feedback company

Checkins
08-403 045 04
Salong SOMDUVILL

Östgötagatan 89 116 64 STOCKHOLM

Salong SOMDUVILL erbjuder, Klippning, Permanent, Slingor med eller utan folie, Fest-Bruduppsättningar och även massage av hårbotten, nacke och axlar. Kom in på en konsultation. Varmt välkommen önskar Tiina och Cajsa!

Mer funktioner

Vad tycker du om Salong SOMDUVILL

Läs vad Recos användare tycker om Salong SOMDUVILL

skrev om Salong SOMDUVILL:
    Blev klippt av finaste Cajsa igår och har nog aldrig fått så många komplimanger för mitt hår som det senaste dygnet. Fick en jättefin frisyr som både funkar att "ha som den är" eller styla med locktång etc. Cajsa lyssnade till vad jag ville ha, kunde rädda en hemmaklippt lugg (oj, oj) och stylade superfint efteråt. Helt enkelt toppen!

Salong SOMDUVILL svarar Svea J:

Tack , Svea ! Roligt, att höra att du var nöjd med Cajsas arbete <3 Vi önskar dig fantastiskt sensommar . / Tiina

- Mvh Tiina R 2014-08-17
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Tiina är en mycket kunnig frisör. Hon har blick för vilken frisyr som passar mig och vilken färgnyans på håret som passar mina egna färger. Jag har gått hos henne i många år och är helnöjd!!! Alltid ett trevligt bemötande. tycker Lena

Salong SOMDUVILL svarar Lena O:

Tack , Lena ! Vi har även roliga och allvarliga samtal , inte bara håret som vi får i ordning utan hela världs problem. Kram på dig / Tiina

skrev om Salong SOMDUVILL:
    Jag är stamkund på salongen . Jag ger Tiina hösta betyg. Hon klipper mitt tjocka hår till bästa frisyrer/Ann-Catrin

Salong SOMDUVILL svarar Ann-Catrin K:

Tack, Ann-Catrin ! Du har helt fantastiskt hår, att klippa :) Vi ses om några veckor. Kram på dig / Tiina

skrev om Salong SOMDUVILL:
    Tiina och jag går långt tillbaka i tiden, jag började gå hos henne i slutet av -90 talet. Tina har rört på sig och jag har följt med, för hon är inte en frisör man byter ut frivilligt.

Vi (jag skriver vi för med en duktig frisör får en att känna att mitt hår är en gemensam angelägenhet) har gått från långt, tonat, slingor och ibland permanentat till lagom kort, naturligt, obehandlat och Tiina fixar allt med samma professionalitet och starka integritet. Tiina gör inget hon inte tror på, har ofta bra förslag, men är samtidigt sällsynt lyhörd. Hos Tiina och hennes kollega Cajsa, i deras avslappnade salong, känner man sig alltid varmt välkommen och helt trygg.

Salong SOMDUVILL svarar Maria:

Tack , Maria ! Säger WAU, jag vet, att du talar från hjärttat. Många kramar / Tiina

skrev om Salong SOMDUVILL:
    Det är ett mycket proffsigt och mycket trevligt bemötande kunden får hos Tiina. Hon är hur bra som helst,

Salong SOMDUVILL svarar Birger K:

Tack, Birger ! Roligt, att du är nöjd :) Vi ses snart igen och får ordning på dina lockar . Kram / Tiina

skrev om Salong SOMDUVILL:
    Första besöket på salongen med definitivt inte sista! Ett fantastiskt bemötande och bra resultat. Tiina är både lyhörd och vägledande på samma gång, Tummen upp för denna salong!

