Said Ajkunic
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 10 Läs vad Said Ajkunic

• Pero S köpte sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-08

Torpa
    Said var utmärkt. Viktigaste för oss var att vi kände oss tryg och lugn. Läs mer
  • Josef E sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-04

Gräshagen
    Snabb och smidig affär. Bra vägledning. Läs mer
  • Tatjana S köpte sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-03-04

Torpa
    Vi har köpt en lägenhet i stan. Vi blev bemött på ett varmt och mycket trevligt sätt av mäklaren. Vi fått alla viktiga informationer och allt gick jättebra. Vi var en hel del nöjda att Said var ust vår mäklare! Läs mer
  • Dawn G köpte sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-28

Är väldigt nöjd med Saids insats som mäklare under försäljning av vårt hus. Said skötte hela processen mycket professionellt. Stort plus för varmt bemötande, bra kommunikation och återkoppling. Läs mer
  • Marin U köpte sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-18

Vi har både köpt och sålt vårt hus och lägenhet med Saids hjälp!
    Said är en fantastiskt smidig och lättsam mäklare att samarbeta med som alltid ser till kundens bästa.
    Han har en väldig positiv och uppmuntrande inställning som hjälpte oss som kunder att genomgå hela köp och säljprocessen på ett mindre stressig sätt.
    Jag rekommenderar starkt Said som mäklare för att han har den drivkraft som är nödvändig för att hjälpa sina kunder till en lyckad affär! Läs mer
  • Benjamin S köpte sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2020-02-13

Gräshagen
    Kunnig, men dålig återkoppling. Läs mer
  • Catharina A
    Catharina A köpte sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-12-09

Trevligt och vänligt bemötande under visning av en villa. Gjorde sig tillgänglig för samtal och frågor samtidigt som man fick stort utrymme att gå runt och kika själv. Tydlig, rak och hjälpsam under budgivning. Resulterade i ett husköp med bra guidning genom processen. Läs mer
    2019-12-11 Said A svarar Catharina A
    Hej Catharina!
    Tack så mycket för din feedback. Det glädjer mig verkligen att du känner så.
    För mig var det ett nöje att få hjälpa så trevlig köpare, och jag hoppas att både du och kaninen kommer att trivas i ert nya, fina hem!

Said
  • Mats L sålde sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-11-11

Ekhagen
    Villa
    Bra bemötande
    allt gick snabbt och smidigt Läs mer
    2019-12-03 Said A svarar Mats L
    Hej Mats,
    Stort tack för ditt omdöme. Det var ett nöje att få hjälpa er.

• Lina W skrev om Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-12

Fantastiskt ödmjuk, engagerad och trevlig mäklare som sätter säljare samt köpare i första hand i alla lägen.
    Man kände sig trygg rakt igenom med allt och detta skapade en oerhört glädjande tid för oss som äntligen fick vårt hus vi längtat efter !
    Överlägset bästa bemötande någonsin från en mäklare Läs mer
    2019-10-13 Said A svarar Lina W
    Hej Lina,
    Tack så mycket för det fina omdömet. Det glädjer mig att ni känner så, och det var ett nöje att få hjälpa toppenmänniskor som er med att hitta ert drömhem. Jag önskar er all lycka i ert nya, underbara hus!

Hälsningar, Said
  • Freddy S skrev om Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping

2019-10-10

Trevligt bemötande, engagerad och målinriktad Läs mer
    2019-10-10 Said A svarar Freddy S
    Tack så mycket!
    Det var ett nöje att få hjälpa till med er försäljning och jag önskar er stort lycka till med ert nya hem.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Jönköping

Daniel Gesher