Rebecca Jansson

Rebecca Jansson

Rebecca Jansson är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Rebecca Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Rebecca Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 467 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Jansson har haft 102 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

467 omdömen om Rebecca Jansson

Sedan starten hos Reco 2017
Lina Elisabeth R
Haga

Jättefint bemötande och lätt att nå under hela processen. Motsvarade alla våra förväntningar och mer än så. Rekommenderar varmt Rebecca!

Johanna B
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås

Professionellt bemötande, snabb i responsen och värnar om att upplevelsen blir bra både för köpare och säljare. En sann stjärna!

Sandberg Fredrik S
Södra Gryta

Mycket bra bemötande, kunnig och snabb kommunikation

Yvette N
Barkarö

Gott bemötande , hjälpsam , alltid tillgänglig och duktig på det hon gör. Hon gav oss massa tips och råd. Kan verkligen rekommendera henne starkt . Är nöjd med köpet .

Fabian V
Barkarö

Duktig och kunnig inom sitt område. Får till avslut vilket är uppskattat i dessa tider.

Axel C
Barkarö

Hon är duktig, hjälpsam och kan sitt område.

Tobias K
Haga

Vi kan varmt rekommendera Rebecca. Vi fick hjälp att sälja vår villa och är mycket nöjda med möten, guidning och resultat. Rebecca marknadsförde huset på ett skickligt sätt och avslutade affären på ett imponerande dynamiskt vis.

Staffan L
Stallhagen

Professionellt och personligt bemötande på alla sätt.

Åsa Karin Margareta L
Stallhagen

Ett trevligt och förtroendeingivande bemötande. På ett professionellt sätt hjälpte Rebecca oss med vår husförsäljning.

John S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Västerås
Haga

Rebecca var professionell och lyhörd! Förtroendeingivande under hela processen och kan rekommendera henne vid framtida affärer!