Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

4.4

Välkommen till Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås! På Vasagatan 34 i Västerås hittar du Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik. Lider du av smärta eller leder eller muskler? Vi hjälper dig med evidensbaserad och modern vård oavsett om det handlar om ett akut eller icke akut besvär. Vi kan behandla dig om du...

30 omdömen om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

TOVA L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Mitt första besök på kliniken där jag bemötes varmt och professionellt av naprapat Alen. Han var väldigt lyhörd och förklarade vad han gjorde, men också vad jag ska tänka på ett sätt som var enkelt att förstå. Spänningshuvudvärken är som bortblåst och jag känner mig 3 år yngre. Kommer absolut att besöka honom på kliniken igen. Rekommenderar varmt.

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 279 omdömen 5.0 av 279 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

KAMAL B
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Vid det första besöket kända jag mig bekväm och blev väldigt bra bemött. Alen var mycket skicklig på att lokalisera min smärta och behandla den. Jag kommer att rekommendera min vänner att besöka honom.

Mohammed Ali Abdulzahra Hussein A
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Alen är väldigt professionell och kunnig. Han är pedagogisk och har en stor kunskap att lokalisera smärtan och behandla den på bästa sätt.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2591 omdömen 4.7 av 2591 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Roger H
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Tycker inte att det blev något bättre

Clara U
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Jag har blivit bra bemött och behandlingen har minskat smärtan från benhinneinflammation

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 433 omdömen 4.7 av 433 omdömen

Ida S
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Daisy är den bästa naprapaten jag haft någonsin. Otroligt duktig, bra lyssnare, har magiska händer som fixar mig vid varje besök. Blir mitt besök glesare hos henne, så känner jag försämring av mina axlar. Ska fortsätta gå till henne och göra övningar hon tilldelat. Tack!

Jessica H
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Duktiga, professionella, vill hjälpa.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Anita S

Ryggproblem som Daisy ordnade. Kanon

Sonja G
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Fick idrottsmassage med fokus på nacke och rygg I och med hemmajobb nu under längre tid så var behovet att få en genomkörning av rygg och nacke som kändes skönt med en rygg som känns mer följsam och inte lika stel. Fick ett bemötandet som var både professionellt och vänlig

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 332 omdömen 4.8 av 332 omdömen

Very professional examination and consultation, focused on individual needs and holistic approach

Annemaria W
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Bra bemötande, professionell behandling, lugn atmosfär. Har besvär med löparknä i två år, känner nu att det äntligen går framåt.

Ala A
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Jag är väldigt nöjd med behandlingen. Hon är väldigt bra professionell!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 892 omdömen 4.7 av 892 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Ava A
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Jätte duktiga naprapater. Rekommenderas stark!

Carla P
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Mitt upplevelse har blivit alltid med bästa bemötande och mycket proffesionellt. Jag har fått hjälp med min smärta och tips för att bli bättre. Jag är jätte nöjd.

Agilokliniken - Tumba
4.8/5 i betyg av 616 omdömen 4.8 av 616 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Anders N
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Efter en halk vurpa i vintras fick jag remiss via min sjukförsäkring. Muskelcentrum var en av flera att välja. För min del kändes de professionella och den känslan är kvar efter nu 6 behandlingar. Min naprapat är Daisy och hon har gjort ett bra jobb med mig. Hon har lyssnat på vad jag sagt om min problematik och därefter analyserat och behandlat mig på ett för mig mycket bra sätt.

Johan D
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Blev skadad efter behandling av naprapat. Efter återbesök för kontroll av vad som hänt(som de även tog betalt för) så fick jag uppfattningenen att napraten ej riktigt visste vad han gjorde.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1035 omdömen 4.7 av 1035 omdömen

Har gått hos Agilokliniken i många år. Dom har fixat allt ifrån en skadad axel efter ett fall. Inpincement i en axel vilket gjort att jag kl

Caroline S Caroline S
Anna S
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Jag har haft problem med ”hälsporre” i ett års tid. Gått på behandlingar som inte hjälpt. Efter mitt första besök på muskelcentrum blev det gradvis bättre och efter fem behandlingar är jag numera smärtfri! Bra bemötande och ett intresse hos personalen som jag uppskattar som kund! Jag rekommenderar muskelcentrum till alla jag träffar.

