Mbz Classic Service

3.2

5 omdömen om Mbz Classic Service

Olof Ingemar E
Skrev om Mbz Classic Service

Det har sagts att MBZ är specialist på Bosch D-Jetronic insprutningssystem. Av den anledningen har jag i 4 månader skickat e-post, SMS, röstmeddelanden och telefonsamtal för att få hjälp med min MB men ej lyckats få kontakt. (Förutom ett SMS-svar "Vi hörs efter helgerna". Det är svårt att få förtroende för ett företag som inte svarar.

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1685 omdömen 4.7 av 1685 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Mohammad Ali S
Skrev om Mbz Classic Service

Mycket bra service. extremt professionell personal.

Hans Richard M
Skrev om Mbz Classic Service

Jättebra verkstad, kunnig och vänlig. Anstränger sig för att kunna hjälpa när det krisar.

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2013 omdömen 4.6 av 2013 omdömen

Alltid bra och snabb service. Man får dock ha lite fantasi när man parkerar.

Lars Gustav Ferdinand N
Skrev om Mbz Classic Service

Bromspedalen gick i botten på min 190 SL år 1958. Jag lämnade in bilen på denna "Mercedes classic" verkstad och fick tillbaka bilen samma dag. Dagen efter åkte jag en tur och vid ett rödljus gick bromspedalen i botten igen. Höll på att gå riktigt illa men klarade mig undan kollision med hjälp av motorbromsning och handbroms. Ringde verkstan och de verkade inte bry sig värst. De lovade att fixa problemet igen. Ny tid bokad. Verkstaden ringer kvällen innan och säger att delen som de beställt inte kommit så besöket skjuts upp....

Rally R
Skrev om Mbz Classic Service

Professionellt men personligt. Varmt och yrkessmässigt på samma gång. En riktig bilverkstad!

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 749 omdömen 4.8 av 749 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl