Jenny Olofsson

Jenny Olofsson

Jenny Olofsson är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Jenny Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Jenny Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Olofsson har haft 70 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mitt brinnande intresse för människor, mitt engagemang och mina kunskaper inom service, bygg och inredning får ni en mäklare som kan ge er vägledning med bra helhetslösningar!

Hur ser din drömbostad ut?
Den jag bor i nu! Den erbjuder plats för mina vänner och min stora familj, med plats för matlagning, att umgås och ha trevligt!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är grym på att ordna fester och laga mat till många, och jag sjunger hellre än bra!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 67 Läs vad Jenny Olofsson

• Fålhagen
    2022-07-18 Verifierad kund
    På vilket sätt blev du bemött av mäklaren: Jättebra.

Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem: -.

Sammanfatta gärna din upplevelse av mäklaren vid köpet av din bostad på Torkelsgatan 16A: Hjälpsam och proffsig.
    Tack så mycket Åsa, det betyder oerhört mycket att ni är nöjda! Jenny Olofsson
  • Sven Uno S
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Vilan
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jenny HAR mäkleriet naturligt i sig!
    Kvick och professionell med ett stort engagemang och en ”näsa för affären”. Jenny levererar en härlig balans av en tydligt genomtänkt process kryddat med snabba taktiska drag som har passat oss utmärkt. Jenny håller hög servicenivå och ett fantastiskt helhetsgrepp om hela försäljningen från A till Ö, precis vad man önskar i en av livets största affärer. Jenny har hjälpt oss tidigare och är given inför eventuella kommande försäljningar. Hon är UPPSALAS bästa mäklare när det gäller!
    Underbara ni! Allra ödmjukaste TACK, det är en ynnest att få hjälpa er och er fantastiska familj, jag bugar och bockar! Stort stort tack! Jenny Olofsson
    2022-06-28 Verifierad kund
    Vi känner oss nöjda och trygga med köpet av vår lgh. Alltid glad och trevlig samt öppen för våra önskemål.
    Tack snälla för fint omdöme, det betyder otroligt mycket!! Jenny Olofsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra kontakt.Engagerad o kunnig.Positiv med goda råd.Tuff marknad men ändå full av energi.Lena Sylven
    2022-06-27 Verifierad kund
    Hjälpsam och ingav förtroende
    • Främre Luthagen
    2022-06-17 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande och väldigt engagerad!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Nåntuna
    2022-06-10 Verifierad kund
    Ett fantastiskt bemötande och kände oss väldigt trygga med hennes kunskap och stöd under hela processen. Kan varmt rekommendera henne.
    Vilket fint omdöme av er, stort tack!! Varmaste hälsningar! Jenny Olofsson
    • Norra Luthagen
    2022-06-07 Verifierad kund
    Fantastiskt personligt bemötande på ett så pass stort projekt från att sälja till att köpa. Vi känner oss väldigt omhändertagna och i trygga händer!
    Tack snälla ni, det betyder oerhört mycket att ni känner er trygga och nöjda! Jenny Olofsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Vreta-Ytternäs
    2022-06-03 Verifierad kund
    Topp service och bemötande av Jenny.
    Ett riktigt proffs som vet vad hon sysslar med.
    Rekommenderas starkt!
    Allra varmaste tack till er! Jag blir väldigt glad och tacksam- vilka fina ord! Jenny Olofsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Höganäs
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jenny var mycket lyhörd, trevlig och allmänt bra! Väldigt engagerad och mån om att affären ska bli bra för alla inblandade. Rekommenderas starkt!
    Tack snälla vad glad jag blir!! Verkligen tack för fina ord! Jenny Olofsson