Fastighetsbyrån Ronneby

Fastighetsbyrån Ronneby

• BadgeSevenYears
Ring 0457-160 30 Dela

Vill du köpa eller sälja en fastighet i Ronneby? Vi har varit aktiva i området sedan 1974 och förmedlar drygt 200 bostadsaffärer varje år här i trakten, vilket gör att vi är marknadsledande. Våra många år på Ronnebys bostadsmarknad gör att vi ser mönstren, vet hur prisbilden ser ut och har kontaktnätet som behövs för att göra...

379 omdömen om Fastighetsbyrån Ronneby

Sedan starten hos Reco 2012

Liam T
Bräkne-hoby

Jag har inte något negativt att säga. Hon beskrev huset bra, hon var trevlig och framför allt så lätt hon oss kolla på huset i våran egna takt. Väldigt bra med information innan, under och efter kontrakt skrivandet.

Håkan S
Bräkne-hoby

Bra o trevligt bemötande. Fullföljde snabbt o bra. Mycket bra kontakt. Väldigt kunnig.

Ann-Christin M
Guttamåla

Fredrik Sandén är en trevlig och glad mäklare. Han förklarade allt på ett lätt sätt. En ypperlig mäklare som varmt kan rekommenderas. Mvh Ann-Christin

Tack för det fina omdömet Ann-Christin & Leif :) Mvh Fredrik Sandén

Feldin A
Centrum / Davids Kulle

Bra & trevlig mäklare som är intresserad av kunden och vill hjälpa en hela vägen fram.

Annemarie J
Centrum / Davids Kulle

Vänligt bemötande, förklarad allt ingående. Tillgänglig när man behöver det. Försäljningen blev en snabb o lyckad affär.

Elvisa A
Centrum / Davids Kulle

Nathalie är fantarisk makläre. Hon förklarade och hjälpe med allt. Glad att det blev hon som var med oss !

Oskar S
Listerby

Vi är mycket nöjda med Nathalie och hennes förmåga att möta och matcha på ett bra sätt! Nathalie upplevs proffesionell, nogrann och karismatisk och vi var trygga hela vägen genom försäljningen!

Magnus J
Ekenäs

Professionellt utfört av Fredrik och Mia.

Svar från Fredrik Sandén

Tack så mycket för det Magnus! :)

Yvonne G
Blekan

Jag blev bemött på ett trevligt, lugnt och lyssnande sätt. Förväntningarna från min sida var vad jag förväntat mig. En försäljning av ett hus gör man inte ofta. Hon skötte det på ett proffsigt sätt. Vi har haft en dialog under hela resan. Hon har varit förklarande så att jag har varit medveten om vad som hände med objektet under resans gång.

Martin T
Bräkne-hoby

Professionell, saklig och trevlig. Ger ett kunnigt intryck. Mån om att vara tillgänglig för kunder.

Ann-Kristin J
Hallabro

Trevlig informerat mig ringt jag kunnat ringt mejlat sålt huset snabbt mycket nöjd med allting MVH Ann-Christin

Victoria B
Tubbarp

Mycket hjälpsam och hittar lösningar på allt.

Maria H
Gamla Hulta

Planerade de olika stegen i försäljningen bra och noga i samråd med oss. Lätt att nå via telefon och mail. Hör själv av sig till kunden med jämna mellanrum. Engagerad, lyhörd och mån om hur vi mådde under försäljningen. Svarar och förklarar på frågor och funderingar. Positiv inställning och upplevs trygg i sin yrkesroll. Haft många trevliga pratstunder över en kopp kaffe med tilltugg ;)

Henrik S
Köpte sitt hus med hjälp av Håkan Meldgaard en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Kallinge

Mäklaren var mycket trevlig och hjälpsam genom hela mitt bostadsköp. Kan varmt rekommendera denna mäklare då jag är nöjd med allting.

David K
Köpte sitt hus med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Kallinge

Han va påläst och trevlig! Bästa mäklaren jag haft att göra med hittills!

Svar från Christian Gustafsson

Tack David för ett trevlig betyg, lycka till!

