Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Funderar du på en bostad i söderort? Kanske vill du som ska flytta hit veta mer om området och du som ska sälja vill troligtvis veta hur marknaden ser ut just nu. Vi på Mäklarhuset har en stark lokal förankring och djupa kunskaper om både bostadsmarknad, kommunikationer och föreningsliv här i trakterna kring Hammarbyhöjden och...

178 omdömen om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Joel Otto R

Grym mäklare!! Henrik har hjälpt mig vid både köp och försäljning. Kan varmt rekommendera!!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

KRISTIN L
Skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Erik Åkerberg. Varning för honom han är opålitlig. Som budgivare var det hemskt från början till slut, när han meddelade att det kommit in nya bud fast de inte skulle redovisas på hemsidan. Pressade oss att lägga mer och mer. För att bud kom som vi ej kunde se. Han var helatiden svår att få tag på. Dessutom var utgångspriset mycket lågt mot vad säljaren ville ha. Att han får hålla på som han gör är upprörande! Kommer aldrig vända mig till Mäklarhuset eller ge mig in i någon av era budgivningar igen. Med andra mäklare har jag som köpare känt en transparens under processen.

BENGT SEBASTIAN N
Skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Haft en generell dålig upplevelse som köpare då Henrik Hammarstrand varit mäklare. Trasig interör som jag uppmärksammade på visningen sa Henrik att det beställts nytt och ska åtgärdas (det hann bara inte komma till visningen). När vi skrev kontrakt så uppmärksammade jag det som var trasigt igen och Henrik lovade att säljaren skulle åtgärda detta. Strax innan tillträde så skickar säljaren bilder på det som är trasigt och skickar länk där JAG kan beställa nya grejer. Ringer Henrik men han svarar inte på flera dagar och jag...

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

OLOF K
Skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Erik Åkerberg -Oseriös mäklare, värsta sorten. Redovisar inte lagda bud öppet och kommer med nya bud minuter före kontraktsskrivning. Skyller på säljaren. Sen med att återkoppla och svarar inte på telefonsamtal. Stor varningstriangel, det är sådana som ger mäklarbranchen dåligt rykte

Fredrik I
Skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Erik Åkerberg: Oseriöst intryck genom hela köpeprocessen, vilket slutade med att vi hoppade av budgivningen efter att i flera dagar lett budgivningen men utan att få någon som helst återkoppling från mäklaren, trots upprepade försök från vår sida att kontakta honom. För oss var det tydligt att säljarna ville ha mer för lägenheten än vårt ledande bud och då borde ju mäklarens roll vara att försöka få oss att mötas, men INGET sådant försök gjordes. När vi till slut nådde Erik efter över en vecka återkom han med ett fantasipris...

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

ERIK G
Skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Erik Åkerberg: Oseriös mäklare. Redovisar inte lagda bud öppet, ljuger om att hemsidan inte fungerar som den ska, erkänner sedan att han kommit överens med säljarna om att inte redovisa bud. Säger att han ska återkoppla, men svarar inte på telefonsamtal.

Nora L

Jag träffade några olika mäklare och har inte ångrat mitt val en sekund! Erik har genom hela processen varit tydlig, trevlig och hjälpsam. Som förstagångssäljare har jag haft ett enormt förtroende för Eriks skicklighet i sitt yrkesutövande, skulle absolut rekommendera.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Nicole L

Proffsig, inlyssnande och trevlig. Vi är helnöjda och kommer definitivt att kontakta Erik vid nästa bostadsaffär. Rekommenderas varmt!

Helena O

Erik har verkligen varit en fantastisk mäklare. Oerhört servicebenägen och kunnig i sitt arbete. Allt har gått väldigt smidigt, hela processen igenom, och jag har verkligen kunnat känna mig trygg i mitt första lägenhetsköp. Jag rekommenderar varmt Erik som mäklare till alla framtida hus- och lägenhetsspekulanter!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2927 omdömen 4.8 av 2927 omdömen

Janet Z

Erik Åkerberg är verkligen en fantastisk mäklare. Kunnig, trevlig och rolig! Allt fungerade till hundra procent från första mötet och fram till att affärerna var avslutade. Jag både köpte och sålde genom Erik och skulle göra det igen. Mina allra bästa rekommendationer!! Janet Zander

