Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg

Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg

Kiropraktorkliniken drivs av legitimerad kiropraktor Anders Lindeberg. På klinken behandlas akut ryggskott, nackspärr, kroniska ryggproblem, besvär från muskler och leder i armar och ben, kontorsnacke, musarm, ischias, huvudvärk, idrottsskador mm

3 omdömen om Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg

Ulrika
Skrev om Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg

Professionellt och lugnt bemötande när jag kom med en akut låsning i övre ryggen. Låsningen och smärtan avhjälptes nästan helt!

Hör Stockholm
4.9/5 i betyg av 95 omdömen 4.9 av 95 omdömen

Är kanonnöjd Detta var detta som.höjde min livskvaliteten Är helnöjd och med den service som.hon gav hon kan sitt yrke Zara Varm hälsning

anders w
Skrev om Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg

Jag har haft mycket problem i min rygg sedan ungdomen. Kom i kontakt med Anders 1997 och har gått hos honom i perioder. Han har hjälpt mig med mina kroniska åkommor jag haft i många år. Så tack för dina proffsiga behandlingar. Anders

Fredrik M
Skrev om Solna Kiropraktorklinik Anders Lindeberg

Hej Anders! Tack ännu en gång för en mycket välgörande behandling. Jag har alltid upplevt att du har en oerhörd kunskap och skicklighet i ditt yrkesutövande. Varje liten knakning har ett syfte och är gjort med professionell precision. Av de kiropraktorer jag besökt är du den som absolut bäst går rakt på problemet och åtgärdar det utan onödiga och riskabla knakningar. För övrigt är armen bättre, som jag inte trodde hade med ryggen att göra... Fortsätt göra oss hela! Med vänlig hälsning, Fredrik