Daniel Gesher är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Daniel Gesher har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.4. Daniel Gesher har haft 8 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 134 Läs vad Daniel Gesher

• sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Vättersnäs
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevligt bemött och omtänksam både om säljare och köpare🌟🌟🌟🌟🌟
  • 2022-04-29 Spontant omdöme
    Lovade honom att rekommendera honom här, och här är jag nu.

Men skämtåsido förtjänar han beröm för sitt tålamod med en dryg jäkel som mig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Ljungarum
    2022-02-23 Verifierad kund
    Mycket engagerad och påläst samt observant.
    • Huskvarna
    2022-02-20 Verifierad kund
    Trevlig, bra service, hjälpsam!
    • Huskvarna
    2022-02-20 Verifierad kund
    1.Genom telefonen.
    2. Vi hade väldigt bra förväntningar och mäklaren upplevde det väldigt bra.
    3. Vi har kommit snabbt och bra överens med Daniel han är väldigt snäll och duktig.
    • Ljungarum
    2022-02-11 Verifierad kund
    Daniel är jätte professionell och kunnig mäklare, rekommendera varmt till alla som ska sälja!
    Han är driven och tillgänglig.
    • Jönköping Väster
    2022-02-01 Verifierad kund
    En topp mäklare med mycket erfarenhet och kunskap. Lägenheten blev såld väldigt fort för begärt pris. Snabb återkoppling.
    • Kålgården
    2021-12-28 Verifierad kund
    Vi visste på förhand att det skulle vara en längre process att sälja lägenheten. Det drog ut längre på tiden av en nedåtgående marknad, vilket inte kan läggas på mäklaren. Men knappt med kommunikation från mäklarnas sida under hela processen, då jag va den som fick jaga dem på information av vad som händer med lägenheten. Flera gånger uttryckte jag att jag ville bli bättre upplyst utan att något hände.
    • Ekhagen
    2021-10-18 Verifierad kund
    Daniel Gesher är en väldigt otrevlig och opålitlig mäklare som gör ett dåligt jobb. Daniel tillsammans med sin kollega Carola Ivarsson var mäklare för försäljningen av min bostadsrätt, innan jag hade signerat uppdragsavtalet var de trevliga och hjälpsamma, direkt efter jag hade signerat gick de på semester. Under hela uppdraget var det väldigt svårt att komma i kontakt med dem. De hade dessutom otillräcklig kontakt med varandra under uppdraget, därför uppstod det ett missförstånd mellan dem angående det accepterade priset för min bostad, det försvårade försäljningen. Den Hemnet-annons Daniel skrev för min bostad var bland det värsta jag har sett, den var väldigt ogenomtänkt och slarvig, därför var jag själv tvungen att hjälpa till med arbetet med annonsen.
    Hej Henrik
    Jag vill börja med att beklaga att du känner dig missnöjd över handläggningen av affären och tacka för att du tog dig tid att skriva. Detta är en beskrivning jag och Carola inte alls känner igen. Jag har svårt för att förstå att du kände så och att detta varken nämndes för oss under hela förmedlingsprocessen, trots att vi talades vid flera gånger. Du fick av oss mycket tips och råd under hela processen om åtgärder för lägenheten, som du också var nöjd med. Gällande annonsen var den godkänd från din sida innan publicering. I Fastighetsbyrån arbetar vi alltid fram annonser tillsammans med kund och gör ändringar enligt önskemål innan godkännande och publicering. Detta gjordes även här. Jag beklagar återigen om du inte känt dig nöjd med förmedlingen och annonsen, detta trots att försäljningen endast tog 12 dagar från annons till kontrakt med önskat acceptpris vilket resulterade i ett rekordpris för 2 RoK och med den högsta notering per kvm i föreningen. Det viktigaste för mig som mäklare och för Fastighetsbyrån är att du som kund är nöjd. Du är välkommen att höra av dig till mig om du har ytterligare frågor. Vänlig hälsning Daniel Gesher
    • Ekhagen
    2021-10-11 Verifierad kund
    Han var ärlig och diskuterade för och nackdelar, gav oss råd om vilket pris som kunde förväntas vid en försäljning.