Daniel Gesher

Daniel Gesher

Daniel Gesher är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Daniel Gesher har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.4. Daniel Gesher har haft 12 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 122 Läs vad Daniel Gesher

• sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Torpa
    2021-08-11
    En mäklare med mycket erfarenhet så jag kände mig väldigt trygg med honom. Han är noggrann och proffsig.
    • Jönköping Väster
    2021-06-02
    Daniel är en duktig mäklare, talar med god ton och är jätte trevlig. Lyssnar på kunden och ger alltid 100% för att säljaren ska bli nöjd. Han är även hjälpsam och ger andra råd och lösningar på eventuella problem.
    Det uppskattar jag mycket.

För att Daniel inte får en femma utav mig beror endast på återkopplingen. Ville gärna att han skulle höra av sig mera och tala om lite vad som händer och hur han tänker angående visningar och annan välbehövlig information.

Mvh Daniel Popa
  • Seif K
    • Bäckalyckan
    2020-12-17
    Daniel hjälpte oss att sälja våran fina 2a och som han levererade, fantastisk att göra med och ständigt tillgänglig. Klass rakt av!
  • Karolina E
    • Jönköping Öster
    2020-10-31
    Absolut bäst mäklare i Jönköping. Kanske i sverige?? Jo säkert
    • Ekhagen
    2020-10-05
    Har sålt en lägenhet på Ekhagen
    Bra bemötande.Trevlig och kunnig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Ljungarum
    2020-07-08
    Inför och under visning var han kort i ton och dessutom dåligt påläst gällande objektet. Fel fakta och höftade om vissa saker, bland annat förrådets storlek som han sa var stort men nu i efterhand bara är 1,7kvm. Efter att vi vann budgivningen och hela processen efteråt har han varit duktig och hjälpsam. Kontraktskrivningen var väldigt smidig och riktigt bra. Men det första mötet och att han var dåligt påläst drar ner betyget massor.
    • Huskvarna
    2020-07-01
    Smidigt, proffsigt, högsta betyg!
    • Huskvarna
    2020-06-10
    Köpt bostadsrätt
    Har haft väldigt lte kontakt med Daniel
    • Ljungarum
    2020-04-10
    Köpte lägenhet på Älgstigen. Daniel var både kunnig lyhörd och engagerad i både säljaren o köparens behov och önskemål. Man fick ett tryggt intryck när man som i mitt fall skulle köpa bostad.
    /Jerry Fogelberg
    • Rosenlund
    2020-03-03
    Vi tycker att Daniel Gesher har gjort ett utmärkt jobb med att sälja vår bostadsrätt i Jönköping. Trots en knepig situation lyckades vi till slut!
    Daniel var alltid positiv och driven.