Andy Shabo

Andy Shabo

Andy Shabo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Andy Shabo har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Andy Shabo har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 327 omdömen med ett betyg på 4.9. Andy Shabo har haft 62 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

327 omdömen om Andy Shabo

Sedan starten hos Reco 2021
Sara D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Östbergahöjden

Andy var alltid professionell, tillgänglig och flexibel och under hela försäljningen av vår lägenhet så var han otroligt lyhörd till våra önskemål. Skulle vi sälja eller köpa igen så kommer vi definitivt använda oss av Andy igen. Rekommenderar honom varmt!

Maria Gina Heleni M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Östbergahöjden

Först och främst är han jätte trevlig, hjälpsam, mänsklig, super duktig, talar klart och tydligt helt enkelt bäst!!

Andrea K
Rågsved

He sold my apartment in a short period We got the price that we wanted He is very good at his job

Prateek C
Ormkärr

Andy has been very helpful and honest during entire viewing and negotiation process. He is quickly available to answer and explain any queries I had during the process. Furthermore, Andy's exceptional communication skills and ability to build strong relationships have been instrumental in his success. He possesses the unique ability to listen attentively to his clients' needs and concerns, tailoring his approach to meet their specific requirements. His genuine passion for helping people find their dream homes is evident...

Stig Martin L
Östberga/Älvsjö

Andy är en trevlig och engagerad mäklare. Lyhörd och lätt att ha att göra med.

Lars A
Rågsved

Skött visning och affären på ett utomordentligt sätt.

Marigo D
Rågsved

Snäll, smart. alltid villig att hitta en lösning för försäljning av huset. Jag rekommenderar honom varmt. Tack Andy!

Nima D
Östberga/Älvsjö

Tydligt, proffsigt och enkelt. Kändes rätt från första kontakt till kontraktsskrivning!

Marzieh S
Stureby/Enskede

Han hjälpte oss jättemycket att köpa det här lägenheten.

Sofia L
Hagsätra

Smidig och enkel av jobba med! Väldigt nöjd med all hjälp för en snabb och smidig försäljning.