Fia Arvidsson

Fia Arvidsson

Ring 070-275 24 87 www.fiaarvidsson.se

Hej! Jag heter Fia och jag är certifierad massör och spaterapeut. Hos mig erbjuder jag klassisk svensk massage, avslappnande eller djupgående (med triggerpunktsbehandling om man vill), taktil massage samt en härlig ansiktskur och spabehandlingar. Ni hittar mig på salongen Deluxe i Häggvik centrum, Sollentuna. Varmt välkommen till mig!

17 omdömen om Fia Arvidsson

Malin W
Skrev om Fia Arvidsson

Jag besökte Fia för att göra brasiliansk vaxing samt vaxning av hela ben. Jag var väldigt nervös och Fia var väldigt professionell. Hon fick mig lugn och det gjorde betydligt mycke mindre ont än jag inbillat mig. Kan varmt rekommendera henne!

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Malin J
Skrev om Fia Arvidsson

Kan varmt rekommendera Fia som massör. Hittar verkligen de ömma punkterna.

Miriam F
Skrev om Fia Arvidsson

Behandlingen(waxing) var inte så smärtsamt som jag hade föreställt mig och Fia var så vänlig. Allt var trevligt och rent så totalt var jag nöjd med tjänsten.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Linda M
Skrev om Fia Arvidsson

Sökte efter en massör för första gången och fann den bästa, Fia 😀

Jonas L
Skrev om Fia Arvidsson

Mycket proffessionell och skön behandling. Trevliga lokaler och trevligt bemötande. inte heller en nackdel att det var ett stenkast hemifrån :)

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1038 omdömen 4.7 av 1038 omdömen

Har gått hos Agilokliniken i många år. Dom har fixat allt ifrån en skadad axel efter ett fall. Inpincement i en axel vilket gjort att jag kl

Caroline S Caroline S
Douglas B
Skrev om Fia Arvidsson

Besökte Fia för första gången i fredags. "Stel som en planka" i nacke-axlar-rygg löd domen. Efter 60 minuter var jag, om inte återställd så, väldigt mycket mjukare i muskulaturen. Jag bokade direkt två nya behandlingar. Fia kombinerar olika massagetekniker med ett häpnadsväckande resultat. Bäst hittills. Rekommenderas starkt.

Nissrin M
Skrev om Fia Arvidsson

Var hos Fia för första gången igår och det lär verkligen inte bli sista gången. Hon är jätte duktig och professionell men utöver detta är har hon en så varm och trevlig personlighet att man känner sig väl omhändertagen i allra högsta grad. Rekommenderar Fia starkt!!

Egen tid
4.4/5 i betyg av 357 omdömen 4.4 av 357 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Sofie N
Skrev om Fia Arvidsson

Jag har testat både vaxning, koppning och klassisk massage hos Fia. Jag är oerhört nöjd! Vaxningen är mindre smärtsam än andra ställen jag varit på och Fia är noggrann och snabb. Koppning har jag funnit vara välgörande för mina muskler. Massagen är helt fantastisk och en känner sig som en ny människa när en går därifrån.

Elin G
Skrev om Fia Arvidsson

Blev jätte nöjd med min vaxning! Fia var väldigt trevlig och lätt att prata med, kommer definitivt komma tillbaka

Agilokliniken - Tumba
4.8/5 i betyg av 616 omdömen 4.8 av 616 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Carolina Å
Skrev om Fia Arvidsson

Jag är jättenöjd med min vaxning!!

Silvia I
Skrev om Fia Arvidsson

Jätte nöjd med behandlingen som jag fick av Fia! Hon är trevlig och gör ett bra jobb!

Skin Care By Louise Labero
4.8/5 i betyg av 292 omdömen 4.8 av 292 omdömen

Supernöjd med ansiktsbehandlingen, jättetrevligt bemötande, allt toppen!

Åsa H
Skrev om Fia Arvidsson

Noggrann proffsig och snyggt resultat!

Åsa H
Skrev om Fia Arvidsson

Rekommenderar verkligen Fia! Lyxigt och proffsigt, seriöst och välkomnande! Ni bör göra ett besök!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Anna K
Skrev om Fia Arvidsson

Bästa massagen jag har varit på! Trevligt ställe, lätt att komma i kontakt med. Jag går just nu dit varannan vecka och känner mig mycket lättare i axlar och nacke mellan tillfällena!

Susanne F
Skrev om Fia Arvidsson

Mycket duktig, kompetent och trevlig

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 892 omdömen 4.7 av 892 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Sara V
Skrev om Fia Arvidsson

Kan varmt rekommendera Fia Arvidsson som är jätteduktig på att massera. Ett professionellt bemötande i en fin salong med lugn och skön atmosfär. Man blir verkligen omhändertagen.

Janne Ö
Skrev om Fia Arvidsson

Jag har fått klassisk massage av Fia Arvidsson, vilket jag varmt rekommenderar också andra att göra. Fia är både lyhörd, professionell och trevlig. Jag uppskattar verkligen den behandling jag får som är en perfekt mix av hårda nypor & mjuka händer. Min kropp i allmänhet & min rygg i synnerhet känns "nyrenoverad" JanneÖ

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 871 omdömen 4.7 av 871 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.