STHLM Rekond & Bilvård AB

STHLM Rekond & Bilvård AB

Ring 08-550 024 25 www.sthlmrekond.se

STHLM rekond startades 2017 av vännerna Staffan & Magnus och flyttade 2018 in i en fantastisk lokal i nya bilfokuserade området Albyberg i Haninge. Vi är certifierade av brittiska Gtechniq och erbjuder deras program av keramiska lackskydd samt rekond och tvätt av bilar, motorcyklar och husbilar. Vi har tydliga paket i olika...

19 omdömen om STHLM Rekond & Bilvård AB

Thomas Dalgaard Davidsen S
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Nivå 3 för 5000 spänn och man får en snabbpolering med poler rester på hela bilen och alla repor kvar...Nej tack, man är väl inte itressant nog med en vanlig bruksbil

Svar från STHLM Rekond & Bilvård AB

Hej, Vi kan faktiskt inte hitta någon historik att en kund med detta namn har varit hos oss men vi har ett paket som heter Nivå 3 och det kostar 5k så vi får hoppas att denna recension är relevant. Vi brukar ha en rätt öppen dialog med våra kunder och om det är något där man som kund har hoppats på bättre resultat än vad vi har uppnått brukar vi ha en dialog och även en lösning. Det är väldigt viktigt för oss att alla kunder är nöjda. Självklart är det så att en rekond för 5k uppnår olika resultat beroende på objekt. Exempelvis...

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 150 omdömen 4.6 av 150 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Tobias E
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Lämnade min Boxster för polering och lackskydd! Att få en 20 år röd lack att poppa så fint, trots helt okej utgångsläge är häftigt och visar på kunskapen och ambitionen. Grymt bra bemötande och återkoppling genom hela processen från att jag visade upp bilen innan till att jag hämtade den. Jag kommer tillbaka! 🙌

BO K
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Två svenska genuina killar driver denna firma och har tagit rekond av bilar till en nivå som jag inte trodde var möjlig. Jag lämnade in en 13 år gammal bil och köpte en av deras dyraste behandlingar för att restaurera lacken samt göra en fullständig invändig rekond. Resultatet var otroligt och bilen ser ut som den var ny. Det kostade en slant men det finns inga genvägar mer än hårt och professionellt arbete för att åstadkomma vad de lyckades med. STKHLM Rekond rekommenderas varmt till dig som vill ha ett resultat som ingen annan lär lyckas med. Fem stjärnor utan tvekan till dem!

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 160 omdömen 4.4 av 160 omdömen
BadgeThreeYears

Bokat tid 09.00 för Ac service med offert på 1124kr. Detta tar normalt 45min. Lämnar bilen och får vänta till 12.00 för att hämta. När jag

Martin S
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Jag köpte tvätt och invändig rekond. Jag är mycket nöjd med resultatet och vill särskilt lyfta fram bemötandet och kommunikationen före, under och efter. Jag vill ge mina varmaste rekommendationer till STHLM Rekond. /Martin

Charlotte B
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Fick snabb och proffsig hjälp. Trevligt bemötande av personalen, med bra förklaring av den bokade behandlingen. Jag är nöjd!

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1259 omdömen 4.4 av 1259 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Micke J
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Riktigt trevlig personal och fantastisk service. Bilen såg mycket bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig. Kommer definitivt lämna in fler bilar där för rekond/lackskydd

Daniel K
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Köpte lackskyddsbehandling i kombination med impregnering och skydd av interiören. Killarna är väldigt trevliga, seriösa och tar arbetet på allvar. Kvalitét helt enkelt.

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 907 omdömen 4.8 av 907 omdömen

Otroligt bra kundbemötande och extremt lösningsorienterade. Använt mig av deras tjänster flera år och aldrig blivit besviken.

Johan J
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Fullt skydd av lacken på nyköpt Tesla! Oerhört serviceminded, trevliga, professionella och prisvärda. Varm rekommendation!

Michael
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

in och utvändig tvätt. Strålande bemötande. Precis så proffsigt som jag trodde.

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 766 omdömen 4.5 av 766 omdömen

Billy William E Billy William E
Rolf T
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Jag har lämnat fyra bilar till Sthlm Rekond för keramiskt lackskydd. Toppenresultat alla gånger. Jag kan verkligen rekommendera detta företag. Christer

Ahmet A
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Jag lämnade min bil till STHLM Rekond & Bilvård för rekond nivå 2. Jag kontaktade Staffan och fick ett så fint bemötande och bokade tid. Efter att jag hade lämnat in bilen och skulle hämta bilen, så var resultatet utförd mycket proffsigt och bilen såg ut som helt ny. Rekommenderas starkt!

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Robin T
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Mycket professionella i både kunskap och bemötande. Jag har rekonditionerat bilar på andra företag men aldrig fått ett resultat på den här nivån! Rekommenderas starkt om du vill ha det bästa av det bästa.

Niklas E
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Med en stor dos passion, hög kompetens & utsökt service så fick min bil nytt liv! Dessutom orkestrerade de en reparation av ett punkterat däck under processen. Jättenöjd!

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Victoria G
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Jag kommer aldrig lämna in min bil nånannanstans! De är otroligt proffsiga och kompetenta, noggranna och kan verkligen sitt jobb. Sen är de otroligt trevliga också. Varje gång jag har hämtat min bil känns det som jag hämtar ut en ny! Dom är grymma!

Stefan E
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Bra service och mycket kompetens i företaget

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2327 omdömen 4.7 av 2327 omdömen

Snabb service och jättetrevlig personal.

John S
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Väldigt bra bemötande och ett bra resultat

Markus W
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Två grymma grabbar! Till skillnad från alla stora rekondfirmor som har blivit på tok för stora och inte bryr sig om kvaliten längre. Så satsar Sthlm Rekond hårt på det, eftersom dom är så små idag kräver dom kvalitet, vilket dom lever upp till 110% Körde en vanlig polering av deras mindre paket, köpte en av Tier Shine produkterna och lacken är lika bra idag som för lite mer än en månad sen när dom fixade den. Har redan rekommenderat vänner och kunder till dom. Alla är supernöjda 👌🏼 👍🏼 Till Sthlm Rekond!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 531 omdömen 4.5 av 531 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Richard E
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Alltid ett professionellt bra bemötande och ett fantastiskt slutresultat! Har lämnat bilen hos STHLM Rekond fem gånger nu, stora jobb som små och är alltid nöjd.

Tack för business Richard! Tack även för omdömet :) / Staffan

Evert O
Skrev om STHLM Rekond & Bilvård AB

Lämnat två bilar hos dem, en för utvändig rekond inkl framlyktor och en ut/insida. Den första var lacken grymt oxiderad med stenskott och ett allmänt tråkigt utseende. Den bilen blev som ny. Jag skrek rakt ut när de visade upp den. Polerad och inlagda stenskott så blev den grymt fin. Den andra var i bättre skick och resultatet blev som nytt, trots 3 års avsaknad av en grundligare rengöring. Personalen har verkligen proffskunskap, material och ljusa luftiga lokaler för att förvandla bilarna. Definitivt den mest prisvärda...

Svar från STHLM Rekond & Bilvård AB

Tack Evert för dom fina orden. Där slog du huvudet på spiken. Prisvärt är bättre än billigt :) / Staffan