66 rekommendationer

Daniel Gesher
en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4
553 21 Jönköping — Visa karta

Vad tror Daniel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 66 kunder tycker om Daniel Gesher

• Oskar A
    Oskar A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är en fantastisk mäklare. Han är väldigt pålitlig. Affären gick fort och lätt.
  • Louise S
    Louise S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig och bra bemötande! Kan bli bättre på att höra av sig så att säljaren vet läget. Tog flera dagar efter visning utan att vi hörde något.
  • Maria L
    Maria L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel agerar proffsigt och känns ärlig i sitt bemötande. Han passar bra i sin roll som medlare mellan köpare och säljare och står inte på någons sida.
  • Edmon M
    Edmon M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra,, seriös, genuin, karismatisk, ärlig, rolig!!
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Utmärkt arbete! Lyssnar väl på kundens önskemål och lever upp till de. Det finns inga hinder hos Daniel, allt är möjligt. Som kund känner man sig trygg och välbemöt av en professionell mäklare. Han gör sitt bästa, har ingen dold agenda, ärlig och säger som det är! Kan inte ha valt en bättre mäklare!
  • Jasmina C
    Jasmina C skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel Gesher är en mycket bra mäklare. Man blir mycket väl bemött och känner sig viktig, då Daniel ger dig all uppmärksamhet och gör sitt yttersta att hjälpa till och se till att kontraktet går igenom. Han har hjälpt oss både med att sälja vårt hus och köpa vår bostadsrätt, så vi har haft privilegiet att få ha att göra med honom vid båda affärerna. Jag kommer att rekommendera Daniel till min släkt, vänner och kollegor om någon av dem behöver mäklare. Skulle jag behöva mäklare i framtiden, är det Daniel vi kommer att anlita. Vi har fått stort förtroende för honom, under de korta möten vi haft. Han kan sin bransch och han har bra hand med människor. Varma hälsningar till honom! Med vänlig hälsning Jasmina och Ivan Cvetkovic
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Duktig och driven mäklare. Han var bra
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevligt bemötande. Kunnig mäklare som satte sig väl in i vad som gällde för vår lägenhet och vad som var unikt positivt för just den. Hade önskat mer återkoppling under tiden men sammanfattningsvis så är vår sammantagna upplevelse positiv.
  • Pelle
    Pelle skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Det tar mig åt att skriva något negativt om en annan person men nu känner jag att jag gör andra en tjänst. En etta är egentligen ett för högt omdöme!
    Kritiken riktar sig mot Daniel Gesher. För ett tag sedan tog min son tog kontakt med Fastighetsbyrån och Daniel gällande en bostad som fanns utannonserad. Snabbt blev min son avbruten och dumförklarad, utan att få svar på sina frågor. Har även hört mig för och fått bekräftelse på att hans attityd inte är någon engångsföreteelse. Nu tittar vi inte ens på objekt som läggs ut av Fastighetsbyrån.
    /Ledsen förälder
    2017-06-16 Johan S svarar Pelle
    Hej Pelle
    Detta är ett beteende som jag inte känner igen i min kollega Daniel, tacksam för att du ändå skriver men känns väldigt anonymt. Ta gärna kontakt med mig så får vi möjlighet att reda ut situationen.

Med vänlig hälsning Johan Sethberg 0733-129111, johan.sethberg@fastighetsbyran.se
  • Alija B
    Alija B skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi hade bra kontakt med Daniel under hela processen. Rekommenderas!
  • Vappu P
    Vappu P skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Allt gick väldigt smidigt när Daniel hjälpte mig att sälja mitt radhus. Fick bra information före och efter försäljningen, det kändes tryggt. Rekommenderas, om du ska sälja eller köpa bostad.
  • Morgan T
    Morgan T skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Utomordentligt från början till slut.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hela upplevelsen var väldigt bra. Vi kom sent till visningen och fick en mer detaljerad visning där han visade bra och dåliga saker med lägenheten vilket gav förtroende. Sen vid alla skrivningar efter det var färdigt kändes det väldigt säkert då Daniel gick igenom alla papper väldigt lugnt och strukturerat. Jag kommer definitivt rekommendera Daniel till någon som söker en mäklare!
  • Björn E
    Björn E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tycker att bemötandet jag fick var bra och som mäklare gör han sitt jobb bra.
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Påläst och har yrkesvana.
    Trevlig samt ger förslag på olika möjligheter och lösningar vid åtgärder.
    Vi hade ca 5 olika mäklare hos oss och vi kände att Daniel och Carola var de bästa valet!
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket engagerad. Väldigt seriös och lätt att ha att göra med. Uppträdde proffesionellt och med ett trevlig bemötande
  • Asmir A
    Asmir A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    55555555555555555555555555555555555555555((55((((((
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är proffsig och lösningsorienterad. Tack för en toppen affär!!!!!
  • Thor S
    Thor S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag upplever Daniel som en person som är påläst, och vet
    vad han pratar om.
    Dessutom så är han lyhörd på vad hans kund/klient har att säga.
    Jag själv är som person ganska envis och kan nog upplevas som
    envis har jag bestämt mig för något så gör jag allt för att det ska bli så som jag vill.
    Det samtal som jag hadde med Daniel om hur försäljningen skulle gå till
    så fungerade han som ett bollplank för mig.

Det var inte så att vi var överens men det var ett samtal som fördes
    med respekt för motpartens åsikt samt kunskap.

Daniel ingav ett
  • Mariana R
    Mariana R skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag och min man är mycket nöjda med mäklare Daniel vår samarbete tydlighet kommit med nya förslag hjälpsamhet handlat med respekt och varit det bästa för att skapa en bra relation baserad på tillit och respekt
  • Michaela E
    Michaela E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Driven, professionell och trevlig mäklare. Mycket bra kundbemötande. Vi köpte vår bostadsrätt genom Daniel och anlitade honom när vi skulle sälja den också. Rekommenderar starkt.
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Min upplevelse är på det hela bra
  • Irma H
    Irma H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Riktigt duktigt mäklare rekommenderas starkt till andra! Han hjälpte mig och min sambo att hitta vårat hem!
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra på att sälja men inte lika bra på att hantera motgångar. Mycket snack som visade sig inte stämma i slutändan.
    2017-01-05 Daniel G svarar Niclas L
    Hej Niclas, tack för att du tog dig tid att skriva.
    Jag beklagar att säljarna lämnade fel uppgifter om dräneringen och att inte det blev så som du tänkt dig. Vill dock minnas att vi pratades vid ett flertal ggr och jag berättade lite vad som gäller generellt och hur du kan gå till väga med Anticimex. Som mäklare får man inte ta sida eller vara någon domare -ska vara opartisk och det är inte för att göra det lätt för mig utan lagen är sådan.

Återigen beklagar om du inte känt dig helt nöjd med vissa frågor men i slutändan löste det sig, då ni också blev väl kompenserade av säljarna.

Det viktigaste för mig som mäklare och för Fastighetsbyrån är att ni som kunder är nöjda. Jag är säker på att ni kommer att trivas fantastiskt bra i er fina villa. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är en otroligt duktig och professionell fastighetsmäklare på alla sätt och vis och ger direkt ett intryck av att man är i trygga händer. Tillsammans med Daniel skapar man realistiska mål och förväntningar men på något sätt lyckas han överträffa dem. Fantastisk service som bara Fastighetsbyrån i Jönköping kan erbjuda och som gör att man utan att blinka kommer att vända sig till Daniel igen för framtida uppdrag.

Tack Daniel!

