Roman Krzywkowski

Roman Krzywkowski

Vi är proffs på det vi gör med många års erfarenhet av branschen.

5 omdömen om Roman Krzywkowski

Thomas C
Skrev om Roman Krzywkowski

Nogrann och engagerad avseende både design, funktion och uppfyllande av byggnormer. Yrkesskicklig. Ärlig. Resonabel. Kostnadsmedveten. Gör mycket själv och har kontakter för det som ligger utanför egen kompetens.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Karin W
Skrev om Roman Krzywkowski

Trevligt bemötande. De renoveringar som Roman och hans kollegor har gjort har alltid varit av mycket hög kvalitet, noggrannt. Roman har också varit bra att föreslår nya och smarta lösningar. Vi är mycket nöjda!

Per Henrik Å
Skrev om Roman Krzywkowski

Roman och hans grabbar har hjälpt mig med att gräva upp och isolera om grunden på baksidan av mitt radhus; till två meters djup. Ett besvärligt arbete som fick göras för hand eftersom det inte går att komma åt baksidan utan att gå genom huset. Invändigt fick också en del vägg putsas om där fukt hade trängt igenom. Jag är väldigt imponerad av arbetet och måste nog framhålla avstädningen, som var helt utan anmärkning, inte ett spår kvar. Uppåt fyra veckor tog jobbet, som gjordes i en följd utan irriterande avbrott. Samarbetet...

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Daniel S
Skrev om Roman Krzywkowski

Detta är ett företag du kommer nära, både innan, under och efter projektet. Dina idéer förädlas och lösningarna blir ofta bättre än du själv tänkt ut innan. Priser och flexibilitet är bra och kompetens finns inom de flesta områden som kan tänkas i ett projekt. Bra att jobba med ett totalpris, att skriva ett avtal, och följa upp detta några gånger under projektets gång. Också bra att följa upp tidsplanen så att denna håller. Oftast beror dock förseningar på att man själv adderar nya saker till projektet.

Ulf S
Skrev om Roman Krzywkowski

Roman är mycket noggrann och gör mycket fina arbeten med hög kvalitet och som är estetiskt mycket tilltalande. Pålitlig och mycket estetiskt tilltalande arbeten. Har genom åren byggt kök, badrum, trädäck, småhus, utekök m.m. Rekommenderas och gör utmärkta jobb!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen