85 rekommendationer

Daniel Gesher
en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4
553 21 Jönköping — Visa karta

Vad tror Daniel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 85 kunder tycker om Daniel Gesher

• Peter J
    Peter J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Lugn, trygg och inlyssnande.
    Har alltid korrekt bemötande.
    Är nöjd med min mäklare. Läs mer
  • Hampus S
    Hampus S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En riktigt bra mäklare som tar sitt uppdrag till en helt egen nivå.
    Jag har aldrig träffat på en mäklare som brinner för sitt yrke så mycket!
    Bjuder på mycket bra tips inför/under försäljningen.
    Han hjälper dig alltid om det finns några funderingar, dag som natt.
    Jag vill verkligen rekommendera Daniel till er som vill sälja bostad. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Nöjd med jobbet han gjorde, rekommenderas Läs mer
  • Cameron R
    Cameron R skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är duktig, engagerad och pratar med passion om sitt jobb. Han är självsäker och är inte rädd för konkurrens från andra mäklare.
    Han var tillgänglig både via telefon och mejl dag, kväll och helg. Han funkade som en bollplank/rådgivare när vi skulle köpa vårt hus trots att han var anlitad för att sälja vår lägenhet.
    Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Ninos H
    Ninos H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är en mäklare som alltid var tillgänglig och kunde ge direkta och raka svar. Det var bortom mina förväntningar både vid försäljning och köp av bostad. Han brinner för det han gör och det märks väldigt tydligt vid alla bemötanden. Råd, hjälp och stöttning vid behov. Resultat bortom alla målförväntningar.

