SGS Styling

SGS Styling

Ring 070-483 37 03 www.sgsstyling.se

Vi på SGS Styling är specialister på styling och lackning av bilar. Vår metod ger din bil ett skydd och en färg som gör den motståndskraftig mot allt från stenskott till påfrestningar i vardagen. Dessutom använder vi produkter som är överlägsna alla andra på marknaden. Vårt företag har över 30 års erfarenhet i branschen. Visste...

8 omdömen om SGS Styling

Fredrik K
Skrev om SGS Styling

Great service and excellent products!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 531 omdömen 4.5 av 531 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Karl H
Skrev om SGS Styling

Vänliga proffs som är marknadsledande på lackskydd, foliering och den nya innovationen Autoflex som förenar det bästa från många världar. Som kund är man sedd, förstådd, respekterad och otroligt vänligt bemött. Finns inget bättre på denna marknad.

Benny Z
Skrev om SGS Styling

Bra och personlig service. Jag beställde en Protection på min nästan nya Porsche och det blev perfekt. Kan varmt rekommenderas!

Tiger T
Skrev om SGS Styling

Foliearde min företagsbil med ypperligt resultat, till ett bra pris.

Joakim E
Skrev om SGS Styling

Mycket proffsigt företag och bästa tänkabara service. Har lämnat in 3 bilar och alltid lika nöjd. Oavsett vad och hur du vill att din bil ska se ut så kan de ordna det. Bara positiva upplevelser!

James N
Skrev om SGS Styling

Jag valde att lägga Autoflex på min bil vilket betyder att jag bytte färg på den tillfälligt :) Personalen på SGS är väldigt trevliga och deras jobb är proffsigt gjort! SGS levde upp till mina förväntningar mer än vad jag trodde :) De lovade att bilen blir Redin inom 1 vecka och allt var klart precis i en vecka. Resultatet var grymt bra och jag rekommenderar SGS till alla mina kompisar.

Peter W
Skrev om SGS Styling

Alltid hjälpsamma, snabba och noggranna. /Peter

Ric H
Skrev om SGS Styling

Riktigt nöjd med deras autoflex på min bmw f10.