Rozen Clean AB Uppsala

Rozen Clean AB Uppsala

Ring 0103-30 81 80 www.rozenclean.se
4.5

Välkommen till Rozen Clean AB Uppsala! Vårt mål är att hjälpa dig till en enklare vardag. Spara tid och låt oss ta hand om städningen så att du kan få tid över till sånt som är viktigt. Vi har lång erfarenhet inom branschen och våra städare håller den professionalitet som krävs för att du som kund ska känna dig trygg. Tjänster:...

11 omdömen om Rozen Clean AB Uppsala

Lena L

Bra bemötande snabbt svar. Nöjda med utfört arbete. Kan rekommenderas

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Louise S
Skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Vi har haft städning med Rozen Clean i snart två år och det har aldrig varit något krångel. Alltid fint städat och bra kommunikation med såväl städerskor som personal på kontoret - rekommenderar varmt!

Rozen C gillar detta
Svar från Rozen Clean AB Uppsala

Tack så mycket för ett fint omdöme!

Anna G
Skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Städning varannan vecka Bemötande proffsigt och trevligt Företaget levde upp till mina förväntningar Rosen Clean AB Uppsalas medarbetare Viktorija får min beröm för ett mycket bra utfört arbete. Hälsningar. Henryk Glazer

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Lehna F
Skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Bästa tänkbara städ,rekommenderas! Till absolut belåtenhet. Lehna Forsberg.

Viktor G
Skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Kundtjänsten har alltid snabb återkoppling och med ett bra bemötande. Rekommenderas!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 237 omdömen 4.8 av 237 omdömen

Kerstin W
Skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Städning av lägenhet 74 kvm var 4:e vecka Jag har blivit väl bemött och mina förväntningar är uppfyllda. Det är samma städerska som kommer var gång och hon är noggrann och även trevlig

Freewan S
Skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Rozen Clean levererar hemstäd till mig. Jag är mycket kritisk och hör av mig om något inte uppfyller förväntningarna. Jag får alltid ett trevligt email tillbaka, med förståelse för mitt upplevelse. Problemen tas itu med enligt mina önskemål 👌🏼

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Frida G
Skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Vi har hemstädning var fjärde vecka med Roxen Clean och vi är otroligt nöjda. Alltid jättefint när vi kommer hem efter städning samt små detaljer som gör det extra bra. Alltid ett trevligt bemötande och snabb återkoppling. Rekommenderas varmt.

Anton E
Skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Fenomenal städning och bra service.

Malin E och Rozen C gillar detta
Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Monica G
Skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Det var mycket slarv med städningen.Dom fuskade med tider.När dom hade sönder saker rapporterades det inte eller så sa dom att dom inte gjort detta.Vi fick byta personal ofta.Trots många Mail av klagomål blev det inte bättre så det fanns inget annat att göra än att byta bolag.

Karin L
Skrev om Rozen Clean AB Uppsala

Bra tydlig, vänlig och tillgänglig kommunikation med företaget. Och sedan världens bästa hjälp med städning! Så tacksam och så nöjd

Malin E och Rozen C gillar detta
Carolas Hem & Företagsservice AB