Läs vad 120 Läs vad Daniel Gesher

• 2020-12-17
    Daniel hjälpte oss att sälja våran fina 2a och som han levererade, fantastisk att göra med och ständigt tillgänglig. Klass rakt av!
    Seif K
    Seif K
    • 55.0 m²
    • Bäckalyckan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
  • 2020-10-31
    Absolut bäst mäklare i Jönköping. Kanske i sverige?? Jo säkert
    Karolina E
    Karolina E
    • 55.0 m²
    • Jönköping Öster
  • 2020-10-05
    Har sålt en lägenhet på Ekhagen
    Bra bemötande.Trevlig och kunnig
    Anette N
    • 3:a
    • 86.5 m²
    • Ekhagen
  • 2020-07-08
    Inför och under visning var han kort i ton och dessutom dåligt påläst gällande objektet. Fel fakta och höftade om vissa saker, bland annat förrådets storlek som han sa var stort men nu i efterhand bara är 1,7kvm. Efter att vi vann budgivningen och hela processen efteråt har han varit duktig och hjälpsam. Kontraktskrivningen var väldigt smidig och riktigt bra. Men det första mötet och att han var dåligt påläst drar ner betyget massor.
    Sofie P
    • 4:a
    • 79.0 m²
    • Ljungarum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
  • 2020-07-01
    Smidigt, proffsigt, högsta betyg!
    Charlotte O
    • 70.0 m²
    • Huskvarna
  • 2020-06-10
    Köpt bostadsrätt
    Har haft väldigt lte kontakt med Daniel
    Birgitta A
    • 4:a
    • 97.0 m²
    • Huskvarna
  • 2020-04-10
    Köpte lägenhet på Älgstigen. Daniel var både kunnig lyhörd och engagerad i både säljaren o köparens behov och önskemål. Man fick ett tryggt intryck när man som i mitt fall skulle köpa bostad.
    /Jerry Fogelberg
    Jerry F
    • 63.0 m²
    • Ljungarum
  • 2020-03-03
    Vi tycker att Daniel Gesher har gjort ett utmärkt jobb med att sälja vår bostadsrätt i Jönköping. Trots en knepig situation lyckades vi till slut!
    Daniel var alltid positiv och driven.
    Kerstin E
    • 58.0 m²
    • Rosenlund
  • 2020-02-28
    Slarvig och inte så ansvarstagande i vårt fall.
    Oriktigheter i objektbeskrivningen framkom först vid överlåtelsen och hanterades då i princip med en axelryckning - ”hoppsan!” - bara ETT förråd när beskrivningen angav TVÅ!! Det hade vid vårt köp av liten boyta ganska stor betydelse!!!!!
    Martina G
    • 39.0 m²
    • Rosenlund
  • 2020-02-21
    Väldigt professionell och trygg mäklare. Daniel har varit väldigt hjälpsam även i mitt sökande av nytt boende.
    Mona G
    • 3:a
    • 82.0 m²
    • Ekhagen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte