Mäklarhuset

Vi är Sveriges största fria mäklarkedja. Mäklarhuset är en rikstäckande mäklarkedja med över 110 lokala fristående kontor runt om i hela Sverige och delar av Spanien. Vi äger oss själva och är den enda stora kedjan som är helt fri från banker, försäkringsbolag och franchisekoncept. Vilket förkortar vägen för dig, när du ska sälja eller köpa bostad.
Vi hjälper dig med allt som rör ditt boende. Oavsett om du planerar att flytta i morgon eller om tio år. Hos oss möter du engagerade fastighetsmäklare med stort hjärta, kunskap och en vilja att ständigt göra saker lite bättre och lite smartare för en lyckad bostadsaffär. Resultatet är en kundnöjdhet i absolut toppklass.
  • Sveriges nöjdaste kunder 2008-2015.
  • Sveriges största privatägda mäklarkedja.
  • Över 110 kontor över hela landet och delar av Spanien med cirka 550 anställda.
Mäklarhuset
"Fantastisk service och kunskap om Vellinge, Hanna rekommenderas till alla jag känner!"
Kevin L anlitade Mäklarhuset Vellinge
"Vi är väldigt nöjda med hennes hjälp och lyhördhet vid försäljningen av vår villa. Skicklig och jobbar för att båda parter ska gå nöjda ur affären. Rekommenderar henne starkt."
Dennis W anlitade Mäklarhuset Falkenberg
"Malin hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Uppsala. Professionellt bemötande från första möte till avtalsskrivning. Malin var väldigt engagerad i att beskrivning, fotografering och annonsering av..."
Martin H anlitade Mäklarhuset Uppsala
"Vi har sålt vår villa. Vi bemöttes av en mycket trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare. Trots Coronatider gick försäljningen snabbt,säkert och smidigt."
Monica L anlitade Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar