Daniel Gesher
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07

Läs vad 106 Läs vad Daniel Gesher

• Sofia K köpte sitt hus med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-21

Barnarp
    Vi köpte en bostadsrått Bemötande av mäklare var bra !Men vi saknar bud listan som vi blev lovade plus visningspapper.

Ett bra köp! Läs mer
  • Anders H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-07-03

Jönköping Väster
    Ett trevligt och förtroendeingivande intryck av mäklaren.

Han levde upp till förväntningarna.

Totalt sett en bra upplevelse. Läs mer
  • Rasmus A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-03

Vättersnäs
    Lägenhet. Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Vi upplever att vi fick all hjälp och stöd vi behövde under processen. Läs mer
  • Jonas S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-06-02

Ekhagen
    Nonchalant mäklare som har svårt för att lyssna. När man som kund vill ha en dialog blir man tillrättavisad. Läs mer
  • Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-15

Hovslätt
    Mötena med Daniel har varit suveräna, märks att han kan detta. en oerhört trevlig människa och person som jag skulle rekommendera alla dagar i veckan.

Med vänlig hälsning Peter Welander Läs mer
  • Pontus W köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-12

Huskvarna
    vissa saker stämmde inte............. Läs mer
  • Esmail M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-11

Kungsängen
    bostadrätt kŏpte jag han är bra och han har bra erfrahet Läs mer
  • Magnus H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-09

Kungsängen
    Köpte en nyproducerad lägenhet och fick ett bra bemötande. När han inte kunde svara på frågor så återkom han med svar. Levde upp till de förväntningar som vi hade men borde varit lite mer påläst kring garantier i samband med nyproduktion och vad som räknas som fel och vad som inte räknas som fel. Läs mer
  • Agneta H
    Agneta H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-09

Kungsängen
    Vi köpte en nyproducerad trea. Daniel var tillmötesgående ang. visning och tog sedan reda på svaren på de frågor vi hade. Han var alltid trevlig trots alla frågor vi hade ang. bostaden. Läs mer
  • Martin F sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-19

Huskvarna Norrängen
    Anser Daniel gjorde ett gott jobb generellt. Framför allt hanterades de något besvärliga förutsättningarna på ett mycket bra sätt. Även om det emellanåt fanns diskussionsämnen fördes dessa respektfullt och med bra och tydliga argument. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher