Mäklarhuset

Mäklarhuset är en rikstäckande kedja med 120 fristående lokala mäklarkontor över hela Sverige. Under 2015 har våra 550 engagerade medarbetare förmedlat över 13 000 bostadsaffärer från norr till söder. Med moderna verktyg, digitala stödsystem och förmågan att tänka nytt där andra tänker traditionellt, vill vi utmana hela mäklarbranschen. Resultatet är att vi för åttonde året i rad av Svenskt Kvalitetsindex (SKI) har utsetts till det mäklarföretag som har branschens nöjdaste kunder.
Vi hjälper dig med allt som rör ditt boende. Oavsett om du planerar att flytta i morgon eller om tio år. Vi brukar säga att vi gör det lättare att sälja och enklare att köpa – både före , under och efteråt.
  • Sveriges nöjdaste kunder 2008-2015.
  • Sveriges största privatägda mäklarkedja.
  • 120 kontor över hela landet med 550 anställda.
Mäklarhuset
"Zolle Baleng är en väldigt proffessionell mäklare som hanterar sina kunder på bästa möjliga sätt. Zolle hjälpte mig sälja min 1:a på kungsholmen med bra resultat. För mig var det viktigt att ha en m..."
Michaela S anlitade Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
"När det är dags att köpa hus i Halmstad, välj då personliga Mäklarhuset som ser till att ni får det hus ni verkligen vill ha!"
Daniel Å anlitade Mäklarhuset Halmstad

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar