Playz

Playz

Ring 08-643 13 70 www.playz.se
4.3

Playz är en spelhall med 125 datorer där du kan arbeta, skriva ut, faxa, scanna och chatta eller spela något av våra 65 spel. I vår kafetéria finns enklare rätter som pizzaslice och focaccia, espressokaffe, glass, godis och dricka.

7 omdömen om Playz

R****** E

trevlig personal och kunniga sammt ett bra cafe synd att det har blivet ett dagis ungarna skriker och smäller till dator musen när dom förlorar annars så gillar jag stället

Hot Help
4.8/5 i betyg av 596 omdömen 4.8 av 596 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Annika T

Håller med om att Playz är ett jätte bra internetcafé. Kaffet är super gott och alla som jobbar där är jätte trevliga. Rekommenderas starkt!!

Christian M

Första Internetcafét jag besökt, blev positivt överraskad. Rent, snyggt, fick mig som nybörjare att genast känna mig välkommen. Blir fler besök! Kaffet var gott men maten kan man lika gärna fixa på annat håll.

Linn K
Skrev om Playz

Skönt med ett spelställe som inte känns som en källare och luktar tonårssvett. Sjyssta datorer och bra utbud på spel. Stort plus med riktigt gott kaffe, även om en helkväll lätt rusar iväg utgiftsmässigt. Playz behöver dock köpa in ordentliga headsets, bordsmikrofoner är döden - speciellt när man är omgiven av trettonåringar som oavbrutet skriker FITTA för att de noobar sig i CS.

Fredrik L och Emma K gillar detta
Gabriel E

Ett riktigt bra it-cafe med ordentliga datorer, sjukt snabbt internet, trevlig personal, bra snabbmat och det viktigaste... det är fräsht, faktist är det typ alltid städat och rent på playz till skillnad från många andra it-cafen i stan. Playz är också riktigt bra på att updatera sig med det senaste.

Magnus J

Jag har varit med och arrangerat två events på playz. Härlig miljö och god pizza :) Om de nu fått ordning på värmen är de klart ett av top-caféerna i STHLM

Emma K
Skrev om Playz

Lätt bästa internetcafet i stan! Alltid fräsht, bra maskiner, gott kaffe och trevlig personal. Dessutom tillräckligt stort för att man alltid ska få plats. Gibb med tävlingar på helgerna med grymma priser. Jag sitter mest och spelar wow och det bästa för oss wow-galningar är att våra profiler sparar addons och wtf-mappen (innebär att dina personliga inställningar tex gatherer alltid finns med oavsett dator)har en mer vuxen profil över sig dessutom. Jag sitter aldrig någon annanstans längre, bäst i stan helt enkelt!