/Alex
    2016-11-21 Daniel G svarar Alexander M
    Stort tack Alexander! Har varit väldigt trevligt och smidigt att samarbeta med dig. Mitt mål var att du skulle vara nöjd med hela processen både som köpare och säljare. Hoppas att du kan hålla dig till tåls inför flytten till din nya och fina lägenhet. Ha det så fint fram till dess och tveka inte att höra av dig vid minsta fråga eller fundering. Tack för förtroendet och rekommendationen! :)
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är mycket nöjd med mäklare Daniel Geshner! Han sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris som gjorde mig glad!
    Åsa Enskär
    2016-11-10 Daniel G svarar Åsa E
    Hej Åsa : ) tack för omdömet och de fina orden! Det var både trevligt och spännande att få arbeta med dig. Hoppas du stormtrivs i din nya bostad i Göteborg. Är du i stan så kom jätte gärna in på kaffet som jag gärna bjuder på : ) Hälsningar Daniel Gesher
  • Tony A
    Tony A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Toppen! Löser allt! Svarar på alla frågor! Snabb och bra! 10/10
    2016-11-10 Daniel G svarar Tony A
    Hej Tony, Tack för rekommendationen och toppbetyget, det värmer. Hoppas att ni stormtrivs i lägenheten, den är toppenfin. Hälsa Kitty så gott. Hälsningar Daniel Gesher
  • Martin J
    Martin J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bemötandet var mycket bra, trevlig, kompetent, ambitiös och påläst.
    2016-11-10 Daniel G svarar Martin J
    Hej Martin, tack för rekommendationen och fina ord. Med god service och engagemang blir det bra avslut och nöjda parter, det är det viktigaste för oss i Fastighetsbyrån. Välkomna att återkomma om ni behöver hjälp med något annat Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Olle S
    Olle S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Efter att ha kollat på många hus och träffat många olika mäklare så insåg vi att det är skillnad på mäklare och mäklare. Daniel gav ett seriöst och genuint intryck utan att bli säljig. Vi är mycket nöjda.
    2016-11-10 Daniel G svarar Olle S
    Hej Olle, tack för uppskattningen och rekommendationen, det värmer. Det är så viktig och trevligt med nöjda kunder, köpare som säljare. Genom god service, kunnighet och engagemang når man i stort sett alltid bra avslut och nöjda kunder. Ni kommer att stormtrivas i ert fina hus. Lycka till Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Anders B
    Anders B skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kan tyvärr inte ge er ngn uppfattning eftersom jag träffade han en gång under vår försäljningtid. Mvh Anders B.
    2016-09-26 Daniel G svarar Anders B
    Hej Anders, tack för ditt svar, hoppas helheten var till belåtenhet med ett gott slutresultat vi nådde. Lycka till i er nya bostad. Hälsningar Daniel
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej! Han var trevlig men lite virrig, han var inte heller med i slutet efter papprerna var påskrivna för då hade han åkt på semester. När vi skulle buda hade han initiellt inte heller mina kontaktuppgifter. Det var även de som menade att lägenheten låg ute för ett "lockpris" för att trissa upp priset. Kanske mycket negativt, i slutändan fick vi ändå en lägenhet som vi trivs jättebra med, men det var nog ändå inte riktigt hans förtjänst... Men helt ok.
    2016-11-10 Daniel G svarar Daniel N
    Hej Daniel N,
    Jag vill börja med att beklaga att ni känner er missnöjda över handläggningen i delar av affären och tacka för att du tog dig tid att skriva. Jag förstår att det kändes förvånat med skillnaden mellan utpris och slutpris, men det är inget ovanligt idag, då marknaden har varit på uppåtgående en längre tid och dels att efterfrågan är större än utbudet. Utgångspriset baserades på de senaste försäljningarna i området. Jag tar till mig det du skriver och planerar min semester bättre nästa gång. Trevligt att ni trivs i er nya lägenhet och att ni i slutändan är nöjda, det är viktigast. Du är varmt välkommen att höra av dig till mig om du har ytterligare frågor. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Diana A
    Diana A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel Gesher är otrolig professionell och förtroendeingivande i sitt uppdrag! Supernöjd
    2016-09-26 Daniel G svarar Diana A
    Hej Diana : ) Tusen tack för det fina omdömet.! Det känns bra att du är så nöjd och lycka till med din nya lägenhet. Kommer gärna och värderar den efter renoveringen. Hälsningar Daniel
