Daniel Gesher
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04

Läs vad 102 Läs vad Daniel Gesher

• Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-15

Hovslätt
    Mötena med Daniel har varit suveräna, märks att han kan detta. en oerhört trevlig människa och person som jag skulle rekommendera alla dagar i veckan.

Med vänlig hälsning Peter Welander Läs mer
  • Pontus W köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-12

Huskvarna
    vissa saker stämmde inte............. Läs mer
  • Esmail M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-11

Kungsängen
    bostadrätt kŏpte jag han är bra och han har bra erfrahet Läs mer
  • Magnus H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-09

Kungsängen
    Köpte en nyproducerad lägenhet och fick ett bra bemötande. När han inte kunde svara på frågor så återkom han med svar. Levde upp till de förväntningar som vi hade men borde varit lite mer påläst kring garantier i samband med nyproduktion och vad som räknas som fel och vad som inte räknas som fel. Läs mer
  • Agneta H
    Agneta H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-04-09

Kungsängen
    Vi köpte en nyproducerad trea. Daniel var tillmötesgående ang. visning och tog sedan reda på svaren på de frågor vi hade. Han var alltid trevlig trots alla frågor vi hade ang. bostaden. Läs mer
  • Martin F sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-19

Huskvarna Norrängen
    Anser Daniel gjorde ett gott jobb generellt. Framför allt hanterades de något besvärliga förutsättningarna på ett mycket bra sätt. Även om det emellanåt fanns diskussionsämnen fördes dessa respektfullt och med bra och tydliga argument. Läs mer
  • Robin K
    Robin K skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-14

Exceptionellt bra mäklare. Har varit i en process att sälja min lägenhet ett tag och träffat många olika mäklare. Daniel gav utan tvekan det bästa intrycket och han svek mig inte. Sålde min lägenhet på 3 dagar efter att vi träffats första gången till det pris jag ville ha. En genuint trevlig, kunnig och seriös mäklare som jag starkt kan rekommendera. Tack Daniel, för din proffessionalitet och bemötande! Läs mer
  • Stephanie K skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-02-14

Riktigt imponerad över Daniels insats. Tog 3 dagar från att vi träffade Daniel till att lägenheten blev såld till det pris vi begärde. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anton M köpte sin bostad med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-01-28

Jag har köpt en bostadsrätt, mäklaren var energisk och väl förberedd med ett professionelt bemötande. Läs mer
  • Pontus E köpte sin bostad med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-01-23

Köpte bostadsrätt! vänligt och proffesionellt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher