Fastighetsbyrån Ronneby

Fastighetsbyrån Ronneby

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Ronneby? Vi har varit aktiva i området sedan 1974 och förmedlar drygt 200 bostadsaffärer varje år här i trakten, vilket gör att vi är marknadsledande. Våra många år på Ronnebys bostadsmarknad gör att vi ser mönstren, vet hur prisbilden ser ut och har kontaktnätet som behövs för att göra en lyckad bostadsaffär - oavsett om du ska köpa eller sälja!

Att vi dessutom har Fastighetsbyråns nationella nätverk och Swedbank i ryggen gör att du kan känna dig trygg med oss som mäklare. Vi som jobbar här i Ronneby jobbar med personligt engagemang och affärsmässighet i varje affär och vi anpassar oss efter dina behov och önskemål.

Välkommen till Fastighetsbyrån!

277 omdömen om Fastighetsbyrån Ronneby

Sedan starten hos Reco 2012
  • sålde sitt hus med hjälp av Nathalie Thorell en del av Fastighetsbyrån Ronneby
    • Hallabro
    2023-01-28 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Nathalie hon är mycket intresserad av sitt jobb och lägger ner mycket engagemang hon är positiv och framåtriktad
  • köpte sitt hus med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
    2023-01-14 Verifierad kund
    Han har varit bra än så länge.
  • köpte sitt hus med hjälp av Nathalie Thorell en del av Fastighetsbyrån Ronneby
    2023-01-12 Verifierad kund
    Snabb, proffsig, trevlig. Det gick smidigt, fick allt förklarat för mig
  • sålde sitt hus med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
    • Påtorp
    2023-01-07 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående, Kunnig och hjälpsam tycker vi Inger och
    jag. . MVH / Inger o Lars Åstrand
    Hej Lars, stort tack för ett gott omdöme.

/Christian
    Christian Gustafsson
    • Backaryd
    2023-01-04 Verifierad kund
    Mycket behjälplig.
    Gick mycket snabbt tycker jag att få det sålt,
    Bra info så fort det var något.
    Tack för det fina omdömet Roger! Fredrik Sandén
    2023-01-03 Verifierad kund
    Blev bra bemött. Hade frågor som jag fick svar på så det är bra. Tycker det är en bra mäklare och kan verkligen rekommendera honom till andra. Har svar på dom flesta frågor.
    Tack Andreas för ett gott omdöme! Christian Gustafsson
    2023-01-02 Verifierad kund
    Vi upplevde Nathalie som en glad och positiv person. Hon kunde sitt jobb och genomförde en bra försäljning.
    Mycket trevligt
    Vi hade förväntningar att få ett bra pris på huset och så blev det,
    bra försäljnings jobb.
    Bra information under försäljningen
    • Risatorp
    2023-01-02 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig. Var lite segt i början men det berodde inte på mäklaren utan snarare på omvärlden med krig, skenande elpriser osv. Allt föll på plats under 24 kaostimmar ;-) vi sålde vår fastighet fick köpa vårt nya hus till rätt pris. Christian fixade allt med bravur.
    Tack för ett fint omdöme Gudrun, vi ses framöver. Christian Gustafsson
    2023-01-01 Verifierad kund
    Proffsigt och ett väldigt trevligt bemötande.
    Tack så mycket Ann-Sofie för ett gott omdöme. Christian Gustafsson
    2022-12-31 Verifierad kund
    Trög start då omvärlden blev väldigt rörig, elpriser, räntehöjningar, krig osv. Christian höll oss hela tiden underrättade. Hade vi frågor hade han svaren och plötsligt så hände allt på 24 timmar. Proffsig och kunnig.
    Tack för ett gott betyg, alltid lika trevligt :) Christian Gustafsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
    2022-12-30 Verifierad kund
    Professionell mäklare. Bra bemötande. Nöjd med visning av bostaden han förmedlade..
    Tack för ett gott omdöme Thomas! Christian Gustafsson
    • Hulta
    2022-12-29 Verifierad kund
    Nathalie har på ett tryggt sätt guidat oss genom vårt första husköp. En tillmötesgående och kompetent mäklare som vi varmt kan rekommendera.
    • Hulta
    2022-12-29 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande, dessutom ödmjuk, positiv och glad.
    Lyhörd och flexibel för både säljare och köpare och noga med att hålla oss uppdaterade under försäljningens gång.
    Har bara gott att säga om Nathalie i hennes profession, uppfyllde helt våra förväntningar.
  • skrev om Nathalie Thorell en del av Fastighetsbyrån Ronneby
    2022-12-28 Spontant omdöme
    Nathalie har varit en trygg, välpåläst, tillmötesgående och väldigt trevlig mäklare - från intresseanmälan till påskrivet kontrakt. Vi är som förstagångsköpare så nöjda som vi bara kan vara med Nathalie och hennes insats. Vi kan varmt rekommendera henne!
    • Millegarne/gö
    2022-12-19 Verifierad kund
    En go gubbe, löste alla frågor som vi hade. Vi är supernöjda. TACK.
    Tack för ett riktigt trevligt samarbete Anders, hälsa så gott så ses vi snart igen. Christian Gustafsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Thorell en del av Fastighetsbyrån Ronneby
    • Påfågeln / Centrum
    2022-12-19 Verifierad kund
    Bra upplevelse och fantastisk mäklare som hjälpt oss med att sälja våt bostad, kommer med att hjälpa oss framöver vad det gäller deklarationen
    2022-12-18 Verifierad kund
    Blev bra bemött, men försäljningen gick alldeles för snabbt.
    Har pratat med Fredrik om hur och varför jag upplevde det så.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Thorell en del av Fastighetsbyrån Ronneby
    • Påfågeln / Centrum
    2022-12-17 Verifierad kund
    Jag blev bemött av mäklaren med respekt, uppfyller våra krav och förväntningar som kunder, goda kunskaper om sitt arbetsområde, snabba enkla och tydliga svar när det gäller rådgivning och vägledning.

Nathalie var trevlig och tillmötesgående, professionell i sin roll, lyssnar färdigt, lyhört och erbjuder hjälp och råd.
    • Edestad
    2022-11-25 Verifierad kund
    Då det var vår första försäljning så hade vi inte så bra koll, men Nathalie har noga förklarat varje steg under processen. Hon har varit till väldigt stor hjälp för oss. Hon var väldigt engagerad, kunnig och saklig. Jag rekommenderar henne till andra säljare och även köpare.
    • Edestad
    2022-11-25 Verifierad kund
    I dumma tider så lyckas ändå Nathalie leverera. Det tog lite tid men till slut så lyckas vi bli av med huset. Underbar kvinna som alltid var trevlig och som förmedla sina tankar o idéer.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Nathalie var väldigt samarbetsvillig med oss ​​och förklarade för oss de viktigaste detaljerna om huset, samt allt som behövdes när man skrev på kontraktet.
    Hon spelade en stor roll i att få oss huset.
    Stor tack Nathalie.
    • Väbynäs
    2022-10-15 Verifierad kund
    Christian har mycket väl tillvaratagit våra intressen och slutfört vår fastighetsaffär på ett korrekt och professionellt sätt!
    Tack för ett trevligt samarbete Björn, vi ses. Christian Gustafsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
    2022-10-14 Verifierad kund
    Nöjd med min upplevelse!
    Christian har varit hjälpsam genom hela affären.
    Tack för ett gott omdöme Sebastian. Christian Gustafsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sandén en del av Fastighetsbyrån Ronneby
    2022-10-02 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med via telefon eller sms. Smidigt samarbete vid kontraktskrivningen.
    Tack för det fina omdömet!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Tack Fredrik för din kunnighet och hjälp av försäljningen av vårt hus.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Vi tycker att Fredrik infriat vad vi förväntat oss, inget har varit överdrivet åt varken ena eller andra hållet. Fredrik har alltid besvarat frågor snabbt och till belåtenhet. Har även haft lite kontakt med Mia Hagwern och det fungerade också utmärkt. Vi köpte vår lägenhet via Fredrik och det är vi mycket nöjda med, vill vi gärna rekommendera dem till andra hussäljare
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Kände mig trygg och nöjd.
    Och kan rekommendera Christian till vänner som går i tankarna på att sälja sin bostad.
    Tack för de fina orden Marie. Christian Gustafsson
    • Kuggeboda
    2022-08-08 Verifierad kund
    Fredrik uppträdde på ett korrekt sätt och hade bra svar på våra frågor.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Jättenöjda med Fredriks insats!
    2022-07-29 Verifierad kund
    Trevligt. Han är en av de drivande mäklaren som finns i ronneby kommun. Han är lite speciell mäklaren samt jätte duktig.
    Jätte tacksam att han hjälpte oss att hita vårt fina hus. Tack Fredrik! 😍
    2022-07-23 Verifierad kund
    Otroligt duktig och professionell
    Tack för det fina omdömet!
    2022-07-22 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett bra sätt tycker jag. Fick all informationen av honom som jag behövde och han verkade vara mycket hjälpsam.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Allt fungerade bra !....

....................
    • SLÄTTANÄS
    2022-07-21 Verifierad kund
    Korrekt, trevligt, professionellt.
    Vi hade höga förväntningar och de infriades. Vi fick snabbt svar på de frågor vi ställde och goda råd inför försäljningen.
    Mäklaren presenterade läget under visningstiden och informerade snabbt när nya bud kom in. Hade bra koll på marknaden.
  • Nurul M
    2022-07-15 Verifierad kund
    Jättebra kommunikation med Christian!
    2022-07-15 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig d v s snabb på att svara, tydlig i sin kommunikation.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Everything worked perfect. Very helpful and supporting in ans issue
    Tillmötesgående
    Kunnig
    Smidig
    2022-07-13 Verifierad kund
    Den är jättebra Han är hjälpsam
    Hej!
    Mycket Gott bemötande alltid lätt att nå och tillmötesgående
    Med vänlig hälsning
    Gunilla Karlsson
    Trevlig, saklig, bra bemötande
    • Gamla Hulta
    2022-07-12 Verifierad kund
    Riktigt bra mötande, en riktigt stjärnmäklare!
    • Ekenäs/ronneby Hamn
    2022-07-12 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande av Christian, löste de situationer som vi behövde hjälp med på ett bra sätt.
  • Maria K
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ronneby
    • Spjälkö
    2022-07-08 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär utan krångel!
    • Älgbacken
    2022-07-06 Verifierad kund
    Fantastiskt .hon gjorde allt av den som jag vill , införsäljningen gick jättebra jag är helt nöjd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Ronneby
    • Rydénskan
    2022-07-06 Verifierad kund
    Det finns inget att klaga på allt var proffsigt utfört!
    • Spjälkö
    2022-07-06 Verifierad kund
    ..............................................................................................................................................................................................................................
    2022-07-06 Verifierad kund
    Jag har bara positiva omdömen att ge. Träffade en mäklare som var fokuserad på husköpet och lätt att nå vi hade (mest maken) tät kontakt innan köpet. Trevligt bemötande även med annan mäklare på Fastighetsbyrån i Ronneby i tidigare husaffär.
    Med vänlig hälsning Gunilla
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Ronneby
    • Järnavik
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevligt bemött och förhandlat av seriös och kunnig mäklare.