Fastighetsbyrån Ronneby

Karlskronagatan 15, 372 30 Ronneby — Visa karta

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Ronneby? Vi har varit aktiva i området sedan 1974 och förmedlar drygt 200 bostadsaffärer varje år här i trakten, vilket gör att vi är marknadsledande. Våra många år på Ronnebys bostadsmarknad gör att vi ser mönstren, vet hur prisbilden ser ut och har kontaktnätet som behövs för att göra en lyckad bostadsaffär - oavsett om du ska köpa eller sälja!

Att vi dessutom har Fastighetsbyråns nationella nätverk och Swedbank i ryggen gör att du kan känna dig trygg med oss som mäklare. Vi som jobbar här i Ronneby jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje affär och vi anpassar oss efter dina behov och önskemål.

Välkommen till Fastighetsbyrån!

Läs vad 75 kunder tycker om Fastighetsbyrån Ronneby

• 2019-10-10

Virgo Jürgen R skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    En professionell mäklare. Allt gick snabbt, enkelt och allt var utmärkt! Läs mer
    2019-10-10 Representant för Fastighetsbyrån svarar Virgo Jürgen R
    Tack för fina vitsord Jürgen!

/Christian
  • 2019-10-07

Bengt J skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Här ska man skriva en massa och få ihop 30 tecken... Läs mer
  • 2019-09-23

Johannes K skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    mmm mmmmm mmmmmm mmmmmmmm mmmmmm Läs mer
  • Mattias S

2019-09-23

Mattias S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Bra bemötande och engagemang.
    Vi fick de råd vi behövde inför försäljningen.
    Mäklaren var engagerad och duktig på uppföljning och kontakt med oss under hela processen. Läs mer
  • 2019-09-11

Ellen J skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Jag och min sambo har köpt en 11/2 planshus. Vi blev bra bemötta av mäklaren som kändes kunnig om bostaden. Läs mer
  • 2019-09-10

Lena J skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Sålt vår villa, Mäklaren var tydlig, hade kontinuerlig kontakt och planen var tydligt visualiserad. En stor affär blev enkel! Läs mer
    2019-09-11 Representant för Fastighetsbyrån svarar Lena J
    Tack för det fina omdömet! Det var en glädje att sälja ert fina hus!
    /Fredrik Sandén
  • 2019-08-28

Magnus S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Allt sköttes smidigt och professionellt när vi sålde vår villa. Förväntningarna infriades på alla punkter. Läs mer
    2019-09-10 Katarina M svarar Magnus S
    Tack Magnus! För det fina omdömet och för att jag fick hjälpa Er att sälja ert trevliga hus! Mvh Katarina
  • 2019-08-27

Carina H skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Köp av 30-talsbostad, försäljning av 70-talsbostad

Katarina har under hela processerna påvisat både stor kunnighet, och hängivenhet till uppdragen. Hon är snabb till återkoppling och väldigt drivande.

Vi är ytterst nöjda både med köp och försäljning. Läs mer
    2019-08-28 Katarina M svarar Carina H
    Tack för den fina rekommendationen! Nöjet är helt på min sida!
    Lycka till med ert nya fantastiska hus!
  • 2019-08-23

Linda P skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare både när vi köpte vårt nya hus och när vi sedan sålde vårt nuvarande hus. Förtroendeingivande och kunnig, fick vi den hjälp vi behövde! Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Ronneby! Läs mer
    2019-08-28 Katarina M svarar Linda P
    Tack för de fina orden & rekommendationen! Har varit väldigt trevligt att få vara med på Er resa!
    Lycka till med ert nya boende, det kommer att bli så bra!
  • 2019-08-22

Martin P skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Trevligt att både köpa och sälja via aktuell mäklare. Är påläst och ger informationen man söker. Läs mer
    2019-08-28 Katarina M svarar Martin P
    Tack Martin! Har varit väldigt trevligt att få vara med i denna processen & att få träffa Er! Kommer att bli bra med ert nya fina hus!
  • 2019-08-12

Rafet K skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Radhus bostadsrätt på 111 kvm, vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande och all stöd vi behövde i samband med köpet. TACK TACK Läs mer
  • 2019-08-07

Roger S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Sålt ett Radhus i Ronneby. Vi fick inte vad vi förväntade, men mäklaren har gjort vad han kan och skött det bra. Läs mer
  • 2019-07-30

