Disa Nygren Selldén

Disa Nygren Selldén

Disa Nygren Selldén är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Disa Nygren Selldén har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Disa Nygren Selldén har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.7. Disa Nygren Selldén har haft 46 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

69 omdömen om Disa Nygren Selldén

Sedan starten hos Reco 2021
Johan M
Köpte sitt hus med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
Viksäng

Professionell mäklare. Lätt att kommunicera med. Kan varmt rekommendera.

Peter I
Sålde sitt hus med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
Viksäng

Disa gav förtroende direkt. Hon var positiv och lugn och alltid tillgänglig om man hade frågor.

Peter N
Hälla Koloniområde

Jättetrevligt bemötande. Fanns alltid där vid frågor och funderingar. Ordnade upp försäljningen snabbt och smidigt. Tagit jättebra hänsyn till situation mellan mig och min ex fru under hela förloppet med försäljningen . Tack Disa

Ann-Christine E
Hälla Koloniområde

Höll ihop affären på ett bra sätt. Tog reda på saker hon inte kände till. Lätt att prata med Disa.

Anders T
Hälla Koloniområde

En bra erfarenhet av Disa, hon höll ihop hela affären på ett bra sätt. Väldigt positivt som person och inger förtroende.

Elisabeth P
Sålde en tomt med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
Barkarö

Professionell med värme och bra bemötande av både säljare och köpare

Jenny W
Hammarby

Disa har hela tiden haft ett positivt bemötande och det har varit lätt att ha kontakt med henne, både via mail och per telefon. Vi upplevde att hon guidade oss under hela processen och vi har känt oss trygga med henne som mäklare. Vi kan starkt rekommendera henne.

Nesrin Deriki Ö
Hammarby

Bostadsköpets resan med Disa var fantastiskt, Disa är lugn och smart, hon forstår direkt vad man säger eller vill säga. Disa var tillgänglig under hela processen med E-post och telefon och meddelande. Disa är mycket trevlig person och skicklig mäklare. Utöver allt ovan Disa var mycket behjälplig för mig när jag var högstressad under budgivning och sms-ade henne så fick jag lugnande röst och meddelande tillbaka. Jag är tacksam för samarbetet med Disa.

Therese H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås
Blåsbo

Disa har en proffsigt men ändå varmt och personligt bemötande. Snabb på att bemöta frågor.

Cornelia Ellinor E
Skrev om Disa Nygren Selldén en del av Fastighetsbyrån Västerås

Både köpte och sålde genom Disa som var väldigt trevlig men extremt svår att få svar av. Pga sjukdom önskade vi all kommunikation via email vilket skulle vara helt okej. Kommunikationen var inte bra och svaren dröjde tyvärr länge eller kom inte alls. Oftast fick vi lov att maila igen efter 14 dagar för att efterfråga svar då det var helt tyst och då kom svaret inom någon till några dagar. Vi kände oss inte helt trygga i affärerna pga detta och fick söka upp många svar genom andra mäklare eller på annat vis. Nu köpte och...