Safa Fordoncenter KB

2.0

4 omdömen om Safa Fordoncenter KB

DHEYAA H
Skrev om Safa Fordoncenter KB

Jag litar på dem som en av de bästa bilhandlare .

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1034 omdömen 4.8 av 1034 omdömen

Anisur R
Skrev om Safa Fordoncenter KB

Safa fordoncenter KB är bluff företag som ligger inne på Mekonomen bilverkstads anläggning i Sätra. Mekonomen bil verkstad personal är inblandad med i den bluff företag. Mindre en månad köpt bil , Första dagen var fel fri bil, andra dagen började lysa avgassystem varning lampa, efter en vecka började läcka svart olja och rosa färg vatten . Jag vände till dem . Mekonomen biltekniker fixade varning lampa och oljeläckage och förklarade rosa vatten är från luftkonditionering. Den 16/9 gjorde jag bil undersökning hos okq8 bilverstad...

Mesut T
Skrev om Safa Fordoncenter KB

VARNING FÖR DETTA BLUFF FÖRETAG. KÖPER DU BIL HÄR SÅ ÄR DU GARANTERAD BLÅST. JAG KÖPTE EN X5A SOM VAR BENISINARE OCH PÅ MÄTAREN STOG DET DIESEL PÅ. DIREKT EFTER JAG KOMMER HEM LYSER MOTORLAMPAN. KNAKAR I FRAMVAGNEN. FEL PÅ KAMERASYSTEM. REPARSTIONSKOSTNAD GICK PÅ 30TUSEN KR FÖR ATT DEN HADE SÅ MYCKET FEL. DOM FINNS ÄVEN PÅ SVARTA LISTAN FRÅN AFTONBLADET. VILKET JAG MÄRKTE EFTER KÖPET TYVÄRR

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1341 omdömen 4.6 av 1341 omdömen

Mycket trevligt bemötandee. Jag fick svar på mina frågor, och tips m a a mina funderingar.

Raymond S Raymond S
Magnus
Skrev om Safa Fordoncenter KB

Varning för detta företag! Köp aldrig bil här, de går tyvärr inte att lita på! Har själv gått i fällan! :( Fick tyvärr ett dåligt intryck redan när jag var där och tittade på bil, men ville ändå ge dem en chans vilket jag fick ångra djupt!