Viktor L

Erik var mycket engagerad från början till slut, och kändes alltid rak och ärlig. Jag fick som förstagångs-säljare mycket stöd och hela processen kändes plötsligt ganska enkel. Jag fick snabbt stort förtroende för Erik, och skulle inte tveka att anlita honom igen!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1118 omdömen 4.7 av 1118 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Eva W

Första kontakten var genom rekommendationer från en bekant till mig. Jag fick förtroende för Erik från första stund. Han lyssnade vilka behov och önskningar jag hade och sen berättade Erik ingående om vad han kunde erbjuda mig som kund. Vi hade från början en fantastisk kommunikation och det var lätt att kontakta Erik under hela tiden fram till försäljningen och även efteråt när jag hade frågor. Jag kan varmt rekommendera Erik som mäklare.

Agnetha A

Erik är en mycket inlyssnande och trevlig mäklare med skön humor. Professionell mäklare som inger ett seriöst och tryggt förhållningssätt. Bästa betyg, hälsningar Agnetha

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1655 omdömen 4.8 av 1655 omdömen

Lars S

Utan tvekan den bästa mäklaren jag någonsin haft. Trevlig, kunnig, rolig och väldigt hjälpsam. Kommer alltid att återanställa honom och rekommendera honom vidare till mina vänner och bekanta. /Lars Sundberg

Tania I

Erik - en förtroendegivande mäklare med positiv anda. Mitt första möte med honom gav mig inspiration och glädje. En av hans styrkor är att han älskar att samtala, vilket skapar en känsla av trygghet. Han ser endast ljuset i tunneln och kommer dit hur mörkt det än är. Det jag vill säga är att allt är möjligt för Erik och anlitar du honom för att sälja ditt objekt kommer du både att ha en bra försäljning och oförglömliga samtal (ifall det i början inte går som du hade tänkt). Jag rekommenderar Erik som mäklare alla gånger!

Johanna F

Trevligt bemötande både vid visning och kontraktsskrivandet. Även väldigt uppskattat att vi blev kontaktade flera gånger efter kontraktskrivandet. Ingav förtroende redan vid första mötet och vi är väldigt nöjda med hela processen.

Olov S

Erik skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket föredömligt sätt. Han agerade mycket professionellt och sakligt under hela försäljningsprocessen och hade svar på alla mina frågor. Själva försäljningen skedde helt enligt den målbild som vi båda tillsammans satt upp på förhand. Jag har bara positivt att säga om Erik som mäklare och person.

Donna M

Vi kan inget annat än säga att vårt möte med Erik har endast vart positivt och vi kan varmt rekommendera honom om ni vill sälja eller köpa en lägenhet! Erik är en pålitlig och kunnig mäklare som vill både köparens och säljarens bästa.

Svar från Erik Åkerberg

Hej Donna, såå glad över att första bostadsköpet i Sverige blev en varm upplevelse. Alltid redo - ring när ni har frågor. Finns här för er :)

Andreas H

Ett kunnigt, trevligt och engagerat bemötande. Ett arbete som motsvarade och överträffade våra förväntningar.

Svar från Erik Åkerberg

Lååångt förarbete blev sannerligen ett förträffligt resultat. Så glad att vi landade som vi gjorde, om än lite nervigt några dagar, haha :D

Mirzo K

Trevligt bemötande. Toppen affär.

Svar från Erik Åkerberg

Hej Mirzo! När helst du vill sälje och igen få en toppenaffär så är jag redo för dig och teamet :)

Henrik H

Otroligt proffesionellt bemötande! Från visning till tillträde har kontakten med Erik varit väldigt bra. Man märker tydligt att Erik & Mäklarhuset tänkt igenom hela köpprocessen och bryr sig om köpare och säljare genom hela processen. Kan varmt rekommendera Erik!

Svar från Erik Åkerberg

Tack Henrik! Så glad att upplevelsen har varit väldigt bra och att passionen lyser igenom :D Njut höjden och hälsa hela teamet :)

Kalle A

Jag fick vid första mötet en vädligt bra känsla för Erik. Vidare genom hela försäljningen fungerade alla delar smärtfritt. En otroligt duktig och professionell. Skulle Rekommendera vilken av mina vänner som helst att använda sig av Eriks tjänster.

