Adam Copperfeldt

Adam Copperfeldt

Adam Copperfeldt är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Adam Copperfeldt har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Adam Copperfeldt har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.7. Adam Copperfeldt har haft 20 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-05

33 omdömen om Adam Copperfeldt

Koresh Y
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Copperfeldt en del av Fastighetsbyrån Västerås
Stohagen

Trevlig, tillgänglig, bra strategier att locka kunder, säljer snabb hus, gör rimligt bedömning

Mila  P

Snabb, professionell o behjälplig

Monika M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Copperfeldt en del av Fastighetsbyrån Västerås
Stohagen

Adam ger alltid ett professionellt och kunnigt bemötande. Han är lyhörd, förtroendeingivande och håller löpande kontakten med kunden. (Man glöms aldrig bort...)

Matilda L
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Copperfeldt en del av Fastighetsbyrån Västerås
Tillberga

Vi kom i kontakt med Adam när vi köpte ett hus som han förmedlade. Under hela processen har han varit professionell, lyhörd och den perfekta länken mellan köpare och säljare. Vi skulle inte tveka en sekund att rekommendera honom som mäklare.

Shokofeh D
Haga

Jag är extremt nöjd på alla plan. Väldigt professionell! Otroligt trevlig.

Adrian A
City

Adam Copperfeldt är samarbetsvillig och väldigt driven. Jag uppskattade hans varma bemötande och flexibilitet.

Anders K
Bäckby

Väldigt trevlig och professionell. Alla förväntningar uppfylldes. Rekommenderas starkt

John-Erik B
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Copperfeldt en del av Fastighetsbyrån Västerås
Guldkullen

Seriös, lugn och lyhörd genom hela processen. Varm rekommendation!

Taher Y
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Copperfeldt en del av Fastighetsbyrån Västerås
Guldkullen

Vi kan starkt rekommendera Adam som mäklare. Redan från första mötet blev vi bemötta med positiv energi, han var professionell och hade en tydlig plan. Vi uppskattade verkligen Adams planering, tålamod samt uppdateringar under själva försäljningsprocessen och hans fantastiska rådgivning. Han är en engagerad mäklare som verkligen arbetar hårt och gör sitt yttersta för att säkerställa att försäljning ska gå så bra som möjligt. Han är noggrann och strukturerad samtidigt som han alltid lyckas vara positiv och glad, därför är vi extremt glada över att vi valde just Adam som mäklare.

Mårten C
Vetterslund

Adam var mäklare för en lägenhet jag köpte. Han var mycket proffsig och tillmötesgående. Skulle absolut kunna vända mig till honom vid egen försäljning.