Said Ajkunic

Said Ajkunic

Said Ajkunic är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Said Ajkunic har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Said Ajkunic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.8. Said Ajkunic har haft 51 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 121 Läs vad Said Ajkunic

• köpte sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Hovslätt
    2022-09-21 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra bemötta och upplevde allt väldigt smidigt. Som förstagångsköpare var Said tydlig med vad olika saker betyder för oss som köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Huskvarna
    2022-07-01 Verifierad kund
    Said har haft en professionellt bemötande, han har lyssnat in mig och mina funderingar kring bostadsaffären.

Said har erbjudit flera visningar då jag som köpare efterfrågat detta.

Rekommenderar Said och Fastighetsbyrån Jönköping varmt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Bankeryd
    2022-06-17 Verifierad kund
    Said har en väldigt trevlig och professionell framtoning och han visar ett genuint intresse mot kund. Han är sakkunnig och tar reda på det han inte vet. Han återkopplar alltid.

Jag är väldigt nöjd med Said
  • sålde sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Bankeryd
    2022-06-15 Verifierad kund
    Första mötet med Said var mycket förtroendeingivande, lättsamt han brydde sig om oss som personer och var mån om att vi förstod allt som sades.

Vi ville ha en mäklare som vi kände var mänsklig och inte satte sig själv på pediatal och vi fick verkligen jackpot. Han kändes genuin och jag skulle varmt rekommendera honom till alla jag känner.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Liljeholmen
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bytte från en annan mäklare till Said. Det bästa vi har gjort. Han är trevlig och driven att sälja och fick oss att känna oss trygga hela vägen till säljpunkten. Rekommenderar honom starkt
  • Stefan K
    • Rosenlund
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi har flyttat flera gånger till olika bostadsorter pga arbete och därför mött flertalet fastighetsmäklare. Said är den som utan tvekan varit den absolut bästa vi mött.

Vi fick det allra bästa bemötandet och uppföljandet av vårt ärende. Det är utan tvekan hur lätt som helst att ge honom toppbetyg. Han är den för oss som är i särklass den bästa mäklare vi haft.
    Fastighetsbyrån i Jönköping kan vara stolta över honom. Lätt att rekommendera!
  • köpte sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Huskvarna Söder
    2022-06-06 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande med vilja att ta reda på det vi ville veta. Mäklaren var professionell och trevlig.
    • G:a Råslätt
    2022-06-05 Verifierad kund
    Hej,
    Said gjorde ett ypperligt jobb.

Claes
    Monica
    Magnus
    • Rosenlund
    2022-06-04 Verifierad kund
    En mycket sympatisk, saklig och inlyssnande fastighetsmäklare. Kändes och var så trevlig och vänlig. Visningen var så avslappnande och man kände inte av någon stress. Denna fastighetsmäklare kan jag med stor frimodighet och ärlighet verkligen rekommendera. Att vi sedan ska få äga denna fina lägenhet är grädde på moset. Mvh Lillemor Klaar
    2022-05-11 Verifierad kund
    Lugn, trygg och proffsig.
    En bra länk mellan köpare och säljare!