Hässelby Dental

Hässelby Dental

Ring 08-38 53 00 www.hasselbydental.se
3.5

Vi som driver Hässelby Dental är två tandläkare med lång erfarenhet av tjänstgöring i folktandvården. Vårt mål är att bedriva tandvård med en närmare fokus på våra patienters behov och utföra en hög kvalitativ tandvård till förmånliga priser.

2 omdömen om Hässelby Dental

KENTH N
Skrev om Hässelby Dental

Varning för strul att gå hit. Har gått där några år mest för att jag bor nära och lätt att få tider. Jag förstår nu varför det är lätt att få tider. Har ett flertal ggr fått gå tillbaka med samma tand då lagningarna av någon konstig anledning bara släpper, vilket jag aldrig varit med om någonsin innan. Visst dom kör med "garanti", men vem vill springa dit hela tiden och få laga om samma tänder hela tiden för att dom inte kan göra sitt jobb riktigt. Tandläkaren blir också lätt stressad om det inte går så bra och man märker...

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 543 omdömen 4.9 av 543 omdömen
BadgeTwoYears

Ali K
Skrev om Hässelby Dental

Jag har varit tandvårdsrädd hela mitt liv. men efter besöket och behandlingen som Hässelby dental tandläkarna utförde , känner jag mig som en helt ny människa , otroligt proffsig och pedagogiskt . jag är så tacksam och kommer alltid fortsätta hos dem och rekommenderar stark . A-K