Sportgarden AB

2.9

14 omdömen om Sportgarden AB

Andreas H
Skrev om Sportgarden AB

Jag har varit med som hjälptränare i min 8 -åriga sons grupp och kan bevittna att Lennart är enormt duktig på att ge barnen inte bara judokunskaper utan verktyg som flit och disciplin och så mycket träningsglädje såklart. Sen att det finns folk som inte klarar av att bli tillrättavisade eller eller följa förhållningsregler visar bara vilket håll vi är på väg mot som samhälle och som individer. Jag kan vittna om min sons goda utveckling och utbyte av att träna judo på Sportgarden

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Johan B
Skrev om Sportgarden AB

Riktigt trevlig klubb med många medlemmar. Alla kan träna där, dock finns det ingen tävlings inriktning i klubben vilket är ganska skönt. Kan varmt rekommendera Sportgarden

Carro A
Skrev om Sportgarden AB

Otroligt otrevligt bemötande från första gången jag satte min fot där. Man känner sig som ett litet barn så fort man kliver in då man blir utskälld för att man ställer skorna fel, sitter och väntar på sin klass på fel stol. Sonen blev totalt utfryst på sin judoklass. Vi gav det 2 terminer men all energi och glädje försvann. Jag själv började själv på Kickboxning i en mixgrupp. Männen fick sparras och slå på säck ”Ni tjejer kan gå ner i hörnan och köra lite hantlar” Så, jag har gett Sportgarden flera chanser och blir alltid...

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Anders
Skrev om Sportgarden AB

Hela vår familj tränar på sportgarden. Jag har tränat kampsport i olika former under större delen av mitt liv och varit medlem i ett antal olika klubbar, föreningar och friskvårdsanläggningar. Jag kan varmt rekommendera Sportgraden till vem som helst som är nyfiken på att pröva på en rolig och spännande träningsform. En mycket seriös verksamhet som ger alla en chans att ta del av glädjen i att träna kampsport!

Jan-Kristof K
Skrev om Sportgarden AB

Träningen är bra, men man märker, vilka som är favoriter på passen i både barn och vuxengrupper. Otrevligt bemötande i receptionen av nybörjande barn och vuxen, om man inte kan visa upp kvitto på betalning inför 2:a träningen. Detta är inget välkomnande sätt och rimmar illa med den egna reklamen. Andra klubbar har ofta minst 2-3 provträningar, så att barnen verkligen hinner känna sig för.

Tina
Skrev om Sportgarden AB

Riktigt bra kampsportsklubb! Seriöst och trevligt! Det känns underbart att veta att jag lämnar mina barn i trygga händer. Klubben har allt man kan önska sig. Om man söker disciplin, glädje, gemenskap och hård träning har man kommit rätt! Vår familj har sedan sex år tillbaka både tränat själva och har barn som tränar och kan därför varmt rekommendera Lillen och Sportgarden ❤️

Sandra
Skrev om Sportgarden AB

Har tränat här många år och har även haft min dotter på barn grupp här. Vi som tränar här år ut och år in upplever den fantastiska stämningen och glädjen som finns och som lillen förmedlar och ger, pass efter pass, år ut och år in. Så mkt glädje, energi och supermaxat högkvalitativ träning och respekt finns på mattan . Det är väl en anledning att passen blir fulla snabbt och att avgiften måste vara betald mm, det är mkt stor efterfrågan och högt tryck. Fräsch anläggning, god stämning , extremt mkt positiv energi av Lillen...

Katarina S
Skrev om Sportgarden AB

Hej, Otroligt otrevligt bemötande! Det är för mig viktigt vilken klubb jag tränar på med stämning, tränare, attityd hos dom man sparras med etc och mer otrevligt bemötande får man leta efter! Avsnäst i receptionen då jag ville höra mig för om klubben...

Sofia
Skrev om Sportgarden AB

Otrevliga! Otrevliga! Otrevliga! Skulle absolut inte rekommendera detta ställe! Ta absolut inte dit dina barn!!!!! Ägarna är hotfulla och man vet inte vad som försegår inne i salen!!!!!!

Jakob R
Skrev om Sportgarden AB

Diktatorisk kultur genomsyrar denna bedrövliga miljö! Om du inte är från de forna öststaterna med en otrolig hemlängtan bör du inte ödsla tid och pengar på dessa otrevliga människor!

Missnöjd
Skrev om Sportgarden AB

Bedrövlig hantering av ett ganska banalt ärende.På En träningsavgift för två (2) terminer fattades 200:- vi betalade in nån vecka för sent för att få en rabatt på 200:- (vårt misstag) som vi givetvis hade tänkt att åtgärda då vi fick ett mejl på felaktig avgift av Sportgarden och behövde kompl med 200:- . Inga problem tänkte vi iom att första (1)term var gott o väl täckt ekonmiskt. Men det som händer är att Vår 8åring blir stoppad i dörr med ord vi skall ringa din pappa(blev sen insläppt) det rings hem från reciptionen om...

Jakob R och Sofia gillar detta
Jonas B
Skrev om Sportgarden AB

Riktigt otrevliga anställda! Varning, inget de säger eller skriver behöver vara sant. De påstår saker över mail men tar genast tillbaka det när man pratar med dem. Vägrar rätta till fel, även om det bara handlar om att se till att inte samma misstag begås igen. Chefen slänger på luren efter att ha bett mig "...prata med någon annan...". Min 11-årige son och hans kompis, som fick tampas med de anställda själva innan barnen ringde mig, lär aldrig mer vilja ha med er att göra. Måste vara något av det sämsta jag upplevt. Det finns absolut bättre ställen/klubbar för kampsport i Vällingby/Västerort.

Jakob R och Sofia gillar detta
Wellington R
Skrev om Sportgarden AB

Mycket bra träning för alla åldrar. Allt från judo för barn till kickboxning, thaiboxning o goshindo för vuxna. Väldig bra instruktörer. Och då å då så kommer det gästtränare. Bra atmosfär o kamratkänsla.

Janne R
Skrev om Sportgarden AB

En mycket bra budoklubb där etik värderas högt. Stor ungdomssektion med stark inriktning på tjejer. Finns även seniorträning. Mycket träningstider och och helgaktiviteter. Med jämna mellanrum engageras gästtränare. Som förälder känns det tryggt att ens barn gillar träningen på klubben.