 Daniel G svarar Christian S
    Hej Christian, tack för omdömet och fina ord. Jag stormtrivs i jobbet sen jag började för 10 år sen!, och det är fantastiskt kul att ha möjligheten att träffa så många trevliga människor som träffas i en lyckad bostadsaffär. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Linnéa T
    Linnéa T skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är inte helt nöjda med Daniel. Han missade att ringa upp oss de gånger han skulle kolla upp något, när vi skulle sätta ett pris vid försäljning så sa han emot att han tyckte det var för högt även för det pris det till slut blev, skrev felaktig fakta i annonseringen på hemnet mm.
    2015-05-04 Daniel G svarar Linnéa T
    Tråkigt att ni upplever affären på det sättet. Även felstavningar är fel fakta, helt rätt. Hoppas att helheten ändå var ok, då avslutet var som planerat och så får vi bättra oss när nya personer kommer in i försäljningen. Hälsningar Daniel
  • Mona-lisa L
    Mona-lisa L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag blev bemött på ett positivt och i mitt tycke professionellt sätt. Eftersom det är min första egna fastighetsaffär kan jag inte göra en jämförelse med andra. Jag är helnöjd med att han lugnt och tydligt förklarade för mig hur allt skulle gå till.
    Mycket trevligt sätt.
    2015-02-05 Daniel G svarar Mona-lisa L
    Hej Mona-Lisa! Många tack för de värmande orden.! Det känns bra att ni är så nöjda och lycka till med ert nya boende.
  • Marijana J
    Marijana J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har varit mycket nöjda med Daniel gesher.
    2015-02-05 Daniel G svarar Marijana J
    Tack Marijana för ditt omdöme. Lycka till med ditt nya boende.
  • Shamiram Y
    Shamiram Y skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevliga mäklare, väldigt bra byrå!!
    2015-02-05 Daniel G svarar Shamiram Y
    Tack Shamiran för de värmande orden och rekomendationen.! Det känns bra att ni är så nöjda med affären. Har ni vägarna förbi kontoret så är ni välkomna på en kopp kaffe.
  • Hamlet Y
    Hamlet Y skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt bra service och duktiga mäklare!!
    2015-02-05 Daniel G svarar Hamlet Y
    Tack Hamlet för de värmande orden och rekomendationen.! Det känns bra att ni är så nöjda med affären. Har ni vägarna förbi kontoret så är ni välkomna på en kopp kaffe.
  • Christopher S
    Christopher S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han hjälpte mig hela vägen till ett lägenhetsköp, dessutom hjälpte han mig å få ett banklån hos min nya bank, vilket bag e tacksam för
    2015-06-11 Daniel G svarar Christopher S
    Tack Christopher för uppskattningen och rekommendation. Det är så lätt att jobba med så engagerade och trevliga kunder. Det har varit ett nöje att få jobba med dig.
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fick ett mycket gott bemötande.
    2015-06-11 Daniel G svarar Margareta H
    Hej Margareta! Tack för rekommendationen. Det känns bra att ni är så nöjda.
  • Elin S
    Elin S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel var en jättebra mäklare. Han var ärlig och lätt att ha att göra med! Kan definitivt använda honom i framtiden.
    2015-06-11 Daniel G svarar Elin S
    Hej Elin, tack tack för de fina orden, så kul att höra att du är nöjd! Med vänlig hälsning Daniel Gesher.
  • Avdulla M
    Avdulla M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bro
    Jag vade mycket nojd
    2015-06-11 Daniel G svarar Avdulla M
    Hej Avdulla, trevligt att du är nöjd och tack för rekommendationen. Hälsningar Daniel Gesher.
  • Erik S
    Erik S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket trovärdig och påläst..........................................................
    2015-06-11 Daniel G svarar Erik S
    Hej Erik. Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd!
  • Simon H
    Simon H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tyvärr så höll inte mäklaren vad de lovade angående pris.
    Oengagerade och publicerade andra bilder än överenskommet.
    Enligt köpare så tyckte de att mäklaren inte sålde in lägenheten och att de nästan valde en annan lägenhet på grund av detta.
    2015-06-11 Daniel G svarar Simon H
    Hej Simon, tråkigt att du upplever avslutningen på affären på det sättet. Hoppas att helheten ändå var ok, då vi nådde ett pris över medel i föreningen, som accepterades. Daniel Gesher
  • Johan H
    Johan H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel sålde vår bostadsrätt i centrala jönköping. Lägenheten var något svårsåld men Daniel fick till slut fram en köpare.
    2014-10-27 Daniel G svarar Johan H
    Hej Johan, tack för ditt svar och omdömet, skönt att det löste sig till slut. Lycka till i er nya bostad. Hälsningar Daniel
  • Martin J
    Martin J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är jättenöjd med hanteringen av mitt fastighetsköp genom Fastigshetsbyrån.
    2014-09-05 Daniel G svarar Martin J
    Hej Martin! Tack för din rekommendation, alltid trevligt med nöjda kunder. Lycka till och hoppas du trivs i din fantastiska lägenhet!
  • Siham M
    Siham M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Man blir bemöt med omsorg och respekt!
    2014-09-04 Daniel G svarar Siham M
    Hej Siham! Tusen tack för de värmande orden.! Det känns bra att ni är så nöjda och lycka till med ert nya boende. Har ni vägarna förbi kontoret så är ni välkomna på en kopp kaffe.
  • Maj-Lis W
    Maj-Lis W skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    mycket trevligt bemötande,har köpt en bostadsrätt genom fastighetsbyrån, där Daniel gesher var min mäklare.
    allt bra, inga klagomål att göra
    2014-09-01 Daniel G svarar Maj-Lis W
    Tack Maj-Lis för ditt omdöme. Lycka till med ditt nya boende.
  • Kornelia E
    Kornelia E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Professionell och trovärdig
    Noggrann och mån om sina kunder
    2014-08-28 Daniel G svarar Kornelia E
    Hej Kornelia. Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd!
Andreas Stoor (fd.Franzén)
Nathan Efram