Rebecca Thyrhaug

Rebecca Thyrhaug

Rebecca Thyrhaug är mäklare på Fastighetsbyrån Vasastan

Rebecca Thyrhaug har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Rebecca Thyrhaug har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecca Thyrhaug har haft 17 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

34 omdömen om Rebecca Thyrhaug

Hanna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Thyrhaug en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Odenplan

Supernöjd! Rebecca kändes trygg och trevlig genom hela processen.

Ellen H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Thyrhaug en del av Fastighetsbyrån Vasastan
Vasastan - Röda Bergen/Torsplan

Varm, trevlig, kunnig och tålamodig! Var väl insatt i området och målgruppen för min typ av lägenhet, var rak och ärlig (något jag värdesätter högt!) samt tog god hänsyn till mina specifika omständigheter. Var en skarp och bra kontakt som mellanhand mellan mig och intressenter, och var alltid tillgänglig för frågor och bollning angående allt inom säljprocessen; annons, förberedelser och förväntningar. Kan inte rekommendera henne mycket nog! Besitter både den kunskap, skicklighet och utstrålning som gör någon till en mäklare...

Ida F
Vasastan - Odenplan

Professionell, trevlig och gör alltid sitt yttersta för alla parter.

Magnus F
Vasastan - Odenplan

Rebecca ingav förtroende, var lyhörd, proffsig, kände området väl och var hela tiden snabb att återkoppla! Vi är väldigt nöjda!

Caroline E

Lyssnade in mina behov och var väldigt lyhörd genom hela säljprocessen. Kändes tryggt med så proffsigt och varmt stöd. Rebecca hjälpte mig att få lägenheten såld till det pris jag hade hoppats, så nöjd!

Gabriel H

Jag blev varmt bemött och mina förväntningar var en påläst och trevlig mäklare och det är precis vad jag fick uppleva! Bara positiva ord från mig! Mäklaren avr väldigt öppen och tydlig med allt under hela processen.

Ida R
Vasastan - Röda Bergen

Värm och trevlig mäklare. Duktig på sig jobb genom att hon går den extra milen och får säljaren att känna sig i trygga händer!

Marcus C
Vasastan - Röda Bergen

Mycket trevligt att arbeta med Rebecca som verkligen får en att känna sig nöjd och uppdaterad hela tiden.

Camilla S
Vasastan - City/Norrmalm

Rebecca var lyhörd och engagerad genom hela försäljningsprocessen! Hon gjorde det lilla extra och var flexibel från start till slut. Förväntningar som vi tillsammans satte upp infriades!

Nasrin I
Vasastan - City/Norrmalm

Vi köpte genom Rebecca och hon var tillgänglig, tillmötesgående och genuint mån om att det skulle bli bra.