Liselott W
Eringsboda

Håkan, är mycket trevlig, engagerad, kunnig, bra kommunikation - vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Håkan.

Daniella F
Bustorp / Risanäs

Han har bra bemötande och svarar på ett bra sätt när man ställer frågor och ger bra med information. Han förklarade även processen för att köpa ett hus på ett bra sätt för oss som förstagångsköpare.

Svar från Christian Gustafsson

Tack för ett fint omdöme Daniella, roligt att få vara med om affären kring ert första hus, det kommer blir riktigt fint!

Mia S

Glad Engagerad, och Trevlig.Tillgänglig under hela processen.. Mvh Mia

Per S
Bräkne-hoby

Trevligt och engagerande bemötande. Lättillgänglig under hela processen.

Ing-Marie H
Köpte sitt hus med hjälp av Håkan Meldgaard en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Belganet

Bra, inte påflugen utan lyssnade på oss och svarade på våra frågor. Enkel att prata med.

Décirée P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sandén en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Kallinge

Mycket duktig och trevlig mäklare,kan varmt rekommendera honom

Paulina E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sandén en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Kallinge

Väldigt informativ och tydlig. Han sa precis vad man behövde veta och gjorde sitt jobb bra. Det gick snabbt och smidigt, även om jag hade önskat att vara mer förberedd på vissa saker innan påskrivningen utav avtalet skulle ske. Där och då ville köparen att jag skulle göra mer saker än vi hade sagt innan, så det blev väldigt plötsligt för mig och bara sa ja till allt. Så det hade varit skönt att få veta innan och ha tid att fundera på vissa saker helt enkelt.

Gustav J
Johannishus

Trevlig och lätt att ha att göra med. Det var inga problem med affären och jag fick bra information och återkoppling. Rekommenderar!

Svar från Fredrik Sandén

Tusen tack Gustav för det fina omdömet! Och detsamma till dig, vi hade en bra kommunikation. Mvh Fredrik Sandén

Stefan T
Påtorp

Rekommenderas verkligen. Fick betydligt mer uträttat på 1 månad, än vad en annan fastighetsbyrå inte klarade på 4:a månader! Flitig, kontaktbar, lätt att jobba med, ja helt enkelt bra.

Svar från Håkan Meldgaard

Tack Stefan för omdömet. Med vänliga hälsningar Håkan

Erland J
Ekenäs

Bra support från mäklaren som också tog hand om våra frågor och återkopplade bra på dessa

Svar från Fredrik Sandén

Tack Erland för det! Hoppas ni kommer att trivas med ert fina hus i Ekenäs Mvh Fredrik Sandén

Kristina B
Blekan

Trevligt och professionellt bemötande, har dessutom ansträngt sig lite extra än vad som kan förväntas vid t.ex. kontakt med flytt- och städfirma.

Tack så mycket för fint omdöme! Mvh Fredrik Sandén

Anna-Karin B
Hallabro

Tillmötesgående, trevlig,lugn,och lyssnande. Rätt person på rätt plats.

Bo Eric H
Sålde sitt hus med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Blekan

Christian är väldigt professionell i sin roll som mäklare. Han har ett stort kontaktnät och stor erfarenhet av den lokala men även regionala marknaden. Långsiktighet och tålamod präglar hans arbete.

Svar från Christian Gustafsson

Stort tack Bo för ett väldigt fint omdöme, hoppas att ni får en trevlig jul och ett gott nytt år! /Mvh Christian

Jan-åke S
Blekan

Jag tycker att Christian Gustafsson är bra mäklare. Vi är inte klara med affären ännu, men hitintills är vi nöjda med Christianc arbete!

Svar från Christian Gustafsson

Tack Jan-Åke, hoppas att försäljningen av er nuvarande bostad avlöper på ett bra sätt! /Mvh Christian

Susanne J
Brunnsvallen

Vår erfarenhet av Fredrik Sanden är bara positiv. Väldigt väl omhändertagna an honom

Tack Susanne för fint omdöme ☺️ Med vänlig hälsning, Fredrik

Elias E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Påfågeln / Centrum

Svarar snabbt med enkla och tydliga svar. Väldigt bra kille!