  • Branka S
    Branka S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Smidigt köp och kommunikativ mäklare
    2016-09-26 Daniel G svarar Branka S
    Tack Branka för ditt inlägg :)
    Hoppas allt är fint med dig!
    Med vänlig hälsning, Daniel
  • Yvonne P
    Yvonne P skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån till mina vänner och bekanta, det är det bästa betyg jag kan ge!
    2016-09-26 Daniel G svarar Yvonne P
    Tack Yvonne för fina ord och rekommendationen. Det känns bra att du är så nöjd och tack för förtroendet. Det var en trevlig och spännande försäljning. Skulle du behöva någon mer hjälp i framtiden är du välkommen att höra av dig. Med vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Mathias G
    Mathias G skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    DANIEL är en otroligt duktig och seriös säljare som håller vad han lovar. Kommer absolut anlita Daniel igen för försäljning. Daniel bevisar på kvalitet kch kompetens på absolut proffsnivå.
    2016-09-26 Daniel G svarar Mathias G
    Hej Mathias, Många tack för de värmande orden.! Det känns bra att du är så nöjd och lycka till med det nya boendet.
    Ändra
  • Alexandar I
    Alexandar I skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Snabb effektiv mäklare som uppfyller alla krav! Mycket nöjd med hans service!
    2016-09-26 Daniel G svarar Alexandar I
    Hej Alexandar, Tack för ditt fina omdöme och rekommendation. Mycket glad över att jag fick samarbeta med dig!
  • Greger L
    Greger L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Så har vi gjort en avslutande fastighetsaffär och vi är mycket nöjda med Daniels arbete. Affären gjordes under sommaren och trots detta har han sett till att allting fungerat mycket smidigt.
    2016-09-26 Daniel G svarar Greger L
    Stort tack återigen för förtroendet, har alltid varit en glädje att få hjälpa dig och familjen, Greger. Jätteroligt att du är nöjd med affärerna och tusen tack med för recensionen och dina rekommendationer : )
  • Sebastian P
    Sebastian P skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra och tillgänglig. Inget dåligt att tilläggas. Hade semester vid överlämningen, men det sköttes snyggt.
    2016-09-26 Daniel G svarar Sebastian P
    Hej Sebastian, tack för ditt svar och omdömet, alltid trevligt med nöjda kunder. Hälsningar Daniel
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2016-11-10 Daniel G svarar Henrik M
    Hej Henrik, tack för omdömet och rekommendationen. Vill även tacka er för en god affär som slutade med bästa resultat. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Emil H
    Emil H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bemötandet på visningen var ok, likaså vid första mötet efter budgivningen. Hans assistent Carola var väldigt trevlig och serviceminded, hon såg oss som kunder på ett bra sätt.
    2016-09-26 Daniel G svarar Emil H
    Hej Emil, tack för ditt svar och omdömet, skönt att det löste sig till slut. Carola hälsar gott. Lycka till i er nya bostad. Hälsningar Daniel
  • Monika B
    Monika B skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel var mycket hjälpsam, lugn, metodisk och förklarade tydligt hur det skulle gå till. Han höll bra kontakt med mig under budgivning och gav mig bra råd.
    2015-06-11 Daniel G svarar Monika B
    Hej Monika, och tack för omdömet och de fina orden! Det var trevligt att få arbeta med dig och hoppas du stormtrivs i din nya fina bostad. Är du i stan så kom gärna in på en kopp kaffe! Ha en härlig sommar! Hälsningar Daniel Gesher
  • Anna-lisa W
    Anna-lisa W skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han var tydlig med vad som ingick i mäklararvordet, med de rättigheter och skyldigheter som vi säljare har. Han var lika tydlig vid kontraktsgenomgången. Aningen stressande vid budgivningens slut och kontraktskrivningstidsbokningen.
    En bra och hygglig mäklare....!
    2015-05-04 Daniel G svarar Anna-lisa W
    Hej Anna-Lisa och Conny, tack för omdömet och er rekommendation. Vill även tacka er för en god affär som slutade med bästa resultat. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Ninos S
    Ninos S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Stabil kille kan sitt jobb utantill :)
