Stenslottet Bygg AB

Stenslottet Bygg AB

Ring 070-893 93 10 stenslottetbygg.se

Välkommen till Stenslottet Bygg! Med många års erfarenhet inom branschen hjälper vi dig att bygga altan, renovera badrummet, fixa köket eller totalrenovera din bostad. Vi skräddarsyr den bästa lösningen för dig med en tydlig kommunikation mellan båda parter. Tjänster: Allt inom bygg samt mark- och stensättning. Vi vill vara...

15 omdömen om Stenslottet Bygg AB

Terese W
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Vi anlitade Stenslottet för badrumsrenovering och är väldigt nöjda. Johan var engagerad, noggrann, kom med förslag på lösningar och höll alla tider. Resultatet blev jättebra. Vi kan varmt rekommendera!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 75 omdömen 4.4 av 75 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Yvonne S
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Trevligt bemötande. Jobbet blev snabbt utfört.

Åsa W
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Vår hussockel fick en stenfasad. Ett uppdrag som var nytt för företaget. Med gott tålamod, engagemang och lösningsorienterad personal blev resultatet strålande.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Lu W
Skrev om Stenslottet Bygg AB

De jobbar snabbt och jätte bra! Och de rekommenderade också vilken material är bra att ha, tusen tack för det!

LEIF H
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Byte av träpanel på mitt förråd. Bra utfört arbete. Snabbt och effektivt. Nöjd med arbetet.

Tack Leif, det glädjer mig att höra! Mvh Johan

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 42 omdömen 4.8 av 42 omdömen

Hardy B
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Great tiling in the bathroom. Many thanks!

Svar från Stenslottet Bygg AB

Thanks mate for your kind words!

Andreas H
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Jag har anlitat Stenslottet tidigare till badrum och tvättstuga och de fick nu hjälpa mig med att byta klinker i min hall. Jag är mycket nöjd med deras noggrannhet och känsla för detaljer samt problemlösning i samråd med mig som kund.

Svar från Stenslottet Bygg AB

Tack för dina värmande ord Andreas och vi ser fram mot att få samarbeta med dig igen snart! Mvh Johan

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Matilda A
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Supertrevligt gäng som jobbade strukturerat och snabbt!

Svar från Stenslottet Bygg AB

Tack Matilda, hoppas att du blev lika nöjd med vårt senaste projekt hos dig! Mvh Johan

Anna &
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Vårt nya kök blev precis som vi hade tänkt oss och det tack vare bra hantverkare med stor yrkesskicklighet.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Adisa /
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Bemöttande utmärkt, jätte duktiga och trevliga killar.Överträffade alla förväntningar , dom renoverade köket men ställde upp att bytta golvet i hela nedre våningen av huset. Dom kan jag rekomendera .

Emma Å
Skrev om Stenslottet Bygg AB

STenslottet fixade vår källare med bravur! Oisolerad källare bilades ur, isolerades, det drogs vattenburen golvvärme, ett helt nytt badrum och framdragning av vatten/avlopp för ett kök. Plötsligt har vi en 45 kvm gästlägenhet med skönt inomhusklimat. Smidig process utan förseningar och goda tips på lösningar längs vägen. Vi är mycket nöjda!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Helene P
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Stenslottet satte nytt innertak, målade & spacklade. Mycket fräscht & snyggt gjort!

Stefan J
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Helrenovering av vardagsrum, sänka tak inbyggda spottar, byte av trägolv, helspackling av väggar

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Carl Gabriel L
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Stenslottet Bygg AB har gjort ett lysande arbete hos oss. Vi anser att företaget är yrkesmässigt skickligt. Det är också ett pålitligt och ansvarsfullt företag. Vi har haft en trevlig, rolig och lättsam kontakt med varandra under arbetet. Vi är mycket glada över slutresultatet.

Danny C
Skrev om Stenslottet Bygg AB

Proffsiga, enkla och smidiga!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 437 omdömen 4.8 av 437 omdömen