Kan inte bli mer nöjd! Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Ninos H
    Tack Ninos för uppskattningen och rekommendationen : ) Det känns bra att du är så nöjd och tack för förtroendet. Det var en trevlig och spännande försäljning. Du kommer även stormtrivas i den nya, balkongen är ju toppen. Skulle du behöva någon mer hjälp i framtiden är du välkommen att höra av dig. Med vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Gabriel K
    Gabriel K skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är duktig, han vet sin grej och kan sin marknad samt kunderna. Rekommenderas! Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Gabriel K
    Hej Gabriel, tack för omdömet och din rekommendation. Vill även tacka er för en god affär som slutade med bästa resultat. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Benjamin E
    Benjamin E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig, pålitlig och kunnig. Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Benjamin E
    Hej Benjamin, Tack för rekommendationen och toppbetyget, det värmer. Hälsningar Daniel Gesher
  • Gustaf A
    Gustaf A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel var mycket trevlig och tillmötesgående. Jag fick snabbt förtroende för honom och det märktes att han har ett stort kontaktnät. Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Gustaf A
    Hej Gustaf, Tack för ditt fina omdöme och rekommendation. Mycket trevligt att samarbeta med dig! Lycka till Hälsningar Daniel Gesher
  • Christina H
    Christina H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag hade förväntat mig fullständig kännedom om avtalsskrivning - då det var där det gick snett. Tyvärr fick vi bankproblem när överlåtelsedagen sköts fram i 9 dgr och vi då var på utlandssemester Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Christina H
    Jag vill börja med att tacka för att du tog dig tid att skriva. Hoppas att du ändå tycker att helheten var ok, där det totalt sett blev en bra affär för er del. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han gjorde ett snabbt å gott jobb var kunnig å engagerrad på alla sidor kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Thomas J
    Hej Thomas! Tack för de fina orden och rekommendationen! Kul att ni är nöjda med affären. Hälsningar Daniel
  • Hugas A
    Hugas A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket trevlig och väldigt tydlig. Daniel gör sitt jobb alldeles utmärkt. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Hugas A
    Hej Hugas! Gott att höra att du är nöjd med affären. Det gick snabbt, smidigt och bra. Tack för de fina orden och rekommendationen. Hör av dig om du behöver hjälp i framtiden. Vänlig hälsning Daniel Gesher.
  • Julia L
    Julia L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han var väldigt trevlig och hjälpsam. Precis som en mäklare ska vara. Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Julia L
    Tack för fina ord Julia, lycka till och ring gärna om du behöver fler råd. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Suzan S
    Suzan S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bi bemötandes på ett bra sätt och han jobbade utmärkt Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Suzan S
    Tack för det Suzan! Det var trevligt att få hjälpa er med förmedlingen. Ha det så gott och du är alltid välkomna tillbaka!
    Vänliga hälsningar Daniel Gesher
  • Hedvig H
    Hedvig H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel var trevligt och väldigt engagerad. Jag fick all hjälp och information som jag behövde. Läs mer
  • Anette N
    Anette N skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ett mycket trevlig bemötande och man kände att man var välkommen. Läs mer
  • Tor H
    Tor H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Engagerad, fokuserad och kunnig samtidigt som han hade tid att berätta några anekdoter om Jönköping för oss noviser på området. Vår affär gick väldigt smidigt och snabbt, mindre än en vecka från visning, vilket passade oss bra då vi hade långt att åka och svårt att passa in med arbete för all tre blivande delägare. Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Tor H
    Tack Tor för att jag fick förtroendet att hjälpa er med affären. Var jättetrevligt att träffa er och det blev en bra och smidig affär. Återkom gärna om det är något mer ni behöver hjälp med. Vänliga hälsningar Daniel Gesher
    Tor H gillar detta
  • Ingemar C
    Ingemar C skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket trevligt och bra!
    Han var engagerad och fixade till allt väldigt smidigt för oss. Läs mer
  • Edvard U
    Edvard U skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En fantastiskt bra mäklare , brinner för sitt yrke och gör allt för att få bästa möjliga pris vid försäljning. 5 stjärnor från mig! Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Edvard U
    Hej Edvard, tack för fina ord. Härligt att höra att du är nöjd. Alltid trevligt att göra affärer med bra och engagerade kunder. Du hade ett också en väldigt trevlig lägenhet som inte gjorde det svårare... Lycka till nu med den nya och renoveringen. Skulle du behöva någon mer hjälp i framtiden är det bara att ringa. Vänliga hälsningar Daniel
  • Nina K
    Nina K skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Är mycket nöjd efter att ha anlitat Daniel Gesher som mäklare. Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare och Fastighetsbyråns koncept "På gång". Fick mycket bra hjälp även i köpprocessen av en ny bostad av Daniel. Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Nina K
    Hej Nina, tack för förtroendet och fina rekommendationer. Trevligt att jag fick vara din köpcoach och kul att du upplevde tjänsten "På Gång" så positivt. Det har varit trevligt att lära känna er och är ni i stan så kom gärna in på en kopp kaffe! Vänliga hälsningar Daniel Gesher
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är en fantastisk mäklare. Han är väldigt pålitlig. Affären gick fort och lätt. Läs mer
  • Louise S
    Louise S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig och bra bemötande! Kan bli bättre på att höra av sig så att säljaren vet läget. Tog flera dagar efter visning utan att vi hörde något. Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel agerar proffsigt och känns ärlig i sitt bemötande. Han passar bra i sin roll som medlare mellan köpare och säljare och står inte på någons sida. Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Maria L
    Hej Maria! Roligt att läsa ditt fina omdöme! Tack för att jag fick hjälpa dig och lycka till!
    Med vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Edmon M
    Edmon M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra,, seriös, genuin, karismatisk, ärlig, rolig!! Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Utmärkt arbete! Lyssnar väl på kundens önskemål och lever upp till de. Det finns inga hinder hos Daniel, allt är möjligt. Som kund känner man sig trygg och välbemöt av en professionell mäklare. Han gör sitt bästa, har ingen dold agenda, ärlig och säger som det är! Kan inte ha valt en bättre mäklare! Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Jessica J
    Hej Jessica : ) tack för omdömet och fina ord! Det var både trevligt och spännande att få arbeta med dig. Hoppas renoveringen gått bra och ni stormtrivs i ert nya hus. Är du i stan så kom gärna in på kaffe som jag gärna bjuder på : ) Hälsningar Daniel Gesher
  • Jasmina C
    Jasmina C skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel Gesher är en mycket bra mäklare. Man blir mycket väl bemött och känner sig viktig, då Daniel ger dig all uppmärksamhet och gör sitt yttersta att hjälpa till och se till att kontraktet går igenom. Han har hjälpt oss både med att sälja vårt hus och köpa vår bostadsrätt, så vi har haft privilegiet att få ha att göra med honom vid båda affärerna. Jag kommer att rekommendera Daniel till min släkt, vänner och kollegor om någon av dem behöver mäklare. Skulle jag behöva mäklare i framtiden, är det Daniel vi kommer att anlita. Vi har fått stort förtroende för honom, under de korta möten vi haft. Han kan sin bransch och han har bra hand med människor. Varma hälsningar till honom! Med vänlig hälsning Jasmina och Ivan Cvetkovic Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Jasmina C
    Hej Jasmina och Ivan, tack för värmande ord och er fina rekommendation. Det är så trevligt och skönt med nöjda kunder. Att lotsa kunder med bra service och goda råd genom hela affären är viktigt. Lycka till nu i er nya lägenhet. Vänlig hälsning Daniel
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Duktig och driven mäklare. Han var bra Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevligt bemötande. Kunnig mäklare som satte sig väl in i vad som gällde för vår lägenhet och vad som var unikt positivt för just den. Hade önskat mer återkoppling under tiden men sammanfattningsvis så är vår sammantagna upplevelse positiv. Läs mer
  • Pelle
    Pelle skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Det tar mig åt att skriva något negativt om en annan person men nu känner jag att jag gör andra en tjänst. En etta är egentligen ett för högt omdöme!
    Kritiken riktar sig mot Daniel Gesher. För ett tag sedan tog min son tog kontakt med Fastighetsbyrån och Daniel gällande en bostad som fanns utannonserad. Snabbt blev min son avbruten och dumförklarad, utan att få svar på sina frågor. Har även hört mig för och fått bekräftelse på att hans attityd inte är någon engångsföreteelse. Nu tittar vi inte ens på objekt som läggs ut av Fastighetsbyrån.
    /Ledsen förälder Läs mer
    2017-06-16 Johan S svarar Pelle
    Hej Pelle
    Detta är ett beteende som jag inte känner igen i min kollega Daniel, tacksam för att du ändå skriver men känns väldigt anonymt. Ta gärna kontakt med mig så får vi möjlighet att reda ut situationen.