Pia H
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

40 minuters idrottsmassage. Duktig och lyhörd naprapat som jag också fick god tips av. Hade dock svårt att komma in. Dörrkoden hade jag inte fått. Som tur var blev jag insläppt av en boende/arbetande i huset.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Ingmarie A
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Hade ont i ländryggen., dock hade det mesta släppt när jag kom till behandlingen. Bemötandet var trevligt och alla frågor gjorde att det kändes seriöst. Jag har varit hos många sjukgymnaster, naprapater ... under mitt liv och personen jag mötte kändes lite osäker. Hade förväntat mig mer av den fysiska behandlingen t ex massage. Vet att jag har ömma muskelknutor som min man masserar då och då men de upptäckte hon inte ens. Var bara koncentrerad på nedre delen av ryggen där jag sa att jag haft ont. Sammanfattningsvis blir det en 3 av 5

Niklas M
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Trevliga lokaler i city. Kunnig och duktig naprapat som jag besökte. Använder moderna hjälpmedel i sin behandling.

Britt S
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Sökte för hälsporre. Fick stötvågsbehandling som gjorde rejält ont. Tejpades också. Tyckte dock att jag inte märkte någon skillnad dagen efter, inte i någon riktning. Valde därför att avsluta och för att priset på 700kr var för högt med tanke på att behandlingen kunde kräva upp till sju ggr.

Mona S
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

jag hade sökt hjälp på vårdcentralen 2ggr utan att egentligen fått någon hjälp. Eftersom jag hade ont i knät så ville inte min PT träna mig, när vi inte visste vad som va fel. jag tog kontakt med Muskelcentrum, dom tog sej tid att lyssna och undersöka va som va fel. Idag vet jag var felet är och har fortsatt träna med PT:n. Jag är jätte nöjd med bemötande och den hjälp jag fått. tvekar inte och ta kontakt igen om problem uppstår.

Leif F
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Behövde hjälp med muskelvärk i ryggen. Fick snabbt tid och väl där bra hjälp med mina bekymmer. Kunnig och kompentent behandlare

Andreas T
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Otroligt kunnig och bättre än de naprapater jag har varit till tidigare!

Anneli S
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Var på Akupunktur/Stötvåg samt Djupgående massage. 5 tillfällen, men hjälpte dock inte mig. Väldigt utsökt bemötande och trevlig massör. Trodde att jag skulle bli hjälpt,men har nog mer smärtor än normalt så. Förväntade mig återkoppling via mail som utlovats med tränings övningar/återkoppling med info. Väldigt mysig mottagning med Kaffe / bakat till kunderna <3. Trevlig personal <3 och kan varmt rekommenderas för ett besök här.Stilfull och äldre byggnad som känns mysigt. Lite dyrt blev det för min plånbok bara.

Bengt Johan Daniel H
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Allt var väldigt trevligt och bra! Kunnig och skicklig naprapat!

Maria L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Behandling av många års huvudvärk samt värk i axlar och nacke. Bemötandet var väldigt positivt, kände att man verkligen lyssnade på mig och har nu varit på ett par behandlingar och känner mig något bättre stundtals. Kommer att gå på flera framöver.

Miriam W
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Jätte nöjd med mina tre besök hos muskelcentrum. Hon hjälpte mig att få bort smärtan i min rygg/nacke

Linus D
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Trevligt bemötande i fina lokaler. Daisy var mycket proffsig och kompetent, hjälpte mig med stora problem i axeln.

Zuzanne W
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Jag sökte hjälp för min envisa hälsporre. Bokade ett naprapat besök på 45 min och möttes av en fin och ren mottagning och en jätte trevlig tjej i receptionen. Jag hade en förväntning att få hjälp med smärtan men att efter 4:e besöket vara smärtfri hade jag aldrig förväntat mig. Jag behandlades med stötvåg och tejp runt foten tills nästa besök. Min naprapat var lyhörd och duktig. Muskulcetrum i Västerås vill jag varmt rekommendera.

Anette L
Skrev om Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - Västerås

Jag behövde hjälp med en axel som krånglat länge. Bokade tid hos naprapat Daisy. Fick en gedigen genomgång av min status i nuläget vad gäller styrka, rörlighet och vilken smärta jag låg på. Kändes som hon brydde sig på riktigt! Haft dålig erfarenhet från andra företag. Mina förväntningar var att få hjälp med mitt axelproblem och hur jag ska gå till väga för att bli av med det så att jag inte går för snabbt fram. Även få hjälp med bra övningar! Jag har absolut fått den hjälp jag ville ha. Är ej klar med behandling men...