Svar från Erik Åkerberg

Tack Kalle! Såå glädjande att läsa :D Säg till när du har en vän som du vill att jag hjälper ;) Gläder mig till att testa ölen, säg till när den finns i Stockholm. Hälsa hela teamet

Andréas E
Skrev om Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Andreas Andersson är en fantastisk trevlig mäklare och proffisionell. Han sålde vårt radhus i Bagarmossen och jag rekommenderar honom varmt!

Sophia L

Jag kände mig trygg genom hela affären. Det var lätt att komma i kontakt med Erik om jag hade några frågor. Allt fungerade smidigt. 😊

Tack Sophia! Så glad för vad du skriver :) Finns alltid här för dig :D

Moa A

Erik är en toppenmäklare! Mycket driven och skicklig, vi har använt oss av Erik vid två försäljningar och varit väldigt nöjda båda gångerna. Självklart kan vi rekommendera honom!

Svar från Erik Åkerberg

Tack Moa! Toppenmäklare är ett snyggt epitet vi kan fortsätta med! Njut huset och känn att jag är redo när ni nästa gång byter bostad :) /E

Mari S

Jag kan med nöje lämna Erik mina allra bästa rekommendationer. Snabb, effektiv och den absolut trevligaste mäklaren jag träffat. Fantastiska bilder som tog fram mer än det bästa av just den lägenheten! Ser fram emot nästa försäljningstillfälle. Mari Schmidt Brf Ringlåset 1

Svar från Erik Åkerberg

Tack Mari! Ser också fram emot nästa framgångsförsäljning av föreningens lägenheter. Blir så glad av din text och det värmer att du och föreningen ser så positivt på erfarenheten av insatsen. Finns här när helst ni behöver rådgivning. // Erik

Lise R

"Snabbaste lägenhetsaffären nånsin" :D. Jag kontaktade Erik i förväg, innan första visningen, för att kolla om ägaren skulle kunna tänka sig att visa den i förhand då jag inte kunde ordinarie tiderna. Och Erik ordnade detta, vi kollade lägenheten på en onsdag och fredagen därpå flyttade jag in! All beröm till Erik och hans kollegor på Mäklarhuset Enskede, som gjorde det möjligt för mig att få min bostad så snabbt, det krävs en hel del entusiasm, energi, planering och fokus att göra detta. Och det var inga problem! Dessutom...

Svar från Erik Åkerberg

Tack för dina ord Lise - you ROCK! Teamet finns i fortsättningen här för dig :) Vår paradgren är framgång så känn att du alltid är välkommen att bli den del av teamet när du ska sälja eller köpa. Sköt om dig tills vi ses igen :)

Andreas S

Erik hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet och gjorde ett väldigt bra jobb. Han är väldigt trevlig och har lång erfarenhet och det kändes tryggt med Erik genom hela processen.

Svar från Erik Åkerberg

Tack Andreas för kärnfull feedback. Värdesätter det oerhört mycket! Finns här för er när det är dags igen, när det blir dags...först och främst njut till fullo :D

Liselotte A

Vi är väldigt nöjda med Erik Åkerbergs arbete. Han visade intresse både för oss som personer och hur vi ville göra. Hade många bra förslag om hur man kunde förändra och förbättra lägenheten. Höll också ständig kontakt för att berätta vad som hände och visade stor respekt för vad vi tyckte

Svar från Erik Åkerberg

Tack Liselottet! När du idag på tillträdet sade "jag trodde alla var som du, men så var sannerligen inte verkligheten..." så värmde det mitt hjärta. Tack! Det har varit en fröjd att få hjälpa er i slutet av livskapitlet i den vita staden. Njut norrort och återkoppla när jag ska hjälpa er igen :) E

Daniel H

Bra engagerad Mäklare som ger järnet!

Svar från Erik Åkerberg

Tack Daniel! Engagemang och ger järnet låter som en förträfflig kombination. Det här var ju eran andra försäljning jag hjälpt er med. Jag är redo för den tredje :) :) :) // JärnetErik

Joel E

En otroligt trevlig, engagerad, professionell, ärlig och kunnig mäklare som gick "all in" för att mitt boende och försäljningen skulle bli så bra och lyckad som möjligt, vilket det också blev. Det är alltid svårt att välja bland alla mäklare och mäklarkontor. Men jag kan säga att Mäklarhuset i Svedmyra med Erik Åkerberg som en av de mest drivna mäklarna är vinnare och ett säkert kort för en trygg och mycket lyckad affär. Tack/Joel Emteryd

Svar från Erik Åkerberg

Tack Joel! Nu regnar synonymerna! Innerligt tacksam för det :D :D :D All in - all ways ! ! ! Rätt beslut att joina det vinnande teamet. Tack för förtroendet - så härligt att se en lycklig säljare och en lycklig köpare. Ha den bästa dagen! //E

Filip K

Oerhört kunnig, vänlig och proffsig mäklare. Rekommenderas varmt!

Svar från Erik Åkerberg

Tack Filip! Jag är säker på att precis som du gjorde; läste, kontaktade mig och fick ett fint resultat i bostadsaffären, kommer fler göra tack vare dig. Tack för dina ord. Hörs snart igen!

Nina L

Professionellt och vänligt bemötande. Hjälpte till att göra affären smidig och trygg trots att vi befann oss utomlands under hela processen. Ka

Svar från Erik Åkerberg

Tack Nina! Uppskattar såå mycket att du känner att affären upplevdes som trygg. Stor sak ska skötas med omsorg :) Njut bostaden, Stockholm så hörs vi framgent. Hälsa din kära :)

Gabriela H

Erik klev in genom dörren för att göra en värdering med en sådan energi och entusiasm att det inte gick att värja sig. Från första mötet har det varit en rak kommunikation, ett proffesionellt bemötande och mycket glädje! Kan varmt rekommendera Erik som mäklare både för säljare och köpare. Han är helt enkelt grymt duktig på sitt jobb!

Svar från Erik Åkerberg

Tack Gabriela! Så värdefullt att få läsa dina ord. Uppskattar det :) 16 år till ända på det bästa sätten. Nytt kapitel i samma område på ingång, 2017 blir mycket spännande. Hälsa familjen :)

Loredana D

I onsdag var en fantastisk dag för mig! Jag har köpt en lägenhet och hade äran att träffa Erik Åkerberg. Mäklare Erik, är en ärlig o professionell person, effektiv, snabb, empatisk och sympatisk, betong, artig.....Jag insåg snabbt att jag var i goda händerna och att jag kunde lita på honom, och för mig är detta viktigt! Bara några månader sen, sålde jag min lägenhet i Rom o det var det inte lätt att hitta mäklaren att lita på! Så, jag rekommenderar mäklare Erik Åkerberg, till alla mina kompisar, till alla som vill köpa,...

Svar från Erik Åkerberg

Tack Loredana! Vilken händelserik onsdag vi hade :) Två visningar ett kontrakt och köpare till er bägges förstahandsval. Grattis! Ni kommer trivas. Jag finns här för dig Lori så hör av dig när helst du har frågor. Ciao :)

Hasse S

Erik Åkerberg är en mycket trevlig man med mycket kunskap och med båda fötterna på jorden (ibland lite disträ men inget som stör). Skulle gärna anlita honom igen och kommer att rekommendera honom till andra. En av de bästa jag har träffat.

Svar från Erik Åkerberg

Tack Hasse! Det var en händelserik affär med vind i seglet hela vägen, jag är så glad för er skull. Ni hamnar ju nära så vi kommer att ses med jämna mellanrum. Dörren är alltid öppen här :) Hälsningar till er bägge :)

Anja L

Erik verkar verkligen gilla sitt jobb! Han upplevdes som engagerad och professionell och dessutom med ett trevligt bemötande. Fick jättebra tips om styling av lägenheten. Affären gick väldigt snabbt och smidigt och med ett mycket bättre resultat än vad jag hade vågat hoppas på. Det här var den bästa mäklaren jag kunde få tror jag.

