Fönstermäklaren i Uppsala AB

2.3

6 omdömen om Fönstermäklaren i Uppsala AB

Nikolay S
Skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB

inget vidare! detta är ett exempel på ett företag som lovar en sak och gör en annan

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
KENTH G
Skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB

Vi har anlitat Fönstermäklarna i Uppsala för att byta nio fönster, inklusive fönsterbänkar och fönsterbleck och bygga om ett fönster till en altandörr under hösten 2017. Företaget har varit mycket professionellt och hållit en bra kontakt med oss under hela processen. Resultatet är vi verkligen nöjda med. Allt är perfekt anpassat till vårt hus och de lämnade huset välstädat. Dessutom gav de ett bra pris på jobbet. Vi rekommenderar verkligen Fönstermäklarna.

Taisto Q
Skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB

Håll er LÅNGT borta från dem! Efter ursprungsinstallationen i FEBRUARI, är alla problem fortfarande inte åtgärdade, och igår fick jag inkasso på resterande faktura belopp som jag vägrat betala. Sneda fönster, Dåligt isolerade fönster, och fönster som är TIO CENTIMETER för små(och på en MÅNAD får man ingen info om när rätt fönster ska komma. Man ignorerar mail och samtal).

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Nils Gunnar S
Skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB

allt vi kom överens med försäljaren försvann på vägen; så montörerna hade ingen koll på vad som var överenskommet, vi var hemma under dagarna de monterade så det hann inte bli fel,det var ingen ordentlig avsyning när jobbet var klart så man fick chansen att anmärka på de småfel som uppstod. Det fakturerades på fel datum och de vägrade kreditera och skicka en korrekt faktura.De är antingen skojare eller bara dåliga på det dom gör. Fönstermäklarna rekommenderas inte.Hälsningar Gunnar

Taisto Q gillar detta
Thomas I
Skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB

Hej Dom installerade vår balkongdörr helt fel. Dom satte den för lång ut och nu kommer det in kyla underifrån då den delvis svävar i luften. På vintern bildas det is på insidan. Har informerat företaget och dom vägrar ta sitt ansvar för sin uppenbara felinstallerade produkt. Nu undviker dom mina mina telefonsamtal samt mejl. Anlita INTE denna firma. Dom kanske har något billigare priser men deras jobb är gravt undermåligt och deras reklamationshantering är i princip inte existerande

Taisto Q gillar detta
Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Dmitry S
Skrev om Fönstermäklaren i Uppsala AB

Nöjd med mina nya fönster. Bra service, snabb återkoppling, smidig installation, trevlig och hjälpsam säljare Lars. Bra pris! Varför inte det högsta betyget? En balkongdörr behövde justeringar efter installationen. Det tog sin lila tid men blev åtgärdat. Dock fungerar låset fortfarande inte lika smidigt som på andra dörrar. Rekommenderar Fönstermäklaren varmt!