feedback company

Checkins
Ring företaget
Snille Bemanning AB

Kungsgatan 71 112 27 STOCKHOLM

Snille Bemanning AB finns på Kungsgatan 71 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Bemanning och Personaluthyrning

Mer funktioner

Vad tycker du om Snille Bemanning AB

Läs vad Recos användare tycker om Snille Bemanning AB

• Status: 1
    skrev om Snille Bemanning AB:
    Som högskolestudent är det inte alltid enkelt att få ekonomin att gå runt och att finna ett extrajobb som passar ihop med studieschemat är verkligen inte enklare. Genom en vän kom jag i kontakt med Snille Bemanning och de gav mig möjligheten att tjäna extra pengar på de tider under veckorna som stämde ihop med mitt schema. Bemötandet och kontakten jag fick med Snille Bemanning har visat sig ovärderligt då det har ytterligare genererat 3 andra jobb för mig under min studietid. När jag är projektanställd via Snille Bemanning finns en nära relation med företaget och man känner sig verkligen som en i gänget och när jag "mellan" jobb förvånas jag inte av att kontinuerligt få samtal eller e-post där de visar sitt intresse i mig. Jag är verkligen glad för kontakten jag fick med Snille Bemanning och erfarenheterna jag har fått utav min tid med dem. Jag önskar att fler får den möjligheten och om inte kan de alltid söka sig till Snille Bemanning AB.
  • Status: 1
    skrev om Snille Bemanning AB:
    Jag sökte en tjänst som utlystes hos ett kundföretag till Snille Bemanning AB. Den senaste perioden har jag sökt en hel del arbeten som ligger ute för annons och har fått mycket erfarenhet kring detta. Något som imponerade på mig va det personliga bemötande jag fick hos Snille, det stack verkligen ut ur mängden. Jag blev så pass bra emottagen att jag fortfarande håller kontakten med dem med jämna mellanrum för att se om vi kan korsa våra vägar.

Företag nära Snille Bemanning AB

Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Kungsholmstorg 4, STOCKHOLM

Läs mer om Svenska Mäklarhuset Kungsholmen

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Snille Bemanning AB