Said Ajkunic
Registrerad mäklare sedan 2019-09-04
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 21 Läs vad Said Ajkunic

• Linnea P sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-07-24

Liljeholmen
    Jag är väldigt nöjd med all hjälp jag fick av Said. En väldigt snabb affär, som han skötte bättre än alla mäklare jag varit i kontakt med tidigare. Bra information, och snabba ryck. Det är så en bra affär ska gå till! Läs mer
  • Johan D
    Johan D sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-07-22

Liljeholmen
    Said var mäklare för att sälja min lägenhet i Jönköping. Jag fick kontakt med honom genom min bankkontakt. Han sålde min lägenhet till ett bra pris! Mycket bra, snabbt och proffesionellt! Läs mer
    2020-07-23 Said A svarar Johan D
    Hej Johan! Tack så mycket för ditt omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd med min insats, och det var roligt att få hjälpa en så trevlig person som dig.

Said
  • Frank P köpte sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-07-05

Barnarp
    Vi köpte en bostadsrätt som även var vår första affär på bostadsmarknaden. Said var hela tiden tydlig och behjälplig när det behövdes vilket gjorde att vi kände oss trygga hela tiden, från visning till kontraktsskrivning m.m. Alltid lätt att nå och trevligt bemötande. Den dagen vi ska sälja kommer vi garanterat vända oss till Said! Läs mer
    2020-07-23 Said A svarar Frank P
    Hej Frank! Stort tack för ditt fina omdöme. Jag är glad över att ha fått hjälpa en så fin familj som er att hitta den perfekta bostaden.

Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem, och att ni får en skön sommar!

Said
  • Mariana P sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-06-29

Huskvarna Söder
    Allt var jättebra även under koronatider. Läs mer
    2020-07-23 Said A svarar Mariana P
    Hej Mariana! Tack för ditt omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd, och det var väldigt roligt att få hjälpa er.

Said
  • Zoran G sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-06-27

Huskvarna Söder
    Sold an apartment in Huskvarna, 85m2.
    Said was very professional, kind, accepts suggestions, and works hard in his clients best interests.
    We are fully satisfied with his approach to work, and the results he achieved with our real-estate.
    Gladly recommended agent. Läs mer
    2020-07-23 Said A svarar Zoran G
    Hello Zoran! Thank you for your feedback. I am happy to hear that you are satisfied and it was a pleasure to help you.

I wish you all the best in your new house!

Kind regards
    Said
  • Alicia S sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-06-25

Torpa
    Said hjälpte oss att sälja vår lägenhet, vi kände oss trygga med Said från första stund.Han hjälpte oss att få till en smidig försäljning som vi är nöjda med! Läs mer
    2020-07-23 Said A svarar Alicia S
    Hej Alicia! Tack för ditt fina omdöme. Det var ett nöje att få hjälpa er, och jag är väldigt glad över att ni känner er nöjda. Det är alltid roligt att få hjälpa så trevliga personer.

Said
  • Cim A sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-06-18

2:a
    Torpa
    Jag har sålt min centrala 2:a i Jönköping med hjälp av Said, och har vart mycket nöjd med honom sen första mötet.
    Väldigt trevlig och positiv, tydlig och nogrann med koll på det som bör has koll på. Vi kommunicerade mycket och han gjorde sitt bästa för att göra mig som säljare nöjd. Han levde upp till dom förväntningar jag har på en mäklare. Läs mer
    2020-07-23 Said A svarar Cim A
    Hej Cim! Tack så mycket för ditt omdöme. Det glädjer mig att du är nöjd. Jag är glad över att ha fått möjligheten att hjälpa dig genom försäljningsprocessen.

Said
  • Gabriella G sålde sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-05-27

Huskvarna Fagerslätt
    Said är en professionell och trygg mäklare. Han är målinriktad och har hjälpt mig lugnt genom hela försäljningsprocessen. För mig var det viktigt att hitta en engagerad mäklare som trodde på en försäljning av mitt hus. Som visade intresse, lyhördhet och full service till mig som kund. Jag träffade flera Mäklare och Said var den enda som uppfyllde alla mina krav och han levde upp till dem. Läs mer
    2020-07-23 Said A svarar Gabriella G
    Hej Gabriella! Tack så jättemycket för förtroendet och ditt fina omdöme. Jag är väldigt glad över att ha fått hjälpa dig och att vi lyckades överträffa målen vi hade satt upp.

Said
  • Victoria S sålde sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-05-22

Huskvarna
    Väldigt kommunikativ, noggrann, pålitlig och serviceminded Läs mer
    2020-07-22 Said A svarar Victoria S
    Hej Victoria! Tack för ditt fina omdöme. Det var en ära att få hjälpa till med försäljningen.

Jag hoppas att ni trivs jättebra i ert nya hem.

Said
  • Gunnar Gustavsson B sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-05-06

Ljungarum
    Sålt en bostadsrätt
    Han var trevlig och sakkunnig.
    Vi fick vad vi ville ha och han hjälpe till med det.
    På det hela taget gick det snabbt och smidigt Läs mer
    2020-07-22 Said A svarar Gunnar Gustavsson B
    Hej Gunnar! Tack så mycket för ditt omdöme, och tack för förtroendet. Jag är glad över att ni är nöjda med försäljningsprocessen och resultatet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher