Jenny Olofsson

Jenny Olofsson

Jenny Olofsson är mäklare på Mäklarhuset Uppsala

Jenny Olofsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Jenny Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Olofsson har haft 9 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med mitt brinnande intresse för människor, mitt engagemang och mina kunskaper inom service, bygg och inredning får ni en mäklare som kan ge er vägledning med bra helhetslösningar!

Hur ser din drömbostad ut?
Den jag bor i nu! Den erbjuder plats för mina vänner och min stora familj, med plats för matlagning, att umgås och ha trevligt!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är grym på att ordna fester och laga mat till många, och jag sjunger hellre än bra!

Försäljningar 2021-02 - 2021-05

Läs vad 10 Läs vad Jenny Olofsson

• Nyby
    2021-06-16
    Jag blev bemött på ett väldigt trevligt och bemötande sätt. Jag fick alla mina frågor svarade snabbt och tydligt, och kände mig därför väldigt trygg genom hela processen.
    Tack så mycket Johanna!, det värmer verkligen att höra! Jenny Olofsson
  • 2021-06-16
    Jenny fick mig som säljare att känna mig trygg i hela processen kring försäljningen. Trots att hon hade flera försäljningar på gång samtidigt kändes det som att hon gav allt krut på vår och jag är övertygad om att andra säljare upplever samma känsla. Hon älskar sitt jobb och framför allt kontakten med människor, vilket märks - lyhörd och genuint trevlig. Sen skadar det inte att hon har humor också!
    Tack snälla ni för ett fint omdöme, det betyder verkligen så mycket att ni är nöjda! Jenny Olofsson
    • Nyby
    2021-06-14
    Hon har ett väldigt trevligt bemötande och är väldigt hjälpsam. Min dotter skötte all kontakt och har respekterat och stöttat i köpet.
    Tack snälla - din dotter är fantastisk och det betyder mycket att ni är nöjda! Jenny Olofsson
    2021-06-12
    Vi.blev mycket trevligt bemötta av Jenny.
    Hon kändes kunnig, klok och kompetent och jättetrevlig och lätt att få kontaktmed. Vi var nervösa inför mötet men hon gjorde så att det försvann. Hon gav oss tid att tänka och lyssnade på oss. Vi kommer att rekommendera henne till andra.
    En toppentjej!!
    Tack så mycket för väldigt fint omdöme, det värmer verkligen! Jenny Olofsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Uppsala
    2021-05-25
    Kändes trygg och tillmötesgående.
    Tack Clara , det har varit fint att få hjälpa till! Jenny Olofsson
  • Maria N
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Luthagen
    2021-05-20
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mycket bra och proffsigt bemötande av Jenny och Anna-Sara vid förstamötet. Därefter drev Jenny hela processen med ett stort personligt och professionellt engagemang och bra framdrift i affären. Vi är mycket nöjda med affären och Jennys arbete. Jag rekommenderar Jenny och Mäklarhuset om man skall sälja eller köpa bostad.
    Tack så mycket Maria för den fina rekommendationen, ett sant nöje att hjälpa er! Jenny Olofsson
    2021-05-14
    Köpt bostad i brf Normann. Proffesionellt och trevligt bemötande av Jenny.
    Tack så mycket för fint betyg! Det betyder oerhört mycket. Jenny Olofsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    2021-05-04
    Jenny hjälpte oss att sälja vår trerumslägenhet. Hon var trevlig, realistisk, stöttande och hjälpsam. Vi är verkligen nöjda och kan rekommendera Jenny varmt.
    Tack Henrik, det har varit så otroligt roligt att få förtroendet att hjälpa er! Jenny Olofsson
    2021-05-04
    Jenny har varit otroligt tillmötesgående och hjälpsam under alla steg i processen med köp av bostadsrätt! Hon är trevlig, alltid tillgänglig och fantastisk på det hon gör, rekommenderar henne starkt!
    Tack så mycket Niki! Det har varit en ära att få hjälpa er och få träffa dig och dina trevliga föräldrar ! Jenny Olofsson
  • Anna-Karin H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Olofsson en del av Mäklarhuset Uppsala
    • Främre Luthagen
    2021-03-12
    Köp av bostadsrättslägenhet
    Trevlig mäklare som informerade oss om det viktiga och kunde ge bra svar på våra frågor.
    Mäklaren motsvarar våra förväntningar