Alla kategorier Mäklare Blekinge Ronneby Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ronneby

Fastighetsbyrån Ronneby

Karlskronagatan 15, 372 30 Ronneby — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Ronneby? Vi har varit aktiva i området sedan 1974 och förmedlar drygt 200 bostadsaffärer varje år här i trakten, vilket gör att vi är marknadsledande. Våra många år på Ronnebys bostadsmarknad gör att vi ser mönstren, vet hur prisbilden ser ut och har kontaktnätet som behövs för att göra en lyckad bostadsaffär - oavsett om du ska köpa eller sälja!

Att vi dessutom har Fastighetsbyråns nationella nätverk och Swedbank i ryggen gör att du kan känna dig trygg med oss som mäklare. Vi som jobbar här i Ronneby jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje affär och vi anpassar oss efter dina behov och önskemål.

Välkommen till Fastighetsbyrån!

Läs vad 37 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ronneby

• Olga S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Köpte ett hus, mäklaren var toppen!
    Trevlig och hjälpsam mäklare ,alltid tillgänglig och besvarar alla frågor.
    Professionellt utfört arbete.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Amani E skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Tack till fastighetsbyrån och till en toppen mäklare vid köp av vår bostadsrätt. Allt gick snabbt och smidigt som önskat. Fick snabba tydliga svar på våra frågor. Känner oss väldigt nöjda. Tack! Läs mer
    2018-11-12 Katarina M svarar Amani E
    Hej Amani och tack för ett fin omdöme! Roligt att ni är nöjda och stort lycka till med er nya bostad, hoppas ni kommer trivas! /Christian
  • Stefan U skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vi tycker att det var hela tiden arrangemang och driv framåt för att få till en försäljning. Mycket bra! Läs mer
  • Inge R skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Sålde bostadsrätt i Ronneby.
    Katarina på Fastighetsbyrån i Ronneby får högsta betyg som mäklare och social person mot kunder.
    Duktig och informativ, klara besked, ordnade allt. Läs mer
  • Pierre S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Hej . Har både köpt och sålt lägenheter via Fastighetsbyrån.
    Kontoret i Ronneby får högsta betyg.
    Personalen är mycket professionella.
    H pierre. Läs mer
  • Camilla S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    20-tals hus sålt.Bra service. Lätt att få tag i. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Dennis J skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Mycket bra förmedlare..lärde mig mycket av honom Läs mer
  • Mikael M skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Som alltid en hög affärsmässighet men samtidigt ett stöd likt det man får av en riktigt god vän. Läs mer
    2018-10-12 Katarina M svarar Mikael M
    Hej Mikael! Vad trevligt att du är nöjd! Blir väldigt glad av denna Reco, den bästa man kan få! Tack för det! Lycka till med ert projekt! Mvh Katarina
  • Ann-Christine H skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Kunnig personal o Trevligt bemötande ...Blev uppdaterad under hela tiden som försäljning pågick ,,Inget att klaga på :-) Läs mer
  • Lisbeth O skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Jag köpte ett fritidshus. Mäklaren var trevlig och gjorde ett bra jobb. Budgivning och kontraktskrivningen flöt på. Mäklaren informerade om hur allt skulle gå till. Jag har köpt hus förut så jag känner till gången. Bra kontakt med både mäklare och assistent. Läs mer
  • Irja-Annika G skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Han var alert och kunde svara på alla våra frågor Läs mer
  • Christel C skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vi har sålt en villa. Vi har blivit väldigt bra bemötta av våran mäklare. Alltid lika trevlig och glad. Känner när man går på en visning så tar mäklaren verkligen sitt ansvar och sin tid. Är det något som man vill ha svar på så får man detta antingen direkt på plats eller hör mäklaren av sig oftast samma dag. Våra förväntningar är bara positiva .En mäklare som vi gärna kan rekommendera till andra. Tar sig an både små som stora kunduppdrag inget är för litet eller för stort. Våran upplevelse är bara till det bästa.
    Med vänlig hälsning Christel och Stefan Läs mer
  • Bent Jörn J skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vi har sålt en villa. Mäklaren har varit alldeles förträfflig och levde upp till de, med råge, förväntningar vi hade.

Sammanfattningsvis: Utmärkt Läs mer
  • Tobias M skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Sålt fritidsbostad. För dålig återkoppling under försäljningstiden. Läs mer
  • Johannes L skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Köpte en lägenhet i Ronneby och fick ett bra bemötande Läs mer
  • Karen V skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vet ikke, forstår ikke spørsålet Läs mer
  • Annika F skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Svårt med kommunikation. Det värsta var att mäklaren skickade ut spekulanter till stugan när jag var där utan att fråga mig först. Vi hade klippt gräset och var smutsiga och hade smutsiga kläder. Under visningen vaknade bebisen. Jag hade gärna velat veta om det innan så vi hade kunnat byta om och inte se ut som luffare och jag hade gärna städat innan... Läs mer
  • Marianne N skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Ett gott bemötande med bra kunnighet. Läs mer
  • Agneta L skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Sålt en villa. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Huset blev sålt väldigt snabbt och till ett pris som var långt över mina förväntningar. Läs mer
  • Bengt H skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Mycket bra resultat från början till slutet, inget att klaga på. Läs mer
  • Rolf H skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Helt ok och jag är nöjd. Malving kunde kanske haft lite tätare kontakter, men det kanske inte fanns så mycket att diskutera alt informera om ? Läs mer
  • Jan Tuxen T skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Meget positivt. Pålitelig informasjon. Meget godt värde. Läs mer
  • Patrik P skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    sålde min lägenhet snabbt och enkelt Läs mer
  • Gunnar B skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Proffsigt bemötande som man bör kunna förvänta sig av en så stor fastighetsbyrå. Läs mer
  • Siv G skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Mycket trevligt bemötande.Värdet var bra. Läs mer
  • Rolf B skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Har känt mig trygg i allt bemötandet var utmärkt,fick vad jag förväntade mig med marginal Läs mer
  • Anders B skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Som säljare fungerade det mycket bra. Jag upplevde mäklaren som väldigt engagerad. Det var mycket helg och kvällsarbete.
    Han var även mån om att det skulle kännas rätt för köparen. Läs mer
  • H�kan R skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Jag vet inte för försäljningen är inte klar än. Läs mer
  • Svea S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Engagerad, proffsig, kunnig, väl bemött. Fick full ersättning för våra utlägg Läs mer
  • Ruth S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Jag talar inte så bra svenska. Läs mer
  • Signe R skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Ett mycket professionellt och kunnigt bemötande genom hela affären Läs mer
  • Lisbeth J skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Mycket bra bemötande och allt gick smidigt. Läs mer
  • Ann-Christin Hjlde I skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Bemötandet var mycket bra men gav en stressad känsla / upplevelse. Märkte av att det var semestertider.

Vilket det inte bör vara då man säljer ett sommarhus.

Nu slutade det bra med ett pris som översteg utgångspriset Läs mer
  • Dirk K skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Best Makler Tobias from Ronneby Läs mer
  • Marianne O skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Positivt bemötande och en engagerande säljare som i och för sig utgick från ett för högt försäljningspris för att få några allvarliga bud. Vi vet att det var en hel del att göra vid fastigheten och vi har förståelse för att de 5-6 som tittade på huset backade.
    Vi är trots allt mycket glada att försäljningen skedde så pass snabbt som det gjorde. Läs mer
  • Mikael N skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Trevlig personal. Men inget som sticker ut. Hela branschen fungerar nog ganska lika. Det är snarare systemet med budgivning om borde ses över. Vilda västern. Läs mer
  • Jan B skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    mäklaren lyssnade på våra åsikter och försökte ta hänsyn till dessa på bästa sätt Läs mer

Karlskronagatan 15, 372 30 Ronneby