Fastighetsbyrån Ronneby

Fastighetsbyrån Ronneby

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Ronneby? Vi har varit aktiva i området sedan 1974 och förmedlar drygt 200 bostadsaffärer varje år här i trakten, vilket gör att vi är marknadsledande. Våra många år på Ronnebys bostadsmarknad gör att vi ser mönstren, vet hur prisbilden ser ut och har kontaktnätet som behövs för att göra en lyckad bostadsaffär - oavsett om du ska köpa eller sälja!

Att vi dessutom har Fastighetsbyråns nationella nätverk och Swedbank i ryggen gör att du kan känna dig trygg med oss som mäklare. Vi som jobbar här i Ronneby jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje affär och vi anpassar oss efter dina behov och önskemål.

Välkommen till Fastighetsbyrån!

Läs vad 151 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ronneby 2

• Trolleboda
    Trevligt bemötande
    Inlyssnande
    Förståelse för vår situation
    Tack Anna & Peter för detta trevliga omdöme! Har varit en ära att få följa Er resa! Lycka till med ert ”nya” ställe! Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    • Lugnet
    2021-05-07
    Köpte hus förmedlat av Katarina på Fastighetsbyrån Ronneby.
    Vi köpte på distans utan fysisk visning.
    Katarina fixade digital visning åt oss på ett utmärkt sätt.
    Allt har känts tryggt och bra.
    Bra service och tydlig dialog.
    Snabb kommunikation och en enkel husaffär.
    Vi är väldigt nöjda med Mäklaren och huset som vi köpt!
    Anneli & Per Wahlgren
    Tusen Tack för detta jättefina omdöme! Det är alltid svårt att göra en villa rättvisa med hjälp av digital visning. Så det känns jättebra att ni känner Er nöjda med denna fina villa! ViIl önska Er allt gott & välkommen till Ronneby och Blekinge. Ni vet var jag finns om ni undrar över någonting! MVH Katarina på Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Ronneby
    • Centrum / Davids Kulle
    2021-05-07
    Köpt Villa från Fastighetsbyrån där jag blev bemött bra och hjälpsam mäklare som svarade på alla mina frågor om villan och hur allt fungerar med när man köpe villa.

Inget negativt, bara positivt, rekommenderas!
    Tack för det fina omdömet Feldin! Och lycka till med ert nya boende. Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    2021-04-11
    2rums insatslägenhet. Alla kontakter har varit utmärkta. Allt har gått som på räls.
    Tusen tack Alice för ditt fina omdöme! Vi hörs framöver.... Lycka till med fin fina lägenhet! Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    • Kallebergahallar
    2021-04-08
    Köpt ett hus o allt har känts proffsigt från början till slut. Mycket kompetent o trevlig personal.
    Kan varmt rekommenderas
    Tack Anna för ditt fina omdöme! Så trevligt att just du köpte denna trevliga villa med stor potential! Lycka till. Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    • Bergslagen
    2021-03-31
    Ett gott omdöme får Fredrik av oss.
    Trevlig och kunnig alltid på hugget.
    Går att komma i kontakt med honom när som.
    Toppen betyg....
    Tusen tack för omdömet! Lycka till med det "nya" Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    • Hulta
    2021-03-14
    Vi köpte en mindre villa som han förmedlade, därefter förmedlade han vår större villa.
    Närvarande mäklare med stort engagemang från början till slut.
    Mäklaren levde mer än väl upp till våra förväntningar.
    Upplevelsen var mycket bra från början till slut.
    Tack för det fina omdömet och stort lycka till! Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    2021-03-10
    Trovärdig, kompetent, trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommendera vid köp och försäljning av bostad.
    Tack Roger för ditt fina omdöme och ett stort lycka till med ert fina hus! Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    • Hulta
    2021-03-10
    Mycket bra bemötande o angangemang!!!!!!
    Tack för det fina omdömet och lycka till med ert nya :) Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    2021-03-08
    Vi har både köpt en villa och sålt vårt gamla hus. Mäklaren var kanon bra hon var till bra hjälp och förklarade allt noggrant, kunde inte vara bättre. Tack för hjälpen för vårt nya hus.
    Hej Senjur! Tack för fint omdöme! Lycka till med ert nya hus! MVH Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    • Eringsboda
    2021-03-03
    Snabbt och enkelt. Mycket nöjd.
    Tack Johannes för ditt fina omdöme! Alltid lika trevligt att få samarbeta med dig! Lycka till med allt du tar dig för i framtiden! Hälsniingar Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    2021-03-01
    Alltid trevlig och tillmötesgående- supersnabb att svara oavsett dag och tid. Känns pålitlig och kunnig. En väldigt proffsigt och fantastiskt kundbemötande
    Tusen tack för det fina omdömet! Är övertygad att ni kommer stormtrivas i det fina huset Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    • Brunnsvallen
    2021-02-21
    Sålt en lägenhet.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Hel nöjd.😀
    2021-02-18
    Har bara haft med Fredrik att göra, han var som jag tycker väldigt bra.
    2021-02-11
    Sålt bostadsrätt lägenhet.Vänlig och snabbt bemötande.Fick sälja för lite under utgångspriset,men jag är nöjd med priset.Mäklaren agerande på ett bra sätt.
    Tusen tack Lars för att du givit ett sånt fint omdöme! Har varit väldigt trevligt att få hjälpa till att förmedla din trevliga bostadsrätt! Lycka till med ditt nya boende! Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-12-29
    Ett traditionellt hus, affären var inte så anmärkningsvärd. Någon sålde, jag köpte.
    Mäklaren var som mäklare är och ska vara.
    2020-12-14
    Väldigt trevliga o hjälpsamma!
    Kändes tryggt!
    2020-12-10
    Vi köpte en villa ute på landet. och vi är så otroligt nöjda med den service vi fick. Vi har känt oss trygga & välinformerade genom hela processen, från visningen till tillträdesdagen. Det var mitt första husköp så jag visste inte riktigt vad som väntade, men jag/vi behövde heller inte undra över något utan vi blev hela tiden uppdaterade om vad som förväntades av oss & säljarna.

Toppklassigt bemötande & medlande mellan oss & säljarna.
    Tusen tack Mikaela för ditt fantastiska omdöme!, trots att affären inte var lik någon annan affär som jag varit med om! Jag önskar av hela mitt hjärta att ni kommer att trivas i ert ”drömhus” du & Per! Stort Lycka till! Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    • Påtorp
    2020-12-06
    Har sålt ett radhus. Tyckte att vårt bemötande ifrån mäklaren och hur vi blev uppdaterade i processen med försäljningen fungerade toppen . På det hela taget känns det som att det uppfyllde vära förväntningar.
    Tack Carola för det fina omdömet! Hoppas att ni kan komma vidare i ert nya boende och trivas lika bra som ni trivts på Hyllebärsvägen! Jag önskar Er ett stort Lycka Till! Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    • Garnanäs
    2020-11-22
    Sålt bostad i Blekinge skärgård.
    Mycket bra tog god tid på sej och gick igenom allt i lugn och ro.
    I dessa Corona tider kanske det tog längre tid än väntat men till slut kom vi i mål.
    Mycket nöjd med slutresultatet
    Tack för ett gott omdöme Ingegerd. Hoppas ni kommer trivas i det kommande boendet! /Christian Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-11-19
    Mäklaren hjälpte oss att tänka kring vår försäljning och det kändes tryggt att både köpa och sälja via Fredrik på Fastighetsbyrån. Allt kändes öppet och vi hade en dialog hela tiden. kommer definitivt rekommendera att sälja via Fredrik.
    Tack för det fina omdömet Therese! Jag är övertygad om att ert nya boende kommer blir helt underbart :) Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-11-16
    Vi har sålt en bostadsrätt och det var jättebra utfört av mäklaren.
    2020-11-16
    Vi har fått utmärkt service i samband med försäljning av lägenhet.
    Sålt en bostadsrätt.
    Snabb affär.
    Effektivt.
    Mäklaren gjorde vad han kunde för att göra affären snabbt och smidigt.
  • skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-11-14
    Mäklaren sålde vår villa och vi upplevde honom som rak och tydlig. Han var engagerad och kommunikativ.
    Tack för det fina omdömet Pernilla! Och lycka till med ert nya :) Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
  • skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-11-12
    Köpt fritidshus i Blekinge, mäklaren var en driven - proffsig mäklare .
    Mäklaren visste vad han höll på med o han verka verkligen att gilla sitt jobb , de märkte man på många sätt .
    Tack för det fina omdömet Yvonne :) Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    • Espedalen
    2020-11-09
    Köpt en lägenhet.
    Blivit bra bemött.
    Förväntade mig korrekt behandling.
    Är oerfaren köpare. Jag var högsta budgivare. På onsdagen. Vi bokar tid för köp på tisdagen. Mäklaren säger inget. På måndagen återkommer en budgivare som hoppat av. Då blir det ny budgivning och kaos.
    Hade mäklaren berättat att jag var tvungen att skriva för köpet ska bli godkänt hade det kunnat göras på torsdagen.
    Jag är besviken på den delen. I övrigt är jag nöjd med hanteringen.
  • Eva B
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ronneby
    • Listerby
    2020-11-04
    Hej,
    Min bror och jag har sålt en villa i Listerby. Vi blev väldigt bra bemötta av fastighetsmäklaren. Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi är tacksamma att vi fick så mycket för vårt föräldrahem.
    Tack för det fina omdömet Eva! Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    • Blekan
    2020-10-27
    Jag har köpt ett hus, de var proffesionellt, snäll, organiserade bra, och hjälpsamma.
    Tack Rana för det fina omdömet, lycka till i ditt nya hus! Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-10-27
    Jag köpte ett hus.mäklaren var en person som kan sitt jobb och har ett sätt som visar sin hjälpsam förmåga.
    Tack för ett fint omdöme! Hoppas att ni kommer trivas! /Christian Gustafsson Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-10-23
    Bra smidig ahakdbdjdbdkdkdkdkdk djdbdkdkdj Disney krd krd d. Did did did did dnr off dkr of fig fan f Gbg fig fig fig fj
    • Nättraby
    2020-10-19
    Proffsig, lugn, erfaren och kunnig
    Jättetrevligt att få hjälpa dig med din försäljning och tack för ditt fina omdöme! Välkommen till Ronneby och lycka till med ditt ”nya” liv! Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    • Kuggeboda
    2020-10-14
    Köp av fritidshus.
    Klara svar pa fragor. Bra dokumentation. Snabba meddelanden vid budgivningen. Alla handlingar till hands. Förloppet mkt smidigt och tillfredsställande fran början till slut.
    Rekomenderar jag gärna
    2020-10-12
    Jag köpte ett fritidshus.
    Behandlades alltid på ett vänligt och artigt sätt av agenten.
    Han informerade mig om nya förändringar när som helst.
    Jag var väldigt nöjd och skulle rekommendera honom till andra
    Tack för ditt fina omdöme, lycka till med allt! Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    • Listerby
    2020-10-10
    Vår mäklare var extremt snabb och kunnig inom allt vi frågade och svarade snabbt på Mail.
