Studio Paus

Studio Paus

Ring 08-545 653 00 www.studiopaus.se

Vi är en personlig skönhetsstudio belägen vid karlaplan / Östermalm. Vår ambition är att du ska känna dig som hemma hos oss! Vi erbjuder resultatinriktade ansiktsbehandlingar med amerikanska hudvårdsmärket Exuviance samt det svenska ekologiska Maria Åkerberg. Vi fixar dina fransar&bryn, vaxar bort din oönskade hårväxt samt...

39 omdömen om Studio Paus

Eva Alexandra C E

Superhärlig ansiktsbehandling, Moa berättade vad hon använde och vad produkten gjorde med huden vilket jag tycker är väldigt intressant. Fick även med prover hem för att testa innan köp. Huden känns som ny! Rekommenderar Moa!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Carola A
Skrev om Studio Paus

Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Maria L
Skrev om Studio Paus

En vacker miljö och underbar atmosfär där man kan stilla sig och få professionell behandling av de kunniga och omtänksamma terapeuterna. Jag är mer än nöjd.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Mats B
Skrev om Studio Paus

Trevlig miljö och trevligt bemötande. Tofflorna som kunderna erbjuds att ha på sig borde dock finnas i större storlekar.

Kicki B
Skrev om Studio Paus

Jag är verkligen nöjd ! Har gjort ansiktsbehandling och ryggmassage, har snart tid igen för ansiktsbehandling. Går hos Moa, som är så bra ! Trevlig lokal är det också.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Gunilla B
Skrev om Studio Paus

Jag är jättenöjd med Studio Paus o den behandling jag fick av Moa .Har rekommenderat till flera av mina vänner o jag återvänder till Moa.

Patrik W
Skrev om Studio Paus

Ansiktsbehandling - Helt fantastisk! Går vart 3 månad Massage - Jättebra!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Lotta F
Skrev om Studio Paus

Befinner mig ofta i Stockholm genom mitt företag & har verkligen hittat rätt ställe att få den behandling jag önskar eftersom detta fantastiska ställe innehåller ett helt smörgåsbord med behandlingar på menyn. Mysigt, avkopplande, fint bemötande & proffsigt utförda behandlingar. Det har varit & kommer att fortsätta vara många besök där. Rekommenderas varmt!

Jessica J
Skrev om Studio Paus

Besökte Studio Paus för första gången idag och blev glatt överraskad när jag klev in, vilken mysig lokal! Fick massage av en tjej som heter Moa och hon var grymt duktig. Har problem med spänningar i nacke och rygg men efter en behandling hos henne känner jag att mycket har lossnat. Kommer absolut att besöka Studio Paus igen då det även fanns många andra spännande behandlingar på menyn att utforska.

Svar från Studio Paus

Vad roligt Jessica! Du är varmt välkommen att utforska hela vår behandlingsmeny! / Moa

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Maria  H
Skrev om Studio Paus

Trevlig och duktig personal med bra service och bemötande:) Salongen är fantastisk och man blir väldigt avslappnad av miljön! :)

Anders P
Skrev om Studio Paus

Blev nog 10 år yngre efter en skön massage. Hoppas att det blir ytterligare 10 efter nästa behandling? Kan varmt rekommendera Studio Paus.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Caroline K
Skrev om Studio Paus

Otroligt fin service och trevlig personal! Jättemysig salong med avslappnande stämning. Kan verkligen rekommendera StudioPaus!

ANNA N
Skrev om Studio Paus

Här känner jag mig alltid välkommen och ompysslad! Efter en kort behandling är jag piggare och gladare än innan och ser alltid fram emot nästa besök. Jag går regelbundet till studiopaus för fransfärgning, men har också testat på manikyr/pedikyr och massage och är lika nöjd med resultatet varje gång oavsett behandling.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Hanna E
Skrev om Studio Paus

Jag har alltid fått ett bra bemötande från studio paus och därför har jag fortsatt och kommer fortsätta gå på olika behandlingar hos studion.

Jenny W
Skrev om Studio Paus

Trevligt bemötande av personalen. Proffs i det de gör.

Ida B
Skrev om Studio Paus

Kände mig otroligt ren och klar i hyn efter! För betyg fem skulle jag önska mer personliga råd och kanske lite mer berättande om vad hon gör under behandlingen tex "nu lägger jag på en exfolierande mask" osv

Helena S
Skrev om Studio Paus

Alltid bra när man vaxar och färgar fransar. :)

Robin L
Skrev om Studio Paus

Personalen och lokalerna är väldigt trevliga. Proffsigt bemötande, och lätt att känna sig bekväm, hemmastadd och lugn. Jag har gått på massage och ansiktsbehandling ett flertal gånger och det lever alltid upp till förväntningarna! Man ska välja Studio Paus om man vill ha lugn och avkoppling, proffsig personal och bra behandlingar.

Kicki N
Skrev om Studio Paus

Ansiktsbehandling. Trevlig och välkomnande personal. Trevliga och avslappnande lokaler. Mycket nöjd!

Helena E
Skrev om Studio Paus

Vänligt och professionellt bemötande. Alltid god service och väl genomförda behandlingar. Jag har köpt olika typer av behandlingar och alla har motsvarat mina förväntningar. Trevlig och lugn miljö.

Becher M
Skrev om Studio Paus

Fantastisk personal och man får grym service

Erica R
Skrev om Studio Paus

Mycket brs ställe. Bra personal o bra priser.

Camilla B
Skrev om Studio Paus

Jag går regelbundet på ansiktsbehandling och är mycket nöjd med allt.

Karin S
Skrev om Studio Paus

Bra bemötande, fin lokal och bra service.

Eva B
Skrev om Studio Paus

Lugn behaglig miljö. professionell personal.

Eva H
Skrev om Studio Paus

ALLTID TREVLIG OCH PROFFSIGT BEMÖTANDE VID BEHANDLINGARNA!

Pia J
Skrev om Studio Paus

Bra personal, duktig, service minded positiva bra service

Theres L
Skrev om Studio Paus

Duktig personal och väldigt trevliga! Mysig och avslappnande lokal.

Emma S
Skrev om Studio Paus

Alltid trevligt bemötande, jag går bara för att få behandlande massage och jag är väldigt nöjd!

Elin H
Skrev om Studio Paus

Studio Paus kan jag varmt rekomendera till andra, en avslappnad atmosvär, och fint bemötande.

Agneta W
Skrev om Studio Paus

Blev rekommenderad Studio Paus av en kompis för flera år sedan och har sedan dess själv gått regelbundet på massagebehandlingar. Alla massörer har sin egen "handstil" och har alla också alltid varit duktiga, lyhörda och kunniga. Jag hade inte blivit trogen kund annars. Lokalerna är superfina, och att gå hit är en skön avkoppling och batteriladdare.

Marianne W
Skrev om Studio Paus

Varmt och proffsigt bemötande! Underbar massage! Avstressande och harmonisk miljö ! En ljuvlig oas i stadens puls !!

Anette L
Skrev om Studio Paus

Bra,trevlig personal,fin miljö. Jag gjorde en ansiktsbehandling samt färgning av ögonbryn. Kändes tryggt och proffesionellt.

Karin F
Skrev om Studio Paus

Alltid jättetrevligt, fantastisk personal med stor kunskap inom hudvård och massage. Mycket fräsch lokal, vackert inredd och med rofylld stämning. Ansiktsbehandlingarna är underbara och verkligen anpassade efter hudtyp och produkterna passar de med känslig hy. Alltid jättetrevligt bemötande och lugn atmosfär. Har även fått gellack som verkligen är prisvärt och av hög kvalitet. Jag är en stamkund till denna oas på Östermalm.

Stefania D

På Studio Paus är personal mycket trevliga och kompetenta

Anna K
Skrev om Studio Paus

Alltid fint bemötande, proffsiga behandlingar, goda råd och allt sker med omtänksamhet i en lugn avkopplade miljö. Madelene är en pärla!

Pia B
Skrev om Studio Paus

Jag har varit och fått massage flera gånger. Och är mycket nöjd

Pia L
Skrev om Studio Paus

Man blir lugn bara av att komma in på Studio Paus och ett mycket trevligt bemötande. Jag köpte en ansiktsbehandling och några hudvårdsprodukter Jag var mycket nöjd när jag gick därifrån och kommer att gå dit igen

Lena G
Skrev om Studio Paus

jag har alltid blivit väl bemött. jag har fått massage och gjort vid mina ögonbryn samt tagit bort besvärande hårväxt.