Mäklarhuset

Vi är Sveriges största fria mäklarkedja. Mäklarhuset är en rikstäckande mäklarkedja med över 110 lokala fristående kontor runt om i hela Sverige och delar av Spanien. Vi äger oss själva och är den enda stora kedjan som är helt fri från banker, försäkringsbolag och franchisekoncept. Vilket förkortar vägen för dig, när du ska sälja eller köpa bostad.
Vi hjälper dig med allt som rör ditt boende. Oavsett om du planerar att flytta i morgon eller om tio år. Hos oss möter du engagerade fastighetsmäklare med stort hjärta, kunskap och en vilja att ständigt göra saker lite bättre och lite smartare för en lyckad bostadsaffär. Resultatet är en kundnöjdhet i absolut toppklass.
  • Sveriges nöjdaste kunder 2008-2015.
  • Sveriges största privatägda mäklarkedja.
  • Över 110 kontor över hela landet och delar av Spanien med cirka 550 anställda.
Mäklarhuset
"- Köpte fritidshus - Kundvänligt bemötande. - Emil empatisk och lyhörd mäklare som gjorde att vi kände oss nöjda som kunder och vilket ledde till en snabb och bra affär. - Alla våra frågor besvara..."
Jeanette J anlitade Emil Borgemo hos Mäklarhuset Kalmar & Torsås
"Vi har precis köpt en bostad genom Johanna Knutsson. Hon bemötte oss väldigt väl och var otroligt duktig igenom hela processen. Vi blev imponerad på hur mycket en mäklare ska kunna och Johanna visste..."
Viktor A anlitade Johanna Knutsson hos Mäklarhuset Falkenberg
"Köp av bostadsrättslägenhet Trevlig mäklare som informerade oss om det viktiga och kunde ge bra svar på våra frågor. Mäklaren motsvarar våra förväntningar"
Anna-Karin H anlitade Jenny Olofsson hos Mäklarhuset Uppsala
"Ella sålde ett fritidshus åt oss. Väldigt lätt o få kontakt med o gjorde ett toppenjobb med försäljningen."
Eric E anlitade Ella Söljén hos Mäklarhuset Örebro

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar