Nathalie Thorell

Nathalie Thorell

Nathalie Thorell är mäklare på Fastighetsbyrån Ronneby

Nathalie Thorell har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Nathalie Thorell har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.8. Nathalie Thorell har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

79 omdömen om Nathalie Thorell

Liam T
Bräkne-hoby

Jag har inte något negativt att säga. Hon beskrev huset bra, hon var trevlig och framför allt så lätt hon oss kolla på huset i våran egna takt. Väldigt bra med information innan, under och efter kontrakt skrivandet.

Håkan S
Bräkne-hoby

Bra o trevligt bemötande. Fullföljde snabbt o bra. Mycket bra kontakt. Väldigt kunnig.

Feldin A
Centrum / Davids Kulle

Bra & trevlig mäklare som är intresserad av kunden och vill hjälpa en hela vägen fram.

Annemarie J
Centrum / Davids Kulle

Vänligt bemötande, förklarad allt ingående. Tillgänglig när man behöver det. Försäljningen blev en snabb o lyckad affär.

Elvisa A
Centrum / Davids Kulle

Nathalie är fantarisk makläre. Hon förklarade och hjälpe med allt. Glad att det blev hon som var med oss !

Oskar S
Listerby

Vi är mycket nöjda med Nathalie och hennes förmåga att möta och matcha på ett bra sätt! Nathalie upplevs proffesionell, nogrann och karismatisk och vi var trygga hela vägen genom försäljningen!

Yvonne G
Blekan

Jag blev bemött på ett trevligt, lugnt och lyssnande sätt. Förväntningarna från min sida var vad jag förväntat mig. En försäljning av ett hus gör man inte ofta. Hon skötte det på ett proffsigt sätt. Vi har haft en dialog under hela resan. Hon har varit förklarande så att jag har varit medveten om vad som hände med objektet under resans gång.

Martin T
Bräkne-hoby

Professionell, saklig och trevlig. Ger ett kunnigt intryck. Mån om att vara tillgänglig för kunder.

Ann-Kristin J
Hallabro

Trevlig informerat mig ringt jag kunnat ringt mejlat sålt huset snabbt mycket nöjd med allting MVH Ann-Christin

Victoria B
Tubbarp

Mycket hjälpsam och hittar lösningar på allt.