Klas E skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Förvånansvärt dåligt pålästa. Att banken måste godkänna säkerheten kände inte mäklaren till då detta är ett lagkrav. Otydligt var tomtgränsen går? Felaktig info om allmänt bad i området, info om vägföreningen och lite annan fakta som saknades vilket är alltid bra att känna till och informera ev köpare om innan köparna frågar

Mäklaren var trevlig och lätt att prata med. Mäklaren var ej påstridig

Vi köpte ett fritidshus Läs mer
  • 2019-07-18

Lisbeth P skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Sålt vår sommarstuga...bra bemötande ,snabb försäljning ,vår upplevelse va att allt flöt klanderfritt väldigt bra kontakt Läs mer
  • 2019-07-10

Sofia A skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån Ronneby. Vi kommer rekommendera dem till alla vi känner! Läs mer
  • 2019-07-01

Anders I skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Har köpt ett litet fritidshus. Bemött vänligt och korrekt av mäklaren, mycket hjälpsam med frågor angående fastigheten. Läs mer
  • 2019-06-28

Bo G skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Radhus

helt ok bemött

Inte helt enligt mina förväntningar Läs mer
  • 2019-06-24

Catharina P skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vi har köpt ett fritidshus och upplevde våran mäklare som väldigt proffsig men med en inkännande personlighet vilket jag uppskattade. Hon hjälpte oss utöver det normala med att få tag på vårat drömboende och det är vi väldigt tacksamma för! Läs mer
  • 2019-06-14

Niklas S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Mycket kompetent mäklare som jag varmt kan rekommendera Läs mer
  • 2019-06-06

Kerstin N skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vi har köpt fritidsboende. Vår mäklare visade förmåga att vara kunnig, tillgänglig och effektiv på ett sätt som kändes bra.
    Man vill ha info om huset, praktiska detaljer där kontaktuppgifter följer med samt info kring närområde och miljö Läs mer
  • 2019-05-22

Henrik S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Katarina är grym!
    Snabb och bra service! Läs mer
  • 2019-04-20

Karolina Å skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Såld: En villa. Allting fungerade mycket bra, snabbt och smidigt. Bra bemötande från mäklaren samt klar och saklig information kring affären. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-04-12

Lars J skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Har solgt et fritidshus. Prisen og timingen. var helt perfekt.
    Dygtig og grundig rådgiver, der kunne hjælpe os med at forstå de svenske regler for hussalg.
    God kontakt og hurtig respons. Altid til rådighed når vi havde behov for hjælp.
    Alt i alt et fuldt tilfredsstillende hussalg.
    De varmeste anbefalinger fra os. Läs mer
  • 2019-04-10

Patrik E skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Lysande service. Bra bemötande och en mäklare att rekommendera för andra. Läs mer
  • 2019-04-08

Ingela P skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Katarina har gjort ett strålande jobb Läs mer
  • 2019-04-05

Astrid J skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    1 1/2 plans villa med källare har sålts.
    Mäklaren, Katarina Månsson har ett mycket trevligt bemötande och har hållit oss informerade under processens gång och varit behjälplig vid allehanda frågor och funderingar.
    Sammanfattning: Vi har bara positiva upplevelser av försäljningsprocessen! Läs mer
  • 2019-03-24

Elisabeth S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vi har sålt en jordbruksfastighet. Vi blev bra bemötta under hela tiden och mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-03-02

Lars H skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Jag och min fru köpte en fastighet i kallinge. Vår mäklare Tobias var mycket trevligt och hjälpte oss att slutföra köpet på rekord tid. Så vi är mycket tacksamma för det och vi är mycket nöjda med köpet. Tack tobias😁!!! Läs mer
  • 2019-02-14

Pontus K skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Allt har gått enl. plan - så som vi kommit överens om under affärens gång. 1 rum och kök har jag köpt. Läs mer
  • 2019-01-30

Annelie S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Jag har sålt min lägenhet och köpt ett radhus.
    Mycket fint bemötande med snabb respons på mina frågor. Läs mer
  • 2018-12-28

Marcus B skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Köpte villa. Bra hjälp men det som skulle göras. Svarade inte alltid på mail Läs mer
  • 2018-12-28

Karl O skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Mycket bra bemötande,tydlig information och en proffsigt genomförd försäljning. Läs mer
  • 2018-12-27

Maria K skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Sålt bostadsrätt i Ronneby. Det har fungerat utmärkt Läs mer
  • 2018-12-21