    2015-05-04 Daniel G svarar Ninos S
    Hej Ninos och Sonja, tack för ert svar och omdömet, alltid trevligt med nöjda kunder. Ni hade också en väldigt trivsam lägenhet som inte gjorde det svårare... Lycka till nu i den nya ni köpt. Hälsningar Daniel
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han va professionell, vänlig, saklig och kunnig. Bra jobbat! Rekommenderar starkt.
    2015-05-04 Daniel G svarar Dennis S
    Hej Dennis och Sara, tack för värmande ord och er fina rekommendation. Det är så trevligt och skönt med nöjda kunder. Att lotsa kunder med bra service och goda råd genom hela affären är viktigt. Lycka till nu i er härliga lägenhet. Vänlig hälsning Daniel
  • Lina W
    Lina W skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra service. Alltid lätt att få tag på och få svar på frågor. Gjorde ett bra jobb med försäljningen av min bostad.
    Jätte bra att man har stöttning vid att hitta ny bostad, och om frågor som vi haft angående den nya bostaden.
    2015-05-04 Daniel G svarar Lina W
    Hej Lina och Marcus, jätteroligt att ni är nöjda. Tack för ett fantastiskt omdöme och rekommendation. Det var en riktigt trevlig affär och spännande många gånger. Skulle ni behöva någon mer hjälp i framtiden är det bara att ringa. Med vänlig hälsning Daniel
  • Jan E
    Jan E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra bemötande , trevlig smidig . Återkopplade hela tiden till oss.
    2015-05-04 Daniel G svarar Jan E
    Tack Jan och Susanne för fina ord och rekommendationen. Det känns bra att ni är så nöjda och tack för förtroendet. Skulle ni behöva någon mer hjälp i framtiden är ni välkomna att återkomma. Med vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Anton D
    Anton D skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jättebra bemötande. Daniel visade stort intresse för oss som köpare samt att han kunde gå med på att vi fick se lägenheten innan visning med kort varsel. Jättebra!
    2015-05-04 Daniel G svarar Anton D
    Hej Anton och Therese, härligt att höra och tack för dessa värmande ord. Genom god service och engagemang blir det ett gott avslut och nöjda parter. Ni kommer att stormtrivas i ert toppenfina "radhus". Välkomna att återkomma om ni behöver hjälp med något annat Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Sara S
    Sara S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är jättenöjda med fastighetsbyrå!
    När vi nyligen skulle köpa lägenhet så gjorde de verkligen allt för att både vi som köpare och de som säljare skulle bli nöjda. De lyssnar verkligen på sina kunder och fokuserar på oss som kunder
    2015-05-04 Daniel G svarar Sara S
    Hej Sara, tack för värmande ord, den fina rekommendationen och uppskattningen. Det är så viktig och samtidigt otroligt trevligt med nöjda kunder, köpare som säljare. Genom god service, kunnighet och engagemang når man i stort sett alltid bra avslut, vilket betyder kunder som är nöjda. Lycka till nu i er härliga lägenhet. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Greger  L
    Greger L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel har varit proffsig men främst lyhörd då han lyssnat in mina funderingar och krav. Han har ständigt varit anträffbar och sökt att möta mina funderingar. Framförallt har han varit ärlig i både det som är bra och dåligt vilket jag uppskattat. Skulle gärna äta middag med honom framöver.

Kan varmt rekommendera honom då han hjälpt mig med tre affärer hittills.

/Greger
    2015-05-04 Daniel G svarar Greger L
    Tack Greger för uppskattningen och utförliga rekommendation. Hade inte varit nöjd om inte ni varit det. Lätt att jobba med så engagerade och trevliga kunder. Det har varit ett nöje att få jobba med er och alltid lika kul att få ringa och snacka med dig, högsta betyg till dig som kund också.

Hoppas att ni kommer trivas bra i er nya stad och middagen ser vi fram emot./ Daniel
  • Christian S
    Christian S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel var väldig trevlig och kunnig. Märktes att han gillar sitt jobb.
    2015-05-04 Daniel G svarar Christian S
    Hej Christian, tack för omdömet och fina ord. Jag stormtrivs i jobbet sen jag började för 10 år sen!, och det är fantastiskt kul att ha möjligheten att träffa så många trevliga människor som träffas i en lyckad bostadsaffär. Vänlig hälsning Daniel Gesher
Daniel Gesher
Anders Lagerquist