Salong SOMDUVILL svarar Marina s:

Hej Marina ! Jag blir så glad, att du gillade besöka oss. Du är välkommen åter. Det är viktigt för mig, att vid varge behandling göra mitt bästa. Ha en underbar höst.Kram / Tiina

- Mvh Tiina R 2013-11-05
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Som vanligt lämnade jag salongen och Tiina idag med ett leende på läpparna. Så nöjd med färgen och slingorna !Och självklart alltid lika trevligt med pratstunderna !Vi ses igen om 5 veckor :)Kram

Salong SOMDUVILL svarar Lena T:

Tack, Lena ! Jag blir så glad, att du är nöjd och att du skriver det på reco.se. Vi ses och njut av våren och solen. Kram. M.V.H. Tiina

- Mvh Tiina R 2013-04-28
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Fruktansvärt dyrt!!Upptäckte då jag kom hem att jag trots den dyra slingningen aldrig sett så gråhårig ut! Synd för Tiina var trevlig.

Salong SOMDUVILL svarar Lena A:

Tack, Lena ! Det är inte synd om mig. Du får höra av dig, så jag kan göra dig nöjd med färgen. Alltid kan vi inte lyckas, men jag gör inte fel medvetet. Kram på dig . Ps. Har letat efter dig i min kundregister, kan du vara vänlig och berätta för mig , när du var hos mig, för jag hittar ingen LENA A. Tack.

- Mvh Tiina R 2013-02-08
    Lena A svarar Salong SOMDUVILL :

Kvittot är skrivet 2013-02-07 18:32, så nog var jag där allt! Med rabatt betalade jag 1630:-!!

Salong SOMDUVILL svarar Lena A:

Tack Lena ! Då vet jag varför du känner dig gråhårig. Kan svara, att det var inte gråa fäger som du fick , men tydligen för lite av slingor mot de mörka slingorna som du inte ville ha, som någon annan hadde fixat, och dem färgade slingorna som jag gorde i återväxten som var ganska grå var för lite. Du är själv klart välkommen, att få det så du bli nöjd uta kostnad. Ang. summan så var det även klippning , inte bara färg, om du reknar bort vad färgen kostar för mig och shampoo och inpakning och äventuella produkter och el och moms och skatt, det som blir kvar är min lön. Som sagt DU är välkommen och få det fixat. Kram .

- Mvh Tiina R 2013-02-12
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Det var tre veckor sedan jag klippte mig hos Tiina nu, men hur som helst har jag nog aldrig blivit så nöjd efter ett besök hos frisören som jag blev då! Jag var lite nervös eftersom jag aldrig hade besökt salongen förut och skulle klippa av mitt längre hår till en betydligt kortare frisyr, men Tiina lyssnade verkligen på hur jag ville ha det, och det blev precis som jag hade tänkt mig, om inte bättre!:) Så tack så mycket för den fina klippningen (om än några veckor sent), och jag kommer absolut att komma tillbaka!:)

Therese

Salong SOMDUVILL svarar Therese S:

Tack, Therese ! Det värmer, att få höra att du är nöjd. Önskar dig fina höst dagar och vi ses när det är dags för återbedök. Många kramar. M.V.H. Tiina

- Mvh Tiina R 2012-10-13
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Det är sällan jag blivit nöjd eller väl bemött hos en frisör, men Tina var fantastisk! Social, glad och lyhörd till både mina önskemål och intressen i övrigt. Med kortare, välfriserat hår åkte jag hem och stirrade mig själv i spegeln hela kvällen och det enda som ekade i mitt huvud var Tinas komplimang; Du ser ut som en ung Cyndi Lauper. Tusen tack och vi ses snart! ;)

/Eva

Salong SOMDUVILL svarar Eva B:

Hej och tack , Eva ! Det är lätt, att vara social med dig, vi kunde prata båda två. Många kramar och önskar dig allt gott tills vi möts igen. M.V.H. Tiina

- Mvh Tiina R 2012-09-17
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Tiina, du är en riktig pärla! FANTASTISK, både på hår och som människa!

Jag gick nervös till salongen för första gången någonsin igår, men kom ut på strålande humör med ett glatt leende som matchade solen som sken på mitt omhändertagna hår.

Tiina är ett riktigt proffs som är lugn, kunnig, trevlig, mysig och tar sig tid för vad man önskar.

