M Room Kalmar

M Room Kalmar

Ring 0480-104 47 mroom.com
3.9

Välkommen till M Room Kalmar! Om du är ute efter mer än bara en barberare - kom förbi oss. I vår salong slipper du tidsbokning och kan bara komma förbi på drop-in, få en köplats och vänta in din tur. Vi erbjuder ett brett utbud av behandlingar för män, allt från klippning till grooming eller olika skäggbehandlingar. Produkterna...

7 omdömen om M Room Kalmar

Matti J
Skrev om M Room Kalmar

Hej jag köpte 3 månaders medlemskap. Bemötandet från fötetaget var mycket bra. Jag hadde inga direkta förväntningarna ville byta frisör och yes va rätt jag träffade/Matti

Headlines Kalmar
4.9/5 i betyg av 760 omdömen 4.9 av 760 omdömen
BadgeThreeYears

Han är en duktig frisör, både för vuxna och barn.

Anders S
Skrev om M Room Kalmar

Jag har köpt guldkort för 3600:- och tycker välmente riktigt att upplevelsen lever upp till förväntningen. Trevlig personal men varierad kvalite på utfört arbete.

Erik
Skrev om M Room Kalmar

Synd att det inte går att ge noll i betyg. Det här stället kan ni skippa. Om ni måste klippa er här så be om att få se gesällbrev på frisören innan ni sätter er i stolen. Hur man kan ställa fram någon med så otroligt dålig koll och ta över 400 spänn för en klippning är inget annat än ett skämt. Han klippte igenom upptill i kanske 1 minut. Bytena mellan kam och sax tog större delen av den tiden. Ungefär samma fingerfärdighet som om jag hade försökt själv. Trodde han skulle klippa mig i öronen. Kanske 8-10 klipp totalt....

Emmy A gillar detta
Svar från M Room Kalmar

Hej Erik Otroligt tråkigt att du fått denna upplevelse jag beklagar för detta. Självklart förstår jag om du inte vill bli omklippt av föregående frisör, men jag bjuder mer än gärna på en ny klippning hos en ny frisör med gesäll och några extra produkter eller pengarna tillbaka allt för du ska bli nöjd. Självklart kommer denna notis tas på allvar och har stor respekt för ditt missnöje och hoppas på att vi kan ändra det tillsammans till ett positivt slut. Mvh Verja Salehi

Sylve G
Skrev om M Room Kalmar

Jag köpte ett guldmedlemskap! Praktiskt man kan få putsat både skägg o hår en gång i månaden! Trevligt bemötande.

Andre F
Skrev om M Room Kalmar

Fantastiska barberare och frisörer! Alltid nöjd efter mina besök.

Johannes P
Skrev om M Room Kalmar

Har aldrig besökt M room Kalmar.

Johan S
Skrev om M Room Kalmar

Alltid ett väldigt bra bemötande med trevlig personal som med en delikat finkänslighet känner av hur pratiga, sociala de skall vara. Duktiga och engagerade gällande både skägg och hår. Både produkter och tjänster är av mycket hög kvalitet. Jag är medlem i deras kundklubb och kan på så vis ta del av rabatter och företräde i kö mm. Inga jobbiga och tidsbokningar utan att bara gå dit och ställa sig i kö när man har tid.

Verja S gillar detta