    Tack för ett gott omdöme Robin! Hoppas att du och tjejen kommer trivas i ert nya boende. /Christian Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-10-05
    Jag är mycket nöjd med Katarina Månsson. Hon har varit min mäklare sen 1990 då jag köpte mitt första hus.hjälpte mig att sälja det för 6 år sedan ca. Och hon va min mäklare vid sista köpet I arvidstorp och Med försäljningen På denna fastighet nu i år. Har förhoppningar att hitta ett nytt litet hus och då med er som mäklare. 👍
    Tack Bobby för ditt fina omdöme! Det har varit en häftig resa och förhoppningsvis fortsätter den i många år till! Jättetrevligt att få hjälpa till i livets olika skeenden! Lycka till med ditt nya liv & hus! Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-10-02
    Trevlig och bra mäklare som tog väl hand om både säljare och köpare
    • Älgbacken
    2020-08-31
    Sålt bostadsrätt.
    Marknaden var mycket trög i Ronneby men mäklaren gjorde vad hon kunde och till slut lyckades det även om priset blev lägre än förväntat.
    Tack för ditt fina omdöme Peter! Trevligt att få hjälpa Er, hade hoppas att vi skulle kunna komma en bit till men ”marknaden” styr vi inte över! Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-08-27
    Fick en överlag dålig upplevelse av våran husförsäljning.
    Är inget jag kommer rekommendera vidare
  • Sebastian H
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ronneby
    • Lugnet
    2020-08-16
    Vi har köpt ett fint hus och vi fick väldigt bra bemötande från mäklaren som på ett bra och tydligt sätt hjälpte oss att genomföra köpet! Bra kommunikation!
    Tack Sebastian för ditt fina omdöme! Hoppas att ni kommer att trivas i Ronneby i er fina villa! Stort lycka till och ett tack även till Catarina för fin kommunikation! Mvh Katarina Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-08-05
    Köpt lägenhet. Bra mäklare som hade koll på hela affären nästan hela vägen. Dålig kontakt i slutet pga mäklarens semester och att han gav en dålig överlämning till sin ersättare.
    • Eringsboda
    2020-08-03
    Trevlig, öppen, tydlig. Löste allt väldigt smidigt. Kommer absolut att anlita Fastighetsbyrån när vi en gång ska sälja.
    Tack för ett mycket trevligt omdöme! Lycka till med projektet så ses vi säkert snart igen :) /Christian Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-06-16
    Vi sålde vårt radhus och var lite nervösa att vi skulle få gå ner i pris pga Corona krisen. Fredrik var väldigt ärlig och tydlig med att inte vi skulle sätta för högt pris. Det hela slutade med att vi fick fick 160000kr mer än det satta priset. Jag är supernöjd med valet av mäklare eftersom att han är så tydlig och ärlig . Högsta betyg !!
    Tack Lena för det fina omdömet! Mvh Fredrik Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-05-04
    Vi sålde ett hus på 140 kvadratmeter. Säljaren var engagerad och kunnig. Jag kände jag hade fullt förtroende för honom.
    Tack Ulrika för omdömet! Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-05-01
    Försäljning av Villa. Han gav bra intryck, Ingav förtroende för mig som säljare. Respekterade oss som säljare och de svårigheter vi bl.a. hade med att inte ha kvar katterna i huset när det var mindre visning. Trots Corona och få besökande lyckades han sälja huset till den nivå vi innan Corona hade hoppats på. Även om jag tror han hade högre förväntningar i början.
    Nu gick det snabbt och det enda som saknade var möjligheten att se avtalet minst en dag innan vi var på plats och signerade så jag kunde läst igenom och ställt frågor innan.
    Tack för ett gott omdöme Mikael! Tar till mig av synpunkterna gällande kontraktet, hade självklart varit möjligt att ordna! /Christian Fastighetsbyrån Ronneby
    • Centrum
    2020-04-30
    Allt bra🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🌷🌷🌷🌷🌷🌷🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🌷🌷🌷🌷🌷
    2020-04-17
    Vi var och kollade på ett hus som vi insåg var alldeles för litet för oss så vi frågade mäklaren om han hade andra större objekt på ingång och då tipsade han om ett hus som skulle kunna passa oss. Han förklarade att där fanns en del att göra vid på huset men ytmässigt skulle det vara kanon. Han ordnade visning för oss innan det skulle läggas ut för försäljning. Vi blev sålda på huset när vi väl var där och slog till. Snabb och enkel affär och en väldigt trevlig mäklare som var väldigt bemötande!
    Stort plus!
    Tusen tack för det fina omdömet och hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya fina villa! Mvh Fredrik Sandén Fastighetsbyrån Ronneby
    2020-04-13
    2020-04-07
    Köpt
    Bra
    Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Lycka till med ditt fina hus Mohamad! Tack för ditt fina omdöme! Glad Påsk! Mvh Katarina Månsson Fastighetsbyrån Ronneby
  • Göran B
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ronneby
    • Johannishus
    2020-03-31
    Väldigt målmedveten och snabb! Det var lätt att få förtroende för honom.
    Tack för ett gott omdöme Göran! Roligt att fått hjälpa er med förmedlingen av er bostad! Fastighetsbyrån Ronneby