Daniel Gesher
Registrerad mäklare sedan 2005-12-21
Aktiv på Reco.se sedan 2014-08-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 117 Läs vad Daniel Gesher

• Sofie P köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-07-08

Ljungarum
    Inför och under visning var han kort i ton och dessutom dåligt påläst gällande objektet. Fel fakta och höftade om vissa saker, bland annat förrådets storlek som han sa var stort men nu i efterhand bara är 1,7kvm. Efter att vi vann budgivningen och hela processen efteråt har han varit duktig och hjälpsam. Kontraktskrivningen var väldigt smidig och riktigt bra. Men det första mötet och att han var dåligt påläst drar ner betyget massor. Läs mer
  • Charlotte O köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-07-01

Huskvarna
    Smidigt, proffsigt, högsta betyg! Läs mer
  • Birgitta A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-06-10

Huskvarna
    Köpt bostadsrätt
    Har haft väldigt lte kontakt med Daniel Läs mer
  • Jerry F köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-04-10

Ljungarum
    Köpte lägenhet på Älgstigen. Daniel var både kunnig lyhörd och engagerad i både säljaren o köparens behov och önskemål. Man fick ett tryggt intryck när man som i mitt fall skulle köpa bostad.
    /Jerry Fogelberg Läs mer
  • Kerstin E sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-03

Rosenlund
    Vi tycker att Daniel Gesher har gjort ett utmärkt jobb med att sälja vår bostadsrätt i Jönköping. Trots en knepig situation lyckades vi till slut!
    Daniel var alltid positiv och driven. Läs mer
  • Martina G köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-28

Rosenlund
    Slarvig och inte så ansvarstagande i vårt fall.
    Oriktigheter i objektbeskrivningen framkom först vid överlåtelsen och hanterades då i princip med en axelryckning - ”hoppsan!” - bara ETT förråd när beskrivningen angav TVÅ!! Det hade vid vårt köp av liten boyta ganska stor betydelse!!!!! Läs mer
  • Mona G sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-21

3:a
    Ekhagen
    Väldigt professionell och trygg mäklare. Daniel har varit väldigt hjälpsam även i mitt sökande av nytt boende. Läs mer
  • Gabriella H
    Gabriella H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-21

Kålgården
    Vi har köpt en bostadsrätt och kände att vi från första stund kunde anförtro oss åt Daniel. Vi fick en känsla av att han ville vårat bästa, var kunnig inom området och gav oss det där lilla extra som många mäklare saknar. Ett professionellt och trevligt bemötande igenom hela processen, från första kontakt med visning fram till tillträdesdagen. Läs mer
  • Sirous M
    Sirous M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-11-12

Daniel hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Kålgården, vi fick bra tips och kontinuerligt info,Daniel var proffsig och alltid trevligt . Det hela gick väldigt smidig och snabb. Läs mer
  • Satu Elisabet A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-08-30

3:a
    Bankeryd
    Daniel är en effektiv och empatisk mäklare, som ser människan bakom både säljaren och köparen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher