Ring 018-50 04 00 www.rattstad.se
4.4

Välkommen till Rätt Städ! Har du svårt att få ihop vardagspusslet? Låt vår professionella personal ta hand om sånt som du inte vill eller orkar med. Vår strävan är och har alltid varit att erbjuda högkvalitativa hushållsnära tjänster. Vi hjälper dig som privatkund såväl som företagskund. * Alltid rättvisa priser * 100% nöjda...

34 omdömen om Rätt Städ

ASHKAN M
Skrev om Rätt Städ

Har haft Rättstäd både för flytthjälp samt flyttstädning. och numera har jag hemstäd från dem varannan vecka är väldigt nöjd. dem är väldigt flexibla med tider samt trevliga personal!!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 200 omdömen 4.5 av 200 omdömen

Ali M
Skrev om Rätt Städ

Köpte en städ tjänst och är väldigt nöjd med.

Eva I
Skrev om Rätt Städ

Dåligt putsade fönster. Kommer inte att anlita er mera .

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 451 omdömen 4.6 av 451 omdömen

Emelie L
Skrev om Rätt Städ

Trevligt och professionellt bemötande och en bra städning. Jag är jättenöjd!

Gunilla F
Skrev om Rätt Städ

Trevlig personal, men fönstren blev inte bra, vilket som kom fram ett par dagar efteråt när solen sken. Blev besviken!

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Nils U
Skrev om Rätt Städ

Bra bemötande, bra utfört arbete med storstäden.

Eva C
Skrev om Rätt Städ

Tillmötesgående och lätt att ha att göra med.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1140 omdömen 4.7 av 1140 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Dalia A
Skrev om Rätt Städ

Flytthjälp och flyttstäd. Väldigt slarvigt städat, städning gick ej igenom besiktning. Fick ingen info om att jag ska kontakta dem så fort jag fått reda på att städningen inte gick igenom så att de kunde göra om städningen. Flytthjälp gick okej. Snabbt och smidig. Städningen däremot mindre bra.

Petra C
Skrev om Rätt Städ

Noggrant jobbat med flyttstädningen. Dock hade de glömt städa bakom elementen. Men vi löste det! Mycket bra kontakt och service. Rekommenderar verkligen Rätt Städ!

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Minisen A
Skrev om Rätt Städ

Noggrann, flexibla och tillgängliga!

Sara A
Skrev om Rätt Städ

Fick hjälp med flyttstädning och de gjorde ett jätte bra jobb.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2238 omdömen 4.7 av 2238 omdömen

Peter Alois S
Skrev om Rätt Städ

Städarna är mycket noggranna och serviceminded. Anpassade sig till byggarna som stökade runt dem.

Kevork E
Skrev om Rätt Städ

Tycker städandet i sig fungerar bra! Men tidspassningen behöver bli bättre!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Kjell M
Skrev om Rätt Städ

Bemötandet var super bra och mycket trevligt! Vi hade en storstädning på hela lägenheten och resultatet blev suuuuper bra, vi är jättenöjda.

Mauricio D
Skrev om Rätt Städ

Bra pris och flexibla med tider, rekommenderas.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Payam H
Skrev om Rätt Städ

Väldigt proffesionellt är super nöjd kommer rekommendera mina nära o kära! Rätt städ blir det flera gånger!!

Miesha T
Skrev om Rätt Städ

Har haft städ med Rätt Städ i snart två år! Noggranna, tillmötesgående och flexibla när man verkligen behöver, precis vad man behöver som kund. Rekommenderas

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 238 omdömen 4.8 av 238 omdömen

Miriam G
Skrev om Rätt Städ

Superbra och trevlig personal. Pålitliga, kommer på avtalad tid och gör ett bra jobb. Kan varmt rekommendera Rätt Städ!

Carl O
Skrev om Rätt Städ

Rätt Städ har skött hela processen fram till ett städabonnemang väldigt proffsigt. Tydlig och bra prisbild. Inget krångel med byte av städdag, kommer alltid på den förutbestämda dagen (alltid sms dagen innan vilket uppskattas). Nöjd med städresultatet

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Tobias H
Skrev om Rätt Städ

Doftar gott när man kommer hem efter en hård arbetsdag!

Caroline G
Skrev om Rätt Städ

Regelbunden hemstädning. Mycket nöjda. Bra service, hög kvalite och överkomliga priser. Varmaste rekommendationer

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Lisa J
Skrev om Rätt Städ

Oftast mycket noggranna. Rekommenderas starkt.

Anna M
Skrev om Rätt Städ

Beställde en storstäd och sedan städning 1 gång i månaden . Lite pirrigt med nya människor för en äldre tant som jag. - men är så nöjd det blir rent där mina gamla ögon inte ser . Och mina barn blir glada då det är lite jobbigt att hinna allt själv. Tack

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Linda M
Skrev om Rätt Städ

Proffsiga. Jättefint städat. Rekommenderas varmt.

Sofia M
Skrev om Rätt Städ

Rent och fint varje gång Rätt Städ varit hos oss! Trevlig personal som är lyhörd och alltid flexibla vid eventuellt byte av tid. Mycket nöjd!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

AHMET A
Skrev om Rätt Städ

Bra bemötande och väldigt nöjd med städningen vi får av RättStäd, fantastiskt resultat varje vecka. Rekommenderas starkt!

Eva Charlotte H
Skrev om Rätt Städ

Väldigt nöjd. Proffsiga och noggranna.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Per O
Skrev om Rätt Städ

Jag är nöjd med min städtjänst. Bäst tycker jag om att det är ett lokalt företag, servicevänligt, och att det är lätt att ha en personlig kontakt och en diskussion om städningen om det har behövts. Någon gång har jag konstaterat att någon detalj i städningen verkar ha glömts. Det är mindre viktigt mot bakgrund av att jag är nöjd som helhet.

Svar från Rätt Städ

Hej Per, vad kul att du är nöjd med oss som din städfirma. vi försöker ständigt utvecklas och ser alltid kundens bekräftelse som vår största mål.

Miesha T
Skrev om Rätt Städ

Jag är jätte nöjd de är väldigt noggranna och kommer alltid i tid ,själv har rätt städ 3 gånger i månaden och även fönster puts 2 gånger om året rekommenderar de 👍

Svar från Rätt Städ

Hej Miesha, kul att du är nöjd med oss som din städfirma. hoppas att vi kan fortsätta leverera en god service till dig.

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3388 omdömen 4.7 av 3388 omdömen

Fick bra bemötande och flexibel personal.

Ebba Monica Christina H Ebba Monica Christina H
Majda A
Skrev om Rätt Städ

Bra bemötande. Nöjd med städningen!

Svar från Rätt Städ

Tack Majda, alltid underbart och få kundens godkännande.

Anna M
Skrev om Rätt Städ

Vi är supernöjda med Rätt städ. Har veckostäd varannan vecka från dem och det funkar jättebra. De lyssnar på vad kunden vill ha o är väldigt tillmötesgående.

Svar från Rätt Städ

Tack Anna vi är superglada och tacksamma över och ha dig som vår kund.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Abii O
Skrev om Rätt Städ

Hemstäd, riktigt trevligt att komma hem till ett rent hem efter en lång arbetsdag. Tack, prisvärt och bra.

Svar från Rätt Städ

Hej Abii, tack för att vi får vara med och leverera en god känsla till din vardag

Skrev om Rätt Städ

Känslan att komma hem varje torsdag efter jobbet och öppna dörren till ett nystädat hem är obeskrivligt. Tack Rättstäd

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Leif H
Skrev om Rätt Städ

Jag köper städ i hemmet var 4e vecka. Har alltid blivit väldigt bra bemött men städningen har varit varierande. Vill ha bättre möjligheter att komunicera med städpersonalen och vem det är som städar.

Svar från Rätt Städ

Hej Leif, vi jobbar ständigt för att bli bättre och nå en maximal kundnöjdhet. Dina punkter är framförda och ska förbättras.