Svar från Christian Gustafsson

Tack för ett fint betyg Elias, hoppas att du trivs i din nya lägenhet.

Marie K
Korsanäs

Bemötandet var bra , med tydlighet om hur försäljningen skulle gå till. Han var alltid tillgänglig när man ville får tag på honom. Allt gick smidigt till när huset var sålt. Rekommenderar Fredrik!

Tack för det fina omdömet Marie! Mvh Fredrik Sandén

Mats J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Håkan Meldgaard en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Centrum / Rosengatan

En bra och trevlig kille, gav information med jämna mellanrum. Anlitar gärna honom igen.

Marina T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Håkan Meldgaard en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Centrum / Rosengatan

Håkan guidade genom köpet väldigt bra och enkelt. Jag fick besöka lägenheten flera gånger. Alla frågor besvarades på ett professionellt sätt. Varmt rekommenderar som mäklare.

Emanuel W
Korsanäs

Bra intryck och tydlig kommunikation kring hela processen. Med vänlig hälsning, Emanuel

Tack för det fina omdömet Emanuel! Mvh Fredrik Sandén

Sonia U
Kallinge

Hej! Fredrik är väldigt proffsig, lugn o svarade på alla mina frågor, svarar alla gångerna jag ringde honom. Bra positivt o ärlig. Mvh Sonia

Tusen tack för det fina omdömet! Mvh Fredrik Sandén

Sebastian K
Bräkne-hoby

Extremt trevlig och skicklig på sitt jobb och gör allt för att de ska kännas bra för båda parter! Vi är jätte nöjda med allt

Rolf S
Saxemara

Jag har bara bra saker att säga om Håkan. Väldigt lättsam och lätt att kommunicera med. Jag tycker han lagt ner så mycket tid som jag förväntat mej.

Iskander M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Thorell en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Älgbacken

Väldig trevlig och väldigt hjälpsam

Emil K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Thorell en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Älgbacken

Bra jobb , tydlig . Svarar på frågor

Niklas H
Bustorp / Risanäs

En mycket engagerad och duktig mäklare. Kan jag verkligen rekommendera!

Svar från Christian Gustafsson

Tack Niklas för ett fint omdöme, vi ses framöver :)

Annica H
Bustorp / Risanäs

Väldigt snabbt jobbat med sina uppgifter vilket uppskattas som säljare.

Svar från Christian Gustafsson

Tack Annica, alltid lika trevligt, hoppas att ni kommer trivas i det nya!

Margit F
Johannishus

We received very friendly and professional support in all questions relating to our house purchase.

Thank you so much Margit! /Fredrik Sandén

Mona B
Johannishus

Redan från första kontakten, fick vi väldigt gott intryck av Fredrik. Han ingav förtroende och en gedigen kunskap. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Fredrik. Vi är mycket nöjda med hans säljinsats!

Tack Mona och Göran för det väldigt fina omdömet! Mvh Fredrik Sandén

Johanna J
Blekan

Trevlig tjej som har koll och bra på att förklara och som man har förtroende för. Bra på att uppdatera var i processen man är och bra tillgänglighet.

Michael H
Blekan

Det är min sambo som har haft kontakten med Nathalie så jag har svårt att göra en rättvis bedömning.

Adnan D
Kallinge

Tack för trevligt bemötande och bra service. Flexibel och noggrann. ⭐⭐⭐⭐⭐

Ayad Raheem K
Kallinge

Smart, duktig, hälpsamt och väldigt snäll.

Erik M
Väbynäs

Behagelig fremvisning og budproces Meget hurtig kommunikation Utilstrækkelig rådgivning til dansk køber

Robin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Rydénskan

Rekommenderar Christian till den som vill både hitta en ny bostad och sälja sin nuvarande. Christian är väldigt professionell, engagerad och tillmötesgående. Lätt att kommunicera med och få tag i vid behov. Väldigt pålitlig och förtroendegivande. Kanonnöjd med honom. Tack för hjälpen.

Svar från Christian Gustafsson

Stort tack för ett trevligt omdöme Robin!