Gustavsbergs Bildateljé

Gustavsbergs Bildateljé

Ring 08-570 368 98 www.bildateljen.se
4.5

Startades 1994 av Lars Åke Holst. Ateljen öppnade i februari 1998 på Villagatan 5, en gammal nerlagd Konsum-butik. Sedan 2004 finns vi på Mariaplan 1 också detta en del av den gamla Konsum-butiken. Gustavsbergs Bildateljé är en modern digital ateljé som hjälper er med porträttfotografering; från de första andetagen, de första...

26 omdömen om Gustavsbergs Bildateljé

Caroline H
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Vi har valt Bildateljen för bilder på våra barn samt familjefotograferingar. Första tillfällena var med Olivia 2012 och sedan med Charlie 2014. Vi älskar bilderna som togs och vi får ofta höra av andra hur fina bilderna är. Går ofta förbi bilderna som hänger i vardagsrummet o stannar upp. Bilderna som togs på våra barn är underbara. Rekommenderar verkligen Bildateljen☺

Caroline H gillar detta
Svar från Gustavsbergs Bildateljé

Hejsan Caroline ! Tack så mycket för de fina orden. Hoppas ni har det bra i Grekland och hälsa Per o barnen. Lars Åke, en rörd och glad fotograf.

Johnér Bildbyrå
4.5/5 i betyg av 542 omdömen 4.5 av 542 omdömen

Alltid trevligt bemötande och hög servicegrad. Har aldrig upplevt fel eller problem. Tydlig hemsida. Brett urval svenska bilder. Har var

Viktor A
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

En otroligt proffsig fotograf!

Tack för goda vitsord ! Lars Åke

Filippa P
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Jag fick väldigt bra bemötande. Vi tog barnfoton på båda våra pojkar när de var ca 6 mån och vi är mkt nöjda med bilderna och hur allt hanterades.

Svar från Gustavsbergs Bildateljé

Tack Filippa ! Det var bara roligt att fotografera era pojkar och kul att ni själva ville vara med på ett hörn. Lars Åke

Marie J
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Jättebra fotograf som tog fina foton på vår dotter.

Svar från Gustavsbergs Bildateljé

Jätte roligt att höra att ni var nöjda. Vi ses ju redan i augusti, så det ser jag fram emot. 1-åringarna ser alltid så stora ut på bild när de kan stå och kanske också gå, eventuellt även springa... från fotografen i ateljén.

Cerés J
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Vi är jättenöjda med Gustavsbergs bildatelje, fick fina bilder på våra två pojkar, både individuella och syskonbilder! Var svårt att välja bilder eftersom alla var så bra! Bra flexibilitet vid tidsbokning och bra hand med barn. Vi kommer återkomma som kunder igen!

Anna W
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Ett personligt bemötande som tog tillvara såväl mina tankar om bilder som fotografens professionella råd.

Malin B
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Bilderna överträffade våra förväntningar! Vi tog kort på vår lilla dotter, hon verkade ha väldigt roligt, vi fick ett bra bemötande och är väldigt nöjda med resultatet.

Pia B
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Trevligt o positivt med en proffsig fotograf

Katarina T
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Jag har beställt familjefoton, barnporträtt och porträtt av vår hundvalp vid två olika tillfällen hos Gustavsbergs Bildatelje'. De levererar ett högklassigt arbete. Fotografen har känsla för att fånga ögonblick och är oerhört skicklig i sitt yrke. Till den som är mån om att berika livet med bilder/foton av hög kvalité, rekommenderar jag Gustavsbergs Bildatelje', tveklöst!

Linda W
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Trevligt bemötande. Lätt att boka via internet. Bra bilder - vi är nöjda. Tack!

Linda F
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Blev väldigt nöjd med fotograferingen av mina barn. Rekommenderar gärna!

Matilda J
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Jättefina bilder och bra service. Kan absolut rekommendera.

Helena F
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Superfina foton. Trevligt för föräldrar. Nöjda barn.

Elisabeth L
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Fotografen Lars-Åke Holst är en proffsig fotograf som både kan ta sig an barn och vuxna på ett flexibelt sätt. Han lyssnar till kundens önskemål och preferenser men har även själv synpunkter på hur bilden kan bli bättre. Jag har anlitat honom både yrkesmässigt och privat och han gjorde ett bra arbete i båda fallen!

Gunilla S
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Bra bemötande, flexibel, bra bilder

Anders H
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Bra Ja och det var inte första gången jag anlitat bildatejen så jag kan rekommendera andra kunder. Utmärkt Det har ett värde för livet men det känns i plånboken när man betalar. Hantverket fotografering kostar mycket. Mycket bra.

Anna G
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Jag är mycket nöjd med Gustavsbergs Bildatelje. Jag har varit där med båda mina barn. Har både tagit individuella foton och på båda barnen, samt familje foto. Jag kan varmt rekommendera gustavsbergs Bildatelje.

Josefin H
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Jag är väldigt nöjd med vårt besök på ateljen! Proffsig fotograf och superfina bilder. Värt varenda krona!

Madeleine S
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Väldigt positivt, trevligt, proffsigt och personligt. Vi blev nöjda med bilderna. All tid fanns att fundera på vad vi ville göra med bilderna efteråt. Uppskattat att möjlighet fanns för personligt möte och genomgång. Personligt känns som ledordet.

Malin C
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Trevligt och lättsamt. Bra miljö och jättefint resultat. Vi kommer tillbaka!

Charlotte K
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Väldigt dyrt. Fotografen lyssnade inte riktigt på oss. Men jättefina bilder.

Ulrika S
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Trevligt bemötande, duktig fotograf med fina slutprodukter

Josefine L
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Jätte bra. Bra service och duktig fotograf som fick min son att bli bra på fotona

Catrin s

Trevlig, tillmötesgående fina kort. Proffsigt

Svar från Gustavsbergs Bildateljé

Japp, min almanacka har kraschat, har förmig att det var den 12 maj men är osäker på tiden. Undrar även ungefärlig kostnad, Mvh Catrin

Karolina E
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Proffsigt och engagerat bemötande. Mycket fina bilder. Bra med bildvisning och personlig service.

Jonas
Skrev om Gustavsbergs Bildateljé

Bra bilder, engagerad fotograf som lyckas med ögonblicksbilder på barnen. Jättenöjda är vi!