Mitt hår är mycket skadat sedan år av egna experiment med starka blonderingar och den senaste blekningen resulterade i "pippigult" hår (enligt mitt tycke). I panik ringde jag till salongen som snabbt fixade en tid, och Tiina är faktiskt den första och enda frisör jag har träffat som har prioriterat ärlighet framför att tjäna pengar på sin kund. Hon sa att mitt hår inte skulle orka med ännu en färgning med väteperoxid utan att det tyvärr skulle gå av då. Istället intensivtonade hon de gula delarna av håret håret så att det fick en mer naturlig blond nyans. Hon tog sig verkligen tid för mig att hitta den bästa tänkbara lösningen som var mest skonsamt mot håret.

Som jag tidigare nämnde älskar jag att experimentera med mitt hår och således har jag tidigare klippa mig själv. Inte det lättaste när man bara har en liten spegel att tillgå för att se hur det blev bak på huvudet. Tiina klippte det mycket jämnt och symmetriskt!

Hon gav mig dessutom många bra, användbara tips samtidigt som vi pratade om allt mellan himmel och jord!

Salongen ger en mysig, avslappnad, hemkär känsla med många vackra tavlor och prydnadsänglar som hennes kunder gett henne. Hon är en riktig ängel som fick mig att känna mig trygg "under hennes vingar".

TACK Tiina, du är bäst!

Kramar /Sanna

Salong SOMDUVILL svarar Sanna T:

Tack Sanna ! Jag blir så glad, att du skriver som du tänker och mycket. Ta väl hand om dig och ditt hår. Vi ses. Kram. M.V.H. Tiina

- Mvh Tiina R 2012-07-22
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Kom inte ihåg namnet på min frisör men hen var fantastiskt duktig och trevlig. Jag kom in utan att veta vad jag ville men hen hade både tålamod och kunskap vilket gav mig min finaste frisyr ever. And thats hellacool. :) Rimligt pris för sådan talang säger jag. Klipp er här!

Salong SOMDUVILL svarar William S:

Tack William ! Det värmer alltid, när hen får höra, att hen är fantastisk på sitt yrke. Njut av sommaren och ha en underbar midsommar. M.V.H. Tiina och Cajsa

- Mvh Tiina R 2012-06-21
  • Status: 7
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Toppen att hitta superba Cajsa ännu närmare min arbetsplats och få en mkt bra klippning. Härligt! /Anders

Salong SOMDUVILL svarar Anders G:

Tack Anders ! Vi önskar dig en varm och go sommar med mycket avkopling ! Vi ses. Tiina och Cajsa

- Mvh Tiina R 2012-05-24
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Tack Cajsa för perfekt make over och trevligt sällskap! Det blev precis som jag ville! Kram från Fia

Salong SOMDUVILL svarar Fia L:

Tack Fia! Cajsa blev också glad över din nya frisyr,den klär dig! M.V.H. Tiina och Cajsa

- Mvh Tiina R 2012-04-12
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Bemötandet var suveränt Tiina och Cajsa är jättetrevliga. Jag fick mitt livs bästa klippning här när Cajsa klipte mig. Rekomenderar detta starkt!

Salong SOMDUVILL svarar Daniel C:

Tack Daniel ! Vi ses i framtiden. Lycka till med dansen, vi håller tummarna! M.V.H. Tiina och Cajsa

- Mvh Tiina R 2012-04-12
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Jag har gått hos Tiina, som är frisören på Salongsomduvill, i 18 år och byter inte ut min frissa, jag kan bara rekommendera henne,urduktig när det gäller hår med fina hårstrån, klippn överhuvudtaget . Även Kajsa är duktig med vitageklippningar/klippn för män/grabbar. Hälsar Ninna

Hälsa

Salong SOMDUVILL svarar Ninna G:

Tack Ninna ! Det har blivit några år och många skratt och även allvarligt prat. Du har så roligt utryck sätt ibland, så jag kan bara skratta . Många kramar Tiina. Tack från Cajsa.

- Mvh Tiina R 2012-04-03
  • Status: 6
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Det kanske inte är helt uppenbart när man kommer dit, men de finns där på Östgötagatan, haha. Det är bara att ringa på porttelefonen så släpper dem in dig. Jag klippte håret där för ett tag sen och vad kan jag säga, det blev som jag ville! Jag kommer absolut gå dit igen. Öppettider behöver de inte lägga ut på nätet eftersom de inte har några! Men det hade varit bra att ha prisuppgifterna på nätet.

Salong SOMDUVILL svarar Elin L:

Tack Elin ! Ang.öppettider vill vi vara flexibla,men nårmalt från kl.10.00 - 18.00. Pris uppgifter ger vi gärna via telefon för dem varierar på grund av vilket arbete vi ska göra. Vi ses igen. Önskar dig allt gott till år 2012. M.V.H. Tiina

- Mvh Tiina R 2011-12-27
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Nu har jag hittat,vad jag sökte:lugn och ro,vänligt och lyhört bemötande,skratt och inte minst en mycket skicklig frisör- Tiina! Jag som har ett ricktigt problemhår,hatar att gå till frisören,men nu var det riktigt trevligt. Rekommenderar varmt!

Salong SOMDUVILL svarar Raija L:

Tack Raija ! Jag anser,att du inte har problemhår.Det gäller , att "lyssna" på håret och kundens önskemål. Många varma kramar. Vi ses.Tiina

- Mvh Tiina R 2011-09-29
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Klippt mig hos Cajsa och är supernöjd! Förutom att Cajsa är en superfrisör så är hon alltid lika trevlig! Det känns skönt att klippa sig hos Cajsa och man känner sig alltid väl omhändertagen. Underbart!

Salong SOMDUVILL svarar Stefan K:

Tack Stefan ! Vi ses vid nästa klippning. Hon vill göra alla kunder supernöjda. M.V.H. Cajsa och Tiina

- Mvh Tiina R 2011-08-10
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Rekommenderar Cajsa som jag har klippt hos ett tag nu, riktigt duktig e hon, alltid lika nöjd!

Salong SOMDUVILL svarar Emilio P:

Tack Emilio ! Ta väl hand om dig. Vi ses vid nästa klippning. M.V.H. Cajsa och Tiina

- Mvh Tiina R 2011-08-08
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    ATT KOMMA TILL SALONG SOMDUVILL. är som att bli bjuden hem till en kär vän.Tiina är inte bara en duktig frisör, hon ger den tiden man behöver, inget stress. och dessutom är det en fantastisk och inbjudande miljö. Jag har gått fast hos Tiina i många år, och har alltid blivit helnöyd, både med kort och längre hår.Nu bor jag inte längre i Stockholm, och kan inte utnyttja denna salongen som jag vill...men jag kan rekomendera den på det varmaste. Hejjjaaaa, Tiina. Lycka till vidare.

Salong SOMDUVILL svarar ASTRID R:

Tack Astrid! Du har sååå mycket hår! Dem flesta har bara halva av den mängden, som du har.Det var roligt,att ha dig hos mig ! Många kramar! Vi ses i framtiden ! M.V.H. Tiina

- Mvh Tiina R 2011-08-04
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Kan rekommendera Cajsa Zetterlund som är trevlig och lyhörd. Gick från salongen nöjd och snygg i håret!

Salong SOMDUVILL svarar Maja:

Tack Maja! Känns bra, att du har blivit nöjd. Ta väl hand om dig! M.V.H. Cajsa och Tiina

- Mvh Tiina R 2011-07-27
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Cajsa är väldigt duktig, snabb och trevlig. Allt detta räcker lätt för att få toppbetyg. Gillar man även 50-tals frisyrer, rockabilly och bilar så har man alltid hur mycket som helst att prata om. Suveränt!

