Göteborgs Städ & Service

Göteborgs Städ & Service

Ring 073-776 73 23 www.gotss.se

Vi utför städning i Göteborg med omnejd till konkurrenskraftiga priser. Vi utför alla typer av städning;flyttstäd,hemstäd,kontorsstäd, fönsterputs mm. Vi strävar efter att ge det där lilla extra, vilket vi av erfarenhet vet, är nyckeln till nöjda kunder.

4 omdömen om Göteborgs Städ & Service

Annika  B
Skrev om Göteborgs Städ & Service

Noggrann och kunnig personal som tar stort ansvar för deras levererade tjänst. Vi anlitar Göteborgs Städ & Service för hemstädning och fönsterputsning i 4 år och är nöjda kunder, kan verkligen rekommendera Göteborgs Städ & Service.

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Anna N
Skrev om Göteborgs Städ & Service

Vi var verkligen sååå nöjda med flyttstädningen! Smidigt samarbete och ett verkligt gott arbete. T o m vår petige köpare var supernöjd med arbetet. Kan med glädje rekommendera Göteborgs Städ & Service.

Karin
Skrev om Göteborgs Städ & Service

Bokade flyttstäd, Proffsigt bemötande och utfört arbete. När hyresvärden besiktigade lägenheten, sa han att det var den bästa flyttstäd han sett…

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

johan n
Skrev om Göteborgs Städ & Service

Livskvalité Har haft Göteborgs Städ & Service mer en ett år och kommer att fortsätta! Att få komma hem till ett städat hem när de har varit här och städat är helt fantastiskt! Vi är så nöjda.