Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Mäklarringen Farsta - Bandhagen

www.maklarringen.se
  • BadgeElevenYears

Mäklarringen Farsta–Bandhagen rätar ut frågetecknen kring bostadsfrågorna Funderar du på att köpa hus eller kanske en lägenhet? Ofta dyker det upp bostadsfrågor som det kan kännas tryggt att bolla med ett proffs. Våra mäklare på Mäklarringen Farsta–Bandhagen hjälper dig gärna att räta ut frågetecknen! Vi på Mäklarringen Farsta–Bandhagen...

635 omdömen om Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Sedan starten hos Reco 2013

Lennart O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
Svedmyra

Bra mäklare med bra genomgång vid skrivningen, märks att Marcus är gammal i gemet.

Svar från Marcus Klass

Tack Lennart för din rekommendation och grattis till din nya fina lägenhet:)

Elin K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
Svedmyra

Marcus hade ett fint och proffesionellt bemötande genom hela försäljningen. Han ansträngde sig för att vi skulle få ett så bra slutpris som möjligt. Det har varit en bra och tydlig kommunikation från första mötet till sista signaturen.

Svar från Marcus Klass

Hej Elin, tack för din rekommendation:)

Beatrice W
Högdalen

Trevlig mäklare, som prickade rätt på värderingen av lägenheten. Är med från början till slutet av värdering, fotografering och försäljning.

Svar från Marcus Klass

Hej Beatrice, tack för din rekommendation. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning:)

Jan A
Bandhagen

Riktigt bra mäklare samt trevlig bemötande

Svar från Marcus Klass

Hej Jan, tack för din rekommendation och grattis till den fina lägenheten🤗

Jennifer L
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen
Bandhagen/ Högdalen

Bra mäklare för genuin hjälp till båda parter vid bostadsköp. Tryggt

Svar från Marcus Klass

Tack Jennifer för din rekommendation. Roligt att det blev ni som köpte då ni ju är så glada för huset:)

Johanna M
Bandhagen

Kunnig, hjälpsam, tillgänglig på telefon..

Svar från Marcus Klass

Tack Johanna för din rekommendation och grattis till er nya fina lägenhet:)

Shane M
Bandhagen

Marcus var snabb att svara och mycket hjälpsamt. Det här var förstå gången för oss att köpa fastighet, och Marcus förklarade grundligt allt vi behövde tänka på. Jag kan varmt rekommendera honom.

Svar från Marcus Klass

Tack Shane för din rekommendation och grattis till ert nya hem:)

Linda K
Sätra

Det är andra gången vi väljer Marcus klass till försäljning av vår bostad. Vi har varit jätte nöjda med han. Han är proffesionell och tänker på alla detaljer. Han har kunnat överträffa våra förväntningar. Så stort tack till Marcus och hans kollega Eva.

Svar från Marcus Klass

Tack Linda för de värmande orden:) Det har varit ett nöje att hjälpa dig båda gångerna:)

Jörgen H
Snösätra, Rågsved

Marcus är noggrann och kunnig.

Svar från Marcus Klass

Hej Jörgen, tack för din rekommendation och fint att ni fick till en bra affär trots dessa tuffare tider:)

Christel L
Bandhagen

Marcus var inlyssnande och proffessionell under hela processen och lämnade inget åt slumpen. Vi rekommenderar Marcus om man vill ha en dedikerad och förtroendeingivande mäklare.

Svar från Marcus Klass

Hej. Christel, tack för den fina rekommendationen:) Det var roligt att hjälpa dig med din försäljning:)

Adam O
Hammarbyhöjden

Han gjorde ett gediget jobb under hela resan med att sälja min lägenhet.

Svar från Marcus Klass

Hej Adam, tack för din rekommendation! Det var roligt att hjälpa dig både med ditt köp av bostad och med din försäljning! Hoppas du ska trivas bra med din nya fina lägenhet:)

Oskar T
Bandhagen

Han var först och främst kunnig, kunde svara på frågor och informerade mycket bra! Vilket skapade en trygg känsla! Dessutom var han mycket enkel att kommunicera med, svarade snabbt och tydligt! Upplevde att han verkligen ville få till en bra affär för mig som köpare också, och inte bara jobbade för säljaren mot mig så att säga. Är väldigt nöjd med både Marcus och köpet av bostaden som helhet! Kan varmt rekommendera Marcus!

Svar från Marcus Klass

Hej Oskar, tack för din rekommendation det var värmande ord! Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet:)

Sofi R
Bandhagen

Helt okej. Gillade dock inte att han försöker pracka på köparna ett lån hos Söderberg & partners. Söderberg & partners har fruktansvärt dålig kundservice och lånet är inte så simpelt som det är hos traditionella banker, så en fungerande kundtjänst hade varit det minsta. Städfirman som mäklaren rekommenderade för flyttstädning var inte särskilt bra. Inga väggar/lampknappar blev tvättade och saker som fastnat på kaklet i badrummet lämnades kvar.

