Bengt Bjartorp

Bengt Bjartorp

Bengt Bjartorp är mäklare på Mäklarhuset Nynäshamn

Bengt Bjartorp har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.5. Bengt Bjartorp har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Jag har arbetat som mäklare sedan 1974. Med mycket god lokalkännedom vågar påstå att det är ytterst sällan som jag inte hittar till en adress i Nynäshamn.

28 omdömen om Bengt Bjartorp

Sedan starten hos Reco 2014
Per S
Skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn

Mycket trevligt bemötande, snabba svar både på mail och telefon. Helt enkelt en snabb och smidig affär. Kan inget annat än att rekommendera Bengt!

Svar från Bengt Bjartorp

Hej Per. Det är ömsesidigt. Bra ordning medför en smidig hantering. Då du har fin koll på läget har du gjort det enklare för mig. Tack för ett trevligt uppdrag!

Johnny L
Skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn

Otroligt trevlig och jordnära mäklare.

Svar från Bengt Bjartorp

Tack Johnny och lycka till med din nya lägenhet!

Gunilla K
Skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn

Jag har med mäklare Bengt Bjartorps hjälp köpt bostad i Nynäshamn. Positivt bemötande. Jag har sålt min lägenhet i Akalla och vid jämförelse är allt negativt vid försäljningen av lägenheten i Akalla, ingen glädje. Lägenheten i Akalla är köpt genom ombud. Informationen innan det blev klargjort vem köparen var har inte funnits vilket hade underlättat min planering däremot har det ena negativa efter det andra har dykt under tidens gång när det gäller försäljningen av lgh Akalla. När det gäller Bengt Bjartorp är det väsensskilt....

Göran B
Skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn

Bengt har haft i uppdrag att sälja vår mammas lägenhet, försäljningen gick som planerat och vi är mycket nöjda med hur Bengt genomfört sitt uppdrag

Kjell Å
Skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn

Efter kontakt med ett flertal mäklare ingav Bengt Bjartorp det största förtroendet och fick uppdraget att sälja vårt hus. Vi fick ett proffsigt bemötande och han trodde på ett högre pris än de andra mäklarna, vilket vi också fick.

Anders J
Skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn

Ett professionellt men ändå personligt bemötande.

Karin U
Skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn

Jag har haft kontakt med Bengt Bjartorp i egenskap av köpare av sommarhus. Under hela processen, som startade med inbokning för att delta i visning och slutade med kontraktsskrivning, har jag upplevt ett mycket gott bemötande. Kontakten har hela tiden präglats av ömsesidig respekt, snabba svar via telefon och mail, och förmedling av information på ett intresserat och korrekt sätt. Vi som köpare har upplevt oss jämlikt behandlade, alltså vid sidan av säljaren, av Bengt Bjartorp.

Lars Gunnar H

Mäkla en fastighet. Alla skeenden fungerade bra, även när det blev oförutsedda störningar.

Allan M
Skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn

Proffsigt och effektivt. Vänligt bemötande.

Patrik J
Skrev om Bengt Bjartorp en del av Mäklarhuset Nynäshamn

Bra och organiserad mäklare som vet sin sak. Och i och med våran situation där mor och far valde att sälja huset till sina söner(med alla möjliga problem från banker) gjorde han sitt för att få denna affär igenom och hjälpa oss. Bra jobb och trevligt bemötande