Andy Shabo

Andy Shabo

Andy Shabo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Andy Shabo har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Andy Shabo har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 319 omdömen med ett betyg på 4.9. Andy Shabo har haft 62 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

319 omdömen om Andy Shabo

Sedan starten hos Reco 2021
Marzieh S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Stureby/Enskede

Han hjälpte oss jättemycket att köpa det här lägenheten.

Sofia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Hagsätra

Smidig och enkel av jobba med! Väldigt nöjd med all hjälp för en snabb och smidig försäljning.

Lucas B
Hagsätra

Bra upplevelse! Trevligt bemötande och lätt att få tag på och kommunicera med.

Hossein Z
Stureby/Enskede

Buying a house with Andy was easier than we thought. Att köpa hus med Andy var lättare än vi trodde.

Mikaela R
Rågsved

Andy är rak och tydlig, och var flexibel med extra visningar. Vi är nöjda med hela processen!

Marcus G
Östberga

Proffesionellt, kunnig, smidig och supertrevlig. Ska ha Andy i tankarna vid försäljning

Michael H
Östberga

Den bästa mäklaren man kan hitta

Ludwig A
Tullinge

Extremt bra på information och att hjälpa och grymt skön o prata med ochså så blev extremt nöjd.

Svar från Andy Shabo

Tack för det fina omdömet Ludwig, har varit en ära att få hjälpa dig med ditt första bostadsköp, stort lycka till så ses vi på tillträdet :)

Malin F
Östbergahöjden

Han är grym! ⭐️ Brinner för sitt jobb, är kunnig och håller vad han lovar. Kan varmt rekommendera.

Svar från Andy Shabo

Uppskattar att du tagit dig tiden och skriva ett fint omdöme, kul att vi både lyckades hitta ett nytt objekt för dig samt få ditt sålt. Vi ses! :)

Fernando Oscar M
Gamla

Extremt smidig affär och ett professionellt bemötande. Kommer framöver aldrig fundera på någon annan mäklare än Andy att ta hand om mina framtida bostadsaffärer.