Salong SOMDUVILL svarar Fredrik K:

OOOh så fantastisk ! Cajsa tackar !Jag håller med dig, hon är trevlig....M.V.H. Tiina

- Mvh Tiina R 2011-07-24
    Cajsa klipper mig precis som jag vill och min 50 tals frilla gör succe`

Salong SOMDUVILL svarar Kim S:

Tack Kim ! Bra att det är flera, som skriver här! Vi ses. Cajsa kommer inte åt denna sida ännu, så jag svarar än så länge. M.V.H. Tiina

- Mvh Tiina R 2011-07-24
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Tack för att du klippte mig så bra och på sånt kort varsel före semestern kajsa KANONBRA. Hälsningar lennart.

Salong SOMDUVILL svarar lennart h:

Cajsa tackar! Du var först , att ge din reco. Tack!

- Mvh Tiina R 2011-07-20
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Klippte mig för första gången hos Tiina för någon månad sedan. Resultatet blev hur bra som helst och jag kände mig verkligen mer än välkommen och bekväm under besöket! Tiina är en fantastisk frisör och människa. Kram!

Salong SOMDUVILL svarar Josefine Å:

Stor tack, Josefine ! Önskar dig allt det du önskar till dig själv. Många soliga kramar! Tiina

- Mvh Tiina R 2011-07-04
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Äntligen någon som klipper utefter vad jag vill ha och inget annat!

Salong SOMDUVILL svarar Nelly W:

Tack, Nelly ! Jag blir så glad. Sköt om dig. Tiina Rannanpää

- Mvh Tiina R 2011-05-23
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Trevligt och mysigt ställe. Tina är underbar.

Salong SOMDUVILL svarar Simon O:

Tack Somon! Vi ses på teater eka, med den andra underbara personer. Kram.

skrev om Salong SOMDUVILL:
    Tiina är #1 ..! en helt grymt underbar frisör och människa! Hon är lyhörd, noggrann, och klipper precis som man säger, och hon hade lite egna förslag om hur jag skulle klippas så jag lät henne göra som hon ville och det var fan en jävligt bra idé visade det sig! Hon är en varm person som är lätt att snacka och skratta med!! Ett riktigt nöje att klippa sig där så mig slipper hon inte i första taget!

Salong SOMDUVILL svarar Roy E:

Oj OJ.. försöker alltid vara lyhörd,noggran oavsett om kunden är ny eller stammis.Tack Roy!

skrev om Salong SOMDUVILL:
    Stor kunskap och en härlig känsla med en personlig och väldigt avslappnad stil. Här bjuds det både på lyhördhet och en hel del tips och idéer. Och en och annan kopp te... Ett sant nöje att gå hit! Har både blivit klippt och fått slingor och varit supernöjd varje gång. Stort tack!

Salong SOMDUVILL svarar Anna J:

Jag tackar dig! Inte varje dag, som kunden ber om en ojämn klippning. Det är en utmaning.. härligt att få vara lite galen och låta fantasin flyga. Tack.

• Status: 2
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Avslappnat, behagligt och trevlig salong. Lite 60-talsinspirerat och det känns som man är hemma hos en kompis.

Salong SOMDUVILL svarar Kicki A:

Tack Kicki. Det ska vara lite "hemma hos", när kunderna kommer. Inte för kalt och inte för mycket så, att kunden kan slappna av. Kram.

skrev om Salong SOMDUVILL:
    Jag var lite skeptisk när jag först kom in och såg inredningen, som inte är flashig alls som på många andra salonger, men känslan försvann nästan omedelbart när jag började prata med Tiina. Hon forstog på en gång vad jag ville ha och tipsade när jag frågade. Det var jätte länge sedan en frisör tog sig tiden att klippa noggrant mitt hår, som för övrig är tunt och rakt och inte det lättaste att göra med... Proffsig, trevlig och pratsam men samtidigt respektfull. Absolut värd pengarna! Tack Tiina!

Salong SOMDUVILL svarar Anna R:

Tack Anna! Kul kommentar.Det finns salonger för varje smak. Ta väl hand om dig. Kram.

- Mvh Tiina R 2010-12-12
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Jag kan bara instämma i tidigare hyllningskör !! Varm, trevlig och mycket kunnig i frisöryrket Jag kände mig som en riktig Hollywoodfru när jag gick därifrån

Salong SOMDUVILL svarar Rose A:

Tack Rose! Önskar dig roliga stunder på jobbet. Kram.

- Mvh Tiina R 2010-12-12
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Jag har inte lett så stort som när jag gick hem ifrån salong somduvill på flera år, utan överdrift! Jag brukar alltid bli nöjd när jag klipper mig men den här gången blev jag extremt nöjd! Plus att Tiina nog måste vara den mest omtänksamma och trevligaste människan i hela världen. Hon var uppriktigt intresserad av allt man berättade och pratade också gärna om hennes egna erfarenheter, det blev aldrig spänd stämning. Jag fick inte bara en otroligt vacker frisyr, utan också en inspirations-kick! Dessutom visade hon flera olika sätt att stajla mitt eget hår på och hur man klipper andra. Jag gav henne till och med extra betalt, även fast jag är en fattig student, för jag blev så otroligt lycklig av att vara där! Världen behöver fler människor som Tiina.

Salong SOMDUVILL svarar Sofia N:

Tack Sofia! Du är själv en person med många fantastiska tankar. Många kramar och ta väl hand om dig.

- Mvh Tiina R 2010-09-10
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Proffsigt och personligt! Tiina lyssnar och tittar noggrant innan hon sätter igång, och det märks att hon är erfaren. Och det är första gången jag fått en kram av en frisör när jag gått! Gå hit om du letar efter en charmig frisör som gör dig riktigt nöjd efteråt!

Salong SOMDUVILL svarar Albert:

Tack Albert! Jag är glad, att du är nöjd. Vi ses. Ta väl hand om dig. Kram. Tiina

- Mvh Tiina R 2010-05-23
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Tina, som äger salongen, är en duktig frisör på många sätt. Hon har skött våra familjemedlemmars frisyrer under flera år. Alltid till vår stora belåtenhet.

Salong SOMDUVILL svarar Karl Olof E:

Tack Olof , för dem fina orden. Du om någon vet, att kommikation med öppet sinne leder till något bra. Krama Alla i familjen från mig.

- Mvh Tiina R 2009-12-14
    Ska du inte skaffa en hemsida nu när du verkar så poppis.. jag fixar mer än gärna "
    01-21 21:22
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Hos Salong SOMDUVILL blir du proffsigt klippt, vänligt bemött och både hörd och sedd. Jag tycker att Tiina är fantastisk på att lyfta fram det bästa hos mig och jag blir jätte snygg i håret, samtidigt som jag känner mig säker och bekväm med resultatet. Jag tycker Tiina är "outstanding". Gå dit!

Salong SOMDUVILL svarar Anna:

Tack Anna ! Du vet, att jag vill både se och höra mina kunder, vill inte "köra" över kunderna. Många kramelix från mig.

- Mvh Tiina R 2009-12-14
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Rekommenderar att göra ett besök hos Tiina,på Salong SOMDUVILL.Tina har alltid tid för en och lyssnar hur man vill ha det.Jag har gått hos henne när hon jobbade i Täby och jag tycker att det är värt att åka till söder,för vi har alltid roliga stunder tillsammans!Tiina gör ett jätteproffsigt jobb, och man känner sig vacker när man går därifrån! Kram från Marilene

Salong SOMDUVILL svarar Marilene B:

Hej Marilene! Du är själv så underbar människa och jag är glad, att du tar dig tid, att åka till mig. Jag uppskattar våra prat stunder för vi pratar så mycket djupa saker. Önskar dig allt gått vad livet kan ge! Tusen kramar och ta väl hand om dig! Tiina PS. vi ses när det är dax.

- Mvh Tiina R 2009-12-07
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Det bästa och trevligaste jag gjort på länge! Tiina är inte bara en grymt duktig frisör som gör "som du vill", hon är också supertrevlig och det var jätteroligt att klippa sig hos henne. Hon gör det där lilla extra för att man ska känna sig nöjd och det är fantastiskt!

Salong SOMDUVILL svarar Lina A:

Tack Lina! Jag kan bara göra mitt bästa för varge kund. Ta väl hand om dig och njut av hösten. Många kramar! Tiina.

