Mäklarhuset

Mäklarhuset är helt privatägt och är Sveriges största mäklarföretag som inte är franchise. Vi har cirka 500 medarbetare på över 100 kontor runt om i Sverige och i delar av Spanien. När du väl bestämt dig för något så avgörande som att köpa eller sälja bostad får det inte finnas ett tak för hur nöjd du ska kunna bli. Resultatet är 10 år av kundnöjdhet i världsklass enligt Svenskt Kvalitetsindex årliga mätningar. Det betyder att vi gör allt för att ge dig Sveriges bästa mäklartjänst även i din nästa bostadsaffär.

Vi hjälper dig med allt som rör ditt boende. Oavsett om du planerar att flytta i morgon eller om tio år. Vi brukar säga att vi gör det lättare att sälja och enklare att köpa – både före , under och efteråt.
  • Sveriges nöjdaste kunder 2008-2015.
  • Sveriges största privatägda mäklarkedja.
  • Över 100 kontor över hela landet och delar av Spanien med cirka 500 anställda
Mäklarhuset
"Zolle Baleng är en väldigt proffessionell mäklare som hanterar sina kunder på bästa möjliga sätt. Zolle hjälpte mig sälja min 1:a på kungsholmen med bra resultat. För mig var det viktigt att ha en m..."
Michaela S anlitade Mäklarhuset Essingen & Fredhäll
"När det är dags att köpa hus i Halmstad, välj då personliga Mäklarhuset som ser till att ni får det hus ni verkligen vill ha!"
Daniel Å anlitade Mäklarhuset Halmstad

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar