Läs vad 36 Läs vad Said Ajkunic

• 2021-01-11
    Vi fick en bra känsla direkt! Mäklaren upplevdes som seriös, duktig och trovärdig.
    Mariana P
    • Liljeholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
  • 2021-01-09
    Jag har köpt. Jag tycker att Said har varit transparent och inkluderande i hela processen.

Kan inte säga något annat än att jag starkt rekommenderar honom!
    Isak P
  • 2020-12-19
    Sålt en villa. Bra bemötande av mäklaren. Våra förväntningar på försäljningen blev bra. Samarbetet med mäklaren upplevde vi som positivt. Han hade känsla för vilka kunder som var intressenter.
    Birgitta B
    Birgitta B
    • 169.0 m²
    • Grästorp
    sålde sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
  • 2020-12-18
    Said tog sig ann försäljningen av min bostadsrätt. Han agerade mycket professionellt under hela processen. Det märktes att Saids huvudprioritet var att jag som säljare skulle vara nöjd. Jag kunde inte valt en mer kompetent, och samtidigt genuin, mäklare till hjälp, av försäljningen av mitt hem.
    Jag skulle rekommendera Said till den som vill, eller har tankar, på att sälja sin bostad.
    Matilda A
    • 72.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Matilda! Jag är glad över att du är nöjd med min prestation, och det var ett nöje att få hjälpa dig. Jag önskar er stort lycka till i er nya bostad! Bästa hälsningar Said

• 2020-12-15
    Said gav ett bra första intryck och läste upp hela processen som sedan inte fungerade i praktiken.
    Jag fick fråga om uppdateringar, när kommer fotografen ? blir det visning idag ? Han hade svårt att hålla avtalade tider, uteblev eller kom sent, men hade tur att en kollega kunde ställa upp med kort varsel vid sjukdom. Han tog inte alla bud på allvar utan mer intresserad av en snabb affär. Jag kommer inte att välja eller rekommendera hans hjälp vid fler tillfälle.
    Jag har nu köpt en ny bostadsrätt av en annan mäklare och verkligen fått se hur en riktig mäklare jobbar.
    Irene H
    • 2:a
    • 71.0 m²
    • Ljungarum
    Hej Irene, Det var väldigt tråkigt att höra att din upplevelse av processen var på detta vis. Det viktigaste i mitt arbetssätt är att både mina säljare och köpare upplever en trygg och säker process där de får maximal service från mig gällande allt kring försäljningen. Jag tycker att det är tråkigt att du upplever de exempel du ger på det sättet, bl.a. att jag inte kom i tid när jag vid alla tre tillfällen stod utanför och väntade på att du skulle komma hem från jobbet. Vi bokade fotograferingen tillsammans och jag skickade även en bekräftelse över sms. Privatvisningen bokades in en vecka i förtid, men jag beklagar att du ändå känner att det inte var tillräckligt. Jag tar åt mig av din feedback och är glad över att vi lyckades slå föreningsrekord. Jag önskar dig lycka till i din nya bostad.

• 2020-12-09
    I sold an apartment (lägenhet). Said provided the best service. Great communication, punctual, and very consistent through all the process. It has been a pleasant experience with great support in every phase. Also, great support also in English! Thanks a lot, Said!
    Massimo B
    Massimo B
    • 77.0 m²
    • Torpa
    Thank you very much Massimo! It makes me happy that you feel this way, and it was a pleasure helping you. Best regards Said

• 2020-11-27
    Sålt bostadsrätt . Mycket bra och trevligt bemötande . Känns mycket seriös och proffsig . Lyckades få ut ett bättre pris än vi vågat hoppas på . Så vi är mycket nöjda och kommer inte tveka att anlita samma mäklare igen om det blir aktuellt .
    Fredrik M
    • Liljeholmen
    Tack så mycket för ert omdöme! För mig var det ett nöje att få hjälpa er och det glädjer mig att vi lyckades överträffa vårt mål. Bästa hälsningar Said

• 2020-11-20
    Fantastisk mäklare med härlig energi!
    Stort tack för ditt omdöme Joshua! Det glädjer mig att du är nöjd. Bästa hälsningar Said

• 2020-10-19
    Bostadsrätt i Barnarpsgatan 115, Jönköping.
    Bästa mäklaren i Jönköping!!!
    Jag och min fästman blev mycket väl bemötta och vi rekommenderar honom starkt!
    Marlen K
    • 86.0 m²
    • Munksjöstaden
    Tack så mycket för ert fina omdöme! Det är alltid roligt att få hjälpa så fantastiska människor som er. Jag er övertygad om att ni kommer att trivas i ert nya hem! Bästa hälsningar Said

• 2020-09-15
    Said gav ett bra och tryggt intryck redan vid första mötet, han var väldigt noga med att beskriva process och utförandet hur försäljningen skulle gå till.

Said var väldigt professionell och försäljningen gick snabbt och smidigt.

Skulle rekommendera er att använda er av Said för er kommande bostadsförsäljning!
    Rasmus T
    • 2:a
    • 43.0 m²
    Hej Rasmus, Stort tack för ditt omdöme! Det glädjer mig att du är nöjd, och för mig var det ett nöje att få hjälpa till med försäljningen. Bästa hälsningar Said