feedback company

Checkins
Ring företaget
Snille Bemanning AB

Kungsholmstorg 10 112 21 STOCKHOLM

Snille Bemanning AB finns på Kungsholmstorg 10 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Bemanning och Personaluthyrning

Mer funktioner

Vad tycker du om Snille Bemanning AB

Läs vad Recos användare tycker om Snille Bemanning AB

• Status: 1
    skrev om Snille Bemanning AB:
    Som högskolestudent är det inte alltid enkelt att få ekonomin att gå runt och att finna ett extrajobb som passar ihop med studieschemat är verkligen inte enklare. Genom en vän kom jag i kontakt med Snille Bemanning och de gav mig möjligheten att tjäna extra pengar på de tider under veckorna som stämde ihop med mitt schema. Bemötandet och kontakten jag fick med Snille Bemanning har visat sig ovärderligt då det har ytterligare genererat 3 andra jobb för mig under min studietid. När jag är projektanställd via Snille Bemanning finns en nära relation med företaget och man känner sig verkligen som en i gänget och när jag "mellan" jobb förvånas jag inte av att kontinuerligt få samtal eller e-post där de visar sitt intresse i mig. Jag är verkligen glad för kontakten jag fick med Snille Bemanning och erfarenheterna jag har fått utav min tid med dem. Jag önskar att fler får den möjligheten och om inte kan de alltid söka sig till Snille Bemanning AB.
  • Status: 1
    skrev om Snille Bemanning AB:
    Jag sökte en tjänst som utlystes hos ett kundföretag till Snille Bemanning AB. Den senaste perioden har jag sökt en hel del arbeten som ligger ute för annons och har fått mycket erfarenhet kring detta. Något som imponerade på mig va det personliga bemötande jag fick hos Snille, det stack verkligen ut ur mängden. Jag blev så pass bra emottagen att jag fortfarande håller kontakten med dem med jämna mellanrum för att se om vi kan korsa våra vägar.

Företag nära Snille Bemanning AB

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, Stockholm

Läs mer om Fastighetsbyrån Kungsholmen

Araceli Carmen C

Araceli Carmen C tycker:

"Trevlig mäklare men han hade bråttom att avsluta affären. Mycket dålig marknadsföring. Jag betalade 49.500 SEK för ingenting. "

Notar Kungsholmen

Hantverkargatan 34, Stockholm

Läs mer om Notar Kungsholmen

Oscar H

Oscar H tycker:

"Bra och engagerad mäklare som man känner sig trygg med. "

Fixit

Scheelegatan 12, Stockholm

Läs mer om Fixit

Lisen L

Lisen L tycker:

"Jätteduktig och trevlig! Har allting varit nöjd när jag gått därifrån. "

Salong HairTeam

Hantverkargatan 8, STOCKHOLM

Läs mer om Salong HairTeam

Susanne H

Susanne H tycker:

"Fatma är en duktig frisörska och en fantastiskt rar person. Rekommenderar henne varmt! "

Il Caffè

Bergsgatan 17, Stockholm

Läs mer om Il Caffè

Daniel J

Daniel J tycker:

"Jag bor själv ett stenkast ifrån deras ställe på drottninggatan och kan varmt rekommendera dem. Mycket bra service med bra barista, nice lokal och tun ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Snille Bemanning AB