Göteborgs El & Rörjour

Göteborgs El & Rörjour

Ring 031-50 01 20 500120.com
4.1

Har du något akut fel i din bostad? Eller behöver du service av din värmepump? Vi på Göteborgs El & Rörjour hjälper till med diverse el- och rörjobb, vare sig det är nya installationer, reparationer eller service du behöver. Vi har varit i branschen sedan år 1988 och har därför stor erfarenhet av alla sorters jobb. Vi samarbetar...

7 omdömen om Göteborgs El & Rörjour

Gunilla W
Skrev om Göteborgs El & Rörjour

Jag kan verkligen rekommendera Gbgs El o rörjour; vänliga, hjälpsamma och kunniga. De kom snabbt o reparerade värmepannan som slutat fungera, speciellt tack till Håkan denna gång.

Jenny B
Skrev om Göteborgs El & Rörjour

Jag kan varmt rekommendera denna firma. Både vad det gäller bemötande i telefon men framförallt av kunniga värmepumpsteknikern Robert och praktikanten Henny. Så oerhört lösningsinriktade, trevliga och hjälpsamma. Jag har även i tidigare samtal med firman fått lotsning i telefon att lösa problem med en värmepump de inte själva har installerat men ändå utan problem hjälpt till med. Helt grymma! Om jag i framtiden måste byta värmepump så är detta självklart firman jag kommer anlita!!!

Kent Göran O
Skrev om Göteborgs El & Rörjour

Jag har nyttjat Göteborgs El & Rörjour AB några gånger sedan år 2017. Jag är mycket nöjd med deras tillgänglighet, deras dialoger och deras utförda arbeten. Kent O

Claes Karl Magnus E
Skrev om Göteborgs El & Rörjour

Dyr utkörningskostnad 880kr + moms Jag valde dem för ett enkelt eljobb på 1,5h dels för att jag läst en positivt omdöme på nätet och för att de bara ligger 4,5km från oss. Billig utkörning trodde jag; men ack vad jag bedrog mig, hutlöst pris på utkörning till oss och denna kostnad var hälften av totalkostnaden för jobbet. Har anlitat diverse hantverkare tidigare och den dyraste (jordvärmespecialist) som jag anlitat tog ochså en dyr utkörning på 485kr (som jag tyckte var dyrt då , 2019). De flesta elektriker som jobbar...

Inger W
Skrev om Göteborgs El & Rörjour

Snabbt svar och åtgärd, snabbt och professionellt bemötande, samt hög kompetens. rekommenderas!

Peter I
Skrev om Göteborgs El & Rörjour

Kan varmt rekommendera Göteborgs El och rörjour. Mycket hjälpsamma, kunniga och snabba.

Peter I
Skrev om Göteborgs El & Rörjour

Mycket bra och snabb service. Fick dessutom instruktioner redan under vårt telefonsamtal, hur jag själv kunde lösa mina mest akuta problem.