feedback company

Ring företaget
Salong Nutid

Sankt Eriksgatan 19 112 39 STOCKHOLM

www.nutid.net

Salong Nutid erbjuder välutbildade och kreativa Frisörer och Nagelteknologer i en stilren , ljus och luftig salong belägen på Kungsholmen / stockholm , vi utför även Hårförlängningar / extensions med märket so.cap 100% äkta hår.

Mer funktioner

Vad tycker du om Salong Nutid

Läs vad Recos användare tycker om Salong Nutid

• Status: 2
    skrev om Salong Nutid :
    Hit var det trevligt att gå , bra bemötande och utmärkt service, stilren och snygg salong ! Rekommenderas varmt till alla :)
  • Status: 193
    skrev om Salong Nutid :
    Ringde till Nutid och behövde trimma min lugg som jag höll på att irritera mig ihjäl på. Hittade Salong Nutid eftersom dom ligger nära mitt jobb. Fick jätte bra service och dom har en jätte fin salong som är helt i vitt. Hit kommer jag flera ggr när luggen ska trimmas :-)

Företag nära Salong Nutid

Salong Complete Yourself

St: Eriksgatan 15, STOCKHOLM

Läs mer om Salong Complete Yourself

Carin A

Carin A tycker:

"Har permanentat ögonfransarna hos Soledad ett par gånger och blev SUPERNÖJD båda gångerna! "

Inleed Webbhotell

Sankt Göransgatan 83, Stockholm

Läs mer om Inleed Webbhotell

John

John tycker:

"Bra och extremt snabb service. Bara plus! "

SBO Däck i Stockholm AB

Sysslomansgatan 12, STOCKHOLM

Läs mer om SBO Däck i Stockholm AB

Björn W

Björn W tycker:

"Skiftade äntligen till sommardäck idag, mkt trevligt bemötande och effektivt arbete. Kör även däckförvaring hos SBO Däck....nära och bra från hemmet. "

Gelateria Italiana

Drottningholmsvägen 22, Stockholm

Läs mer om Gelateria Italiana

Hilde

Hilde tycker:

"Bra! Helt enkelt! Butiken kan glass! Trevligt att handla där. Ja, deras glassar håller verkligen upp till förväntan. "

LPR Bygg & Måleri AB

Sankt Eriksgatan 34, STOCKHOLM

Läs mer om LPR Bygg & Måleri AB

Karin A

Karin A tycker:

"Vi la ut en förfrågan om ett snabb-målnings-jobb. Per svarade kvickt och var på plats inom ett par timmar för att ge en offert. Två dagar senare utfö ... "

1 bilder från Salong Nutid

Taggar för Salong Nutid