Lotus Hudvård

Lotus Hudvård

Ring 073-550 11 88 www.lotushudvard.se

Välkommen till Lotus Hudvård! Unna dig en avkopplande stund hos oss på Lotus Hudvård. Vår personal består av legitimerade sjuksköterskor som är CIDESCO-diplomerade. Våra behandlingar: Fillers, Botox, Ansiktsbehandling, Ögonfransförlängning, Naglar, Vaxning, Microneedling, Spraytan med mera. Välkommen in till oss för valfri...

47 omdömen om Lotus Hudvård

Madeleine Elsa Ok-Hi v

Tappade många fransar direkt men fick bra mottagande och service vid återkoppling

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Maria A
Skrev om Lotus Hudvård

En mysig och fräsch salong som känns väldigt professionell! Gör mina naglar hos Nadya, och är alltid mycket nöjd med resultatet. Hon är duktig och väldigt noggrann, och ser hela tiden till att man är nöjd. Rekommenderas!

Matilda A
Skrev om Lotus Hudvård

Jag fixade både mitt ansikte och rygg inför mitt bröllop. Inte bara blir jag bemöter på ett underbart vis, jag känner mig trygg under hela behandlingen och har ett fint resultat efter. Extra fantastiskt att det ingår massage för att komma i rätt lugn (speciellt jag som var en hel del stressad i min planering). Hade tänkt bli en engångsföreteelse, men kommer nog ha detta som återkommande ritual för mig själv och mitt välmående.

Vilket fint omdöme! Tack Matilda och på återseende. Hälsningar Helén på Lotus 🌸

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Pippi H
Skrev om Lotus Hudvård

Alltid lika professionella och välkomnande. Nya lokalen är grymt fin och ren. Känner mig alltid trygg att gå hit. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Lotus Hudvård

Tack Pippi för ditt fina omdöme!

Emelie S
Skrev om Lotus Hudvård

Trevliga, professionella och mysig salong på central adress, rekommenderas varmt!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Ulrika F
Skrev om Lotus Hudvård

Proffesionell behandling (ögonfransar) med jättebra resultat. Lika nöjd som alltid hos Teresia!

Annika W
Skrev om Lotus Hudvård

Bäst personal och fräscha lokaler.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Sanyu M

Super trevlig och kunnig personal. Bra bemötande. Tack Helen! 🌸

Gabriella S
Skrev om Lotus Hudvård

Fina och fräscha lokaler, både Helene och Isabelle är jättegulliga och proffsiga behandlare. Är alltid lika nöjd med fransarna! Rekommenderar Lotus Hudvård starkt!

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Cecilia A
Skrev om Lotus Hudvård

Väldigt Fin modern och ren lokal. Vänlig och service minded personal. Kände mig varmt mottagen och trygg under hela vistelsen. Behandlingen var effektiv och h*n förklarade tydligt innan och under behandling vad som skedde. Toppen fint resultat! Nöjd kund! :)

Caisa S
Skrev om Lotus Hudvård

Varit stammis i flera år, mysigt gäng där alla levererar! Väldigt nöjd och återkommande kund.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Moa P
Skrev om Lotus Hudvård

Bra omhändertagande. Men efter att ha betalat 1600 SEK för en fransförlägning så hade jag förväntat mig att den höll längre än en vecka.

Svar från Lotus Hudvård

Hej Moa, Vad tråkigt att fransförlängningen inte höll längre än så. Kontakta gärna din fransstylist för kompensation. Välkommen åter!

Marie O

Perfekt omhärndertagande bemötande kompetens

Camilla D
Skrev om Lotus Hudvård

Volymfransar - sitter jättebra trots att jag är elitidrottare som utsätter dom för: svett, dusch 2 ggr om dagen, slag med boxningshandskar. De sitter alltså bra men är också jättefina, så nöjd!

Sophie S
Skrev om Lotus Hudvård

Tatuering av ögonbryn Så nöjd m resultatet o det proffsiga bemötande jag fått! Kommer att komma tillbaka o har rekommenderat till andra.

Cathrine A
Skrev om Lotus Hudvård

Personligt och jätte bra bemötande!! Mysig lugn lokal där man verkligen kan kolla av och känna sig trygg och ompysslad.

ANN-KATRIN E
Skrev om Lotus Hudvård

Tycker att mina döttrar är så duktiga med att driva sin salong . Är så nöjd ned allt dom gör på salongen och att dom kan göra Mamma fin och alla sina kunder. Ni är så proffsiga Helen och Isabell.

Ulrika T
Skrev om Lotus Hudvård

Lugn harmonisk proffesionell personal, rent och snyggt.

Åsa B
Skrev om Lotus Hudvård

Fransförlängning. Gått i flera år hos Helen och hon är toppenbra och trevlig och jätteduktig. Boka alltid till henne. Jag är toppennöjd och kommer att fortsätta att gå dit.

Svar från Lotus Hudvård

Tack Åsa för att du varit en trogen kund under så många år och att du är nöjd med fransförlängningen!

Inger O
Skrev om Lotus Hudvård

Manikyr i vilsam och trivsam miljö. Går regelbundet på behandling, går därifrån nöjd och glad.