Jan O skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Köpt och sålt hus via fastighetsförmedlingen. Bägge gick på en vecka vilket passar mig bra. När det är en stor efterfråga går ju allt bra. Inget att anmärka på. Bra service. Läs mer
  • Liselotte B

2018-12-20

Liselotte B skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Blev bra bemött av mäklaren. Flexibel och det blev en snabb affär Läs mer
  • 2018-11-30

Bo N skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    snabbt o rejält o i framkant vi är nöjda Läs mer
  • 2018-11-29

Per-Olof P skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    ● Sålt bostad
    ● Mycket bra och professionellt bemött
    ● Hade höga förväntningar som Fastighetsbyrån levde upp till
    ● Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-11-28

Pernilla M skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Christian Gustafsson får högsta betyg . Mycket trevlig och engagerad . Jag blev uppdaterad hela tiden hur det gick med försäljningen. Det var jättebra . Jag fick hjälp med allt . Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-12-03 Representant för Fastighetsbyrån svarar Pernilla M
    Tack för ett fint omdöme Pernilla! Roligt att ni känner er nöjd! /Christian
  • 2018-11-13

Olga S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Köpte ett hus, mäklaren var toppen!
    Trevlig och hjälpsam mäklare ,alltid tillgänglig och besvarar alla frågor.
    Professionellt utfört arbete.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-11-12

Amani E skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Tack till fastighetsbyrån och till en toppen mäklare vid köp av vår bostadsrätt. Allt gick snabbt och smidigt som önskat. Fick snabba tydliga svar på våra frågor. Känner oss väldigt nöjda. Tack! Läs mer
    2018-11-12 Katarina M svarar Amani E
    Hej Amani och tack för ett fin omdöme! Roligt att ni är nöjda och stort lycka till med er nya bostad, hoppas ni kommer trivas! /Christian
  • 2018-11-04

Stefan U skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vi tycker att det var hela tiden arrangemang och driv framåt för att få till en försäljning. Mycket bra! Läs mer
  • 2018-11-01

Inge R skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Sålde bostadsrätt i Ronneby.
    Katarina på Fastighetsbyrån i Ronneby får högsta betyg som mäklare och social person mot kunder.
    Duktig och informativ, klara besked, ordnade allt. Läs mer
  • 2018-10-30

Pierre S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Hej . Har både köpt och sålt lägenheter via Fastighetsbyrån.
    Kontoret i Ronneby får högsta betyg.
    Personalen är mycket professionella.
    H pierre. Läs mer
  • 2018-10-28

Camilla S skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    20-tals hus sålt.Bra service. Lätt att få tag i. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-14

Dennis J skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Mycket bra förmedlare..lärde mig mycket av honom Läs mer
  • 2018-10-12

Mikael M skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Som alltid en hög affärsmässighet men samtidigt ett stöd likt det man får av en riktigt god vän. Läs mer
    2018-10-12 Katarina M svarar Mikael M
    Hej Mikael! Vad trevligt att du är nöjd! Blir väldigt glad av denna Reco, den bästa man kan få! Tack för det! Lycka till med ert projekt! Mvh Katarina
  • 2018-10-05

Ann-Christine H skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Kunnig personal o Trevligt bemötande ...Blev uppdaterad under hela tiden som försäljning pågick ,,Inget att klaga på :-) Läs mer
  • 2018-10-04

Lisbeth O skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Jag köpte ett fritidshus. Mäklaren var trevlig och gjorde ett bra jobb. Budgivning och kontraktskrivningen flöt på. Mäklaren informerade om hur allt skulle gå till. Jag har köpt hus förut så jag känner till gången. Bra kontakt med både mäklare och assistent. Läs mer
  • 2018-09-19

Irja-Annika G skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Han var alert och kunde svara på alla våra frågor Läs mer
  • 2018-09-19

Christel C skrev om Fastighetsbyrån Ronneby
    Vi har sålt en villa. Vi har blivit väldigt bra bemötta av våran mäklare. Alltid lika trevlig och glad. Känner när man går på en visning så tar mäklaren verkligen sitt ansvar och sin tid. Är det något som man vill ha svar på så får man detta antingen direkt på plats eller hör mäklaren av sig oftast samma dag. Våra förväntningar är bara positiva .En mäklare som vi gärna kan rekommendera till andra. Tar sig an både små som stora kunduppdrag inget är för litet eller för stort. Våran upplevelse är bara till det bästa.
    Med vänlig hälsning Christel och Stefan Läs mer

Karlskronagatan 15, 372 30 Ronneby