Andreas Ångström

Andreas Ångström

Andreas Ångström är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Andreas Ångström har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Andreas Ångström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 251 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Ångström har haft 58 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

251 omdömen om Andreas Ångström

Sedan starten hos Reco 2015
Pia B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan

Professionell, rak, tydlig och väldigt bra kommunikativt. Helt enkelt som en riktigt bra mäklare ska vara. Rekommenderar varmt.

Johan H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Hagastaden

Nöjda rakt igenom! Trevligt och proffesionellt bemötande under hela processen

Ida W
Vasastan - Birkastan

Väldigt nöjd i all kontakt och försäljning.

Marie A
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ångström en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Birkastan

Hej, Jag fick ett trevligt och personligt bemötande av Andreas. Försäljningen gick så småningom väldigt bra. Jag är mycket nöjd med slutresultatet och tycker att Andreas gjorde ett mycket bra arbete. Tack Andreas! Hälsningar Mari Almqvist

Ulrika Helena T
Vasastan - Röda Bergen/Torsplan

Andreas skötte allt bra, kände mig trygg genom hela affären Han förmedlade på ett tydligt sätt, skulle varmt rekommendera Andres

Victor L
Vasastan

Riktigt bra service - snabba svar, tydlig kommunikation och väldigt behjälplig. Väldigt smärtfri process, skulle absolut rekommendera Andreas Ångström till alla som söker att sälja eller köpa bostad!

Hampus
Vasastan - Hagastaden

Andreas missade inledningsvis att läsa ett bud som lades på sms/mail, vilket jag tolkade som ointresse och var nära på att gå vidare med annat objekt hos annan mäklare. Följdes upp av en påtaglig känsla av att affären skulle stressas igenom - nästan så det fick mig att hoppa av. Dock effektivt och förhållandevis smidigt när allt var spikat. Tyvärr motsvarade helhetsupplevelsen inte förväntningarna jag tycker man kan och ska ha på en mäklare och en bostadsaffär, vilket gör det svårt att ge en helhjärtad rekommendation.

Per A
Vasastan - Hagastaden

Enkelt att få förtroende för Andreas. Stort kundfokus, anträffbar men aldrig jäktad. Trivdes mycket bra med att Andreas "lotsade" affären i hamn.

Gabriella R
Vasastan - Hagastaden

Mycket trevlig, hjälpsam och professionell. Överlag en mycket bra upplevelse som köpare och en process som va smidig tack vare Andreas.

Mary B
Vasastan - Hagastaden

Proffsig, trevlig och löste uppdraget exemplariskt.