Mäklarringen

Vi har varit en del av ditt närområde i över fyrtio år!
Hos oss förstår vi att varje individ och varje affär är unik och kräver skräddarsydd uppmärksamhet. Oavsett om du befinner dig mitt i stadens myller eller njuter av lugnet på landsbygden, är försäljningen av ditt hem förmodligen en av de viktigaste affärerna i ditt liv. Därför är det avgörande att känna sig trygg och att veta att du är i goda händer - någon som verkligen förstår din situation och din lokala marknad, och som kan navigera den som en sann expert.
Med över 40 kontor från norr till söder är Mäklarringen närvarande där du är, och har varit det under flera decennier. Vi har framgångsrikt förmedlat tusentals bostäder - lägenheter, villor, tomter och fritidshus - med samma passion och engagemang som Bengt Olofsson hade när han startade Mäklarringen under början av 1980-talets ekonomiska utmaningar. Vårt mål är att vara en personligare mäklare och att utmana de traditionella mäklarkedjorna.
Mäklarringen

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar