Emil Borgemo

Emil Borgemo

Emil Borgemo är mäklare på Mäklarhuset Kalmar & Torsås

Emil Borgemo har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Emil Borgemo har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Borgemo har haft 35 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-11 - 2021-08

Läs vad 34 Läs vad Emil Borgemo

• sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Tjärekulla
    2021-09-08
    Professionell och lugn mäklare. Mycket nöjd med hur Emil hanterade min husförsäljning.

/Joel
    Stort tack för omdömet. Det har varit mycket trevligt och är så tacksam att få förtroendet att få ta hand om försäljningen av ditt fina hus. Lycka till nu med flytten och med traktorförsäljningen! Emil Borgemo
    • Karsjö
    2021-08-27
    Jag har blivit mycket trevligt bemött hela tiden.
    Resultatet har än så länge överträffat alla förväntningar.
    Nu ska det bara bli helt klart och överlämnat.
    Stort tack för det fina omdömet Håkan och för förtroendet att få ta hand om försäljningen. Det har varit mycket trevligt och självklart ska vi se till att även tillträdet/överlämnandet blir på bästa sätt. Emil Borgemo
    • Torsås
    2021-08-25
    Emil Borgemo har öga och ord för att kunna göra just ditt hus till en framgångsrik affär
    Likaväl köpare som säljare
    Saklig, informativ och trevlig.
    Tillmötesgående och snabb.
    Rekommenderas verkligen till kommande kunder.
    Stort tack för rekommendationen Markus! Önskar er lycka till med flytten nu. Emil Borgemo
  • köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Fagereke
    2021-08-22
    Trevlig ,social och hjälpsam. Svarar snabbt på sms vilket uppskattas.

Det man skulle kunna vara bättre på är kännedom över vart på tomten tex brunn och infiltration ligger. Fick svar Ang infiltration dagen efter visning och det var svårt i efterhand förstå exakt vart det låg. Det var dock inte avgörande för köpet.

Mvh Maria
    Stort tack för det fina omdömet Maria. Bra att veta, det tar jag med mig. Alltid bra att veta vad som kan bli ännu bättre! Önskar dig stort lycka till nu med ditt nya fina hus! Emil Borgemo
    • Torsås
    2021-08-20
    Han har öga och ord för att kunna göra just ditt hus till en framgångsrik affär
    Likaväl köpare som säljare.
    Saklig, informativ och trevlig. Tillmötesgående och snabb!
    Rekommenderas verkligen till kommande kunder.
    Stor eloge Emil Borgemo
    Stort Tack Markus för de fina orden! Så roligt att få vara med på er resa till er nya bostad med både köp och försäljning. Riktigt trevligt och jag både hoppas och tror att ni kommer trivas kanon i ert nya fina hus! Emil Borgemo
    • Fagereke
    Han var trevlig.
    Han har gjort ett mycket bra intryck.
    Han har gjort ett bra jobb.
    Stort tack Lars för rekommendationen. Emil Borgemo
    • Resby
    Vi är mycket nöjda med Emil. Trevlig kunnig och seriös
    Stort tack Göran och Inga för rekommendationen. Önskar er lycka till med ert nya hus. Emil Borgemo
    • Trullefjäll
    2021-07-26
    Ein freundlicher Makler.
    Die Terminabsprachen und Vereinbarungen haben sehr gut funktioniert.
    Ein zuverlässiger Kommunikationspartner.
    Vielen Dank für die Empfehlung. Ich hoffe, Sie werden Ihr neues schönes Haus genießen. Emil Borgemo
    • Gullaboås
    2021-07-19
    Vi fick ett mycket trevligt intryck av vår förste möte. Vi förväntade en snabb försäljning och vi fick detta.
    Mycket bra info vid försäljningen.
    Stort tack Grethe för det fina omdömet och för förtroendet att få ta hand om husförsäljningen. Emil Borgemo
    • Påboda
    2021-07-09
    Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Emil skötte sitt uppdrag utmärkt.
    Tack Peter för förtroendet och för rekommendationen. Önskar dig en fortsatt skön sommar! Emil Borgemo