Henrik Feuk

Henrik Feuk

Henrik Feuk är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Henrik Feuk har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Henrik Feuk har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.9. Henrik Feuk har haft 38 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

138 omdömen om Henrik Feuk

Sedan starten hos Reco 2021
Annika S
Söderkulla

En självklarhet att anlita Henrik! Han sålde min förra lgh och allt gick lika fort denna gången. På en vecka hade jag både visning och skrivit. Uppdatera snabbt och lätt att nå, det känns tryggt.

Filippa Helena Curtsdotter J
Västra Hamnen

En mäklare som på ett mycket pålitligt, respektfullt sätt bemöter såväl köpare som säljare. Noggrann, professionell och skicklig.

Hanna O
Västra Hamnen

Lätt att få tag på, trevlig, kunnig, rekommenderar!

Magdalena K
Västra Hamnen

Henrik skötte affären på bästa sätt; snabbt och till önskat pris. Alltid trevlig och professionell i varje kontakt. Jag kan varmt rekommendera Henrik Feuk som mäklare!

Eric T
Västra Hamnen

Jag måste säga att Henrik Feuk är en fantastisk mäklare, verkligen en stjärna på att hålla kontakten och följa upp med alla intresserade köpare. Han tar sig också tid att guida genom bankärenden och att få bostaden rätt värderad, vilket verkligen underlättade för mig som säljare. Dessutom är han en sådan trevlig person att arbeta med - han lyssnar verkligen på vad jag har att säga och tog verkligen hänsyn till mina önskemål. Även när marknaden var tuff lyckades han ändå göra ett fantastiskt jobb. Jag rekommenderar honom starkt till alla som behöver en pålitlig och skicklig mäklare!

Jacob C
Dalaplan / Södervärn

När jag köpte min nya lägenhet var det Henrik som var mäklare, han gav ett väldigt seriöst och ärligt intryck som jag uppskattade. I köpeprocessen märkte jag hur nöjd säljaren var med honom så när jag strax där efter skulle sälja min gamla kändes det tryggt att välja Henrik. Trots mina redan höga förväntningar blev jag gång på gång påminnd om varför han blev utsedd till malmös populäraste mäklare för några kvartal sedan. Alltid snabba och raka svar, samt en stöttepelare i frågor runt i kring som egentligen inte tillhör...

Anette M
Västra Hamnen

Köpte precis min lägenhet i VH av Henrik Feuk. Är så jätteglad och tacksam för det fina, hjälpsamma och professionella bemötande jag fått av Henrik Feuk🤩 Från första visningen till kontraktsskrivningen🏡 Var alltid tillgänglig och snabb på att hjälpa mig vidare med alla mina frågor och funderingar😃 Så lugn, förstående, som fick mig också att bli lugnare i hela processen🙏 Henrik hjälpte verkligen mig att våga ta det sista beslutet, att flytta efter många år på samma plats🤩🙏 Han är en mäklare som vi köpare alltid vill möta när vi går på visning🏡🤩 Är jättenöjd och jätteglad😃 Anette

Gabrielle N
Västra Hamnen

Henrik är erfar, professionell, trevlig i kontakten. En väldigt bra mäklare.

Hans N
Västra Hamnen

Jag hade valt honom, då han sålt ett antal lägenheter i vår Brf. Med höga kvm. Priser och hade bra lämnade omdöme. Han satte ett korrekt utgångspris - hans förutsägelse att vi nog endast skulle behöva 3 visningar, visade sig korrekta. Han såg dessutom till att en delning av vårt ägande av vårt boende före ett överlåtelseavtal blev godkännt innan kontraktsskrivning . Vi är mycket nöjda! Hans och Gabi Nordgren

Monica G
Västra Hamnen

Trevlig, och förtroendeingivande med mycket tålamod med alla mina frågor. Har lugnt och fint lotsat mig igenom alla steg i processen.