Med vänlig hälsning Johan Sethberg 0733-129111, johan.sethberg@fastighetsbyran.se
  • Alija B
    Alija B skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi hade bra kontakt med Daniel under hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • Vappu P
    Vappu P skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Allt gick väldigt smidigt när Daniel hjälpte mig att sälja mitt radhus. Fick bra information före och efter försäljningen, det kändes tryggt. Rekommenderas, om du ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Morgan T
    Morgan T skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Utomordentligt från början till slut. Läs mer
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hela upplevelsen var väldigt bra. Vi kom sent till visningen och fick en mer detaljerad visning där han visade bra och dåliga saker med lägenheten vilket gav förtroende. Sen vid alla skrivningar efter det var färdigt kändes det väldigt säkert då Daniel gick igenom alla papper väldigt lugnt och strukturerat. Jag kommer definitivt rekommendera Daniel till någon som söker en mäklare! Läs mer
  • Björn E
    Björn E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tycker att bemötandet jag fick var bra och som mäklare gör han sitt jobb bra. Läs mer
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Påläst och har yrkesvana.
    Trevlig samt ger förslag på olika möjligheter och lösningar vid åtgärder.
    Vi hade ca 5 olika mäklare hos oss och vi kände att Daniel och Carola var de bästa valet! Läs mer
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket engagerad. Väldigt seriös och lätt att ha att göra med. Uppträdde proffesionellt och med ett trevlig bemötande Läs mer
  • Asmir A
    Asmir A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    55555555555555555555555555555555555555555((55(((((( Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är proffsig och lösningsorienterad. Tack för en toppen affär!!!!! Läs mer
  • Thor S
    Thor S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag upplever Daniel som en person som är påläst, och vet
    vad han pratar om.
    Dessutom så är han lyhörd på vad hans kund/klient har att säga.
    Jag själv är som person ganska envis och kan nog upplevas som
    envis har jag bestämt mig för något så gör jag allt för att det ska bli så som jag vill.
    Det samtal som jag hadde med Daniel om hur försäljningen skulle gå till
    så fungerade han som ett bollplank för mig.

Det var inte så att vi var överens men det var ett samtal som fördes
    med respekt för motpartens åsikt samt kunskap.

Daniel ingav ett Läs mer
  • Mariana R
    Mariana R skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag och min man är mycket nöjda med mäklare Daniel vår samarbete tydlighet kommit med nya förslag hjälpsamhet handlat med respekt och varit det bästa för att skapa en bra relation baserad på tillit och respekt Läs mer
  • Michaela E
    Michaela E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Driven, professionell och trevlig mäklare. Mycket bra kundbemötande. Vi köpte vår bostadsrätt genom Daniel och anlitade honom när vi skulle sälja den också. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Min upplevelse är på det hela bra Läs mer
  • Irma H
    Irma H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Riktigt duktigt mäklare rekommenderas starkt till andra! Han hjälpte mig och min sambo att hitta vårat hem! Läs mer
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra på att sälja men inte lika bra på att hantera motgångar. Mycket snack som visade sig inte stämma i slutändan. Läs mer
    2017-01-05 Daniel G svarar Niclas L
    Hej Niclas, tack för att du tog dig tid att skriva.
    Jag beklagar att säljarna lämnade fel uppgifter om dräneringen och att inte det blev så som du tänkt dig. Vill dock minnas att vi pratades vid ett flertal ggr och jag berättade lite vad som gäller generellt och hur du kan gå till väga med Anticimex. Som mäklare får man inte ta sida eller vara någon domare -ska vara opartisk och det är inte för att göra det lätt för mig utan lagen är sådan.

Återigen beklagar om du inte känt dig helt nöjd med vissa frågor men i slutändan löste det sig, då ni också blev väl kompenserade av säljarna.

Det viktigaste för mig som mäklare och för Fastighetsbyrån är att ni som kunder är nöjda. Jag är säker på att ni kommer att trivas fantastiskt bra i er fina villa. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är en otroligt duktig och professionell fastighetsmäklare på alla sätt och vis och ger direkt ett intryck av att man är i trygga händer. Tillsammans med Daniel skapar man realistiska mål och förväntningar men på något sätt lyckas han överträffa dem. Fantastisk service som bara Fastighetsbyrån i Jönköping kan erbjuda och som gör att man utan att blinka kommer att vända sig till Daniel igen för framtida uppdrag.

Tack Daniel!

/Alex Läs mer
    2016-11-21 Daniel G svarar Alexander M
    Stort tack Alexander! Har varit väldigt trevligt och smidigt att samarbeta med dig. Mitt mål var att du skulle vara nöjd med hela processen både som köpare och säljare. Hoppas att du kan hålla dig till tåls inför flytten till din nya och fina lägenhet. Ha det så fint fram till dess och tveka inte att höra av dig vid minsta fråga eller fundering. Tack för förtroendet och rekommendationen! :)
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är mycket nöjd med mäklare Daniel Geshner! Han sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris som gjorde mig glad!
    Åsa Enskär Läs mer
    2016-11-10 Daniel G svarar Åsa E
    Hej Åsa : ) tack för omdömet och de fina orden! Det var både trevligt och spännande att få arbeta med dig. Hoppas du stormtrivs i din nya bostad i Göteborg. Är du i stan så kom jätte gärna in på kaffet som jag gärna bjuder på : ) Hälsningar Daniel Gesher
  • Tony A
    Tony A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Toppen! Löser allt! Svarar på alla frågor! Snabb och bra! 10/10 Läs mer
    2016-11-10 Daniel G svarar Tony A
    Hej Tony, Tack för rekommendationen och toppbetyget, det värmer. Hoppas att ni stormtrivs i lägenheten, den är toppenfin. Hälsa Kitty så gott. Hälsningar Daniel Gesher
  • Martin J
    Martin J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bemötandet var mycket bra, trevlig, kompetent, ambitiös och påläst. Läs mer
    2016-11-10 Daniel G svarar Martin J
    Hej Martin, tack för rekommendationen och fina ord. Med god service och engagemang blir det bra avslut och nöjda parter, det är det viktigaste för oss i Fastighetsbyrån. Välkomna att återkomma om ni behöver hjälp med något annat Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Olle S
    Olle S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Efter att ha kollat på många hus och träffat många olika mäklare så insåg vi att det är skillnad på mäklare och mäklare. Daniel gav ett seriöst och genuint intryck utan att bli säljig. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2016-11-10 Daniel G svarar Olle S
    Hej Olle, tack för uppskattningen och rekommendationen, det värmer. Det är så viktig och trevligt med nöjda kunder, köpare som säljare. Genom god service, kunnighet och engagemang når man i stort sett alltid bra avslut och nöjda kunder. Ni kommer att stormtrivas i ert fina hus. Lycka till Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Anders B
    Anders B skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kan tyvärr inte ge er ngn uppfattning eftersom jag träffade han en gång under vår försäljningtid. Mvh Anders B. Läs mer
    2016-09-26 Daniel G svarar Anders B
    Hej Anders, tack för ditt svar, hoppas helheten var till belåtenhet med ett gott slutresultat vi nådde. Lycka till i er nya bostad. Hälsningar Daniel
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej! Han var trevlig men lite virrig, han var inte heller med i slutet efter papprerna var påskrivna för då hade han åkt på semester. När vi skulle buda hade han initiellt inte heller mina kontaktuppgifter. Det var även de som menade att lägenheten låg ute för ett "lockpris" för att trissa upp priset. Kanske mycket negativt, i slutändan fick vi ändå en lägenhet som vi trivs jättebra med, men det var nog ändå inte riktigt hans förtjänst... Men helt ok. Läs mer
    2016-11-10 Daniel G svarar Daniel N
    Hej Daniel N,
    Jag vill börja med att beklaga att ni känner er missnöjda över handläggningen i delar av affären och tacka för att du tog dig tid att skriva. Jag förstår att det kändes förvånat med skillnaden mellan utpris och slutpris, men det är inget ovanligt idag, då marknaden har varit på uppåtgående en längre tid och dels att efterfrågan är större än utbudet. Utgångspriset baserades på de senaste försäljningarna i området. Jag tar till mig det du skriver och planerar min semester bättre nästa gång. Trevligt att ni trivs i er nya lägenhet och att ni i slutändan är nöjda, det är viktigast. Du är varmt välkommen att höra av dig till mig om du har ytterligare frågor. Vänlig hälsning Daniel Gesher
Daniel Gesher
Pernilla Lans