- Mvh Tiina R 2009-11-01
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    man får vara ifred. Och man får som man vill.Och en jättebra frisör, so kan sitt jobb. TOPPENBRA!
  • Status: 11
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Här klippte jag mig och det var jätte bra. De var jätte duktiga och framförallt trevliga. Jag kunde nämna en kändis och sedan klippte de mig som honom. Bästa frisören i stan och billig.

Salong SOMDUVILL svarar Elias H:

Tack, Elias! Din rekommendation värmde.

Salong SomDuVill Tiina Rannanpää

skrev om Salong SOMDUVILL:
    Tiina förstod exakt hur jag vill ha mitt hår eftersom att vid varje klippning blir det en ny version av det korta håret, och jag älskar varenda frisyr jag får...Hon klipper verkligen som jag vill ha det. Färgade även håret och Tiina fick välja en ton som hon tyckte passade min hudtyp och det blev helt perfekt! Från brunett till honungsblond!

Salong SOMDUVILL svarar Eva A:

Tack, Eva! Du vet,att det är samarbete mellan frisör och kund, som skapar bra resultat. Kram. Salong SomDuVill Tiina

skrev om Salong SOMDUVILL:
    Äntligen! Den ende frisören som klippt mig så att mina virvlar ligger på plats och snygg samt nöjd blev jag också. Helt klart rätt frisör för den kräsne. Elisabet

Salong SOMDUVILL svarar Elisabet L:

Hej, Elisabet! Tack. Du vet hur det är med livliga virvlar... Salong SomDuVill Tiina Vill även tacka alla,som har skrivit omdöme! Kram till er alla!!!

• Status: 5
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Jättehärlig salong! Går hit åtminstone var 6:e vecka och bara njuter av att bli omhändertagen. Superduktig personal!
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Man får lite mer för pengarna.Håret blir klippt och färgat i ett väldigt trevligt och varmt atmösfär.
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    den som klipper är noggrann och duktig. Hon klipper och färgar med omsorg om sin kund. Jag har aldrig blivit så bra klippt någon annan stans i Stockholm, Örebro eller Göteborg. Det är också skönt med en lugn miljö med tid för samtal eller tystnad.
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Mycket trevligt bemötande och jag har alltid varit nöjd med min frisyr när jag varit där. Toppen. Alltid kunnat diskutera olika alternativ. Lyssnar verkligen. Mycket prisvärt. Kommer fortsätta att gå till Som Du Vill, eftersom jag är mycket nöjd.
  • Status: 2
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Har i mer än tio år varit kund hos Tina och är fantastiskt nöjd med hennes klippning, Tina klipper inte bara, hon är konstnär! Samt blir man mycket trevligt bemött som kund också! Jan Roostal
  • Status: 112
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Finns det någon trevlig frisör i Stockholm? Tiina är verkligen en pärla som jag starkt kan rekommendera!
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Jag har klippt mig hos SalongSomDuVill nu i ca 3 år. och jag måste säga att man går därifrån nöjd varje gång. Plus att man har fått som man själv vill ha det. Tex om man säger klipp bara topparna max 5 mm. så gör Tina det. Detta är mycket ovanligt att en frisör inte tar mer på längderna än vad man säger själv. Prova denna lilla salong på söder som har en egen stil. Tina är mycket duktig.
  • Status: 3
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Tiina gör som man vill :) Härifrån kommer man alltid nöjd,både vad det gäller håret och plånboken! Rekommenderas varmt!!Till alla åldrar och kön! EvaTB

Salong SOMDUVILL svarar Eva T:

Hej ,Eva! Tack,att du orkar åka till mig! Du är själv en fantastisk massör och zon-terapeuft! Kram! Salong SomDuVill Tiina

• Status: 193
    skrev om Salong SOMDUVILL:
    Om du ska gifta dig och vill få en fin håruppsättning så gå till Tiina. Riktig duktig på det hon gör kan rekommenderas, starkt!