Svar från Erik Åkerberg

Tack för värmande och genuina ord Anja :) Det är så glädjande att ni efter köpet för några år sedan kommer tillbaka till mig. Stort tack för förtroendet och lyhördheten inför förberedelserna. Resultatet blev sannerligen förträffligt och det är så glädjande att du värdesätter det. Den bästa mäklaren finns här för dig och teamet nästa försäljning eller den dag en fråga behöver svar. Ha en glimmrande dag :) E

Marianne S

Min kontakt med Erik Åkerberg överträffade mina förväntningar. Jag upplevde att Erik var informativ, humoristisk och rättfram. Erik har förmåga att fånga intresset hos andra och att hålla kvar det under lång tid. Han var påläst, hade kommunikation med närvarande personer men höll tråden trots många avbrott för frågor. Jag anser att Erik har "talang" för kommunikation med andra människor.

Svar från Erik Åkerberg

Så härligt att läsa dina ord Marianne! Tack :D Sannerligen utmanande och stimulerande att ha er som lyssnare och tack för ditt engagemang. Jag kommer gärna till er igen och berättar om del 2 :) / Erik

Erica E

Jag köpte nyligen lägenhet via mäklaren Erik Åkerberg. Jag har haft kontakt med många mäklare tidigare och Erik är den som ingett allra mest förtroende och trygghet. Han var fullkomligt närvarande och intresserad i varje möte och kontakt. Jag kände mig mycket vänligt och professionellt bemött från början till slut.

Svar från Erik Åkerberg

Tack Erica! Så härligt att läsa att din upplevelse i bostadsköpet har varit tryggt och säkert :) Det fortsätter efter tillträdet. När helst du behöver rådgivning och svar på funderingar finns jag här för dig. Njut din fina bostad. /E

Birtt-Marie A

Då jag skulle sälja min mors lägenhet föll valet av mäklare på Erik. Det är ett val jag är mycket glad över för Erik har visar sig vara en genuint skicklig mäklare. Vare sig det hat gällt styling, bemötande eller professionalism har Erik infriat alla tänkbara förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Erik.

Svar från Erik Åkerberg

Stort tack Britt-Marie! Så härligt att läsa dina varma ord - det värmer verkligen. En viktig del i livet när det kommer till att ta ens kära mors intressen till vara. Tack för att jag fick vara en del av den händelsen :) / Erik

Sten A

Jag är väldigt glad att vi valde Erik för att sälja min mors lägenhet. Erik är professionell, kunnig, engagerad, förtroendefull och inte minst viktigt väldig trevlig. Vi fick en introduktion i säljprocessen som Erik sedan följde på ett mycket övertygande sätt från det första mötet, fotografering, visning och kontraktskrivning. Med mina erfarenheter från Erik som mäklare vill jag med det varmaste rekommendera hans tjänster.

Svar från Erik Åkerberg

Tack Sten! Ett förtroendeuppdrag av dignitet när det handlar om ens mors bostad. Stort tack för förtroendet att hjälpa dig och hela familjens angelägenheter :) Tack för din rekommendation - sätter oerhört stort värde i det. // Erik

Anders W

Jag följde min magkänsla och den visade sig vara helt rätt. När bläcket hade torkat på kontraktet så hade jag gjort min livs bästa bostadsaffär - det har jag Erik att tacka för. Man kan skriva långa & många meningar om Eriks kompetens och engagemang. Eller så kan man bara skriva att han är bäst. För det är precis det han är.

Svar från Erik Åkerberg

"Gambler by hart" sade du under arbetet och du har sannerligen känsla för vad du har på din hand :) Utmärkt förarbete, teamwork och vad roligt vi har haft under arbetet. Ny giv, snart ny bostad...gissar att du går all in på nästa bostad :)

Peter E

Erik är en oerhört trevlig och lyhörd mäklare. Han har koll på de små detaljerna och visade stor förståelse för mig som säljare under hela sitt uppdrag. Tack för ett bra jobb!

Svar från Erik Åkerberg

Tack Peter! Vilken fantastisk start på dagen att läsa dina ord. Tack! Det var så glädjande att få höra att flera spekulanter hade din bostad som förebild när jag senare träffade dem i andra bostäder i närheten. Snacka om fin touch för att skapa ett vackert hem. Förstår att ni har trivts. Dags för nästa kapitel :D Ha den bästa dagen och jag finns här när ni vill ha ett bollplank!

Eva  F

Väldigt bra! Professionell, pålitlig, lugn, rejäl! Rekommenderar verkligen!

Ammanuel M

När vi planerade att sälja vår lägenhet fick vi en rekommendation om Erik Åkerberg att han är en bra mäklare. Det var ju sant men Verkligheten var mer än vi har hört. Erik är en veldigt trevligt, social, omtyckt, altid glad och positiv människa. Vi var jätte glada att vi har träffats Erik som människa och som vår mäklare. Mvh. Ammanuel Mekonnen

Svar från Erik Åkerberg

Tack Ammanuel! Det är så värdefullt att läsa dina varma ord. Det har varit ett långt samarbete, nästan två år, ochvilken framgång det blev :D Njut nya bostaden och när ni vill ha min hjälp vid nästa bostadsförsäljning så hjälper jag er mer än gärna :) Återigen tack! Hälsa familjen

Eva Å

Vi blev rekommenderade av en vän att anlita Erik Åkerberg när vi skulle sälja vår lägenhet. "Han e grym"! sa hon och vi håller med! Som vår fastighetsmäklare har han gjort en fantastisk, engagerad och snabb försäljning på vår lägenhet, enligt våra önskemål. Erik har ett mycket trevligt bemötande och arbetar mycket effektivt med det han brinner för. Vi är så tacksamma för att vi fick träffa honom. Tack!! Vi kommer naturligtvis att rekommendera honom vidare. / Ewa o Kjelle

Svar från Erik Åkerberg

Tack Ewa o Kjelle! Jag är så tacksam över att vi har arbetat tillsammans och dessutom med riktigt framgångsrikt resultat. En bra avrundning på Stockholm som med en god portion positiv energi kommer göra gott på det nya äventyret. När ni minst anar det kommer jag med familjen ner för att checka in hos er :D :D :D Sköt om! E

Ziggy C

Erik är omtänksam, hjälpsam och tillgängligt när man behöver honom. Erik är en engagerad, kunnig och förtroendeingivande mäklare. Hans trevliga sätt och uppriktiga intresse för sitt jobb gjorde att jag har känt mig trygg genom hela försäljningen. Toppen kille! Tack Erik

Svar från Erik Åkerberg

You made my day! - Tack Ziggy! Så härligt att se att sommaren är en fantastisk tidpunkt att sälja på! Du har mitt direktnummer och känn att du alltid kan ringa till mig :) Njut nya bostaden :)

Gudrun B

Jag har blivit mkt bra bemött och har upplevt min mäklare som seriös och kunnig. Informationen från mäklaren har varit tydlig och enkel. Jag rekommenderar varmt Mäklarhuset i Enskede/ mäklare Erik Åkerberg om du ska sälja din bostad!

Svar från Erik Åkerberg

Tack Gudrun! Så härligt att läsa dina ord. Det värmer och jag kommer fortsätta att arbeta med en seriös framtoning i det här hantverket. När du behöver mina tjänster eller vill fråga något. Då finns jag här för dig :) Njut er nya borg :D

Eja B

Jag valde Erik Åkerberg som mäklare,när vi skulle sälja vårt föräldrahem.Från mitt första möte med Erik kände jag stort förtroende för honom,vilket visade sig vara helt rätt.Erik har varit mycket tillmötesgående tillgänglig o proffsig under hela processen.Slutpriset blev klart över förväntan.Erik är trevlig medmänsklig o omtänksam.Jag kan varmt rekommendera Erik som mäklare,tack för allt. Eja säljare

Svar från Erik Åkerberg

Tack Eja! Så glad att jag har fått vara en stabil hjälp i den här viktiga och emotionella händelsen och det är så härligt att läsa hur du har upplevt det. Känn att du alltid är välkommen att komma till mig när du har frågor och funderingar du vill ta upp. Sköt om dig till vi ses igen :) // Erik

Steven N

Erik är den bäste mäklaren jag har haft samarbete med. Alltid tillgänglig, håller sitt ord, ger det lilla extra servisen som ofta ger bäde kundnöjdhet och även återkommande kunder. Jag starkt rekommenderar Erik!!

Svar från Erik Åkerberg

Tack Steven! Låt oss fortsätta det här strålande samarbetet och lika väl levla upp från nu ;)