Svar från Marcus Klass

Hej Sofi, tack för din rekommendation! Det var tråkigt att höra att du inte fick bra service från banken, likaså tråkigt att höra att du inte var nöjd med städfirman. Nu var det ju ett tag sedan du flyttade in och om du hade ringt mig direkt så hade jag ordnat så att städfirman kommit tillbaka. Hoppas att du ska trivas bra i din nya fina lägenhet:)

Titti F
Blackeberg

Markus är en erfaren och kompetent mäklare.. Han är tillmötesgående och.gör sitt yttersta för sina kunder. När det gäller försäljningen av min lght på Blackebergsplan översteg slutresultatet vida mina förväntningar.

Svar från Marcus Klass

Hej Titti, tack för din rekommendation!

Marie S
Bandhagen

Engagerad mäklare. Märks att Marcus jobbar hårt och aktivt tar kontakt med potentiella köpare. Rekommenderar varmt!

Svar från Marcus Klass

Hej Marie, tack för din rekommendation! Det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning:)

Isac L
Bandhagen

Mäklaren mötte alla våra förväntningar och hade svar på samtliga utav våra frågor och funderingar. Mycket professionell, snabb och smidig!

Svar från Marcus Klass

Hej Isac, tack för din rekommendation!

Anna V
Bandhagen

Stabil, snabb, tydlig. Superbra! Är Riktigt nöjd med Marcus engagemang.

Svar från Marcus Klass

Hej Anna, tack för din rekommendation!

Mariano T
Hagsätra

Great experience! Marcus was definitely supporting me during the whole process of the purchase and taking action really fast on every step! The purchase was done in less than 24hs and he provided not only responses but additional recommendations for Loans!

Svar från Marcus Klass

Hi Mariano, thanks a lot for your kind recommendation! Anad congratulations to your new fine apartment:)

Martin D
Svedmyra

Marcus var ute efter att få både säljare och köpare nöjda vilket han lyckades väldigt bra med.

Svar från Marcus Klass

Hej Martin, tack för din rekommendation:)

Yasmin D
Bandhagen

Jag är väldigt nöjd med Marcus insats.

Svar från Marcus Klass

Hej Yasmin, tack för din rekommendation:)

Marian B
Bandhagen

Tydligt, trevligt och enkelt.

Svar från Marcus Klass

Tack för din fina rekommendation och grattis till din nya fina lägenhet:)

Gianni Christopher H
Bandhagen

Marcus överträffade verkligen mina förväntningar, han är verkligen en bra mäklare som är engagerad, målinriktad, professionell och snäll. Han gick igenom varje steg av försäljningen med uppdateringar och information nästan varje dag. Jag är super nöjd och jag blev bemött på ett vänligt och professionellt vis.

Svar från Marcus Klass

Tack för din fina rekommendation!

Gianni Christopher H
Skrev om Marcus Klass en del av Mäklarringen Farsta - Bandhagen

Fick min lägenhet såld tack vare en helt sanslöst professionell mäklare, Marcus Klass gav mig en väldigt lärorik resa och överträffade verkligen mina förväntningar. Proffesionellt, engagerat och målmedvetet från början till slut, Han uppdaterade praktiskt taget varje dag hur det gick i försäljningen och sina mål med att få högsta avkastning på slutpriset. Kan verkligen varmt rekommendera honom.

Svar från Marcus Klass

Tack Gianni för din fina rekommendation, det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning!

Fredrik R
Hammarbyhöjden

En professionell mäklare som verkligen lyssnar på kunden och med sin långa erfarenhet av försäljning så hittar han alltid vägar för både säljare och köpare att nå varandra.

Svar från Marcus Klass

Tack Fredrik för din fina rekommendation:) Det har varit roligt att få hjälpa dig för andra gången med försäljning av dina bostäder:)

Sophie H
Skogås

Vi har testat många mäklare under åren, men Moussa slår alla med hästlängder! Flexibel, bra säljare, grym annons, lika anträffbar vardags som helg och kämpade in i det sista för att göra oss nöjda - en riktig stjärna!

Svar från Moussa El Masri

Hej Sophie, såg nu att jag missat tacka dig för din rekommendation, tusen tack🤩

Jennyfer N
Skogås

Moussa var mycket proffsig i sitt bemötande och tydlig i sin kommunikation. Vi fick väldigt bra hjälp från honom och han uppdaterade oss hela tiden. Moussa levde upp till alla våra förväntningar och var jätte hjälpsam. Våran försäljning gick väldigt smidigt och vi är supernöjda med honom! Kan verkligen rekommendera honom!

Antonia B
Snösätra, Rågsved

Moussa är en förtroendegivande mäklare. Ingav trygghet och uppdaterade oss ständigt med information kring bostaden. Tack Moussa.

Hafez S
Snösätra, Rågsved

Otroligt proffsig och kunnig. Gör jobbet med ett leende på läpparna, superflexibel och guidar en fint genom resan av att sälja lägenheten samt köpet på nya lyan.

Jahidul I
Skogås

I’m very happy they are good work and good people

Zélia P
Skogås

Bra mäklare, bra bemötande och förklarade genom hela processen. Det gick snabbt och smidigt. Hade bra försäljning teknik.

Aleksandra G
Snösätra, Rågsved

Jag blev bra bemött av Moussa, väldig trevlig människa. Svarade på mina frågor, gav omfattande info om bostaden. Jobbar effektivt, snabbt och bra. Jag skulle rekommendera till mina väner.

Nancy E
Skogås

Moussa är noggrann och lyhörd. En väldigt engagerad mäklare!

Marius Daniel I
Snösätra, Rågsved

Snabb och enkel. Moussa är bästa mäklare som jag har träffat. Han visade professionalism och engagemang. Moussa du är No1. Tack för hjälpen.

Juan Carlos V
Snösätra, Rågsved

Vi bemötes med artighet och respekt. Det är väldigt lätt att kommunicera och komma överens med mäklaren.

Claudia I
Snösätra, Rågsved

Moussa överträffade mina förväntningar, han visade mycket professionalism och engagemang. För mig och många andra kunder är Moussa det bästa. Vi är inte nöjda,vi är mycket nöjda😊. Om jag kunde skulle jag ge den 10 stjärnor och inte 5. Tack för allt. Moussa, DU ÄR BÄST!!!

Christina W
Bandhagen

Vi blev väl bemötta och mäklaren levde upp till våra förväntningar. Vi fick bra information hela tiden om när och hur papper skulle skrivas på. Tydlig information om vad både säljare och köpare hade för skyldigheter.

Svar från Marcus Klass

Hej Christina, tack för din rekommendation, hoppas ni ska vara nöjda med er nya bostad!

Hassan H
Örby

Professionell mäklare. Lyhörd och agerar snabb. Försäljningen gick smidig. Jag ger mina bästa rekommendationer till Marcus.

Svar från Marcus Klass

Hej Hassan, tack för den fina rekommendationen! Det har varit roligt att hjälpa dig med din försäljning:)

Malin E
Bandhagen

Marcus är en otroligt bra mäklaren. Trygg och lugn med lång erfarenhet och kunskap. Han fick mig att känna mig trygg och han höll mig kontinuerligt uppdaterad. Jag kunde inte haft en bättre mäklare.

Svar från Marcus Klass

Tack Malin för den fina rekommendationen, det har varit ett nöje att hjälpa dig:)

Eva M
Bandhagen/ Högdalen

Ett utmärkt bemötande och hög servicenivå. Tillgodosåg alla våra förväntningar. Vi är mycket nöjda!

Svar från Marcus Klass

Hej Eva, tack för den fina rekommendationen:)

John W
Bandhagen

Trevlig, hjälpsam och tillmötesgående.

Svar från Marcus Klass

Tack för din fina rekommendation!

Kirsti W
Bandhagen

Artig, kunnig, trevlig. Gav bra information. Visning av lgh x fler. Mkt nöjda.

Svar från Marcus Klass

Hej Kirsti, tack för din rekommendation!

CLAES W
Högdalen

Mycket nöjd med allt, rekommenderas varmt.👍

Svar från Marcus Klass

Hej Claes, tack för din rekommendation!

Shirin A
Älvsjöstaden - Älvsjö

Tack Moussa för din hjälp. Oavsett tid på dygnet eller dag så var du alltid tillgänglig och hjälpte oss med vårat köp. Vi kommer varmt rekommendera dig

Sergio Soto C
Älvsjöstaden - Älvsjö

Vi är otroligt nöjda med Moussa som mäklare. Moussa har varit tillgänglig och närvarande genom hela processen. Han har tryggt guidar oss genom allt med stor kunskap och lyhördhet för våra frågor och önskemål. Vi ger Moussa våra varmaste rekommendationer!

Sara N
Älvsjöstaden - Älvsjö

Suverän mäklare! Väldigt proffesionell och tillmötesgående. Lyckades över förväntan med vår försäljning. Rekommenderar starkt!

Nadja G
Älvsjöstaden - Älvsjö

Otroligt pålitlig mäklare! Gjorde ett jättebra jobb och överträffade alla förväntningar. Väldigt proffesionell och anstränger sig verkligen till fullo för att göra både säljare och köpare nöjda! Rekommenderas starkt!!

Sharmin A
Älvsjöstaden - Älvsjö

Mycket behjälplig mäklare från start till slut, kändes som en trygg affär, tack Moussa!

Jens B
Bandhagen

Väldigt trevligt bemötande! Han förklarade väl hur allt gick till. Uppskattningen av lägenheten kändes rimlig och slutpriset landade i de krokarna. Är väldigt nöjd med hur försäljningen gick, fick alltid snabba svar vid frågor och hölls väl informerad om vad som pågick.

Svar från Marcus Klass

Hej Jens, tack för den fina rekommendationen och skönt att affären gick smidigt i dessa osäkra tider.

Nampueng W
Bandhagen

Bra och snabbt jobbat med bra info under försäljningen samt tips.

David W
Bandhagen

Bra kundresa hela vägen! Fick vår lägenhet såld till ett bra pris trots att marknaden inte är som för ett år sen