Sofia A
Skrev om Lotus Hudvård

Världens bästa salong! Fransarna blir så himla himla bra !

Klara E
Skrev om Lotus Hudvård

Gjort fransar i flera år, supernöjd med resultatet och alltid väldigt trevligt bemötande!

Linnéa A
Skrev om Lotus Hudvård

Jag har varit kund på denna salong i flera år för fransförlängning. Är alltid väldigt nöjd då personalen är trevlig, serviceinriktad och kunnig. Jag ser alltid fram emot att gå dit och rekommenderar andra att besöka den.

Svar från Lotus Hudvård

Tack Linnéa, vad kul att du känner dig nöjd med fransförlängningen!

Moa A
Skrev om Lotus Hudvård

Gör fransar där och är verkligen super nöjd!

Charlotte W
Skrev om Lotus Hudvård

Hos Lotus hudvård får man alltid ett trevligt bemötande. Jag har bl. a provat microneedling, 3D bryn, fransförlängning. Är supernöjd med resultaten och kan varmt rekommendera att gå till dem!

Lottie L
Skrev om Lotus Hudvård

Har endast gjort Volymfransförlängning. Proffsigt bemötande, hemtrevligt o alltid mycket nöjd med resultatet!

Madelene C
Skrev om Lotus Hudvård

Utmärkt service! Direkt hem till dörren!

Eleonor E
Skrev om Lotus Hudvård

Alltid lika nöjd efter mina fransförlängningar hos er.

Hanna E
Skrev om Lotus Hudvård

Jag gör fransförlängning hos Lotus Hudvård och är jättenöjd. De använder produkter som är bra för mina ögon. På andra ställen har jag fått allergiska reaktioner. Inte här. De är väldigt vänliga också. Rekommenderas!

Roger I
Skrev om Lotus Hudvård

Grymt bra service rekommenderas varmt!

Bjørn M
Skrev om Lotus Hudvård

Har varit på olika behandlingar hos Helen över flera år, fransar ansiktsbehandlingar botox... och det är alltid högsta klass. Jättebra bemötande, underbara ansiktsbehandlingar, professionella resultat. Kan bara ge mina bästa rekommendationer!

Svar från Lotus Hudvård

Tack Bjørn, alltid lika trevligt att få ta emot en sådan fin kund som du!

Alexandra S
Skrev om Lotus Hudvård

Så proffsiga och underbara tjejer som jobbar på Lotus Hudvård! :)

Marie F

Supertrevliga! Superduktiga! Superbäst!

Johanna S
Skrev om Lotus Hudvård

Emmie är superduktig franstjej, noggrann och försiktig. Alltid nöjd!

Cecilia C

Fransförlängning Superduktiga!

Agata L
Skrev om Lotus Hudvård

Jessica gör de finaste fransarna och naglarna. Trevligt bemötande i fräscha lokaler som ligger centralt.

Ewa W
Skrev om Lotus Hudvård

Alltid lika härligt att komma dit!!!!! Jag gör mixfransar ,fantastiskt resultat varje gång. Alla som arbetar på salongen är väldigt glada och trevliga.Mvh.Ewa Walstam ❤💖💕

Maarit A
Skrev om Lotus Hudvård

Dem i Lotus är professionellt att göra lösaögonfransar samt miljö är lugnt och trevligt. Tjejer som jobbar där få sina kunder att känna sig som drottningar.

Maud B
Skrev om Lotus Hudvård

Professionellt utförd tjänst, bra bemötande, trevlig lokal.

Agnetha R
Skrev om Lotus Hudvård

Gjorde fransförlängning och gick ett trevligt bemötande som alltid.

Magdalena K
Skrev om Lotus Hudvård

Bemött med värme och engagemang

Christel L
Skrev om Lotus Hudvård

Väldigt proffsig tjej som fixade mina naglar. Kände mej välkommen och väl omhändertagen.

Radmila L
Skrev om Lotus Hudvård

Professionella, trevliga och duktiga tjejer som alltid respekterar tider och önskningar av sin kund. Jättenöjd. Bra kvalité på produkter. Mila

Bianca F
Skrev om Lotus Hudvård

• Ögonfransförlängning. • Personligt, varmt, trevligt, proffesionellt • Har gått i 4 års tid så minns inte riktigt förväntningarna i början. Bara att jag provade olika salonger och Lotus var absolut bäst! • Go stämning, bra utförande, tryggt, proffsigt, trevligt, härligt, välkomnande, mysigt, on and on :)

Svar från Lotus Hudvård

Tack Bianca, vad roligt att höra dina fina kommentarer!

Anna L
Skrev om Lotus Hudvård

Jag har gjort ögonfransförlängning på lotus i 5,5 år. Jag är supernöjd! De har ett superproffsig bemötande och gör superfina fransar!

Emma J
Skrev om Lotus Hudvård

Jag har gjort fransar hos Jessica i ca 6 år. Hon är utan tvekan den bästa fransstylisten man kan gå till. Har även gjort botox hos Helen, supernöjd!

Lisa T
Skrev om Lotus Hudvård

Helt fantastiskt ställe som jag starkt kan rekommendera! Jag gör både fransar, fixar bryn och botox här. Är lika nöjd varje gång.