Lina's Städ

Lina's Städ

Ring 073-661 92 25 www.linasstad.se
4.1

Lina's Städ är det lilla, personliga och noggranna städfirma som städar med ögat och som alltid ser till ditt bästa.Av oss får du det där lilla extra. Du kan alltid känna dig trygg, eftersom vi har alla viktiga försäkringar om det skulle behövas. Dina nycklar och koder är i säkra händer. Det är alltid samma personal som kommer hem till dig, utom vid sjukdom och ledighet.

9 omdömen om Lina's Städ

Eva T
Skrev om Lina's Städ

Oseriösa svarar inte på sms eller påringning. Kommer inte som dom ska . Dock har städningen varit ok. Skulle aldrig rekommendera detta företag. Eva Toldnes

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Anna M
Skrev om Lina's Städ

Vi är jättenöjda. Bra service och bra att kommunicera med. Strålande!

Dafni T
Skrev om Lina's Städ

We came back to a spotlessly clean apartment! We are extremely pleased and satisfied with the lady that cleaned for us!! We are officially returning customers! Really pleased, thank you very much for the excellent service :)

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1234 omdömen 4.7 av 1234 omdömen

Jenny S
Skrev om Lina's Städ

Vi blir lika glada och fortfarande förundrade varje gång vi kliver in genom dörren efter städning. Det är så fint och så mycket gjort och man ser verkligen all omsorg de lagt ned. Vi är supernöjda och städningen är verkligen proffsigt utförd! De är också väldigt trevliga och flexibla!

Jennie M
Skrev om Lina's Städ

Vi är otroligt nöjda och kommer definitivt att anlita Linas städ kontinuerligt!

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Jimmy E

...... ingen kommentar Hur mycket

Per A
Skrev om Lina's Städ

Jag anlitade Lina's Städ efter ett vilt barnkalas. Jag och min fru är mycket nöjda med resultatet. Städaren vi träffade innan vi åkte iväg för att handla var mycket trevlig och resultatet likaså. Kul att slippa städa tycker vi bägge 2. Rekommenderar!!

Lina's S gillar detta
Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Linnea B
Skrev om Lina's Städ

Jag är jättenöjd med Lina's städ. De var noggranna, proffsiga och slutresultatet var fantastiskt! De var flexibla och anpassade sig efter våra önskemål. Vi kommer anlita dem igen och har redan rekommenderat dem till våra vänner.

Lina's S
Skrev om Lina's Städ

Bra Företag! Vi är jätte nöjda!

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme