Daniel Gesher
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 92 kunder tycker om Daniel Gesher

• Gentiana M
    Gentiana M sålde sin bostad med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-12-07

Bra bemöttande då man gör sitt livs affär är jätteviktigt och detta fick vi av Daniel. Trevlig svarade på vår frågor kan rekomendera Daniel till familj och vänner. Läs mer
  • Bodil T
    Bodil T skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-10-22

Sålde den bostad jag köpte för tio år sedan. Samma mäklare, förstås. Ett så kanonbra bemötande vill man alltid ha. Allt fungerade perfekt och agick över förväntan. Tack Daniel för att du levererade ännu en gång! Återkommer när det blir aktuellt med köp eller försäljning igen! Läs mer
  • Elin H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-10-03

Daniel Gersher känner sin marknad och säljare väl, han är noga med att gemensamt sätta tydliga ramar att jobba utifrån och blir därför väldigt självgående under försäljningsprocessen. En stor trygghet för en förstagångssäljare och dessutom säljer på distans. Läs mer
  • Kristina F skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-09-20

Köpte en lägenhet åt/tillsammans med vår dotter. Detta är hennes första bostad och hon upplevde att Daniel tog henne på allvar och var seriös då hon kontaktade honom för visning själv innan vi föräldrar kom med i bilden. Han utstrålar ett lugn och har förståelse för att en bostadsaffär är en mycket stor sak i en människas liv även om han jobbar med det varje dag. Upplevde att även säljaren verkade mycket nöjd med honom. Det kan nog finnas mäklare man tänker sig vilja anlita vid försäljning men inte vid ett köp men vi kommer definitivt att anlita Daniel även vid en försäljning. Seriös, trevlig, lugn och mycket kunnig är vårt omdöme. Läs mer
  • Berit W skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-09-19

Köpt lägenhet. Mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Fredrika F
    Fredrika F skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-09-18

Daniel har varit helt fantastisk och överträffat alla förväntningar på alla sätt och vis i samband med mitt lägenhetsköp! En etta i centrala Jönköping. Det är ett stort beslut och han har varit professionell och otroligt tillmötesgående under hela processen. Lätt att få tag på och supertrevlig vid alla möten, telefonsamtal och sms. Skulle verkligen rekommendera att använda Daniel och gärna göra det igen om tillfälle ges! Ett stort tack, jag stormtrivs redan i min lilla etta! Läs mer
  • Martin F skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-05-31

Köpte bostad nyligen av Daniel och fick ett väldigt bra bemötande. Mäklaren var påläst och var snabb i återkoppling vid frågor. Använder mig gärna av Daniels tjänster i framtiden. Läs mer
  • Peter J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-05-13

Lugn, trygg och inlyssnande.
    Har alltid korrekt bemötande.
    Är nöjd med min mäklare. Läs mer
  • Hampus S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-04-07

En riktigt bra mäklare som tar sitt uppdrag till en helt egen nivå.
    Jag har aldrig träffat på en mäklare som brinner för sitt yrke så mycket!
    Bjuder på mycket bra tips inför/under försäljningen.
    Han hjälper dig alltid om det finns några funderingar, dag som natt.
    Jag vill verkligen rekommendera Daniel till er som vill sälja bostad. Läs mer
  • Thomas B skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2018-04-04

Nöjd med jobbet han gjorde, rekommenderas Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher