Gjälby Rör AB

Företaget har avregistrerats.

3 omdömen om Gjälby Rör AB

Peo
Skrev om Gjälby Rör AB

Håller med Mackamannen och LHF. Kommer inte på överenskommen tid och har glömt material som de skulle ha med sig till arbetet och vill att man ska betala för den tiden som det tar att åka och hämta det som är glömt. Skojeriverksamheten verkar ha flyttat till Täby. Dock samma hemsida som tidigare så det är väl samma skojare som var i Solna. Hantverkaren talar dålig svenska så att det är svårt att få dem att förstå vad man skulle få gjort.

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Mackamannen
Skrev om Gjälby Rör AB

Gälby Rör är så usla så det är nästan kriminellt. Dom skickar olika rörmokare hela tiden och vissa av dom är väldigt oerfarna. Bland annat gjorde dom 9 st fel under två dagar i en liten toalett. Ett fel var att rören stod och droppade innan rören skulle gipsas igen. Sedan har dom ingen koll på administrationen och fakturerar ospecificerat utan koll. Dom tar också på sig för många jobb så man får tjata för att ens eget jobb skall slutföras. Detta är det sämsta bolag jag har stött på inom bygg, nej förresten inom alla branscher i Sverige.

Jojje L gillar detta
L H F
Skrev om Gjälby Rör AB

Om ni vill ha ett företag som är bra på att skicka saftiga fakturor, samt jobba långsamt ska ni absolut välja Gälby Rör!

Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till