Fordonshuset Sweden AB

4.4

7 omdömen om Fordonshuset Sweden AB

Gustav H
Skrev om Fordonshuset Sweden AB

Har Muhammed som min mekaniker på fordonshuset. Priser, kvalitet och bemötande är oöverträffat bra under alla år jag haft fordonshuset som min go-to när det gäller bilar. Som bilägare och värdelös på att mecka är det unikt och tryggt att ha sin egen kontakt som, kan min bil, är ärlig och tydlig och alltid gör sitt bästa för att nå lösningar för min situation med tider, lånebilar, alternativ och lösningar med priser. Försöker hålla nere superlativen men på riktigt, ni är vansinnigt trevliga och bra. Fortsätt så! //Gustav

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

Per-Anders S
Skrev om Fordonshuset Sweden AB

Jag köpte en begagnad bil av Fordonshuset i slutet av februari 2024. Jag fick redan när jag kom och tittade/provkörde bilen ett mycket fint och seriöst bemötande. När jag genomförde köpet så kände jag mig 100 procent trygg. Vid min första långresa i kallt väder så upptäckte jag att värmen i bilen inte fungerade som den skulle. Jag kontaktade Fordonshuset som omedelbart ordnande tid i deras verkstad och försåg mig med en lånebil. Det visade sig dock att problemet bara kunde åtgärdas med ett specialverktyg som Fordonshusets...

SEVGI C
Skrev om Fordonshuset Sweden AB

Innan vi hittade vår bil jämförde vi våra alternativ på väldigt granulär nivå vad gäller skick, pris och känsla av trygghet hos bilhandlaren. Vi sökte efter något så problemfritt som möjligt. Det fanns ingen tvekan om att vi hittade rätt hos Fordonshuset. De är schysta, ärliga och kompetenta. De talar hellre om för en vad de tror att man inte gillar än att man själv ska behöva upptäckta- och tala om det för dem i efterhand. Stort tack!

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
ALI T
Skrev om Fordonshuset Sweden AB

Jag har inte haft förmånen att köpa bil från Fordonshuset, men de fick förtroendet att sälja (försäljningsuppdrag) mina bilar vid 3 tillfällen. Det har gått hur bra som helst vid alla tillfällen, inga konstigheter alls! Jag har haft göra med Bertan, som är ägaren, som med sitt otroliga yrkeskunnande gjorde det så enkelt för mig! Jag rekommenderar starkt Fordonshuset för alla som vill ha proffsig bemötande och yrkeskunnande!

Shahid Iqbal T
Skrev om Fordonshuset Sweden AB

Ohi ohi vilket dåligt bemötande av Richard Haglund. Richard har något slags attityd problem och agerar på konstigt sätt mot kunder. Jag var tvungen att avbryta affären då var det bara ekonomiskt samt tids förlust. Ägaren är informerat muntligt och skriftligt. Var försiktig med Richard när ni gör något affär hos Fordonshuset

Svar från Fordonshuset Sweden AB

Hej Shahid! Ledsen för sen återkoppling. Vi tar till oss av det du skriver och tyckte givetvis att det var tråkigt att du valde att avbryta uppdraget du gav oss att sälja din bil åt dig. När en bil har så många brister som din bil hade så var den tvungen att gå igenom ganska många instanser innan den var i säljbart skick. Detta leder ibland till att ledtiderna blir lite längre. Vi tycker dock att det är väldigt viktigt att bilarna vi säljer är väl genomgångna och åtgärdade och låter det hellre ta lite längre tid än att...

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Madeleine J
Skrev om Fordonshuset Sweden AB

Helt fantastisk personal. Otroligt fint bemötande och proffesionell försäljning. Jag rekommenderar denna bilfirma varmt.

Joakim Nils W
Skrev om Fordonshuset Sweden AB

Bra personlig service där allt sköttes väldigt proffsigt. När vi en månad efter köpet inser att ac:n inte kylde som den skulle ringde vi till Fordonshuset och de hjälpte oss dagen efter, gratis! Vi fick till och med en lånebil. Även vinterdäcken hjälpte de oss då vi önskade att byta våra friktionsdäck till dubbdäck. Otroligt hjälpsamma! Tack Lasse och Fordonshuset!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1333 omdömen 4.6 av 1333 omdömen

Mycket trevligt bemötandee. Jag fick svar på mina frågor, och tips m a a mina funderingar.

Raymond S Raymond S