Hair Fashion

Hair Fashion

Ring 08-33 51 50 www.Hair-Fashion.se

Vi på Hair Fashion Odengatan är en frisörsalong med utbildade frisörer som erbjuder allting inom hårvård. Som kund vill vi att du ska känna dig välkommen när du stiger in och 100% nöjd när du lämnar salongen. Vi jobbar med och har även till försäljning produkter från Kerastase, Lanza, Goldwell, D:fi m.m.

75 omdömen om Hair Fashion

rasmus
Skrev om Hair Fashion

Aurora fixade mitt hår för första gången och jag är extremt nöjd. Förmånliga studentpriser, trevlig konversation och stilig klippning. Är redo för dejten nu.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Caroline T
Skrev om Hair Fashion

Jag har klipp och slingat mig hos Jenny två gånger nu och har varit otroligt nöjd båda gångerna! Hon är inte bara jätteduktig som frisör rent tekniskt, utan är även konsulterande och trevlig :) Alla som arbetar på Hair Fashion är väldigt gulliga och det är en härlig och glad stämning bland personal och kunder. /Caroline T

Margareta H
Skrev om Hair Fashion

Efter några mindre lyckade försök hos en frissa som skulle slinga mitt hår gav jag upp och sökte mig till Hair Fashion. Där fick jag Liza som lyssnade och förstod vad jag var ute efter. Helnöjd med mitt byte av salong! Margareta

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Stella a
Skrev om Hair Fashion

Har varit kund på Hair Fashion i ett år nu, hos Aurora, och är super nöjd! Blir alltid jätte bra klippt och får alltid en fantastisk fin hårfärg! Tack Aurora! Aurora är jätte professionell, mkt trevlig som person och personalen är alltid välkomnade. Rekommenderar salongen varmt!

Freja B
Skrev om Hair Fashion

väldigt trevlig, duktig och inspirerande personal! Jag blev otroligt nöjd och glad efter min behandling! Definitivt min nya favorit-salong!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1048 omdömen 4.8 av 1048 omdömen

Marie-Louise v
Skrev om Hair Fashion

Liza är en given favorit. Lyhörd, skicklig, inspirerar dig gärna att prova det lilla extra! Gör allt för att du ska bli nöjd och förlänga livet med goda skratt! Myran

Dick L
Skrev om Hair Fashion

Jag klippte mig på en fantastisk salong nere i city under många år men tillslut tyckte jag att det blev för dyrt. Trots resultatet var det inte riktigt värt det. Så jag började motvilligt leta runt och efter några försök hos olika frisörer träffade jag på Liza som då jobbade på en annan salong. Vilken guldklimp jag snubblat över. 24 karat! Hos henne blev jag lika bra klippt och fick dessutom en rejäl dos glädje på köpet. Nu när Liza finns jobbar hos Hair Fashion går jag dit och är alltid lika nöjd.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Maximilian D
Skrev om Hair Fashion

Hair Fashion - helt klart flipp! Klipper mig hos skurken - Liza. Ett välkomnande face who knows her way with scissors. Inte bara duktig på att klippa, utan förbannat charmig och en pratkvarn av rang, så länge du bjuder in förstås. Klippt mig en gång i månaden senaste 2 åren och så kommer det fortsätta. Har tidigare gått ut gråtandes efter varje klippning tills jag hittade denna donna - fantastisk!

Nathalie
Skrev om Hair Fashion

Otroligt professionella frisörer, blir alltid väldigt trevligt bemött. Liza är väldigt bra på att se till ens personliga preferenser vilket ger en trygg känsla både när det gäller en drastisk eller liten förändring.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 494 omdömen 4.8 av 494 omdömen
BadgeTwoYears

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

Annika H
Skrev om Hair Fashion

Klipper och färgar mig alltid hos Liza eftersom hon är BÄST och har räddat mitt hår fler gånger än jag kan räkna... ;) En sådan frisör som lyssnar, förstår och alltid ser till att man blir nöjd. Dessutom trevligast i stan. =)

Pontus S
Skrev om Hair Fashion

Ett gäng vackra, härliga, duktiga frisörer som alltid möter en med ett leende. Bra priser och alltid ett bra resultat. Rekommenderas!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Kristina L
Skrev om Hair Fashion

Liza är bara så kunnig, lyhörd, proffsig och rolig. Hade funderat på att klippa lugg ett tag och hon gav mig mod till det. Känner mig alltid i så goda händer med henne och går alltid därifrån oerhört nöjd med ett leende på läpparna, vare sig det gäller klippning, färgning, slingor eller bara luggtrim. Rekommenderar varmt!

Susanne B
Skrev om Hair Fashion

Mysig salong, och Liza ser alltid till att man känner sig som vackrast på jorden när hon är klar med håret!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Josefine L
Skrev om Hair Fashion

Fräsch och ljus lokal. Trevlig och glad personal. Jag har varit hos Liza två gånger och blivit supernöjd båda gångerna. Ena gången blev jag platinablond från mellanbrun. Sist brunröd och korthårig från det långa blonda.

David
Skrev om Hair Fashion

Bästa stället och Liza är bästa frisören! Alltid trevligt, välkomnande och blir alltid nöjd.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Fredrik H
Skrev om Hair Fashion

Klipper mig ingen annanstans, kanonställe!

Elin Ö
Skrev om Hair Fashion

Klipper mig alltid hos Liza och blir alltid lika nöjd. Superbra, trevlig salong och underbart bemötande!! Rekommenderar varmt!

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 273 omdömen 4.8 av 273 omdömen

Cecilia
Skrev om Hair Fashion

Jag rekommenderar, har aldrig blivit annat än nöjd när jag varit där!

Roger A
Skrev om Hair Fashion

Då jag är kräsen med mitt hår och frisörer, blev jag mycket positivt överraskad när jag besökte Hair Fashion. Bra pris med tanke på den tid och noggrannhet som blev nerlagt. Frisören LIza har nu gjort mig till stamkund. Rekommenderar! /Roger Adolfsson-Spotify.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 593 omdömen 4.6 av 593 omdömen

Natalie W Natalie W
Elin I
Skrev om Hair Fashion

Jag är en stammis på Hair Fashion. Blir alltid lika nöjd när Liza har snyggat till mig. Kan inte tänka mig att gå till en annan salong. Rekommenderas starkt!

Maria J
Skrev om Hair Fashion

Längtar till i morgon då Liza ska få fixa mitt hår igen! Inte bara världens bästa frisör utan också snygg och trevlig! :-)

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Ulrica L
Skrev om Hair Fashion

Liza är grym - mycket nöjd med allt ifrån klippning, slingning till färgning. Min 2.5-åriga dotter kan inte heller tänka sig annan frisör än Liza - nu gråter hon inte längre när håret ska klippas! Rekommenderas varmt!

Maria H
Skrev om Hair Fashion

Total förändring med färg, slingor och klipp på mor och dotter. Liza är fenomenal på att lyfta både våra hår till optimal glans och dessutom få oss att skratta och njuta av stunden! Rekommenderas starkt!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

James
Skrev om Hair Fashion

Rekommenderad hårsalong. Klipper snabbt och lyssnar på kunden. Tack Aurora!

Helena
Skrev om Hair Fashion

Klippte och färgade håret hos Ida för några månader sen och blev SÅ nöjd! Tyckte hon var suverän på att göra det bästa av mina förutsätningar.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Caroline P
Skrev om Hair Fashion

Har varit hos Emeli idag på Hair Fashion Odengatan. Ett fantastiskt proffsigt och trevligt bemötande. Emeli räddade min katastrof till frisyr och hemmagjorda färgning, helt suveränt. Supernöjd, Tack Emeli! Caroline

Ingeborg A

Tack Jenny för en jättebra färgning och klippning. Är jättenöjd :) mvh Ingeborg

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Emla S
Skrev om Hair Fashion

Har varit där i december hos Rozan hon var verkligen noga och jätte duktig och var nöjd. nu när jag var där så var det Alexsandra som färgade och klippte mitt hår, färgen var jag nöjd med fast inte klippningen. Om jag ska gå tillbaka ditt då vill jag absulot att Rozan ska klippa mig.

juanna A
Skrev om Hair Fashion

Jag har varit på Hair Fashion hos Ako har varit jätte nöjd, men sist när jag var där så var d en tjej som hete Sandra lr Alexsandra hon klippte mig var inte alls bra hon är värdelös, kommer aldrig gå tillbaka ditt. Försökte kontakta Ako men fick ej tag på honom.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Johanna l
Skrev om Hair Fashion

jag har klippt och färgat mitt hår hos en Maestro som heter Shivan tidigare. jag säger bara ( vart tog du vägen Maestro !!!???? ) ingen kan färga och styla mitt hår som dig ! :( synd

Elisabeth L
Skrev om Hair Fashion

Klippte och färgade håret hos Jenny. Hon är verkligen duktig blev jättenöjd!

Nathalie N
Skrev om Hair Fashion

Klippte mig och färgade håret, blev supernöjd! Duktiga Jenny tog hand om mig och såg till att jag fick en askblond hårfärg som jag ville ha och inte gul. Hon tog sig verkligen tiden tills det blev rätt nyans!Kan bara rekommendera!

M .
Skrev om Hair Fashion

Jag var och klippte och tonade mitt hår hos Jenny efter rekommendation från min mamma. Resultatet blev fantastiskt Jenny är så engagerad, kunnig,noggrann ger en massa tips som kom jag kommer ta med mig hem. Kommer definitivt att fortsätta komma till Hair fashion framöver, hemtrevligt och ett härligt omhändertagna. /Madde

Isa A
Skrev om Hair Fashion

Fick många bra tips och blev noga och proffsigt klippt av Jenny. Den nya frisyren blev jättesnygg!

Matilda M
Skrev om Hair Fashion

Blev väldigt varmt mottagen av Jenny, och riktigt snyggt klippt! Kändes väldigt naturligt och hemtrevligt, proffsigt! Matilda Mörk

Camilla A
Skrev om Hair Fashion

Mycket bra salong,trevligt folk,kort väntetid,prisvänligt Jag rekommenderar å det varmaste! jag kilppte mig hos Shivan för 15 dagar sen och jag blev super nöjd

Ulrika S
Skrev om Hair Fashion

Vid mitt besök på salongen blev jag klippt och slingad av Jenny. Jag har lite av frisörskräck, men hon visade sig vara superproffsig, superduktig och som en bonus supertrevlig :-)Hon tog sig tid, var inkännande och lyhörd och gjorde ett fantastiskt jobb med mitt hår! Stämningen och atmosfären på salongen var dessutom väldigt varm och familjär. Hit återkommer jag med glädje!

Irene e

Shivan är bäst på Styling . gott nytt år ! vi ses nästa år :P

Johanna l
Skrev om Hair Fashion

jag har aldrig varit så nöjd med min klippning och färgning .. mycket fint blond-färg . du är så duktigt och gulligt Shivan .. så vore trevligt att bjuda på en fika någon dag <3

Berta b
Skrev om Hair Fashion

Bästa frisörsalongen genom tiderna! härlig service. jag kan säga att shivan är bäst på ljusare färgning och allt inom frisöryrket

Simon l
Skrev om Hair Fashion

Har äntligen hittat den rätta frisören ( SHIVAN ) för mitt lockiga hår. Det var Sanela som klippte mig och jag blev supernöjd.

Benjamin J
Skrev om Hair Fashion

Jag behöver inte hålla på mitt hår mycket! sssuupppeer bra klippning Shivan

Carolina S
Skrev om Hair Fashion

På Hair Fashion får du hjälp av kunniga frisörer som tar hänsyn till ditt hårs svagheter och styrkor. Lokalerna är fräscha och om du inte har hunnit med att ta en kopp kaffe under dagen finns det möjlighet till det när ditt hår blir ompysslat. Prisnivån är enligt min erfarenhet likvärdig andra salonger i samma klass. tack Shivan

Jennifer t
Skrev om Hair Fashion

jag klippte mig hos chivan och jag är jätte nöjd :P kaffe receptet var lika bra som färg receptet

karin f
Skrev om Hair Fashion

Hair Fashion är det självklara valet när det är dags att klippa och färga mitt hår. Här blir man bemött av proffsiga frisörer som är serviceminded. En avkopplande stund i trevlig miljö. tack Shivan ! kram

Sanne j

Shivan är toppen <3

Robin C

satisfied every times ! thank u Chivan

Dennis s
Skrev om Hair Fashion

Hair Fashion är stans bästa salong och det beror framför allt på att min frisör Shivan jobbar där. Han vet precis vad jag vill ha, han är proffsig och vi har alltid bra samtal

Fanny s

jag har aldrig varit så nöjd med min hår-färg ! SHIVAN DU ÄR BÄST <3

maria l
Skrev om Hair Fashion

Jag har varit kund på Hair Fashion i ett år och halv nu.. och haft en rad olika frisyrer och färger. Shivan är lyhörda på kunden, bjuder på kaffe och ger huvudmassage vid hårtvätt. De får en att känna sig exklusive. Miljön är modern och fräsch. 1000 tack shivan ! kram